• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    'Sorry, ik ben hier niet zo goed in.'
    Carmela gaat naast me zitten en slaat een arm om mij heen.
    'Maakt niet uit.' antwoord ik zachtjes, terwijl ik haar even dankbaar aankijk.
    Niemand kan me nu helpen, niemand kan de pijn stoppen die ik nu voel, maar toch ben ik blij dat er iemand is die me troost. Die me probeert te helpen. En ook al was Carmela misschien niet zo close met Jonah, het is altijd beter dan dat Bree nu naast me zou komen zitten.
    Mijn gedachten dwalen al snel af en ik denk aan Jonah. Aan hoe het was in district 4. Toen ik nog dacht dat de Spelen niets kapot zouden maken. Dat het alleen maar leuk zou zijn. Dat Jonah en ik eigenlijk een soort van onsterfelijk waren en we alles aan zouden kunnen tijdens de spelen.
    Mijn handen spelen met het districtaandenken van Jonah, nu ook een beetje mijn districtaandenken. Ik voel even aan de bloem van zeewier in mijn haar.
    Om mij heen begint het al weer donkerder te worden. Het is natuurlijk al avond, bedenk ik me nu. Dag 4 is al bijna voorbij en voor ik het weet zal het dag 5 zijn. Moedeloos kijk ik om mij heen. Dag 5 zal vast zwaar worden en de nachten zonder slapen hebben zijn tol ook wel geëist.
    'Het wordt avond.' zeg ik zachtjes tegen Carmela.
    Ik voel even onder mijn ogen en merk dat ik opgehouden ben met huilen. Ik wil best doorgaan, maar af en toe heb je zo'n moment dat het gewoon niet lukt, dat het stopt. Dat er niet meer tranen in je ogen zitten.
    'Ik ga slapen.' mompel ik nog, terwijl ik voorzichtig overeind komt. 'Het kan me niet schelen wie de wacht gaat houden, als ik het maar niet ben.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Carmela Lorenza rossini :: district 1 :: hoorn
    'ik ga slapen. het kan me niet schelen wie de wacht gaat houden, als ik het maar niet ben' zegt Jody zachtjes. ze gaat voorzichtig overeind. 'ik hou de wacht wel' zeg ik tegen haar. eindelijk voel ik me eens nuttig. eerst niet, ik heb niemand vermoordt, ik deed niets, had nog nooit de wacht gehouden, kon niets en nog meer dingen. maar dit is niet het moment om egoistisch te doen. 'slaap lekker' zeg ik nog tegen Jody. dan loop ik naar de anderen. 'wie van jullie gaat mee de wacht houden?' vraag ik de anderen voorzichtig. 'En Bree, ik zou nu niet teveel met Jody gaan praten, ze zit er nu echt door en als jij je met haar bemoeit, denk ik, en dat is niet gemeen bedoeld'


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Volgens mij ben ik weer een beetje bij het verhaal.. Alexis is nu dus bij Matthew en Scarlett? Sorry als deze post niet helemaal klopt..]

    Alexis Jane Howard || D5 || Bos..?
    Ik heb net het gevoel dat het water mijn longen helemaal gevuld hebben, als ik opeens beweging voel en met mijn hoofd boven water lig. Ik hoor onbekende stemmen en ben bang voor wie ik aan zal treffen. Ik heb echter geen idee waar ik ben, al is dit niet het doolhof.
    Ik bekijk de omgeving wat beter en zie bomen die voor het grootste deel onder water staan, en zie twee tributen die me nog niet eerder heel goed waren opgevallen. In een reflex pak ik mijn boog terwijl ik watertrappelend boven probeer te blijven. Hoe moe en hongerig ik ook ben na twee dagen zonder eten, ik moet proberen te zorgen dat deze tributen me niet zullen vermoorden.
    De tributen springen het water in, en ik hoor iets over een 'blond meisje' dat ik wel zal zijn. Ik adem diep in wat ervoor zorgt dat ik wat water binnenkrijg en bedenk me dat ik beter een boom of zoiets kan zoeken om me aan vast te houden, maar eerst bedenk ik me dat ik graag een bondgenootschap zou willen hebben. Tot nu toe heb ik het op het nippertje overleefd, en zonder hulp en medewerking van anderen, zal ik het einde van de volgende dag niet halen. Ik besluit het erop te wagen.
    'Hé. Wie zijn jullie?' roep ik naar de tributen toe, met mijn boog voor de zekerheid in de aanslag.


    :)

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    Ik kijk nog eens naar de beroeps ,die lijkbleek zagen. Ik grijnsde alleen maar. Ik heb mezelf bewezen dat ik een beroeps aankan. Maar ik heb ook bewezen ,dat ik niet de aardigste persoon ben. Ik ben wreed en wraakzuchtig. Ik lijk net als een van die beroeps ,die niets heeft om het leven van anderen. Alleen doe ik dat wel. Ik veracht mezelf dat ik nu een familie uit elkaar gehaald heb. Ik ben mijn familienaam niet waard ,maar toch doe ik dit voor hun. Het geld die ze al jarenlang schuldig zijn van het captiool. Mijn familie is geheel district 7 ,zij verdienen het geld om hongersnood te stoppen. Als ik win ,zal ik sterven met een goed gevoel ,dat ik iets goeds gedaan heb in mijn leven. Dat mijn ouders toch trots mogen zijn dat hun zoon ,district 7 een plezier haf.
    De beroepsdistricten verdienen dit niet,ze gebruiken het geld alleen maar voor zichzelf.
    Een zucht verlaat mijn lippen en mijn gezicht vormt zich weer om tot een droevig gezicht.
    Ik schrok me dan ook rot als ik iemand hoorde.
    'Hé. Wie zijn jullie?' ik keek naar beneden ,naar het meisje die ik daarnet bijna vermoord had. Ze was dus toch niet verdronken.
    Ik snuif even en haal ook mijn boog van mijn nog pijnlijke schouder af. Wat zij kon ,kan ik ook. Met een pijl op haar gericht keek ik haar achterdochtig aan.
    "Matthew ,jij ?"kwam er kort uit mijn mond. Als ze ons ging aanvallen ,dan weet ze dat ze een dubbele klap terug kon krijgen. Ik hou ook in de gaten of ze niet gaat schieten op Scarlet ,dan vermoord ik dat kind echt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray

    Ik staar een beetje naar de beroeps, die een beetje in paniek zijn, als ik plots een stem van onder hoor. 'Hé. Wie zijn jullie?' roept iemand. Ik kijk naar beneden en zie het meisje dat was geswitcht met Summer. 'Matthew, jij?' zegt Matthew als eerst, ik zie dat hij zijn boog klaar heeft. Zelf houd ik ook mijn zweep klaar, hopelijk is hij lang genoeg om haar dan te kunnen raken als ze iets doet. 'En ik Scarlett. Van 12,' zeg ik na Matthew. Ik hoop dat het meisje ons niet aanvalt, aangezien wij dan hoogstwaarschijnlijk weer een gewonde zullen hebben.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    Ik zie hoe Carmela Jody probeert te troosten. Hoe graag ik het ook zou willen, ik doe het niet. IK weet hoeveel ze me.. nou haat vind ik niet zo'n toepasselijk woord maar... niet aardig vind. Ik denk dat als ik haar een dagje alleen laat dat het morgen al beter is. Beter gezegd avondje, want het begint donker te worden. Terwijl ik de gedroogde appels die ik op een of andere magische wijze bij me had schoon maak -ja, ze waren vies- zing ik zachtjes. Er is hier niemand die me hoort. 'Cause I'll always remember you the same' Ik moet weer aan Jonah denken. Hoe hij bij het bloedbad rende, hoe hij als een van de weinigen aardig tegen mij deed, hoe hij meedogenloos en pijnlijk Brandon had gedood - met mij- , Hoe hij Carmela leerde zwemmen en hoe hij daar lag met een pijl recht in zijn borst terwijl hij zijn laatste adem uitblies. Momenten, daar draait het leven om. Hoe lang mijn leven ook nog mag zijn, ik zal Jonah altijd op dezelfde manier herrineren. Een vriendelijke, talentvolle en knappe- ja ik zei het- jongen die zijn leven voor Jody heeft opgegeven.

    (Jonah, Held!:P)


    imperfection is beauty

    Alexis Jane Howard || District 5 || Boom
    'Matthew, jij?' vraagt de jongen eerst. Het klinkt niet bepaald verwelkomend en als hij zijn boog op mij richt laat ik de mijne ietsjes zakken. Ik heb zo'n idee dat ik het niet zal winnen tegen hen, zeker niet met die wond in mijn schouder waardoor ik niet meer goed kan richten.
    'En ik Scarlett, van twaalf.' Ik knik even en denk na. De tributen komen me al wat bekender voor met hun namen erbij. Ik ben blij dat ik goed heb opgelet bij trainingssessies enzovoort.
    'Alexis,' ik probeer te glimlachen maar het lijkt eerder een grimas.
    'Uit vijf.' Inmiddels heb ik een boom gevonden en ik trek me eraan op. Ik grijp met mijn hand naar de lege fles en vraag me af of dit water zoet of zout is, en of ik het zal kunnen drinken.


    :)

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    Scartlet stelde haar ook kort voor,omdat ik mijn boog in haar richting hiel ,liet zij haar boog wat zakken wat ik nu ook deed,maar ik was nog steeds op mijn goede. 'Alexis,' stelde ze zich voor met een grimmas ,die waarschijnlijk een glimlach moest voorstellen. Ik was niet echt in de mood om te zitten glimlachen of aardig doen, 'Uit vijf'vervolgde ze daarna. Vijf ,het deed me eraan denken ,dat de dag bijna om is en deze vervloekte arena zal dan eindelijk weg zijn.
    Mijn schouder begon te steken en ik kreeg het gevoel als ik deze houding nog langer ging gebruiken mijn wonde open zou scheuren,dus daarom liet ik mijn boog zitten en ging ik uitgeput op de boomtak zitten. Ik gang mijn boog over mijn goede schouder en kijk dan eens om naar mijn wonde ,die inderdaad was opengebarsten en weer licht zat te bloeden. Mijn grootste vijand lag er al uit ,bij die gedachte vergat ik de stekende pijn en kijk ik naar het meisje ,die zich Alexis noemde. Ze had een fles water bij zich ,wat me deed verwateren . Ik wilde ook graag een slok van normaal water ,maar ik wist dat ik moest wachten tot de volgende dag ,die van mij rap mocht komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (wanneer is de volgende dag trouwens? Ik ben dag 4 een beetje beu ,omdat ik niet veel kan doen :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (wanneer is de volgende dag trouwens? Ik ben dag 4 een beetje beu ,omdat ik niet veel kan doen :x)


    (@Celebration en ik waren al van plan het de volgende dag te laten maken, maar ik moet nog even op haar wachten)


    imperfection is beauty

    Alexis Jane Howard || District 5 || Boom
    Het was even stil en terwijl ik luisterde naar geluiden om me heen, schepte ik met de fles wat water op. Ik bekeek het even en het leek me redelijk schoon, dus liet ik een paar druppels op mijn tong vallen. Meteen spuugde ik het weer uit.
    'Bah, zout,' mompelde ik. Ik ging weer wat verzitten en bekeek mijn wond. De snee was nog niet echt genezen, in tegendeel, het zwol wat op en leek ontstoken. Dit was niet goed. Maar gelukkig zat ik niet meer in dat doolhof. Ik was nu waarschijnlijk in het bos, aangezien hier bomen stonden, en aan die bomen zat mos. Ik haalde een strook mos van de boom en wond dat om de snee. Het leek me niet verstandig de wond schoon te maken in het zoute water.
    Toen ik klaar was, keek ik om me heen. Ik had geen idee hoe ik hier verder moest en het leek me niet verstandig om gewoon maar wat om te blijven hangen bij deze tributen. Ze leken me wel aardig en zeker geen beroeps, dus ik kon een poging wagen om het te vragen.. voordat ik er echt over nagedacht had zei ik het al.
    'Mag ik bij jullie bondgenootschap?' ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Ik dacht ook nooit na over dingen. Alles moest direct gezegd worden. Het enige wat ik nu nog kon doen was hopen dat ze me toelieten. Een voor een keek ik van Matthew naar Scarlett.


    :)

    Scarlett Dakota Gray

    Ik staar een beetje naar het meisje, Alexis. Matthew is ondertussen weer gaan zitten. Alexis neemt een slok water waarna ze iets mompelt. Ik weet niet wat ze zei. Aangezien Matthew nog steeds gewond is, houd ik haar goed in de gaten. Ik ga ook zitten, maar blijf naar haar kijken. dan kijkt ze hierheen. 'Mag ik bij jullie bondgenootschap?' vraagt ze. Ik kijk naar Matthew. Zelf vind ik het niet heel erg, maar ik weet niet... Ze ziet er uitgeput uit. En ik weet ook niet of we Summer terug gaan vinden. Summer... Wat mis ik haar. Ik ken haar nog niet eens zo lang, en ze is ook nog niet zo lang weg, maar ik mis haar wel. 'Van mij mag het,' zeg ik na even denken. Mijn moeder zei altijd dat ik mensen veel te snel vertrouw, maar daar kan ik niks aan doen. Ik waag het er gewoon op.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    'Bah, zout,' mompelde iemand ,waardoor ik naar beneden kijk. Dat meisje ,Alexis had een poging gedaan om het water te drinken. Het is toch logisch ,dat als ze de hele arena vol gaan zetten met water ,dat de helft niet drinkbaar zal zijn.
    Ik kijk weer voor me uit en zucht ,het werd langzaamaan donker en ik was echt wel moe.
    Zonder dat ik het door heb ,zit ik wat te knikkebollen ,maar ik schrik wakker als ze weer begint te praten.
    'Mag ik bij jullie bondgenootschap?' vroeg ze. Ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan en wilde net mijn mond opendoen om wat grofs te zeggen,maar Scarlett was me voor.
    'Van mij mag het,' zei ze en ik kijk haar even aan ,voordat ik me weer op het meisje richt.
    "Wat kun je allemaal?" zei ik kort en redelijk bot tegen haar. Ik wilde haar niet erbij als ze een blok aan ons been zou zijn ,trouwens een bondgenootschap van 4 mensen dat is al lastig genoeg. Van mij moest ze zich eerst bewijzen, maar ik kon ook vals spelen en haar 1 dag bij ons laten en dan haar misschien laten omkomen,want morgen stond alles in verband met district 5 ,wat energie was. Ik schudde die gedachten uit mijn hoofd. Nee zo wilde ik niet denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Dus Summer..... Ik weet ff niks te zeggen' zeg ik. Ik merk dat ik verassend opgewekt ben.
    'Heb of had je bondgenootschappen?' vraag ik haar. Het komt zomaar mijn mond uit maar dan is er ook een vraag. Fack, nee. Hopelijk vraagt ze het niet aan mij want dan moet ik weer vertellen over. Het L woord? Nee, gewoon Louise. Ik kan er gewoon niet niet aan denken.
    'Als je het niet erg vind zou ik graag even willen trommelen.' vraag ik wat verlegen. Het is gewoon wat tijdverdrijf. Net als mensen die zingen, sommigen zijn goed. Maar ik niet. Gewoon voor de lol wat doen. Ik breek twee takjes en bein te trommelen.


    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    'Dus Summer..... Ik weet ff niks te zeggen', zegt de jongen opgewekt. Vraag me niet waar hij dat opgewekte gedoe vandaan haalt in de spelen, maar het geeft me een goed gevoel. Dan hoef ik niet de hele tijd depressief rond te lopen. 'Heb of had je bondgenootschappen?'
    'Ja, ik had er een, met Scarlett uit 12, maar nu ik geswitcht ben niet meer.' ik vraag hem maar niet of hij er had, omdat hij vrijwel onmiddellijk een pijnlijk gezicht trekt.
    Ik probeer me volop de eerste dag te herinneren. Ik zie het meisje terug bij hem staan, aan het beekje. En dan zie ik ook weer haar gezicht aan de hemel. Zijn bondgenoot is dood. 'Sorry', fluister ik.
    'Als je het niet erg vind zou ik graag even willen trommelen.' zegt hij.
    'Natuurlijk vind ik dat niet erg, zolang je maar niet te veel lawaai maakt.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [is er een van de careers die samen met Carmela de wacht wil houden??? pleaaaase :$]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet