• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos

    'Zelf had ik gedacht aan...' klinkt de stem van Jonah. 'Optie 2.' En zijn hij grijnst. Mijn mondhoeken krullen ook omhoog. Als Jonah dat zegt, zal hij er vast ook een hele grote show van maken. Des te beter voor ons twee omdat we dan meer sponsors krijgen. 'Ik had eigenlijk gedacht' zegt Jonah en hij richt zich tot de jongen. Hij vervolgt zijn verhaal. 'dat je misschien ook wat slimmer zou zijn. Maar in een ander opzicht had ik dan wel weer gelijk. Dat idioten vroeg in de spelen sterven.' Dat is waar ook. Het zal voor ons ook steeds moeilijker worden. Ach, niet zo druk om maken Bree. Het komt vast wel goed. Ik richt me tot de jongen. Lang, bruin haar en aan zijn lichaam te zien is hij ook niet de zwakste. Maakt niet uit, want wij zijn toch met z'n tweeën. Bovendien is in de ogen van de jongen veel angst af te lezen. Hij zal vast niet veel moeite doen om zich te verzetten. Ik zet de rugzak die ik op mijn rug had gedragen tegen de boom dichtbij mij. Er zal wel iemand gek zijn om hem nu te stelen. Ik loop weer naar de jongen en speel wat met mijn mes. 'Jonah' Zeg ik dan. 'Aan jou de eer.'


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || D4 || bos:

    'Jonah' zegt ze tegen mij, 'aan jou de eer.' de grijns verdwijnt niet van mijn gezicht. Integendeel, hij wordt groter.
    'Bedankt, Bree', zeg ik, en ik kijk pesterig naar de jongen. Deze wordt een eitje, met een grote show erom heen gewonden. Ik inspecteer hem eerst nog eens. Bruin haar, lang bruin haar. Hij ziet er niet zwak uit, maar erg sterk... is hij denk ik ook niet. En daarbij, als hij probeert te ontsnappen, hebben ik en Bree hem allang terug ingehaald voordat hij de 10 meter heeft gehad.
    'Waar zal ik beginnen?' vraag ik, met een gemene blik om mijn gezicht.
    Met een harde klap op zijn borst sla ik hem helemaal tegen de grond, en ga met mijn benen op zijn armen zitten, zodat hij vrijwel niet kan bewegen. Nu nog een pijnlijke plek zoeken. Zijn mond. 'There we go.' zeg ik, terwijl ik met een van de tanden van mijn drietand een scheur van zijn mondhoek naar het midden van zijn wang maak.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 12:46 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos

    'Waar zal ik beginnen?' Klinkt er uit de mond van Jonah. De grote glimlach op de mond van hem zal er de komende paar minuten ook niet af gaan denk ik. Ik hoor een bons en zie dat Jonah de jongen tegen de vloer heeft geduwd. 'There we go.' De jongen Protesteert niet eens en Jonah gaat gewoon verder met zijn plan. Niet veel later zit er een snee van de jongen zijn mondhoek tot zijn wang. Ik grijns even. Het ziet er wel geestig uit hoe die jongen er zo ligt. Hij doet niks, hij probeert zichzelf niet eens te beschermen.
    Ik kijk naar Jonah. Die is al op zoek naar een nieuw lichaamsdeel om te verwonden denk ik. Het valt mij op dat ik hier best onnuttig sta. 'He! Jonah.' Zeg ik. 'Hulp nodig?' Vast niet, hij kan het makkelijk af in zijn eentje. Maar misschien heeft hij wel vier armen nodig om er een leuke show van te maken. Ik laat het helemaal aan hem over.


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || D4 || bos:

    'He! Jonah.' roept ze. 'Hulp nodig?' ik knik.
    'Je kunt best idioot zijn voeten eraf snijden ofzoiets.' zeg ik. De grijns op mijn gezicht kan ik maar niet bedwingen, en dat wil ik dan ook niet. Het is gewoon... fijn. 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Oftewel, hoe meer bloed, hoe meer vreugde.' dan vind ik nog een mooi stuk vel om te verwonden. Aan de hoofdader aan zijn pols. Dat zal lekker bloeden. En dat doet het ook, als ik erin prik met mijn drietand. 'Bree? Lijkt het hoofd je nog een goed idee? Voorhoofd, ik zoek naar een plek waar idioot niet zo snel zal sterven aan zijn wondes.' ik had nooit gedacht, dat dit nog eens zo leuk kon worden. Maar dat is het duidelijk wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos

    'Je kunt best idioot zijn voeten eraf snijden ofzoiets.' Antwoord Jonah. Fijn, dan heb ik ook nog wat te doen. 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Oftewel, hoe meer bloed, hoe meer vreugde.' Jonah is hier echt aan het genieten. Dit verwonden lijkt gewoon een soort van... drugs voor hem. Niet echt natuurlijk, en het is vast ook niet verslavend maar hij heeft er wel plezier in en wil steeds meer. Ik zie hoe Jonah zijn drietand door de pols van het joch duwt. Als snel druipt het bloed uit de wond. Wat zeg ik? Het spuit er gewoon uit. Dan zegt Jonah: 'Bree? Lijkt het hoofd je nog een goed idee? Voorhoofd, ik zoek naar een plek waar idioot niet zo snel zal sterven aan zijn wonden.' Als hij wil dat dat joch niet zo snel dood gaat dan is hij niet zo slim geweest. Een slagader van een pols doorboren? Daar verliest hij wel veel bloed mee. Ach ja, Het doet wel veel pijn. Dat is dan weer een voordeel voor Jonah. Terug naar de vraag van Jonah. 'ja, lijkt me een goed plan.' Zeg ik terwijl ik naar het hoofd van het joch kijk. 'Ik houd zijn voeten beet. Ik maak daarna wel wat sneetjes in zijn kuiten.' Ik kijk naar mijn mes. Hij is al een beetje stomp, maar daarvoor ga ik niet een heel nieuw mes pakken. Ik loop richting de benen van de jongen en houd ze stevig beet. Niet dat het nodig is, hij beweegt toch niet.


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || D4 || bos:


    Ik zie dat Bree ook van plan is hem te verwonden. Des te beter. Dan kan ik aan zijn voorhoofd beginnen.
    Het bloed stroomt uit de wonde, dus ga ik op die plek met mijn voet gaan staan, zodat er niet teveel bloed uitstroomt. Dan kom ik op een idee. Ik neem mijn drietand vast, en steek hem in de grond, met idioot zijn nek tussen 2 van de pinnen. Wel zodat hij nog kan ademen, maar dat hij niet zo gemakkelijk meer kan ontsnappen of tegenstribbelen, wat hij tot nu toe nog niet heeft gedaan.
    Met mijn vuist geef ik een klop op zijn neus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [Gosh wat zijn jullie eigenlijk sadistisch voor Brandon xD Brandon is nu wel dood toch? Dan verander ik dat ff in de beginpost]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Tja, hij zal ondertussen wel al dood zijn, denk ik :)]

    Jonah Rion See || District 4 || bos:

    Ik zie hoe idioot zijn laatste adem uitblaast, en het leven hem dan verlaat. Het gevoel van overwinning houd nog heel even aan, maar dan borrelt er een nieuw gevoel op. Ik weet niet wat het is. Schaamte? Pijn? De uitvoering van het doden is exact hetzelfde van in het trainingscentrum in District 4, maar de nasleep... die jongen moet ook een familie en vrienden gehad hebben...
    Al snel herstel ik mijn blik weer. Niemand mag zien hoe ik me nu voel. Ik weet zelf trouwens nog niet hoe ik me nu voel. Het is een gevoel dat ik niet ken. Maar dan nog? Waarom zou ik medelijden hebben? Als ik dit wil winnen, moeten de anderen gewoon sterven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    {MT}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (@Charitable ik heb toestemming om Jayden te doden. Zullen we die beide nu ook maar even doen?)


    imperfection is beauty

    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos

    Met moeite snakt de jongen nog even naar adem en niet veel later ligt hij daar. Voor een moment is het stil. Ik kijk even naar Jonah. Er is een soort van verwarring in zijn gezicht te zien. Ik merk dat ik dat zelf ook een beetje heb en probeer mijn gezicht met moeite weer normaal te brengen. Ik kuch even en zeg dan tegen Jonah. 'Zulen we weer naar de anderen gaan of gaan we op zoek naar een nieuwe prooi?' Hoe overtuigend ik het ook probeer te zeggen, heel ver weg klinkt het toch niet helemaal normaal. Ik probeer het aan de kant te zetten en pak de rugzak op.

    (hoe zit het nou precies met die nachtkijkers enzo? en @Celebration zulen we het dag 3 maken?)


    imperfection is beauty

    Daniel James Ebens:

    "Oh ok,maar ik denk dat jij beter de nachtkijker bijhoud." zegt ze. Ik neem de kijker van haar aan en zet hem op. Het eerste wat is zeg is: 'Heb je nog last van je wond?' want het ziet er niet best uit. 'Parachutjes' fluister ik. Hopelijk begrijpt ze dat ze die echt nodig heeft. Opeens schiet er me iets te binnen. Ik hak in een boom naast me. Met mijn mes haal ik er een stuk stronk af. 'Jammer' zeg ik en ik keer me weer naar Louise. 'In schors zit soms 'drinken' of iets dergelijks. Hier niet dus.'. Ik heb echt dorst!. Maar waar kan ik het halen? Ik laat Louise niet alleen en ik ga al helemaal niet meer terug naar het bos. Ik kan vandaag geen mutulant meer zien. Alhoewel de dag nog niet erg lang zal duren..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Daniel James Ebens:

    "Oh ok,maar ik denk dat jij beter de nachtkijker bijhoud." zegt ze. Ik neem de kijker van haar aan en zet hem op. Het eerste wat is zeg is: 'Heb je nog last van je wond?' want het ziet er niet best uit. 'Parachutjes' fluister ik. Hopelijk begrijpt ze dat ze die echt nodig heeft. Opeens schiet er me iets te binnen. Ik hak in een boom naast me. Met mijn mes haal ik er een stuk stronk af. 'Jammer' zeg ik en ik keer me weer naar Louise. 'In schors zit soms 'drinken' of iets dergelijks. Hier niet dus.'. Ik heb echt dorst!. Maar waar kan ik het halen? Ik laat Louise niet alleen en ik ga al helemaal niet meer terug naar het bos. Ik kan vandaag geen mutulant meer zien. Alhoewel de dag nog niet erg lang zal duren..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Amas schreef:
    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos

    Met moeite snakt de jongen nog even naar adem en niet veel later ligt hij daar. Voor een moment is het stil. Ik kijk even naar Jonah. Er is een soort van verwarring in zijn gezicht te zien. Ik merk dat ik dat zelf ook een beetje heb en probeer mijn gezicht met moeite weer normaal te brengen. Ik kuch even en zeg dan tegen Jonah. 'Zulen we weer naar de anderen gaan of gaan we op zoek naar een nieuwe prooi?' Hoe overtuigend ik het ook probeer te zeggen, heel ver weg klinkt het toch niet helemaal normaal. Ik probeer het aan de kant te zetten en pak de rugzak op.

    (hoe zit het nou precies met die nachtkijkers enzo? en @Celebration zulen we het dag 3 maken?)

    [ja, wie is aan de beurt voor Caesarpost?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Caesar Flickerman || Capitol
    'Hallo inwoners van Panem. Hier weer en korte tussenstand over de gevechten in de Arena. De geswitchte tributen, Matthew en Scarlet, schrokken natuurlijk heel erg toen ze werden geswitcht en ook hun bondgenoten konden het niet erg waarderen. Toch hebben ze het beide overleefd.
    Brandon uit district 10 heeft dag 2 niet zo fijn beleefd en is om het leven gebracht door 2 van de beroeps. Jonah en Bree hebben er echt een geweldige show van gemaakt en zo zien we het natuurlijk graag in het Capitool.
    Het is jullie natuurlijk ook wel opgevallen dat het de hele dag en nacht donker was. Dag 2 was voor district 2 en er waren maar een paar nachtkijkers. Die de beroeps bijna allemaal in hun bezit hadden.
    Onder de beroeps zijn spanningen. District 2 wordt bijna gehaat door Jody, Dylan en Carmela uit district 4 en 1. Alleen Jonah uit 4 doet echt aardig tegen ze. En hoe zit het met de liefdesverklaringen. Zijn Bree en Josh echt op elkaar? En heeft Dylan voor de grap zijn liefde aan Jody verklaard of is er toch echte liefde in het spel? En wat vinden Carmela en Jonah daarvan? Later hoort u meer over deze zeshoeksverhoudingen. Ook hoort u straks meer over de andere tributen die in de andere delen van de Arena rondlopen.
    Dag 2 eindigt nu en dag 3 start. Dit betekent dat de Arena niet meer donker is, maar dag en nacht licht blijft door irritante mechanische lampen, waar je zonder zonnebril niet tegenin kunt kijken. Daardoor worden de nachtkijkers verandert in zonnebrillen.
    Nog even een duidelijke uitleg over de Arena: Alle bomen in het bos zijn gemaakt van felle flikkerende lampjes. Ook de heuvels geven licht en de muren in het doolhof zijn ook felle lampen. De standbeelden zijn ook gemaakt van felle lampen, waar je niet zonder zonnebril in kunt kijken, net als de Hoorn.
    Dan schakelen we nu weer over naar de Arena.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .