• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [MyGlasses --> Backpack
    Ik ben trouwens vanaf morgen 3 weken niet aanspreekbaar ...]

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Aan de rand van de open plek waar de hoorn staat
    'Carmela! Carmela!' Nog steeds schreeuw ik haar naam alle kanten op, want ik heb nog geen reactie terug. Ergens van achter in de buurt van de Hoorn hoe ik vaag hoe ook Bree wakker is geworden en iets zegt. Misschien tegen Jody en misschien tegen het onbekende meisje. Doet er ook niet toe, zij zorgen wel voor dat kind, mijn prioriteit is nu om Carmela te vinden. Verbaasd kijk ik op als er op zo'n dertig meter van mij vandaan een jongen uit de bosjes verschijnt. Ik wil net op hem afrennen als ik mijn oren spits.
    'Dylan, waar ben je?!' Mijn hoofd draait naar het bos toe, naar precies de plek waar de jongen uit het bos kwam. Ook de jongen heeft het gehoord en rent verder. Dat doet er ook niet toe, want Carmela komt ook het bos uitgestormd. Ik zie hoe haar blik op de rest van de Hoorn blijft hangen. 'Dylan waar ben je?!' roept ze weer.
    'Hier,' grinnik ik, terwijl ik naar haar toe spurt. 'Waar was jij?' Precies op dat moment hoor ik een kanon afgaan en mijn blik gaat automatisch naar het midden van het open veld waar ik zie hoe een drietand het kleine meisje doorboort. Echter blijf ik daar niet lang op geconcentreerd, want ik zie hoe de jongen uit 2, Josh wegrent, achter de jongen aan die net nog op de open plaats had gestaan. Ik haal even mijn schouders op, hij deed maar. Daarna draai ik me om naar mijn Districtsgenote en trek haar in een knuffel.

    Robin Lily Duto
    Alles draaide, gewoonweg alles. De jongen die eerst wel interesse voor me had, maar daarna gelijk wegspurtte en nu als een gek aan het schreeuwen was. Het meisje wat me hier gevonden had en mij tevens had gewekt met haar gegil. Ze staart me trouwens nog steeds verbijsterd aan. Het andere meisje wat naast de eerste gaat staan en me met een aardig gezicht aankijkt en met net zo'n lieve stem vraagt hoe ik heet. Ik voel dat ik bijna ga flauwvallen, mijn maag knort nog een keer keihard. Ik heb gewoon te veel honger, wat deze mensen ook met me doen, ik heb niet lang meer te leven. Het is zelfs zo erg dat ik nauwelijks mijn arm kan optillen. Misschien is het maar beter dat ze me vermoorden met een van hun wapens, dan zou ik sneller uit deze lijden zijn verlost. Ik zak lusteloos achteruit en sluit mijn ogen, nadat ik een laatste blik op de blauwe lucht heb geworpen.
    'Amen.' Precies op dat moment komt de klap.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 22:07 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik zie hoe de drietand van Jody het kleine lichaam van het meisje doorboort. Een kanonschot volgt er al snel achteraan en ik kijk naar het levenloze lichaam voor me. Met moeite houd ik mijn gezicht in de plooi om geen zwakheid te tonen aan de camera's.
    Dan hoor ik ineens iets vanuit het bos komen. Ik draai mijn hoofd in de richting van het geluid. Niet veel later zie ik een gedaante uit het bos komen. Met mijn mes in mijn hand loop ik een paar stappen dichterbij. Als ik goed kan zien wie er achter de jongenuit het bos komt valt mijn mond open. Het is Carmela. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ze is nog niet dood!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 10:45 ]


    imperfection is beauty

    TeamFinnick schreef:
    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik zie hoe de drietand van Jody het kleine lichaam van het meisje doorboort. Een kanonschot volgt er al snel achteraan en ik kijk naar het levenloze lichaam voor me. Met moeite houd ik mijn gezicht in de plooi om geen zwakheid te tonen aan de camera's.
    Dan hoor ik ineens iets vanuit het bos komen. Ik draai mijn hoofd in de richting van het geluid. Niet veel later zie ik een gedaante uit het bos komen. Met mijn mes in mijn hand loop ik een paar stappen dichterbij. Als ik goed kan zien wie uit het bos komt valt mijn mond open. ''Josh!'' roep ik automatisch. Er loopt nog iemand achter hem aan. Het is Carmela. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ze zijn beide nog niet dood! Toch ben ik nog erg bang dat een van de beroeps Josh gaat doden. Het enige wat ik dan kan doen is kijken, vreselijk....


    [Josh is toch al gedood door Matthew?
    Laatste post op de vorige pagina..]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)

    [Josh is toch al gedood door Matthew?
    Laatste post op de vorige pagina..]


    (dacht ik maar ik las het volgens mij verkeerd bij Dylan, foutje )


    imperfection is beauty

    TeamFinnick schreef:
    (...)

    (dacht ik maar ik las het volgens mij verkeerd bij Dylan, foutje )

    [Oh okey, I understand]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .