• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [FF douche]

    Louis Tomlinson
    Ik luister rustig naar d'r verhaal terwijl ik richting de bus wandel. 'Zullen we dan in het hotel eten of hier ergens in de stad?"vraag ik tenslotte en knik als ze over het geloof begint. 'Hmm.. ik geloof eigelijk nergens in, ik geloof gewoon in de toekomst'zeg ik en het laatste kwam er een beetje droog uit terwijl ik de bus instapt.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    'Hotel, ik zou niet willen dat mijn eten wordt verpest door een fan die over de tafel rolt.' Plaagde ik hem zachtjes grinnikend, terwijl ik Felicia wenkte. Ze kon de afleiding gebruikte. 'Máár, ik sta er op dat ik trakteer.' Ik prikte hem serieus in zijn schouder, voor ik mijn koffer dichtklapte en hem naar de bus volgde.
    'Precies. Amen.' Knikte ik toen hij droog vertelde dat hij in de toekomst geloofde. Hoewel ik nog nooit de bus had genomen, zag dit er toch aardig chique uit.
    Ietwat onwennig gleden mijn ogen door de ruimte: het was net een klein huis. Ik vroeg me enkel af waar we zouden slapen als we op de weg waren.
    Bij die gedachte schraapte ik mijn keel, voor ik me op Louis richtte. 'Sinds ik tegen een vuilnisbak ben aangeknalt ben bijna een kat heb overreden tijdens mijn laatste rijexamen.. Ja, ik ga dus niet rijden.' Gaf ik schaapachtig toe, terwijl ik mijn rugtas op één van de zitplaatsen achterliet. Er zaten belangrijke spullen in die ik ongetwijfeld kwijt zou raken als ik ze nu niet ergens achterliet waar het veilig was.

    | Eetse! |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zayn Javadd Malik

    'Ik hoef niet je hele levensverhaal te horen' mompelde ik richting Felicia. 'En trouwens, wil je alsjeblieft je mond houden? Ik ben met mijn familie aan het praten' zei ik geërgerd. Ik wendde me weer tot mijn telefoon, waar Doniya haar lach in moest houden. 'Heeft Zaynieboo ruzie? Aw, wat schattig!' riep ze lachend uit. Safaa lachte hard mee, waarschijnlijk begreep ze het niet eens. 'Heel leuk, Doniya. Maar waar is Waliyha?' vroeg ik. 'Hierzo! Als dat kind met haar grote hoofd eens opschuift, kun je mij ook zien' hoorde ik de vrolijke stem van mijn middelste zusje. 'Waliyha!' zei ik vrolijk. Toen ik Louis hoorde, zakte mijn mond open. 'Je moet Zayn trouwens gewoon genegeren, hij is altijd in een slecht humeur' zei Louis alsof het niks was. 'Sorry, Doniya. Ik moet gaan. Ik bel je als we onderweg zijn' zei ik snel en ik hing op. Mijn glimlach zakte weg en de twinkeling in mijn ogen vervaagde. 'Dus zo'n vriend ben jij. Je beste vriend kleineren' verklaarde ik. 'Na onderhand tweeëneenhalf jaar. En me dan zo noemen. Bedankt, hé' riep ik nog, zodat Louis het kon horen. Het van Louis bedoelde ie misschien niet zo, maar het kwetste me wel. Ik liep maar weg. In dit soort dingen wist ik niet echt hoe ik me precies moest voelen. Kwaad of gekwetst. Ik liep naar de achterkant van de bus, en liet me zakken op de grond. Zuchtend keek ik naar de lucht. Waarom deed Louis nou zo?

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 18:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    HIj mompeld dat hij mijn levens verhaal niet wilt horen en dat ik mijn mond moet houden 'de roem is echt naar je hoofd gestegen je bent niets meer dan een arrogante kwal' bozig loop ik naar Asa die zegt dat ze trakteerd. 'hoe heb jij het zolang met hem kunnen uithouden?" vraag ik Louis en dump mijn tas in de bus. Het was een mooie nette bus maar ik denk dat de jongens goed troep konden maken. 'Zullen we dan maar gaan en dan kijken we wel wie er mee gaat. ik had toenet een goedkoop restaurantje gezien'zeg ik nadenkend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toen was 't dood. over een paar minuten ben ik even weg omdat mijn buurmeisje komt om dingen te besprkeken voor overmorgen met haar moeder voor t concert]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ik wandel rustig naar de bus en ga zitten. Momenteel naast niemand, ik zie wel wie er komt zitten. En ik heb eindelijk mijn bagage, dus ook mijn gitaar.
    Opeens voel ik me verschrikkelijk moe, maar ik ga niet in slaap vallen. Tenminste, ik ga het proberen. Als ik moe ben, praat ik minder en kan je me 'rustig' noemen. Wel raar, dat gedoe met Zayn. Waarom zouden wij het verpesten? We zullen heus niks stoms doen.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn tas en kijk of ik ben gebeld ofzo, in het vliegtuig moet namelijk je mobiel uit. Macy heeft dus gebeld. Ik toets haar nummer in en wacht tot ze opneemt. 'Met Macy,' hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'Hey, Mace, had je gebeld?' vraag ik aan mijn tweelingzusje. Eigenlijk lijken we niet echt op elkaar ofzo. 'OH, ALICE!!! Ben je al in Londen?' 'Pff... Waarom is mijn mobiel aan denk je?' Na een heel gesprek met Macy hang ik met een glimlach weer op. Ik moest gewoon even haar stem horen.

    {wie wil naast Alice gaan zitten?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ze kan naar felicia


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ondanks mijn rustige bui begin ik me vervelen. Ik draai me om op mijn stoel en zie dat Felicia achter me zit.
    'Hey Felic,' zeg ik om te laten weten dat ik hier zit. 'Heb je iets te doen?' vraag ik haar, aangezien ik me verveel en zij misschien een busspelletje heeft of iets om over te kletsen.
    Ik draai een beetje aan mijn haar terwijl ik wacht op haar antwoord. Ik besluit om ervoor te zorgen dat Felicia zich niet verveelt, als ze dat doet. Het kan zijn dat ze zich helemaal niet verveeld. Ik begin een paar gekke gezichten te maken en scheel te kijken. Ik kijk haar weer aan om haar reactie te zien.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    Ik kijk op naar Alice eb glimlach. Ik sta ip en plof naast haar terwijl ik begin te lachen. "trouwens die Zayn is echt arrogant 'mopprr ik. Nornaal trok ik nooit een vioroordeel maar hoe hij deed. 'dus hoe gaat het bij jou thuis?'

    Sorry xit op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze glimlacht even terwijl ze opstaat en naast me komt zitten.
    'Trouwens die Zayn is echt arrogant,' moppert ze. 'Ja hè, ik vroeg hij het vond dat wij meegingen en toen werd hij boos en liep weg,' zeg ik dan.
    'Dus, hoe gaat het bij jou thuis?' vraagt ze daarna. 'Wel goed hoor, Mace zit nog steeds te zeuren omdat ze niet mee mocht. Maar ja, niks aan te doen. We zijn al in Londen. En hoe is het bij jou thuis?' vraag ik daarna.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zayn Javadd Malik

    Uiteindelijk besloot ik maar op achter de bus vandaan te komen, en erin te klimmen. 'Waar is Liam' mompelde ik in mezelf. Liam hielp me tenminste altijd, hij luisterde naar je en was er voor je. Louis daar in tegen, was ik er nu achter gekomen. Sinds wanneer was ik altijd in een slecht humeur? Toevallig omdat het nog geen week geleden uit is gegaan met Perrie, wilt nog niet zeggen dat ik altijd zo was. Het klonk misschien heel stom, maar het kwetste me. Leuke beste vriend, joh. We waren toch broers? Kan je ook echt merken. Gelijk zocht ik een plekje in de bus waar er niemand achter of vóór me zat. Zo kon ik tenminste rustig met Doniya bijpraten en kon ze me tips geven. Snel belde ik haar weer, en zag haar vrolijke gezicht op het scherm. 'Wazzaa?' grijnsde ze. 'Niet nu, Doniya' mompelde ik. 'Luister eens, broertje van me' begon ze. 'Broer' verbeterde ik haar. 'Wat jij wilt. Jij gaat me nu vertellen wat er is, en waarom je ruzie zoekt met iedereen' beviel ze me. Zuchtend knikte ik. 'Louis zei dat ik altijd in een slecht humeur ben, omdat ik gewoon hier geen zin in heb. Twee van de meisjes mogen me nu al niet, wat me eerlijk gezegd niet eens boeit, en dat komt allemaal door-' ratelde ik door elkaar, en Doniya knikte begrijpelijk. 'Door die trut van een Perrie Edwards die mijn grote broer heeft gedumpt. Heb hem' knikte ze. Kwaad keek ik haar aan. 'Perrie is helemaal geen-''Ja, dat is ze wel. Vind ik, dan' mompelde Doniya. 'Wat kan ik doen?' zuchtte ik. 'Je excuses aanbieden, maar dat heeft geen zin. Ook is het nog al een flauw excuus, maar zíj weten niet hoe jíj je voelt' legde ze uit, waarbij ik onder de indruk mijn wenkbrauwen optrok. 'Sinds wanneer weet jij zoveel?' vroeg ik haar. 'Euhm.. Misschien heeft mam een beetje geholpen' bloosde ze. Tricia kwam in beeld en zwaaide. 'Hi Zayn' zei ze terwijl ze even zwaaide. 'Hi mam' glimlachte ik gelijk. 'Safaa wilt je ook nog spreken. Waliyha is naar een vriendin gegaan, en belt je later' vertelde ze. Het was gewoon erg. Erg dat ik mijn familie moest zien op mijn laptop of telefoon, want ik kon niet naar ze toe. 'Oké. Waar is Safaa?' vroeg ik. 'Hierzo!' hoorde ik een meisje gillen. Lachend keek ik hoe eerst een groot, bruin oog te zien was. Daarna richtte ze de telefoon op haar gezicht. 'Hoi Zayn! Waar zit je? Zit je met de meisjes? Hoe heten ze? Waar zijn Harry, Louis, Niall en Liam? Hoe laat is het daar? Ben je in Afghanistan?' begon ze de overhoring. 'Ik zit in de tourbus, de meisjes zitten er ook in, de namen die ik weet zijn Alice, Anastasia en Felicia, alleen Louis zit erbij, dezelfde tijd als het daar is en waarom zou ik eigenlijk in Afghanistan moeten zitten?' antwoordde ik. 'Weet ik veel, kon toch' Ze haalde haar schouders op. 'Zayn? Mag ik de meisjes zien?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Nu even niet, Saf' mompelde ik. 'Pf, wat ben jij saai, zeg. Weet je waar ik over gedroomd heb? Billie Joe Armstrong, je weet wel, die van Green Day, hé. Die had er heel toevallig niks mee te maken, maar jij zat erin en ik, en Waliyha, Doniya toevallig niet, en papa zat erin. Maar die was werken, maar hij was er wel' ratelde ze door. Met een glimlach keek ik naar mijn kleinste zusje. Hier kon ik wel uren naar luisteren.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 22:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houstob

    Zze verteld wat waardoor ik wat glimlach. Daarna vroeg ze hoe het bij mij thuis ging 'heel misschien mag mama meer werken dus dan zouden we wat meer geld hebben maar papa word misschien ontslage :zucht ik zacht. 'misschien dat ik ook nog een bijbaan neem'ik had een krantewijkje. Maar meer leverd meer op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Gabrielle Middleton

    'Heel misschien mag mama meer werken dus dan zouden we wat meer geld hebben maar papa word misschien ontslagen,' antwoordt Felicia zachtjes. 'Misschien dat ik ook nog een bijbaan neem,' gaat ze verder. 'Maar je hebt toch al een krantenwijk? En het gaat toch nog goed? Jullie hebben toch nog genoeg geld?' vraag ik haar. Zelf heb ik nooit met zulke dingen te maken gehad. Mijn familie is altijd al vrij rijk geweest. Ik heb nooit een bijbaantje nodig gehad. Al lijken sommige bijbaantjes me nog best leuk.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {what did I missed? :'3}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.