• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Daniel James Ebens:

    Ik hoor niks meer. Ik besluit om maar ergens heen te lopen. Kleine kans dat ik haar vind, maar anders had ik haar al helemaal niet gevonden. Die lampjes zijn echt irritant, ookal draag ik dus een zonnebril. Ik loop met passen vooruit. Uiteindelijk komt de Hoorn in zicht. Ook al van lampjes, hoe kan het ook anders? Ik zie een aantal beroeps zitten. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen. Ik blijf even zitten om te kijken wat ze gaan doen. Wie weet kan ik er wat mee. Ik denk het niet, maar wie weet?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Matthew Elliot Turner ||District 7|| In felbelicht bos.
    ' 'Summer, mag ik de nachtkijker? Dan ga ik op wacht staan en kunnen jullie even slapen ofzo. En heb je ook eten gevonden?'vroeg het meisje van district 12 dan.
    Als er een aankondiging komt dat het een nieuwe dag is,word ik plots erg verlind door licht ,waardoor ik mijn ogen dicht knijp.
    "Verdomme."vloek ik,ik kan nu noch steeds niets zien,te veel licht is dus ook niet echt goed.
    Eerst dacht ik dat ik dood was,en Het licht zag,maar dat was het dus niet.
    En volgens mij waren we nu ook niet veel met de nachtkijker.
    Ik wrijf even in mijn ogen en doe ze lichtjes open,maar het is alles aan dit bos die zo fel is. Het doet pijn ,het is net alsof je gewoon recht in de zon zou kijken op een warme dag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xMerlex --> MYxLoubear


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Opeens verdwijnt het donker en schijnt er van alle kanten fel licht in mijn ogen. Ik knipper even een paar keer met mijn ogen, maar het licht is veel te fel. 'Fuck.' vloek ik hard. Dan is er eindelijk licht, zie ik nog niks. Alleen met die stomme nachtkijkers kun je iets zien. Waar zijn die dingen? Ik heb ze nu echt nodig.
    Zonder op de anderen te letten begin ik wat in de spullen te graaien. Eindelijk vind ik de nachtkijker en meteen kan ik alles weer zien. Ik kijk even verbaasd om mij heen. Het voelt fijn om nu eindelijk iets te kunnen zien, na een hele dag donker. Al is dit licht nog erger.
    Dan valt mijn blik ineens op Jonah en Bree. Zonder dat ik er iets aan kan doen wordt ik kwaad. 'Jonah, verrader.' mompel ik zachtjes. Al weet ik dat dat natuurlijk niet kan. Ik heb niks met Jonah, ik wil ook niks met hem, maar toch wil ik niet dat hij omgaat met dat kind uit 2.
    Ik werp nog even een blik op Dylan en Carmela. Dan loop ik snel naar Jonah en Bree toe.
    'Hoe gaat het hier?' vraag ik met een botte stem, terwijl ik alleen Jonah aankijk.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Bos, Hoorn achtig iets....
    Toen we onderweg waren kon ik er niks aan doen. Ik heb steeds naar Jonah gekeken. Ik vind het vreselijk klinken, maar ik kon mijn ogen niet van hem af houden. Bovendien kon hij mijn niet zien, dus eigenlijk was het een perfect moment. Maar toch vind ik dat het fout is geweest. Wacht eens Bree, ben jij verliefd aan het worden? Het ene stemmetje in mijn hoofd zegt ja en de andere weer nee. En Josh helpt mij ook niet bepaald met zijn leuke liefdesspelletje. Wat moet ik nou toch doen?
    Wanneer Jonah en ik(beter gezegd alleen ik) de hoorn in zicht hebben zie ik iets lopen. Het kwam van de hoorn vandaan. Wacht eens, het is niet een ´iets´ maar een iemand. Als ik nog beter kijk zie ik dat Jody aan komt lopen met een nachtkijker/ zonnebril.´He Jonah, Jody komt onze richting op´ Ik zie hoe Jody naar ons komt en zegt: 'Hoe gaat het hier?'. Daarbij kijkt ze alleen Jonah aan. Na drie dagen in de arena te hebben gezeten weet ik dat ze mij niet heel aardig vindt. Correctie: Een groot deel van de beroeps. Ik denk dat het komt door mijn liefdesscenario met Josh. Ik focus me weer op Jody en probeer zoals gewoonlijk haar WEL vriendelijk aan te kijken en aardig te antwoorden. 'Hee Jody! Het gaat hier prima. We hebben dat joch van 10 gedood, en geloof me: dat was echt een spektakel.' Jody zal me straks vast vreselijk bitchy aankijken, maar dan glimlach ik gewoon twee keer zo hard terug.

    (zo, ff Jody irriteren....Maar alleen omdat ze het erom doet hoor)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 10:56 ]


    imperfection is beauty

    Daniel James Ebens II D3 II Rand bos/hoorn

    Ik bestudeer de beroeps erg goed. Niet alsof het dieren zijn, maar wat ze allemaal anders doen dan wij. Volgens mij zit ik hier veilig. Opeens zie ik een jongen en een meisje vanuit het bos naar de hoorn lopen. Dan zie ik een meisje vanaf de hoorn naar ze toe lopen. Ik knijp mijn ogen samen om ze te kunnen zien. Volgens mij het meisje uit...2 en de jongen uit...4 of ben ik in de war? Is het niet... Ik schud mijn hoofd, vast 4. En dat meisje.. ook uit 4? OOOWKEEEY.... Nou als ik 1 ding kan zien is dat die meisjes elkaar niet mogen. Nou, die uit 2 probeert aardig te doen, maar volgens mij is dat puur om de ander te irriteren. Dat mag ik wel. LOL. Ik bedoel dan heb je ook lol in de arena, mooi toch? Ik zou het zelf niet durven denk ik. Maar als supergetrainde beroeps, tja, wat zou je dan doen? Ookal haat ik dat aan de beroeps. Egoistische -bijna- beesten die zichzelf overschatten omdat papa en mamma dat tegen ze zeggen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 10:57 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Sorry als je niet wilt dat ik Jody meetrek. Anders verander ik mijn post wel.]

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    In de hoop dat ik niet tegen een boom ga lopen, ga ik met Bree mee.
    'Hoe gaat het hier?' mijn gezicht klaart op bij de stem, maar lang duurt dat niet, omdat ik de een of andere irritatie hoor in Jody's stem. Ik zucht. Ze heeft natuurlijk niet graag dat ik overeenkom met Bree, maar het is niet omdat zij Bree niet mag dat het een verplichting is voor mij haar ook niet te mogen.
    'Sorry Bree', zeg ik, en ik laat haar hand los. Niet alleen omdat ik met Jody moet gaan praten, maar ook omdat ik opeens geen zin meer heb om het gekibbel tussen die 2 aan te horen. 'Ik moet heel even iets doen.' geïrriteerd neem ik Jody's arm vast en trek haar mee. Gelukkig loop ik niet tegen iets aan.
    'Jody', mompel ik, zodat Bree het niet kan horen. 'Ik kan goed verstaan dat je het niet leuk vind dat ik met Bree mee ga om iemand te vermoorden. Dat kan ik goed verstaan, net zoals je het waarschijnlijk niet leuk vind dat we hand in hand naar hier liepen. Weet je wat de reden daarvoor is? Dat ik anders tegen een boom aanloop en met een bloedneus zit. Als je dat liever hebt, zeg je het maar. Jij hebt 1 graag, ik heb Bree graag. Ik heb met 1 geen problemen en ik maak er geen spel rond. Dus alsjeblieft. Ik heb jou graag, ik heb Bree graag, maar meer niet. Ik ben op geen van beiden verlieft of iets in die trant. Oké?'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 19:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Charitable dat was toch de bedoeling? btw. i like je stukje, maar heb je mijn post wel gelezen?:P )


    imperfection is beauty

    [Ja :) Maar ik had geen inspirtatie op je tekst te reageren... ik zal het nu even aanpassen]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [SunnySpring --> LittleBirdie
    Ik zal kijken of ik vanmiddag misschien kan reageren!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Even dat jullie het weten: ik ben van woensdag tot zondag op vakantie en ik heb geen idee of ik daar wifi heb, dus verwacht maar niet teveel van mij.
    Ik vind het ook wel goed als mensen mijn persoontje besturen, alleen daar zitten wel van die standaard regeltjes aan...)


    imperfection is beauty

    Jody Megan Roberts || District 4 || Ergens bij de Hoorn met Jonah
    Jonah trekt me mee en ik loop met hem mee zonder Bree een blik waardig te keuren. Verbaasd staar ik Jonah aan. Ik ben natuurlijk erg blij dat we weggaan bij die bitch uit 2, maar ik snap niet wat hij nu wil doen.
    Voor dat ik iets kan zeggen begint hij een heel verhaal. Zonder hem te onderbreken luister ik en hij heeft het, natuurlijk, over de ruzie tussen mij en Bree. Ja, hij vindt Bree wel aardig en ik niet, maar wat kan ik daaraan doen? ik mag haar gewoon niet en zij mag mij ook niet. En dat hij over district 1 begin, snap ik niet. Die hebben toch niets met de ruzie tussen mij en Bree te maken? Behalve dan dat ze mij wel aardig vinden en Bree dus niet.
    Dan bedenk ik dat Jonah nog steeds op antwoord van mij wacht. 'Okey.' is mijn korte antwoord. Ik heb echt geen idee wat ik moet zeggen. Ik wel best proberen aardiger te doen tegen Bree, maar het gaat toch niet lukken. Dus moet Jonah kiezen, het is mij of Bree.
    Maar hij wil natuurlijk niet kiezen. Ik zucht even. Dit is niet het moment om Jonah kwijt te raken en daarvoor vind ik hem ook veel te aardig. We moeten dit later maar oplossen. Toch zou ik liever hebben dat we Bree gewoon in haar slaap zouden doden, maar dat wordt 'm dus niet, omdat Jonah dat dus nooit toe zou staan. Wat een problemen ook. Op dit moment heb ik echt nergens zin meer in.

    [Jody is weer es gemeen bezig]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn-Bos
    Zodra Jonah Jody meetrekt weet ik al meteen waar het over gaat. Namelijk de ruzie tussen Jody en mij. Ik kan er niks aan doen dat zijn mij haat. Ik probeer gewoon normaal een gesprek te voeren maar dat lijkt Jody niet met mij te kunnen. Ik haat Jody niet hoor. Ik heb misschien wel voorkeuren van wie ik aardiger vind maar ik haat Jody nog niet. Ik bedoel: ze heeft me ook nog niks gedaan toch? Niet eens een klein schrammetje. Het enige wat ze heeft gedaan is wat bitchy doen tegen mij. Ik vind niet dat ik daarom haar meteen moet haten. Zo ben ik niet, maar misschien zij wel.
    Ik hoor een geluid vanuit het bos. En het is ook niet zacht. Het lijkt wel alsof er iemand valt of ergens vanaf rolt ofzo. Snel draai ik me om om iets te zien, maar zonder succes. 'He, hebben jullie dat ook gehoord?' Vraag ik aan Jonah en Jody. Nou het is meer luid praten want ze staan nog steeds een paar meter van mij vandaan. 'Zullen we er heen gaan?' vraag ik.


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    Een hele tijd blijft Jody stil, tot ze waarschijnlijk ten degen beseft dat ik op een antwoord wacht.
    ‘Okey’, antwoord ze. Ik ben er niet bepaald overtuigd van dat ze het meent, maar ik laat het maar voor wat het is. Ik heb geen zin in een ruzie met Jody. Daarvoor mag ik haar te graag. Tenminste, als ze niet zo belachelijk doet, maar dat doet iedereen wel eens.
    ‘Hé, hebben jullie dat ook gehoord?’ vraagt Bree. Ik heb inderdaad iets gehoord. ‘Zullen we er heen gaan?’
    ‘Mij best’, antwoord ik van ver. ‘Maar ik heb eerst een nachtkijker nodig. We hadden er zo toch 3?’


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dylan Marc Bostell || District 1 || Hoorn
    Van een afstandje, terwijl ik tegen de rand van de Hoorn zit, bekijk ik het tafereel van Jody, Jonah en Bree. Het is duidelijk dat Jody Bree niet mag. Niet dat ik het niet met haar eens ben, want ik mag haar ook niet. Plotseling veranderd de hele Arena en is het niet meer donker, maar juist hartstikke licht. Overal lijken wel lichtjes te schijnen. Het vreemde is dat ik nog steeds kan zien door de nachtkijker heen. Verbaasd zet ik hem af, waardoor ik overspoeld wordt door té veel licht. Snel sluit ik mijn ogen, tot ik me bedenk dat ik de nachtkijker maar weer op moet zetten. Als ik dat doe, kan ik gelijk weer zien. Geen idee wat er mee gebeurd is, maar ik kan weer kijken.
    'Hé, hebben jullie dat ook gehoord?' Ik kijk richting de drie die ik net aan het bestuderen was. 'Zullen we er heen gaan?' vraagt Bree. Gelijk sta ik op en pak een zwaard wat ergens naast me ligt. Ik loop naar het meisje toe, ook al mag ik haar niet, ik probeer zo normaal mogelijk met haar om te gaan. Ik hoor ergens dat Jonah zegt dat hij wel mee wil, maar dat hij eerst een nachtkijker nodig heeft.
    'Anders ga ik wel mee, ik heb er toch een. Anders Jody ook?' Ik kijk haar smekend aan, zonder haar weet ik niet of ik het overleef met Bree.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa