• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    'Anders ga ik wel mee, ik heb er toch een. Anders Jody ook?' zegt Dylan. Mij best. Dan moet ik tenminste niet tussen 2 kibbelende meisjes zitten. Bree en Jody. Nooit geweten dat beiden zo koppig konden zijn. Jody, oké, ik wist wel dat ze koppig was, maar dit?
    'Mij best, maar ik ga ook mee. Met of zonder nachtkijker.' antwoord ik. Ik heb geen zin om tussen loverboy en een meisje die er niet al te snugger uit ziet te zitten. Ik zeg niet dat ze dat niet is, maar ze ziet er in ieder geval wel zo uit. Dat zeg ik uiteraard niet luidop, want dan zou ik Dylan op mijn kop kunnen krijgen, en ik heb alles behalve zin in nog een ruzie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Vanuit de verte zie ik iemand aan komen lopen. Als de persoon dichterbij is zie ik dat het Dylan is met zijn zwaard. 'Anders ga ik wel mee, ik heb er toch een. Anders Jody ook?' klinkt zijn stem. 'Mij best, maar ik ga ook mee. Met of zonder nachtkijker.' Zegt Jonah tegen Dylan. Gelukkig. Dan ben in niet alleen. Natuurlijk ben ik niet alleen, maar ik denk dat Jody en Dylan mij niet echt gaan helpen. 'Ik vind alles best, maar ik wil nu niet te lang wachten. Laten we gaan!' Zeg ik. Misschien klinkt het wat opdringerig -en dat is het ook- maar ik wil hier niet suf staan te wachten.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 17:56 ]


    imperfection is beauty

    Nyan schreef:
    Matthew Elliot Turner ||District 7|| In felbelicht bos.
    ' 'Summer, mag ik de nachtkijker? Dan ga ik op wacht staan en kunnen jullie even slapen ofzo. En heb je ook eten gevonden?'vroeg het meisje van district 12 dan.
    Als er een aankondiging komt dat het een nieuwe dag is,word ik plots erg verlind door licht ,waardoor ik mijn ogen dicht knijp.
    "Verdomme."vloek ik,ik kan nu noch steeds niets zien,te veel licht is dus ook niet echt goed.
    Eerst dacht ik dat ik dood was,en Het licht zag,maar dat was het dus niet.
    En volgens mij waren we nu ook niet veel met de nachtkijker.
    Ik wrijf even in mijn ogen en doe ze lichtjes open,maar het is alles aan dit bos die zo fel is. Het doet pijn ,het is net alsof je gewoon recht in de zon zou kijken op een warme dag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [@Amas: er stond al een antwoord op Dylans vraag in mijn post :) ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [En @Nyan: sorry dat ik niet zoveel met Summer reageer, maar ik zal het proberen vandaag of morgen te doen.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Is niet erg ,maar ik vond het wat vervelend dat ik niet meer kon reageren aangeizen Louise toch dood gaat :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oeie, sorry ... ik zal echt proberen het vandaag nog te posten]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyan schreef:
    (Is niet erg ,maar ik vond het wat vervelend dat ik niet meer kon reageren aangeizen Louise toch dood gaat :/ )

    ( Daniel zal erg verdrietig zijn... :( xD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Wanneer komt de volgende dag? Er valt nu niet echt veel te doen.. :X]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:04 ]


    :)

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    ' 'Summer, mag ik de nachtkijker? Dan ga ik op wacht staan en kunnen jullie even slapen ofzo. En heb je ook eten gevonden?' vraagt Scarlett aan mij.
    'Natuurlijk, hier is hij', antwoord ik op haar vraag. De mededeling dat er een nieuwe dag gaat beginnen "vliegt" de arena in, en dat wordt de arena helemaal overspoelt met ververende lichtjes die mijn ogen laten pijn doen.
    "Verdomme." vloekt de jongen. Kan ik hem niet kwalijk nemen, die lichten zijn zo idioot als iets, maar gelukkig kun je al nog net IETS zien, waardoor ik zijn wonden verder kan behandelen.
    'Tegen morgen zouden ze beter moeten zijn', zeg ik.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 16:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aelin schreef:
    [Wanneer komt de volgende dag? Er valt nu niet echt veel te doen.. :X]

    [als Louise en Jayden gedood zijn&Jody gaat nu Louise wel doen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    [als Louise en Jayden gedood zijn&Jody gaat nu Louise wel doen]


    Jonah blijft wel bij het kamp, hij kan toch niets doen als hij niets ziet...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Als ik zie dat Dylan aan komt lopen gaat er een golf van opluchting door me heen. Eindelijk iemand die even niet zeurt en het met mij eens is.
    Terwijl Bree en Jonah al afspraken maken wie de tribuut mag doden, zie ik aan de zijkant ook wat beweging. Ik heb geen zin om Bree en Jonah te storen, dus stoot ik alleen Dylan aan. 'Volgens mij zit daar nog iemand.' fluistert ik zachtjes.
    Zonder op antwoord te wachten ren ik weg. Hopend dat Dylan me wel volgt. Zo stil als ik kan, zonder Bree en Jonah af te leiden, ren ik naar de tribuut toe. Met mijn drietand in de aanslag probeer ik erachter te komen wie het is. Als ik dichterbij kom, zie ik dat het een meisje is. Ik graaf zo diep in mijn geheugen als ik kan en probeer me haar naam te herinneren. Louise, bedenk ik me opeens. Ze heet Louise. Even gaat er een verdrietig gevoel door me heen als ik er aan denk dat ik nu voor het eerst weet hoe mijn slachtoffer heet.
    Dan duw ik keihard de drietand in haar lichaam. 'Louise, zo heet je toch? Nog laatste woorden?' gil ik sadistisch naar haar toe.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    'Ik blijf hier wel', zeg ik uiteindelijk. Niet omdat ik wil, maar meer omdat ik graag heb dat die 2 daar afgemaakt kunnen worden. Hoe sadistischer, hoe beter, dat ga ik niet ontkennen, maar straks zijn ze nog weg voor we hen hebben kunnen bereiken.
    Ik zie dat Jody en Dylan weggaan, en even later hoor ik een Jody-gil in de trant van 'Louise, zo heet je toch? Nog laatste woorden?' dat was het meisje uit 9, en als Jody haar onder handen gaat nemen, is ze er sowieso geweest, en dat is maar best ook. Weer een tribuut minder om rekening mee te houden.
    'Kom, ga maar. Ik blijf wel, ik kan hier toch geen steek zien.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Louise Kirla Offkins
    'Louise, zo heet je toch? Nog laatste woorden?' hoorde ik achter me ,ik voelde me als een muis die in een hoekje werd gedreven en diende als speeltje van een kat. Mijn hart gaat als een razende tekeer en ik voel gesnik opkomen van angst en woede.
    "Ik wil niet dood."piep ik en maak mezelf in een bolletje uit pure angst. Ik weet dat ik moet wegrennen ,maar ik kan gewoon niets zien.
    "Daniel! Daniel Help!"schreeuw ik uit angst. ik hoopte dat hij me vond en me ging beschermen ,maar ik had zo het gevoel dat dit beroeps warenn en als ik hem roep het misschien alleen maar erger maak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH