• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    mijn topics


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (topics a la moi)


    imperfection is beauty

    Brandon Levis

    Jeuk. Overal jeuk. Ik kan er niet meer tegen. En die pijn, ondragelijk! Ik kan niet zien hoe slecht ik er aan toe ben, maar ik kan het absoluut wel voelen. Vreselijk voelt het. Ik zou het niemand toewensen. Zelfs de beroeps niet. Het enige wat ik heb is een zwaard en daarmee kan ik mezelf nu niet echt helpen. Dorst heb ik nu nog niet echt, maar wat heb ik het toch koud. Ik had me voorgenomen om geen vuurtje te maken omdat ik anders gevonden zou worden, maar als ik nu geen vuur maak is de kans groot dat ik doodvries of dat ik doodga aan mijn wonden of steken. Ik gok ten minste dat het steken zijn, want zo voelt het.
    Niet veel later is mijn vuurtje aan. Door het licht van de vlam probeer ik naar mijn wonden te kijken. Het is nog erger dan ik verwachtte. De ene wond is pikzwart en uit de andere komt pus. Uit de ene stroomt nog steeds bloed uit en de ander.... ik wil het niet eens weten wat dat is. Ik heb op dit moment geen water om het schoon te maken, maar ik kan het ook niet gaan halen. Daar is mijn lichaam te zwak voor. Ik moet maar wachten op een parachute. Dat is mijn enige hoop nu. Verder probeer ik de nog steeds bloedende wonden in bladeren te wikkelen. Iets beters weet ik toch niet te doen.

    (een van de beroeps kan hem wel doden....)


    imperfection is beauty

    [Ma tops, en is Brandon dan de eerste "stervder"? Of hoe je het ook wil zeggen. Jonah wil de oorzaak wel zijn ^^ Hij heeft tenslotte nog niemand echt vermoord. EN DAT VIND HIJ NIET LEUK. :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xMerlex schreef:
    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    Ik hoor haar gillen, en ik blijf rennen. "Wat geberut er?" vraagt ze aan me. Hijgend zeg ik: 'Mutulanten! We moeten - naar - een ander deel van de arena, daar kunnen - we rusten.' ondertussen hijg ik een paar keer. Het is echt raar als je niet snel kan rennen maar wel gemakkelijk een meisje optilt. Ik weet niet preciet waarom, gewoon vaag. Ik zie een mutulant ons inhalen. Ik stop en probeer om op het juiste moment hem weg te schoppen. En..nu! Precies goed. Waarom dat nou is. Misschien ritme-->timeing-->schoppen? Wat? Ik volg mezelf niet meer. Ik moet verder rennen. Gelukkig is een ander deel van de arena in zicht. Ik zie standbeelden. Ik ren nog een eindje verder om er zeker van te zijn dat het 'beest' weg is. Ik kijk om me heen, ik zie alleen beelden. Voorzichtig leg ik louise neer. 'Sorry voor de plotselinge actie, maar ik laat je niet opeten door mutulanten.' Ik sta op het punt om mijn nachtkijker af te doen als ik het 'beest' zie. 'Dat meen je niet!' roep ik. Ik gooi mijn mes uit fustratie riching het dier. Het komt langs de staart, en het loopt jankend weer terug. Gelukkig maar. Ik loop richting mijn mes en kniel weer neer bij Louise. Dan geef ik mijn nachtijker weer aan Louise. 'Dat was weer een beest maar nu is die weg.'



    Louise Kirla Offkins ||District 9|| bos
    'Mutulanten! We moeten - naar - een ander deel van de arena, daar kunnen - we rusten.' zei hij hijgend en bang knijp ik mijn ogen dicht.
    Omdat hij me vast heeft ben ik eigenlijk nog banger ,want als hij walt dan ,dan... Zijn we bijden dood.
    Hoe graag ik nu ook alle lucht uit mijn longen wil gillen ik doe het niet,of tja ik probeer,want soms komt er wel een gil uit mijn mond.
    Hij stopte met rennen,maar ik hoorde nog steeds het gehijg van de mutilanten,waardoor ik mijn gezicht in zijn torso verberg.
    Daarna begint hij weer te rennen en het lijk wel een eeuwigheid ,voordat hij stopt en me neerzet.
    'Sorry voor de plotselinge actie, maar ik laat je niet opeten door mutulanten.'zei hij verontschuldigen ik glimlachte zwakjes en wilde net 'bedankt zeggen als ik hem'Dat meen je niet.' hoor zeggen. Verschrikt draai ik me om en dan hoor ik het gejank van een beest.
    Het duurde niet lang,voordat er iets in mijn handen geduwd word.Later krijg ik door dat het de nachtkijker is.'Dat was weer een beest maar nu is die weg.'legde hij dan uit. "Oh ok,maar ik denk dat jij beter de nachtkijker bijhoud."antwoord ik dan eerlijk,hoe graag ik iets wil zien,ik doe het maar beter toch niet,ik had nooit dat beest opgemerkt en als ik de nachtkijker toen ophad,waren we waarschijnelijk dood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (klopt, lijkt me goed. Zal bree dan met hem mee gaan? Ik bedoel: geen enkele beroeps gaat alleen. En des te beter voor Bree haar 'gevoelens'....)


    imperfection is beauty

    [Bree kan best meegaan, ik zal straks (vanavond, moet nu eigenlijk met wiskunde bezig zijn) een stuk met Jonah posten]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    'Nee, tot nu toe', antwoord ik op Bree's vraag. 'Alhoewel', zeg ik. Ik kijk nog eens goed, en nee, ik zie het niet verkeerd. 'Daar', en ik wijs naar boven. Vuur. Van de een of andere verschrikkelijk idiote tribuut die waarschijnlijk denkt dat we zo ver vanaf zitten dat we hem, of haar niet kunnen zien. 'Ik ga ernaar toe', zeg ik. 'Gaat er iemand mee? 7 doden op één dag, is in ieder geval al beter dan 6. Niemand er iets op tegen dat ik die idioot vermoord? Door dat stom kind van 6 heb ik die uit 5 in principe niet vermoord, waardoor ik op zo goed als nul doden uitkom, niet dat hij niet dood gegaan zou zijn aan zijn verwondingen, maar toch. Iemand die wil meegaan?'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Gaat er iemand mee? 7 doden op één dag, is in ieder geval al beter dan 6. Niemand er iets op tegen dat ik die idioot vermoord? Door dat stom kind van 6 heb ik die uit 5 in principe niet vermoord, waardoor ik op zo goed als nul doden uitkom, niet dat hij niet dood gegaan zou zijn aan zijn verwondingen, maar toch. Iemand die wil meegaan?'Zegt Jonah. Dat snap ik best. 'ik ga wel mee. Laten we even een rugzak met eten en andere spullen pakken, dan kunnen we meteen vertrekken.' Zeg ik. 'eeh, wil je me even meehelpen naar de hoorn. Ik kan niet echt iets zien.' Een beetje sukkelig probeer ik om me heen te voelen waar Jonah is. Ik hoop echt dat deze dag snel voorbij is zodat we weer wat kunnen zien. Hoe zou de omgeving er morgen eigenlijk uitzien?

    (moet bree ook een nachtkijker meenemen?)


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || D 4 || hoorn:

    'Eeh, wil je me even meehelpen naar de hoorn? Ik kan echt niets zien.' zegt Bree, die zei dat zij wel mee wou gaan. Ik grijns even, en neem haar mee naar de hoorn.
    'Wacht eventjes', zeg ik, en ik pak een houtstok van op de grond, waarna ik op zoek ga naar lucifers. Na zo'n goed minuutje vind ik er één, en steek de stok aan. 'Deze zal waarschijnlijk niet zo snel opbranden, en als hij het wel doet, pak je deze maar over.' het vuur geeft genoeg licht op tot 10 meter in de omtrek te kunnen zien. 'Komop, dan zijn we door', zeg ik, terwijl ik een rugzak pak met de basisbehoeftes erin. 'We zijn direct terug. Jody, hou je niet in', zeg ik, en lach nog even naar haar. Dan vertrekken we, waarna we na een tijdje toekomen bij de tribuut, volgens mij uit 10.
    'Enige... laatste woorden?'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II In het bos bij Brandon

    Ik voel hoe warme vingers mijn hand vastpakken. Ik schrik even, maar herstel me snel weer. Eigenlijk voelt dit best wel veilig, zo in de armen van Jonah. Niet veel later laat hij mijn hand los, wat voor mij een teken is dat we in de hoorn zijn. 'Wacht eventjes' Zegt hij en ik gehoorzaam hem. Even later zegt hij. 'Deze zal waarschijnlijk niet zo snel opbranden, en als hij het wel doet, pak je deze maar over.' en ik krijg een stok met vuur in mijn hand. 'Komop, dan zijn we door' zegt hij en hij pakt een rugzak bij elkaar. 'We zijn direct terug. Jody, hou je niet in' Ik zie hem lachen. Zelf lach ik ook. Wij weten allemaal hoe fel Jody kan zijn. Meteen daarna lopen we met rappe passen richting het vuur. Veel sneller dan ik verwachte komen we bij de tribuut aan. De jongen uit 10, Ik had toch echt van hem verwacht dat hij wel wat slimmer was. Ik boedoel: welke tribuut gaat nou in het donker een vuurtje maken? Dan vraag je gewoon om problemen. 'Enige... laatste woorden?' Zegt Jonah. Door het licht van de stok zie ik de lust in zijn ogen. Ik loop uitdagend om de jongen heen zodat hij zo goed als ingesloten is terwijl ik zeg: 'Hmmm, hoe zullen wij dit eens doen? Een snelle, pijnloze dood, of laten we er een show van maken. Wat vind jij, Jonah?' Zeg ik en ik houd mijn mes stevig vast.


    imperfection is beauty

    Brandon Levis II D10 II Bos

    Ik schrik op van twee tributen. En niet zomaar tributen, maar beroepstributen. Ik ben de klos. Ik ben er zo geweest. Domme ik, stom stom stom! 'Enige... laatste woorden?' Hoor ik de jongen zeggen. Ik wilde wat zeggen, maar ik slik mijn woorden snel weer in. 'Hmmm, hoe zullen wij dit eens doen? Een snelle, pijnloze dood, of laten we er een show van maken. Wat vind jij, Jonah?' zegt het meisje. De angst giert in mijn lijf. Ik wil nog niet dood, ik wil nog niet dood. Zelfs als ik nu zou willen vluchten, zou ik nog geen 10 meter halen, want dan zou er al een drietand in mijn rug geboord zijn, of is er een mes door mijn hoofd. Ik laat alles dus maar over aan het lot.


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || bos:

    Ik zie dat de jongen iets wil zeggen, maar dan dus toch besluit het maar niet te doen. Misschien is dat wel het beste, niet dat ik dan van plan zou veranderen, maar dan volgt de opmerking die ik waarschijnlijk terug zou maken niet.
    'Hmmm, hoe zullen wij dit eens doen? Een snelle, pijnloze dood, of laten we er een show van maken. Wat vind jij, Jonah?' Bree rond loopt hem heen, zodat hij ingesloten is. Moest hij nu proberen te ontsnappen, hebben we hem onmiddellijk te pakken.
    'Zelf had ik gedacht aan...' ik doe alsof ik denk. 'Optie 2.' een grijns verschijnt op mijn gezicht. Dit kan nog eens lekker leuk worden. 'Ik had eigenlijk gedacht', zeg ik quasi-afkeurend tegen die jongen, 'dat je misschien ook wat slimmer zou zijn. Maar in een ander opzicht had ik dan wel weer gelijk. Dat idioten vroeg in de spelen sterven.'

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 9:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    foute post sorry.....

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 12:26 ]


    imperfection is beauty