• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Alexis Jane Howard || District 5 || Boom
    'Van mij mag het,' zei Scarlett. Ik keek haar blij aan. Had ik ze tenminste niet allebei tegen me. Ik keek verwachtingsvol naar Matthew, maar die reageerde nogal bot.
    'Wat kun je allemaal?' 'Kan ik jou ook vragen,' kaatste ik terug. Meteen had ik er spijt van. 'Sorry. Ik zeg snel wat ik denk..' Ik zuchtte even. 'Ik kan redelijk goed boogschieten. Maar met deze schouder..' ik knikte naar mijn wond. 'Weet ik het niet. Verder ben ik snel en kan ik goed vooruitdenken.' Zelf wist ik dat die eigenschap me goed hielp in de Arena, maar ik had geen idee of mijn misschien wel nieuwe bondgenoten dat ook zo zagen.
    'Ook zal je van me weten wat je aan me hebt.' Ik keek naar Matthew en probeerde zijn blik te doorgronden. Ik hoopte dat ze me erbij wilden. Natuurlijk was ik op het moment niet al te sterk. Maar hier in het bos zou ik kunnen jagen en dus eten. Ik zou snel weer krachten krijgen. En.. er was nog iets wat ik aan kon bieden.
    'Jullie reageerden op me alsof jullie een ander verwachten. Hoorde hier.. nog iemand te zijn?' ik wist dat dit vaag klonk. Maar ik had zo'n idee dat ik naar deze plaats was gezet door de spelmakers, en een ander ergens anders heen. Naar mijn oude plaats bijvoorbeeld..
    'Ik kan jullie helpen zoeken.' Ik zei niet waar het was. Dan hadden ze niets meer aan me en konden ze me net zo goed vermoorden.


    :)

    Daniel James Ebens II D3 II Bos:

    'Ja, ik had er een, met Scarlett uit 12, maar nu ik geswitcht ben niet meer.' verteld ze. Ohja, dat is waar ook. Ik bijt op mijn lip en maak me eigenlijk klaar voor de komende vraag. 'Sorry' fluisterd ze. Ik knik alleen, ik vind het wel aardig van haar. 'Ik ben ergens wel blij. Ooit zou ze gaan, maar wat zou het zijn als ik haar nog langer kende weetje.. Dan had ik hier zeker jankend gelegen.' leg ik uit.
    'Natuurlijk vind ik dat niet erg, zolang je maar niet te veel lawaai maakt.' zegt ze. Mijn mondhoeken krullen omhoog en ik ga rechtop zitten. Ik denk even na en trommel rustig. Pam Padampampam Pamdammmmm. Padadadadam padammm. 'Ken jij een leuk liedje? Eneeh... Zou je ook willen zingen? Aleen als je wilt hoor, ik probeer het maar zo gezellig mogelijk te maken' vraag ik. Het is waar, ik probeer... L te vergeten. En ik snap het als ze het niet wil. Zelf durf ik het ook niet, alleen ergens onopvallend op de achtergrond ofzo.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    'Kan ik jou ook vragen,' reageerde ze terug ,waardoor ik haar verbaasd ,maar ook boos aankijk. Ik had zin om naar haar te schreeuwen ,dat ik had gevochten met een beroeps , heb kunnen overleven met dodelijke wonden en dat ik net een beroeps vermoord had ,inde plaats van haar,maar ik hield me in ,want ik wilde niet dat de beroeps ons hoorden. Ik gromde even naar haar en had nu echt zin om haar in het water te duwen .
    'Sorry. Ik zeg snel wat ik denk..' verontschuldigde ze zich. Ik negeerde haar even en kijk naar Scarlett.
    'Ik kan redelijk goed boogschieten. Maar met deze schouder.' ze knikte naar haar schouderwond. 'Weet ik het niet. Verder ben ik snel en kan ik goed vooruitdenken.' vervolgde ze verder.
    'Ook zal je van me weten wat je aan me hebt.' zei ze nog. 'Jullie reageerden op me alsof jullie een ander verwachten. Hoorde hier.. nog iemand te zijn?' vroeg ze dan en ik kijk haar weer even aan. "Ja ,je bent geswitcht met onze bondgenote." antwoord ik kort.
    'Ik kan jullie helpen zoeken.' stelde ze dan voor ,waardoor ik haar weer even aankeek.
    "Oké, van mij mag je ,bij het bondgenootschap,als je ons ,haar helpt vinden en ons niet verraad." zeg ik met een strenge ondertoon in mijn stem.
    Ik deed dit vooral voor Summer en Scarlett ,zodat ik weer bij hun in het krijt sta.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Ik ben ergens wel blij. Ooit zou ze gaan, maar wat zou het zijn als ik haar nog langer kende weetje.. Dan had ik hier zeker jankend gelegen.' zegt de Daniel, of ik dacht toch dat dat zijn naam was. Het is een beetje bot uitgedrukt, moet ik eerlijk zeggen, maar het is naar zichzelf toe, het botte, dus besluit ik maar er niets over te zeggen. 'Ken jij een leuk liedje? Eneeh... Zou je ook willen zingen? Aleen als je wilt hoor, ik probeer het maar zo gezellig mogelijk te maken' ik schrik even van die vraag. Die had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Ik kan zingen, maar...
    'Zolang het niet te luid gaat, is alles goed voor mij', zeg ik. 'Just give me a reason, ken je dat? Het gaat ongeveer zo: "just give me a reason, just a little bit's enough, just a second we're not broken just bent, and we can learn to love again, it's in the stars, it's been written in the scars in our hearts, we're not broken just bent, and we can learn to love again."'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [I'm so busy, kan hopelijk morgen weer reageren. Voor degenen die het nog niet doorhadden: het is nu nacht]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Zonder nog op de anderen te letten loop ik langzaam naar de Hoorn. Ik heb geen zin om met hun te gaan praten, geen zin om ook maar iets te doen. Ik plof neer aan de binnenkant van de Hoorn en pak een slaapzak van de stapel spullen. Nu pas heb ik door hoe koud ik het heb en snel nestel ik me in de warme slaapzak. Mijn drietand houd ik binnen handbereik, zodat ik die meteen kan pakken als het nodig is.
    Ik wil niet aan Jonah denken, maar mijn gedachten gaan steeds terug naar zijn laatste woorden, het moment dat de pijl hem raakte en vooral het moment dat hij zijn laatste adem uitademde en bewegingloos in het water bleef liggen.
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen, want ik wil niet weer gaan huilen. Al maakt het waarschijnlijk niet veel uit, voor het Capitool lijk ik nu toch al zwak. Maar de andere tributen hoeven niet te zien dat ik moet huilen en snel verberg ik mijn gezicht in de slaapzak.
    Langzaam vallen mijn ogen dicht en val ik uitgeput in slaap.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Daniel James Ebens II D3 II Bos:

    'Zolang het niet te luid gaat, is alles goed voor mij', zegt ze. Mooi. 'Just give me a reason, ken je dat? Het gaat ongeveer zo: "just give me a reason, just a little bit's enough, just a second we're not broken just bent, and we can learn to love again, it's in the stars, it's been written in the scars in our hearts, we're not broken just bent, and we can learn to love again."' zingt ze. Ik luister aandachtig naar haar gezang en merk aan het einde dat ik zonder dat ik het wist een glimlach op mijn gezicht had. Ik schud mijn hoofd en zeg: 'Wow! Mooi man! Sorry, ik was vergeten te trommelen maar dat verpest jou mooie gezang alleen maar' zeg ik met een big-smile. Ik moet gapen en sla meteen een hand voor mijn mond. Ik zie in mijn andere hand de stokjes en grijs. Ik gooi een takje even omhoog en in de lucht begint hij te draaien. Behendig vang ik hem op. 'Nou, deze moet je wel kennen' zeg ik en ik begin We Will Rock you te drummen. Zonder melodie ofzo is een deuntje lastiger te raden, maar deze moet toch lukken?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Bree Amalia Rhodes II D2 II Hoorn

    Ik zie hoe Jody de hoorn ingaat om vervolgens zichzelf klaar te maken om te gaan slapen. Nu ik nadenk kan ik ook wat slaap gebruiken. De laatste paar dagen heb ik ook nog niet veel geslapen, niet genoeg in ieder geval. Logisch dat ik moe ben.
    Ik kijk om me heen en zie naast de hoorn nog een slaapzak liggen. Ik pak hem op en loop naar Carmela toe. ´Houden jij en Dylan de wacht?' Vraag ik vriendelijk. Pas nu bedenk ik me iets. 'Waar is Josh?' zeg ik. De laatste keer dat ik hem gezien heb was... Toen Jody en ik beide iemand vermoord hadden en Dylan en Jonah bij ons waren. Zou een van hen Josh misschien gedood hebben? Het zou kunnen. Hij was ten slotte niet het meest geliefd bij de beroeps. Toch denk ik dat het niet kan. Ik bedoel... Anders had ik toch wel een gil gehoord. Bovendien was ik maar een paar meter van hen af en de hovercraft kon hem nooit zo snel ophalen. Ook was er gen kanonschot en zijn gezicht verscheen niet aan de hemel. Dat betekend dat hij toen nog leefde.
    Het enige wat mij nu interesseert is de hemel. Ik staar met een geïnteresseerde blik naar de flikkerende sterren in de donkere hemel, wachtend op een teken dat Josh nog leeft. Hé, misschien zit er wel een verborgen code of aanwijzing in de sterren. Het zou kunnen, het capitool heeft genoeg snufjes denk ik. Maar volgens mij begin ik een beetje paranoïde te worden. Logisch, want ik heb niet veel geslapen. Ook de arena kan mij een stuk veranderd hebben.
    'Carmela, zou jij voor mij willen kijken of Josh dood is? Dan kan ik slapen.' Ik vertrouw haar wel. Bovendien, waarom zou ze liegen? Het zou haar niet veel helpen. Ik leg mijn rugzak naast de hoorn neer en kruip erin. Jody heeft het al zwaar genoeg met Jonah, dan denk ik dat samen slapen met mij niet het beste idee is op dit moment. Ik sluit mijn ogen en voordat ik het weet zink ik in een diepe slaap...


    imperfection is beauty

    [The Capitol Hunger Games RPG, willen jullie meedoen?]


    :)

    [SunnySpring --> MyGlasses

    Sorrry dat ik niet heb gereageerd voor hele lange tijd! Wil iemand Robin vermoorden? Ze zit ergens een beetje dood te gaan van de honger in een boom. En waar kan ik het beste met Daniel op reageren/inspringen.

    En zouden jullie allemaal zo lief willen zijn om te stemmen (flower) op mij =) ?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Jody zit op dit moment niet in een positie om iemand te vermoorden en Bree heeft haar slaap ook nodig. Ik Stel voor dat Carmela Robin dood....]


    imperfection is beauty

    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. NIet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    (sorry dat het zo slecht is....)


    imperfection is beauty

    MyGlasses schreef:


    En zouden jullie allemaal zo lief willen zijn om te stemmen (flower) op mij =) ?]


    gedaan
    (H)(flower)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom
    Het leek net alsof ik in slaap viel en mijn ogen voor een seconde dacht had ,voordat er een nieuwe dag aanbrak. Eindelijk was dat verloekte water weg.
    Ik kijk even om me heen ,er waren Een paar andere planten ,maar hier in het bos was er niet veel meer veranderd. Ik wilde een paar takken ,naar omlaag gaan ,maar verloor mijn grip,waardoor ik een paar takken naar beneden donder en op een zeer pijnlijke plak voor mij terecht kwam,maar ik zat wel weer op een tak. Ik kreun pijnlijk ,maar sluit dan meteen mijn mond. Ik probeer recht te staan ,maar ik wankel nog even ,maar ik krijg dan gelukkig weer mijn evenwicht. ik kijk even om me heen ,het zag er veilig uit ,dus liet ik me voorzichtig ,van tak naar tak zakken ,zodat ik op de grond terecht kom.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jody Morgan Roberts || District 4 || Hoorn
    Fel zonlicht schijnt in mijn ogen. Voorzichtig knipper ik een paar keer en open voorzichtig mijn ogen. Dag 5, denk ik bij mezelf. Jippie, maar niet heus. Doei water en dag 4. Ik kreun even en kom dan voorzichtig overeind. In mijn droom heb ik wel 200 keer gezien hoe Jonah doodging, dus echt lekker geslapen heb ik niet.
    Als ik om mij heen kijk, zie ik dat helaas echt al het water verdwenen is. In plaats daarvan zie ik overal planten, waar vast iets mis mee zal zijn. Ik weet echt niets van eetbare planten en dat kan nog wel wat problemen op gaan leveren deze dag. Zeker nu ik merk dat ik toch wel honger begin te krijgen.
    Loom sta ik op en loop de Hoorn uit, waar Carmela de wacht aan het houden was.
    'Goeiemorgen.' zeg ik tegen haar. 'Hebben we nog wat te eten of moeten we beginnen aan deze plantentroep die hier nu ineens groeit?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .