• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik grinnikte zacht tegen mezelf door de preutsheid in de chat van de ene jongen en de reactie van de ander erop. Ik keek even weg van het scherm toen ik Mika binnen hoorde komen. "Hey! Ik was zo wel af. No worries." riep ik naar beneden. Ik draaide me toen weer naar het scherm toe en zag het bericht van Stranger. Het liet mijn mond open vallen. Wat was dit voor freaky spel? Ging hij nou echt proberen met onze gevoelens te spelen. Ik hoopte ten minste dat ik wel aan iemand gekoppeld was waarmee ik kon opschieten, want 24/7 vechten had ook geen zin. Toch was ik niet van plan te verliezen. Daarbij, voor zo ver ik wist was ik 100% hetero, dus ik maakte me weinig zorgen. Dit zou me hopelijk alleen een hele goede vriend opleveren.

    JigglyPuff: Klinkt interesant. Ik ben benieuwt.

    Ik hoorde mijn telefoon. Nu keek ik wel. Ik moest naar het begin van een drukke winkelstraat gaan. Dat was nog best een eindje lopen. Ook zag ik het smsje van Aurrisea. Sorry, ik kan niet. Ik moet nog veel doen. Maak er zelf maar een leuke dag van. L stuurde ik haar terug. Ik sloot mijn laptop af en klapte het scherm dicht. Toen stond ik op en trok een spijkerbroek en een simpele donkerblauwe v-hals aan. Ook trok ik mijn sneakers aan en haalde nog even een borstel door mijn haren voor ik naar beneden liep. Ow shit, de afwas. Snel liep ik de keuken in en liet de wasbak vollopen. "Kan jij afdrogen, Miek? Ik moet nog wat winkelen. Daarover gesproken, heb je nog wat nodig?" vroeg ik terwijl ik wat zeep in het water deed en snel de borden en het bestek begon af te wassen, net als de glazen van gister avond. Toen alles gewassen op het aanrecht stond keek ik nog even in de spiegel voor ik mijn jas pakte. "Ik zie je vanmiddag wel weer. Ik heb mijn mobiel bij me. Als het uitloopt bel ik." Met die woorden trok ik de deur achter me dicht en begon richting de winkelstraat te lopen. De metro zou veel sneller zijn, maar mijn kaart was leeg en omdat ik mijn salaris nog niet had gehad kon ik hem ook niet opladen. Na een klein kwartiertje kwam ik op de juiste kruising uit. Het was druk, maar niemand bleef stilstaan. Ik bleef dus maar wat verloren wachten tot iemand die ook zou blijven staan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 15:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Mijn ogen vliegen over de lap tekst die der staat, ik lees het nog twee keer door om zeker te zijn dat ik alles goed gelezen heb. Wat was dit nou voor een spel? Dit is echt raar maar ja ik had gezegd dat ik mee zou doen en dat doe ik dan ook maar. Nu maar hopen dat ik ook niet verliefd wordt want ik wil graag winnen.Aan de andere kant vond ik dit spel ook wel weer interessant het was wel iets waar ik nieuwsgierig naar was hoe het veder gaat. Ik vindt het niet echt nodig nog te reageren op het spel dus laat ik het maar en pak mijn mobiel waar ik net een smsje kreeg. Ik lees het door, oke het strand. Ik ga staan en kijk om me heen, Ik pak mijn zwembroek en trek die rustig aan, het was lekker weer dus dat kon prima. Veder pak ik een handdoek en leg die over mijn schouder heen om vervolgens naar beneden te lopen. Ik had nog steeds niks gegeten, maar volgens mij had Jim boodschappen gedaan. Als ik een kast opentrek zie ik dat het klopt en gauw pak ik er een paar koekjes uit, voor ontbijt had ik geen tijd meer denk ik. Uit de koelkast vis ik twee blikjes cola, voor als mijn 'Partner' ook wilt. Na dit alles gedaan te hebben is het toch wel tijd om is richting het strand te gaan, gelukkig niet heel erg ver hier vandaan. Ik bijt op mijn lip als ik op het strand ben, hoe weet ik nou wie ik moet hebben. Ik kijk om me heen, er zijn gelukkig nog niet heel veel mensen. Mijn blikt valt op een jongen die een beetje om zich heen kijkt, zou ik het gewoon gaan doen. 'Heey, doe jij mee aan het spel?' vraag ik en hij kijkt me raar aan. Ik bijt op mijn lip en voel hoe mijn wangen lichtjes rood worden. Wat schamend. Ik loop gauw weg en loop dan naar een andere jongen, anders wist ik nooit wie ik moest hebben. 'Doe jij mee aan het spel?' vraag ik en ik hoop op een ja

    Louis Tomlinson
    Mijn heldere blauwe ogen spoorde de omgeving af. Het strand kwam langzaam in zicht en hoopte dat het niet moeilijk zou zijn om mijn 'partner' te vinden. Dat was wel iets wat minder was. Je wilt niet wie je moest hebben, dus het was op puur geluk. In mijn ene hand had in mijn handdoek geklemd terwijl ik langzaam het strand opliep. Toch had Stranger een goede plek uitgezocht met dit weer en had hij het ook slim gespeeld, om ons maar te laten zoeken. Maar toch vroeg ik me nog steeds af wie dit ooit kon verzinnen. Opnieuw ging mijn blik de omgeving af en waagde het er maar op om gewoon een paar mensen aan te spreken. Tenminste dat was mijn plan tot ik iemand achter me hoorde vragen 'Doe jij mee aan het spel?' Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van een jongen met krullen. De jongen nam ik in me op en hield mijn hoofd iets schuin. Eerst wilde ik weten wat voor soort iemand het was voor ik een heel verhaal ging houden of doen. 'Dus jij bent degene aan wie ik de eerst komende tijd vast zal zitten?' vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    De jongen houdt zijn hoofd schuin kijkt me even aan zonder antwoord te geven, ik wil bijna alweer weglopen als hij antwoord geeft, of naja antwoord. 'Dus jij bent degene aan wie ik de eerst komende tijd vast zal zitten?' vraagt hij en ik grinnik even. 'Helaas voor jou ja' zeg ik lachend en kijk hem aan. ondertussen stop ik een koekje in mijn mond die ik thuis gepakt, ik had nogal honger. 'Dus hoe heet jij?" vraag ik de jongen en kijk hem vragend aan. Lijkt me toch wel handig als ik weet hoe mijn partner voor een tijd heet, ik vraag me af voor hoe lang eigenlijk en natuurlijk ook hoe alles gaat lopen. it is eigenlijk wel een beetje een rare situatie maar ja, de jongen leek me in iedergeval wel aardig en lelijk is die niet dat is al beter al maakt het het spel misschien wel lastiger.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:34 ]

    Jim Edward Styles

    Toen ik geen antwoord kreeg besloot ik maar om alvast naar het park tegaan.
    Ik pakte de auto die ik zelf had gekocht en ging er mee naar het park. Ik stapte uit en ik ging op een bankje zitten.
    ''Pff wat is het hier rustig'' Ik pakte mijn mobiel en ik keek als ik wel in het park moest zijn. Ja ik moest hier echt zijn.
    Hmm zo te zien is er nog niemand . Ik pakte mijn oordopjes en ging maar muziek luisteren.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn blik bleef op de jongen gericht. Ergens had ik het idee dat dit best goed kon lopen, ondanks de situatie. Tenminste dat het iemand was waar je mee kon lachen en die dit wel kon waarderen. Voor zover dit te waarderen was en daarbij had deze jongen zeker weten zijn uiterlijk mee. 'Helaas voor jou ja' zei hij lachend. Langzaam brak er een echte glimlach door op mijn gezicht. 'Ben je zo erg dan?' vroeg ik lachend. 'Daarbij heb je aan mij ook geen makkelijke.' Eeen pruillipje trok ik door het koekje die hij in zijn mond stopte. Ik brak het laatste stukje dat uit zijn mond stak af en stopte deze in mijn eigen mond. 'Je hebt zeker smaak en bedankt.' zei ik onschuldig. 'Maar Louis Tomlinson is de naam. Beter gekend als het hyperactieve kleutertje. En de jouwe? Al gok ik dat je Curly vaak hoort?' vroeg ik met een glimlach en keek hem nog steeds met een schuin hoofd aan. Noem me maar gek, maar dat paste bij de jongen, al was dat niet vreemd. Maar ook als een knuffelbeer. Om dat uit te testen trok ik hem in een knuffel en daarbij was het toch iets wat nog vaker voor zou komen. 'Durf je het aan?' vroeg ik, doelend op de weddenschap.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ben je zo erg dan?' vraagt hij lachend en ik haal mijn schouders op, 'Ik denk dat je daar snel achterkomt' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Hij verteld dat die zelf ook geen makkelijke is en ik knik even, 'Nou het zal vast meevallen' zeg ik lachend en kijk naar zijn pruillipje. Als hij het stukje koek uit mijn mond pakt kijk ik hem verontwaardigd aan. 'HEEY!' roep ik en trek nu op mijn beurt een pruillipje, 'dat was mijn ontbit maar alsjeblieft' zeg ik en grinnik weer, het is niet zo dat ik het het echt erg vindt. Bovendien had ik er nog twee. Ik schiet in de lach, 'nou hyperactief kleutertje ik ben Harry Styles maar inderdaad wordt ik vaak Curly genoemd' zeg ik met een knikje en ik kijk hem aan. Ik mocht hem wel, bovendien was die ook niet verlegen dat was ook wel mooi want anders was dit helemaal ongemakkelijk. Als hij me in een knuffel trekt schik ik even maar herstel me snel en sla mijn armen even om hem heen, aan al dit soort dingen moest ik ook gaan wennen en dit was nog maar een klein iets, niet dat ik hier nou echt moeite mee had ik vond knuffelen wel prima. 'Tuurlijk en jij?' vraag ik hem.

    Louis Tomlinson
    Ik bleef de jongen voor me aankijken terwijl ik me langzaam al op mijn gemak voelde. Alleen denk ik dat het vreemd zal worden en toch lichtelijk wennen door de weddenschap. 'Ik ben benieuwd.' zei vrolijk en zag hem knikken bij mijn woorden. 'Mwha, je verandert nog wel van gedachten.' lachte ik voor ik het stukje koek pakte. Ik grijnsde door zijn reactie en stak mijn tong naar hem uit. 'Hellow' zei ik vrolijk en deed mijn handen voor mijn ogen bij zijn pruillipje. Alleen haalde ik deze weg bij zijn volgende woorden. 'Dan nogmaals bedankt.' Ik drukte mijn lippen kort tegen zijn wang, want zou er toch alvast aan moeten wennen. Het hoorde bij wat er gezegd was. Dus kon je maar gelijk beginnen voor het straks helemaal zo vreemd was. Mijn armen sloeg ik over elkaar, alleen mijn lach verraadde me waardoor ik niet kon zeggen dat hij niet mochten lachen. 'Leuk om je, op de bijzondere wijze, toe ontmoeten Harry. Of Curly. al wil ik iets wat nog niet iedereen gebruikt.' Ik trok een bedenkelijk gezicht, maar kwam nergens op. Tenminste niet gelijk. Ik merkte dat hij schrok toen ik hem in een knuffel trok en wilde alweer loslaten, alleen voelde toen zijn armen om mij heen. Ik glimlachte en wist gewoon dat dit wel goed ging komen. 'Mooi, want ik durf het ook wel aan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Mwha, je verandert nog wel van gedachten.' lacht hij waarna ik mijn hoofd schud, 'ownee dat denk ik niet' zeg ik met een glimlach en schiet in de lach als hij gewoon vrolijk hellow zegt op mijn heey. 'Geen dank' zeg ik en zie zijn lippen richting mijn wang gaan. ik grijns even en draai gauw mijn hoofd waardoor zijn lippen niet op mijn wang maar op mijn mond komen. Ja ik wilde toch weten hoe hij kon kussen en k moet zeggen, het voelt nog niet zo slecht. Ik denk ook wel dat Louis tegen dit kan bovendien moest hij hier toch aan wennen en ik ook. Ik kijk Louis na de korte kus met een ondeugende grijns op mijn gezicht aan. 'Ook leuk jij te ontmoeten stuiterbal' zeg ik grijnzend, een bijnaam voor hem had ik vrij snel bedacht omdat ik gewoon al doorhad dat die heel druk was maar dat vindt ik eigenlijk alleen maar leuk. 'Mooi, want ik durf het ook wel aan.' zegt hij en ik glimlach even, 'Dat is mooi en moet dit ons wel lukken'

    Louis Tomlinson
    Ik hoopte dat onze Harry inderdaad niet van gedachten zou veranderen, want dat zou nog voor problemen kunnen zorgen. 'Laten we dat hopen.' zei ik en nam langzaam mijn eigen vrolijke gedrag weer aan. Nu wist ik dat het goed zat. 'Hmm, ik mag je nu al, Hazz.' zei ik en schrok toen hij zijn hoofd draaide op het moment dat ik mijn lippen tegen zijn wang wilde drukken. Hierdoor kwamen mijn lippen op de zijne, maar zijn grijns vertelde dat het expres was. Dat was een reden dat ik opgelucht adem kon halen, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet erg. Daarbij moesten we er toch aan wennen, iets wat waarschijnlijk wel zou lukken. Bij het zien van zijn onschuldige grijns, toen we elkaar beide weer aankijken, schudde ik grijnzend mijn hoofd. 'En heel apart. Maar ik hou wel van de bijnaam.' Deze keer drukte ik nog een klein kusje op zijn lippen. Dit werd een bijzondere tijd, maar hoogstwaarschijnlijk ook een leuke. 'Natuurlijk lukt het ons. Daar zijn we wel gek genoeg voor. En kijk wat ik tegenover me heb staan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Ik denk dat het hopen niet nodig is want het gaat echt niet veranderen' zeg ik waarna ik even lief glimlach. 'Hmm, ik mag je nu al, Hazz.'zegt hij waardoor ik even glimlach, dat is altijd goed om te horen. 'Ik jou ook Lou' zeg ik met een glimlach. Ik zie hoe hij schikt door mijn actie 'Ow sorry' mompel ik daarom gelijk maar als hij even later opgelucht adem haalt snap ik het niet helemaal maar het is vast wel prima. Het is toch iets wat nog erg vaak gaat gebeuren dus we moeten het ook niet echt erg vinden maar ik denk dat het wel erg snel wendt en bovendien vond ik het niet eens zo erg. ' Gelukkig maar anders moest ik nog een nieuwe gaan verzinnen' zeg ik lachend al zou ik dat waarschijnlijk alsnog wel gaan doen. Ik glimlach even als hij nog een kusje op mijn lippen drukt, dit was in iedergeval wel een duidelijkheid dat mijn actie van net niet erg was. Volgens mij werd dit nog best een leuke tijd zo met elkaar, ik kan in iedergeval al heel veel met hem lachen dat is al goed. ' Daar ben ik het mee eens en wat denk je van wat ik tegenover me hebt staan dan' zeg ik met een glimlach en ik kijk even naar de zee eigenlijk had ik best nog wel zin om te gaan zwemmen. 'Zullen we het water in?' vraag ik waarna ik Louis lief aankijk.

    Steve Tomlinson

    "Steve, ik ga naar.. eh- naar de bios!" zei Louis vrolijk "oké!". Terwijl ik naar de TV liep, kreeg ik een sms'je van Stranger. Jij moet naar de Starbucks. Ik liep naar de keuken en pakte de huissleutels, met de sleutels liep ik naar de voordeur. Toen ik buitenstond deed ik de deur op slot en liep ik naar mijn fiets.

    Met mijn fiets in mijn handen liep ik het laatste stukje naar de Starbucks. Ik zette mijn fiets bij de Starbucks neer, deed hem op slot en liep naar binnen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 15:50 ]

    Louis Tomlinson
    'Weet je dat je echt een van de eerste personen bent die dat zegt?' vroeg ik en wist dat ik bij het zien van zijn lieve glimlach op moest passen. Ik kon daar echt zo voor smelten. Net als bij hem kreeg ik ook een glimlach op mijn gezicht bij zijn woorden. 'Toch heb ik dan de goede persoon gekozen.' Ik schudde mijn hoofd bij zijn sorry. 'Niet nodig.' zei ik zacht en mijn wangen kleurde lichtelijk rood door mijn actie. Ik zette een stap dichter naar de jongen tegenover me en probeerde deze te verbergen. Ik vond dit niet erg, want ten eerste was het iets waar je aan moest wennen en ten tweede vond ik het gewoon niet erg. Het wende ook snel. 'Nee, je hoef echt geen nieuwe naam te verzinnen, Hazza.' zei ik vrolijk. De bijnamen kwamen nu vanzelf wel en waarschijnlijk kwamen er nog meer. Mijn armen sloeg ik rond zijn nek. en beet op mijn lip, om een onschuldige grijns te onderdrukken. De glimlach bij hem op zijn gezicht was ook niet te missen door het kusje op zijn lippen. Ik was blij met Harry als mijn 'partner.' Het zou zeker nog leuk worden. 'Goed om te weten en een hyperactieve stuiterbal. Ik daarin tegen een hele leuke krullenbol.' zei ik met een glimlach. Ik volgde zijn blik naar de zee en bij zijn woorden en lieve blik, stak ik mijn armen naar hem uit. Een klein pruillipje was ook niet te missen als teken dat hij me maar moest dragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blake Styles

    Ik las nog wat reactie's door maar vond het niet nodig veder te reageren, ze redden zichzelf vast wel. Ik had Jim en Harry al weg horen gaan, wat luisteren ze toch weer goed. Ik besluit ook maar is te gaan en stap van mijn bed af. Ik pak mijn mobiel en stop die in mijn zak. Ik vraag me af hoe het nu eigenlijk bij de andere zou gaan, zouden ze elkaar al gevonden hebben? want ik had expres er niet bij gezegd wie ze daar zouden zien en al helemaal niet hoe diegene eruit ziet. Steve had daarmee nog geluk dat die aan mij gekoppeld zat , ik zou gelijk naar hem toe lopen. Over alles nog nadenkend loop ik naar buiten, ik besluit gewoon te gaan lopen zover is het nou ook weer niet. Na een tijdje kom ik bij starbucks aan en loop daar naar binnen. Ik zie Steve zitten en besluit er maar heen te lopen, 'Hallo' zeg ik tegen hem en kijk hem aan.
    'I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses'
    zo is het wel duidelijk genoeg dat hij mij moet hebben

    Jim Edward Styles

    Nadat ik ongeveer een half uurtje had gewacht besloot ik maar om terug in de auto te gaan zitten. Ben ik blij dat ik een kleine televisie in mijn auto heb hangen.
    Ik drukte op de aan knop en ging maar het nieuws kijken. Het was niet echt iets boeiends maar ja. Grr ik haatte het nieuws dus ik ging van het nieuws naar MTV. Opeens hoorde ik Katy Perry met I kissed a girl! Ik zong zo luid als ik kon mee. '' I KISSED A BOY AND I LIKED IT!! THE TAST OF HIS CHERRY CHAPSTICK! I KISSED A GIRL ! '' Heel veel mensen keken mij aan maar dat kon me niks schelen. Grr ik haat wachten maar ja ik wil niet nu al opgeven en ik wil zeker niet verliezen met deze weddenschap. Ik ben nog steeds niet te weten gekomen wat er nou gebeurt als je verliest. Word je dan vermoord of ontvoerd ? Of gebeurt er gwn helemaal niks ? Al die vragen spoken rond in mijn hoofd.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik