• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    De switchers zijn Carmela Lorenza rossini en Robin Lily Duto


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Caesar Flickerman || Capitol
    'Goedemiddag, Panem. Wat een geweldige strijd wordt er gevoerd tijdens deze spelen. Op dit moment is het nogal rustig, dus is hier nog even een overzicht over wat er de afgelopen dag is gebeurd.
    Tijdens dag 4 stroomde de hele arena onder water, wat ervoor zorgde dat Iris uit district 7 het niet gehaald heeft. Ze zwierf in haar eentje door de arena en zag het water te laat op zich afkomen.
    Ook is de heldhaftige Jonah gestorven op zijn lievelingsdag, terwijl hij voor een pijl sprong die eigenlijk voor Jody bedoeld was. De beroeps, en vooral Jody, zijn heel erg geschrokken. De dood van Jonah heeft veel indruk op hun en het Capitool gemaakt.
    Alexis uit district 5 en Summer uit district 6 zijn geswitcht, wat een grote opluchting voor Alexis is, omdat ze nu eindelijk bondgenoten heeft gevonden. Ook gaat het goed met Summer en het lijkt alsof dit voor beide tributen goed uitgepakt heeft.
    Dag 5 begint en dat zorgt niet voor veel geluk bij de beroeps, terwijl Alexis alleen maar blij kan zijn. Dit zal ze ook wel nodig hebben, want in het doolhof heeft ze niets kunnen eten.
    We schakelen nu weer over naar de arena, waar Robin en Carmela net geswitcht zijn. We zijn erg benieuwd hoe de beroeps hierop gaan reageren.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    'Is er nog iets gebeurd tijdens het wacht houden, Carmela?' vraag ik, terwijl ik even om mij heen kijk.
    Het ziet er niet naar uit dat er iets gebeurd is, Carmela had dan natuurlijk ook allang ons geroepen, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar even. Ik draai me weer om naar Carmela en kan niet voorkomen dat ik een keiharde gil slaak.
    'What the heck!?Carmela!?' gil ik, terwijl ik voor me uit staar.
    Op de plaats waar Carmela een paar seconden geleden nog net zat, ligt nu een klein, 12 jarig meisje. Ze ziet eruit alsof ze nog maar heel weinig heeft gegeten en ik heb geen idee hoe ze heet of uit welk district ze komt.
    Ik ben zo verward dat ik niet meer helder kan nadenken.
    'Bree!! Dylan!!' gil ik, terwijl ik spastisch met mijn arm naar het meisje wijs. 'Carmela...Weg...Meisje.' Meer woorden komen er niet uit mijn mond.
    Het voelt alsof de wereld om mij heen draait en ik niet meer weet wat waar is en wat niet. Waar is Carmela? Wie is dat meisje? Hoe komt ze daar?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:07 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [heeft iemand een bondgenootschap met Robin?]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Carmela Lorenza Rossini
    terwijl Jody mij vraagt of er iets is gebeurt tijdens de wacht voel ik dat ik beweeg zonder dat ik het wil. Terwijl ik weer om me heen kijk, zie ik dat ik in een hele andere omgeving ben. ik zit nu opeens in een boom, alleen, zo ga ik nooit en te nimmer overleven. voor de anderen is het waarschijnlijk makkelijker zonder mij, maar ik kan echt niet alleen overleven. ik begin opeens helemaal hysterisch te worden. ik kan dit niet. ik heb mensen nodig. langzaam klim ik omhoog, het domste wat ik kan doen, maar nu kan ik wel zien waar ik ben. maar als ik halverwege ben, en nog steeds niets zie besluit ik maar dat ik beter weer naar beneden kan gaan en desnoods doelloos rondlopen. dus ik klim, nog langzamer dan ik omhoog klom, naar beneden en kom uiteindelijk net boven de grond terecht tot ik niet meer verder kan, want er zijn geen takken meer. ik besluit dat ik dan maar het beste naar beneden kan gaan springen, ookal kan ik dan mijn nek breken, waar ik goed in ben. gelukkig heb ik mijn zwaard nog bij me. eerst gooi ik mijn zwaard, wat al er een andere tribuut langs komt niet echt handig is, want die weet EN dat er een tribuut is en die kan mijn zwaard pakken en dan heb ik niets meer. gelukkig is er niemand en kan ik "veilig" uit de boom springen. nou ja, veilig. ik val wel. maar gelukkig niet zoals ik had verwacht dat ik mijn nek breek. terwijl ik ga staan voel ik een steek in mijn voet. ik begin te gillen en dan pas kijk ik naar beneden. mijn been bloed en naast mijn voet ligt.. een bebloed zwaard. ik ben dus op mijn eigen zwaard gestapt. handig. toch pak ik mijn zwaard op en begin langzaam te lopen en ik hoop dat ik weer richting Jody en Dylan ga. oh ja, Bree is daar natuurlijk ook nog.

    [Carmela heeft haar verwonding eindelijk]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:11 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dylan Marc Bostell
    'What the heck?! Carmela?!' Ik schrik wakker als ik hard een stem hoor schreeuwen. Gelijk zit ik overeind, met mijn hand op mijn zwaard dat naast me op de grond lag. Meteen moet ik denken aan de aanvaller van gisteren die Jonah had vermoord. Zou die terug zijn en ook Carmela te pakken hebben gekregen? 'Bree!! Dylan!!' Ik spring op en snel naar buiten, waar ik op een best wel overstuurde Jody bots. Ik leg mijn handen op haar schouders en schud haar zachtjes een beetje door elkaar, in de hoop dat ze weer wat rustiger wordt.
    'Wat is er aan de hand?' Gelijk wijst ze naar opzij, zodat mijn blik haar arm volgt.
    'Carmela... Weg... Meisje.' Ik zie inderdaad het meisje waar Jody het over heeft. Het is een klein ding wat nauwelijks nog vel om haar beenderen heeft. Ik heb geen idee hoelang ze al niet gegeten heeft, maar het kan niet kort geleden zijn, want daar is ze gewoon te dun voor. Echter zit ze nu hier en is ze waarschijnlijk zojuist geswitcht met Carmela. Carmela! Ik laat Jody los en loop iets meer richting het bos. Het meisje en Jody kunnen me even niet meer boeien, Carmela wel.
    'Carmela! Carmela! Carmela!' Ik schreeuw haar naam in willekeurige richtingen, in de hoop dat ze het op zal vangen en de weg terug zal vinden.

    Robin Lily Duto
    'Ugh.’ Om de zoveel tijd slaak ik een diepe zucht of kreun ik wat. Het water gaat maar niet weg en daarbij blijft mijn honger ook maar hangen. Goh, eenmaal honger blijf je honger houden. Veel kan ik er alleen op het moment niet aan doen. Misschien omhoog klimmen om te kijken of de boom wat vruchten bevat, maar vanaf hier zie ik niks bijzonders en ik heb ook niet veel energie meer. Mistroostig sluit ik mijn ogen, voor mijn gevoel maar een paar minuten. Toch word ik uren later gewekt door een schreeuwende stem.
    ‘What the heck?! Carmela?!’ Ik open mijn ogen en kijk verschrikt om me heen. Ik zit niet meer in mijn vertrouwde boom en onder mij bevind zich geen water meer. Mijn ogen vinden als eerst die van een veel groter en ouder meisje. Ze ziet er ook een stuk doorvoeder uit, dus ik kan wel raden waar ik nu beland ben. De Beroeps. Nou, dan kan ik mijn leven nu wel vaarwel zeggen. Zeker als ik de jongen in het oog krijg die op het geschreeuw van het meisje reageert. Hij is groot, best wel gespierd en net zo doorvoed als zijn mede Beroeps. Hier tegen heb ik geen schijn van kans, want ze zijn meestal niet alleen sterk maar ook snel. Ik sluit weer mijn ogen, want ik verwacht dat ik snel de dood zal vinden. Echter let de jongen haast niet op me en stapt juist langs me heen richting het bos. Een beetje verbaasd kijk ik hem na. Wat doet die nou?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    VintageStyle schreef:
    [heeft iemand een bondgenootschap met Robin?]


    [Nope, Robin was een beetje aan het doodgaan in een boom]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik schrik wakker als ik Jody hoor gillen. Ik krijg niet veel me van wat er aan de hand is, maar ik zie dat Dylan naar Jody lopen. Ik versta niet wat ze allemaal zeggen. Ik besteed er ook weinig moeite aan en rol mijn slaapzak netjes op en leg hem in de hoorn.
    Als ik weer uit de hoorn loop hoor ik Dylan schreeuwen. 'Carmela! Carmela! Carmela!' Waarom roept hij Carmela? Zij is toch gewoon... Ik kijk om me heen, maar er is geen spoor van Carmela te vinden. Dan vallen mijn ogen op een meisje bij Jody. Ik pak mijn mes stevig beet en loop naar Jody toe. 'Wat is hier aan de hand? Wie is zij?'
    Dan pas begint het belletje bij me te rinkelen. Dit magere, jonge meisje heeft de plaats van Carmela ingenomen. Maar waar is Carmela dan? Zou het kleine meisje haar vermoord hebben? Nee, dat is niet mogelijk. Dan hadden we wel een kanonschot of een hovercraft gehoord. Waar zou Carmela dan toch zijn? Is ze misschien gevlucht? Nee, Carmela redt het nooit in haar eentje. Zou ze dan misschien... gewisseld hebben met dit meisje? Nee wat een dom idee. Alhoewel, wij weten niet wat het Capitool voor ons in petto heeft allemaal.
    'Hé meisje. Hoe heet je en uit welk district kom je?' Zeg ik tegen het meisje. Het klinkt niet bot. Integendeel zelfs. Mijn stem lijkt wel alsof ik haar wil helpen. Misschien is dat ook wel zo. Ik bedoel: Ik heb al zoveel mensen vermoord. Ik moet toegeven dat ik me schuldig voel, maar uiteindelijk waren ze wel zelf doodgegaan. Door een andere tribuut, door uitdroging, het maakt niet uit. Iedereen weet dat de beroeps in de meeste gevallen winnen.


    imperfection is beauty

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    'Wat gebeurd hier allemaal?' stamel ik uit, nog steeds niet in staat goed na te denken. Ik blijf maar naar het meisje staren, in de hoop dat ze ineens verandert in Carmela. Dat ik dit allemaal gedroomd heb en straks allemaal weer normaal zit. Maar het meisje verandert niet en kijkt me met angstige ogen aan.
    Ik draai me weer om naar Dylan, maar die is nu te druk bezig met Carmela zoeken. Toch heb ik iemand nodig om mee te praten, om te zorgen dat ik niet helemaal gek wordt. Op dit moment mis ik Jonah weer, en even hoop ik dat ik dat ook gedroomd heb en dat hij nog leeft. Maar de enige die naar me toe komt lopen is Bree.
    'Hé meisje. Hoe heet je en uit welk district kom je?' vraagt ze met aardige stem aan het meisje, nadat ze blijkbaar over de eerste schrik is heen gekomen.
    'Wat!' roep ik uit. Ik weet zeker dat ik nu gek wordt. 'Ga jij nu serieus een leuk gesprek beginnen met dat... dat meisje!? Dat ineens op de plaats zit waar Carmela eerst zat? Misschien heeft ze haar wel vermoord?'
    De wereld draait om mij heen. Gebeurdt dit allemaal wel echt? Wat moet ik doen? Waarom gaat Bree aardig doen tegen dat onbekende meisje en waarom doodt ze haar niet? Ja, waarom doden we haar eigenlijk niet?
    Zonder verder nog na te denken, of op Bree te wachten, pak ik mijn drietand en druk die in één beweging in het lichaam van het meisje.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 19:09 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,bos-> hoorn

    Ik kijk even omhoog naar de boom en ik zag de anderen nog slapen. Ik liet hun maar ,ze hadden de slaap hard nodig. Rond kijkend besloot ik even de gaan verkennen of hier dichtbij een waterbron was,want ik had erge dorst nu. Ik liep wat verder en verder. Ik vond eetbare bessen ,die we ook in district zeven hadden.
    Ik bijt hard op mijn lip . Iris ,stond gisteren aan de sterrenhemel. Ze was dood. Een goede vriendin van me had haar leven gegeven ,voor dit stomme spel.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en schop tegen een steentje ,die dan in de bosjes beland. Ik kijk op en zie het meisje van district 1 staan. "Shit."vloek ik en begin te rennen ,naar weet ik weel waar. Zodra ik een openplek vind stop ik. Ik was bij de hoorn en ik ben er bijna zeker van dat het meisje uit 1 ,achter me zat.
    Ik kon al niet zo heel snel rennen en met mijn wonden er nog eens bij,maar gelukkig kan ik nu tenminste wel weer lopen ,dankzij Summer.
    Ik zag net hoe het meisje van district 4 een ander meisje doorboord met haar drietand. Ik hoopte dat ze me niet gezien hadden en ik ren weer wef . Hopend dat er niemand achter me aanzat.

    (hopelijk vinden jullie het niet erg als ik dot zo gedaan had ,anders zat ik vast met Matthew ^^ Als het goed is ,doe ik dan dat de jongen van 2 achter hem zit en dat Math hem zo in een giftige bos struiken duwt ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {@Celebration Je wilt gewoon weer eens eerder zijn met doden.... Grrr de volgende is van Bree)


    imperfection is beauty

    Dallam schreef:
    {@Celebration Je wilt gewoon weer eens eerder zijn met doden.... Grrr de volgende is van Bree)

    [Haha, maar Robin is nog niet helemaal dood hoar^^
    @Fleeko vind ik een goed idee(: ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Carmela is weg foetsie en verdwaalt en lonely en ze kan natuurlijk Dylan nog niet horen]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Fleeko schreef:
    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,bos-> hoorn

    Ik kijk even omhoog naar de boom en ik zag de anderen nog slapen. Ik liet hun maar ,ze hadden de slaap hard nodig. Rond kijkend besloot ik even de gaan verkennen of hier dichtbij een waterbron was,want ik had erge dorst nu. Ik liep wat verder en verder. Ik vond eetbare bessen ,die we ook in district zeven hadden.
    Ik bijt hard op mijn lip . Iris ,stond gisteren aan de sterrenhemel. Ze was dood. Een goede vriendin van me had haar leven gegeven ,voor dit stomme spel.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en schop tegen een steentje ,die dan in de bosjes beland. Ik kijk op en zie het meisje van district 1 staan. "Shit."vloek ik en begin te rennen ,naar weet ik weel waar. Zodra ik een openplek vind stop ik. Ik was bij de hoorn en ik ben er bijna zeker van dat het meisje uit 1 ,achter me zat.
    Ik kon al niet zo heel snel rennen en met mijn wonden er nog eens bij,maar gelukkig kan ik nu tenminste wel weer lopen ,dankzij Summer.
    Ik zag net hoe het meisje van district 4 een ander meisje doorboord met haar drietand. Ik hoopte dat ze me niet gezien hadden en ik ren weer wef . Hopend dat er niemand achter me aanzat.

    (hopelijk vinden jullie het niet erg als ik dot zo gedaan had ,anders zat ik vast met Matthew ^^ Als het goed is ,doe ik dan dat de jongen van 2 achter hem zit en dat Math hem zo in een giftige bos struiken duwt ofzo? )

    Carmela Bella Rosinni : district 1 : bos --> hoorn
    opeens hoor ik een bosje ritselen. ik kijk om me heen en zie een jongen staan, geen idee wie het is. maar als hij mij ziet begint hij te vloeken en rent weg. ik begin achter hem aan te rennen en hoor opeens iemand roepen. "Carmela" het is Dylan. "Dylan, waar ben je" roep ik en dan loop ik verder achter de jongen aan, geen idee waar naar toe. dan merk ik opeens weer dat ik op mijn zwaard ben gaan staan doordat ik een steek in mijn voet voel. toch probeer ik het te negeren, deze jongen doden is belangrijker dan een arm wondje op mijn voet. opeens stopt hij. we zijn bij een open plek, bij de hoorn. ik zie Bree en Jody, maar Dylan is weg. ik vergeet meteen mijn zorgen om de jongen en maak me nu zorgen om Dylan, waar is hij. "Dylan waar ben je" begin ik direct te roepen, ik wil hem bij mij hebben, dan weet ik tenminste dat hij veilig is. toen ik wist dat hij bij de hoorn was wist ik dat ook zeker, maar nu.. nu is hij alleen in het bos.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,hoorn -> bos

    "Dylan, waar ben je" riep het meisje ,ik keek even achterom ,maar ende daarna ,weer door naar het bos. Ik had geen zin in een vechtpartij.
    Maar blijkbaar had iemand dat wel ,want iemand sprong op mijn rug ,waardoor ik voorover viel ,blijkbaar bij een helling ,waardoor we beiden naar beneden rollen.
    De jongen verliest zijn grip ,waardoor ik weer vrij ben. zodra we gespot zijn met rollen ,kreun ik even en kijk ik naar de jongen ,die in een vreemde stuik was beland.
    Hij begon vreemde plekken te krijgen op zijn armen .
    Het was de jongen van district 2 die duidelijk minder geluk had dan mij ,maar ik ben wel een paar pijlen verloren. Het beste liet ik ze gewoon liggen ,want je wist nooit of de beroeps achter me aan kwamen of niet.
    De jongen begon te beven en te roepen. Ik haalde een pijl uit mijn koker en schoot ,maar ik miste. Opnieuw probeerde ik het en ,deze was recht in de roos ,in zijn hart.
    Ik kijk even omhoog .Ik durfde te wedden dat dit gefilmd was. Ik kijk even kwaad en rende dan weg ,ver weg naar weet ik veel waar.

    (Iemand voor Matthew? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH