• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik grinnikte enkel toen ik ze terug zag komen met de bagage. Mijn koffer was niet heel speciaal. Hij was wit, met zilveren opdruk. Ik had er genoeg aan, voornamelijk omdat ik niet ijdel was ingesteld. Met een glimlachje pakte ik mijn koffer dan ook tussen de andere tassen en koffers vandaan.
    'Niet groter dan Amerika.' Plaagde ik Felicia geamuseerd, bij het horen van haar vraag. Ik vroeg me af waar we allemaal heen zouden gaan, daar had ik nog niet naar gekeken. De concerten waren meestal geweldig, en ik durfde te wedden dat het er achter de schermen net zo gezellig aan toe zou gaan. De hoopte ik althans, aan Zayn's houding te bemerken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson
    Ik bijt even op mijn lip als ik merk dat ze het getrap had gezien. 'He, dat moet je niet doen je bent zoals je bent'zegt ze en neemt een koffer van me over. 'Ja maar ik moest gewoon normaal doen, ik ben 21 en geen kind van 4 meer' mompel ik en haal een hand door mijn bruine haar die een beetje door de war zat door mijn beanie. 'Ik kom meestal niet verder dan London of Doncaster dus ik weet niet precies hoe groot maar best aardig' Ze leek me wel een aardige meid maar ik wou eerst nog even rustig contact leggen voor ik d'r echt als vriend zou beschouwen want eigelijk hielt ik er neit van als mensen te dicht bij me komen, behalve de andere vijf jongens dan want die zijn gewoon geweldig.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston

    'Ja maar ik moest gewoon normaal doen, ik ben 21 en geen kind van 4 meer' 'je bent zoals je bent Louis' mompel ik zacht en zucht even.
    'Niet groter dan Amerika.' plaagt Asa me en ik steek mijn tong uit. 'Ligt eraan als je een grote en een kleine wereldbol heb dan pak je de grote Engeland en de kleine Amerika' grinnik ik. 'Ik kom meestal niet verder dan London of Doncaster dus ik weet niet precies hoe groot maar best aardig' zegt Louis en ik knik. 'ehm moet ik Zayn gaan zoeken?'v raag ik nog een keer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    'Zayn? die is toch gewo..' Ik stop met praten als ik zie dat hij uit de groep is verdwenen. 'Neejoh, die weet wel waar we heen zijn & die komt vanzelf wel weer opdagen, geberut zovaak dat hij chagerijnig is'zeg ik en geef iedereen verder een koffer. 'RIGHT! LETS GO!'roep ik grijnzend en wil weer gaan rennen maar ik besluit dat dat niet zo'n goed idee is want anders lag ik over een paar minuten toch weer languit over de grond want ik was meestal wel zo slim, eigelijk kon je het beter dom noemen.. om niet op te letten waar ik liep. Ik schud geirriteerd mijn hoofd als ik weer schreeuw en ik loop een stukje voorop naar de uitgang van het vliegveld, op naar de grote vooraan gepakeerde bus.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Felicia Houston.

    'Zayn? die is toch gewo..' hij stopt met praten 'Neejoh, die weet wel waar we heen zijn & die komt vanzelf wel weer opdagen, geberut zovaak dat hij chagerijnig is' hij deelt de koffers uit en ik huis mijn tas weer op mijn schouder, toch wel voordeel van weinig kleding dat het weinig woog. . 'RIGHT! LETS GO! roept hij grijnzend. Hij denkt en schud daarna zijn hoofd en schreeuwt daarna weer wat en ik volg hem maar. 'wooow' mompel ik weer als ik de bus zie. 'is dit jullie tourbus ofwat?" vraag ik zacht aan hem. 'Maar straks is Zayn hier nog en zijn wij weg, dat is toch zielig. Anders bel je hem even dat we gaan vertrekken' stel ik voor en begfin weer te friemelen met het kruisje om mijn nek

    [koffie drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik schudde mijn hoofd kort toen Felicia haar tong naar me uitstak, en besloot het tweetal uiteindelijk maar te volgen. Ik was één keer in mijn leven in Engeland geweest, in Middlesbrough voor de familie van mijn moeder. Maar verder was ik nog nooit buiten Amerika of Mexico geweest. Europa was vreemd terrein, als je het mij vroeg.
    'Weet je dat zeker Louis? Ik denk dat hij zich juist gaat irriteren als jullie hem alleen laten. Maar goed, daarvoor zal ik mijn cursus ''eerste hulp bij boybands'' nog eens moeten afmaken.' Murmelde ik bedachtzaam terwijl ik mijn telefoon erbij haalde om ondertussen iets te tweeten. Ik had niet veel volgers, een stuk of vier honderd - maar ik was wel erg actief. Ik tweette niet iedere hap muesli die ik nam, maar uitstapjes en dingen die ik met de anderen deed belandden er vaak wel bij. Voornamelijk foto's vond ik leuk om te delen, hoewel het ditmaal bij een simpel berichtje bleef.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson
    'Woow, is dit jullie tourbus ofwa'hoor ik haar zeggen en ik lach even. 'Uhum..meestal rijd ik maar nou mag Paul het lekker doen'zeg ik en lach weer even terwijl mijn vingers door mijn haar glijden. 'Die is elke dag chagerijnig dus nóg chagerijniger kan gewoon niet'zeg ik tegen het andere meisje maar eerlijkgezegd had ik geen enkel idee hoe ze ookalweer heetet. Ik bijt op mijn lip bij haar voorstel maar besluit toch maar mijn mobiel te zoeken maar bedenk dat die nog bij de koffer meot liggen als ik hem niet kan vinden, net zoals mijn beanie en zonnebril. 'Shit..ik ben zo terug'verontschuldig ik mezelf en ren op een drafje terug naar binnen. Er glijden wat scheldwoorden over mijn lippen als ik zie hoe gigantie's druk het is en aangezien ik nou geen *vermomming* meer heb gaat dit nog knap lastig worden.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:45 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    | Asa zei nog wat. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | Asa zei nog wat. :3 |


    Aangepast (H)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Zayn Javadd Malik

    Ik nam een laatste trekje en gooide de peuk op de grond. Even trapte ik erop zodat ie uitging en liep naar de bus waar Felicia en Louis stonden. Ik blies de laatste rook van de sigaret uit. 'Ik sta hier, hoor' gromde ik. Louis ging weer terug naar binnen, waarbij ik één wenkbrauw optrok. Wat was die nou weer vergeten? Een zucht verliet mijn mond. Er klonk een bekend geluidje, waarna ik gelijk mijn telefoon weer uit mijn zak pakte. Mijn ogen gleden over het berichtje. 'Godverdomme' siste ik. Ik had mijn dag vandaag echt niet. Al vloekend stopte ik mijn telefoon terug in mijn zak. Na even stopte ik maar en beet op mijn lip. Gefronst leunde ik tegen de bus aan, wachtend op de groep en sloeg mijn armen over elkaar. Niemand hoefde te weten waarom ik vandaag zo chagrijnig was. De andere lads wisten het wel, de breuk tussen mij en Perrie. Maar bij de meisjes wist ik dat zo net nog niet. Dat ze dachten dat ik morgen weer vrolijk was, hadden ze toch echt verkeerd. Tenzij ik afleiding had.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 14:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    Weet je dat zeker Louis? Ik denk dat hij zich juist gaat irriteren als jullie hem alleen laten. Maar goed, daarvoor zal ik mijn cursus ''eerste hulp bij boybands'' nog eens moeten afmaken ik schiet in de lach door Asa. ze had echt droge humor. 'Uhum..meestal rijd ik maar nou mag Paul het lekker doen'zegt Louis lachend 'Die is elke dag chagerijnig dus nóg chagerijniger kan gewoon niet' Ik trek een wenkbrauw op, dat kon nog een sleuk worden. Hij vloekt en roept dat hij terug is. Daarna sprint hij weer weg en op dat moment komt Zayn erbij "Ik sta hier hoor' gromd hij. 'Godverdomme' sist hij ineens en ik krimp wat in elkaar. Hij wist misschien niet dat ik gelovig was maar nog. Ik kon moeilijk nu weg lopen en iets zeggen ervan durfde ik niet goed. Straks werd hij nog bozer op me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik beet bedachtzaam op de binnenkant van mijn wang toen Louis er vandoor ging, en dacht kort na over zijn woorden. Dan zou er toch een reden voor moeten zijn, bedacht ik me terwijl ik mijn ogen kort op Zayn liet rusten. Als hij dacht dat hij iedereen kon wegjagen met die moordblik, had hij het fout. Ik was dan misschien klein van stuk: dat betekende niet dat hij me op de kast kon jagen met de ''I don't care''-look.
    Ik besloot op mijn koffer te gaan zitten, terwijl we leken te wachten op de rest. De stilte beviel me echter niet, hij was te ongemakkelijk en veel te ongezellig om zo lang te moeten duren.
    'Ik ben Anastasia, en jij Zayn, toch?' Ik sloeg mijn ene been over het andere terwijl ik een stimurol in mijn mond stopte en vervolgens mijn hoofd iets kantelde.
    'Ik had gehoopt dat je kleiner was, in het echt. Dan zou ik niet zo opvallen.' Mompelde ik uiteindelijk, gezien het één van de weinige dingen waren die me tebinnen schoten. Als hij toch al chagrijnig was, leek er niets te kunnen zijn dat hem nog geïrriteerder maakte - hoewel ik het ook fout kon hebben, maar ik zou hem niet als een god behandelen, als hij dat soms verwachtte. In mijn ogen was hij een nukkige jongen die een gesprek nodig had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson
    Ik kijk kort achterom als ik Zayn's stem hoor en loop snel tussen de mensen door. Ik schrik als er meiden beginnen te gillen en ik duw ze een beetje van me af zodat ik erdoor kan. Ik flikker alsnel weer op de grond als er meiden aan mijn benen gaat hangen en ik voel meiden gewoon bovenop me zitten of ze gillen om een handtekening, Ik had hier echt geen behoefte aan op dit moment, ik moest mijn mobiel, zonnebril, beanie en me portemonee terugvinden want anders was ik straks zwaar te lul in het buitenland. 'LAAT ME GVD MET RUST'schreeuw ik een beetje hulpeloos want ze zaten gewoon bovenop en trokken bijna letterlijk de kleren van mijn lijf. Wat een geweldige dag ging dit worden...


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [ik ga even snel naar de bieb in tien minuten terug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [ik ga even snel naar de bieb in tien minuten terug]


    (Succes, ik ga even naar de snackbar)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.