• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor

    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||Backpack
    -Carmela Lorenza rossini||VintageStyle

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason||Dead
    -Bree Amalia Rovers||TeamFinnick

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||MYxLoubear
    -Robin Lily DutoI|Backpack||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Rippertjiep||Dead
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Energie] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||Aelin

    District 6 [Transport] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Rippertjiep

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Fleeko
    -Iris Quinty Browne||Hour||Dead

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Graan] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Fleeko||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||TeamFinnick||Dead
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason||Dead
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||MinnieMouseX

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    We hebben nieuwe lootjes getrokken!


    Happy Hungergames,
    Xx Dallam en Celebration

    rollentopic
    praattopic
    Topic 1

    De 5e dag:
    Het is dag 5. In het doolhof zijn de muren bedenkt met eetbare en giftige planten. Het bos lijkt niet heel erg veranderd, op de planten na. Niet alleen giftige en eetbare planten maar ook genezende. Je moet alleen weten welke het zijn en hoe je ze moet bereiden. Het platform van de heuvels is verdwenen. Hier komt een maisveld te staan, maar niet zonder gevaren... De standbeelden staan weer op hun originele plek, alleen is het lastig om bij de standbeelden te komen want de bodem is met allemaal hoge en stevige planten bedekt. Daar kun je niet zomaar langs glippen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 9:26 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || doolhof --> bos

    Ik heb de neiging om om hulp te roepen, maar dan bedenk ik me dat ik nog steeds in de hongerspelen zit, en dat er best in de buurt een tribuut, of meerdere moordlustige tributen kunnen zitten, en eerlijk gezegd, ben ik mijn leven nog niet geheel beu. Maar ik kan niet zwemmen! Hoe moet ik hieruit raken? De beroeps, exacter, district 4, zal nu wel dolle fun hebben, maar ik niet! Met grote, onhandige, verschrikkelijke slagen, kom ik aan iets van een 3 per uur vooruit. Gelukkig is het geen 3 kilometer naar de uitgang.
    Mijn ogen worden groot als ik een tribuut zie zitten. Of drijven. Hoe je het ook wilt noemen. Ik denk niet dat het een beroeps is… maar toch. De beroeps zijn niet de enige moordlustige mensen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens II D3 II Bos:

    Ik zie een tribuut. Mijn ogen knijp ik tot spleetjes en ik probeer te kijken wie het is. Meisje. Het meisje van... 6? Oja, zij was die jonge. 12 jaar, man dan zal dit zwaar voor haar zijn. Ik zie ook dat ze moeite heeft met zwemmen. Zal ik haar helpen? Hmm, misschien niet zo'n goed idee. Wie weet is ze...nouja...laat ik maar onbetrouwbaar zeggen. Ik pak mijn rugzag en gooi hem over mijn schouder. Met mijn mes in mijn hand kijk ik hoe ze dichterbij komt. Ik bekijk haar even. Ze heeft een roze pluk in haar blonde haar, en erg lang is ze niet. Totaal anders dan...Louise. Oke, ik moet mezelf nu beloven om niet aan haar te denken. Zo min mogelijk dan... Ach, wat heb ik te verliezen. Ik zwem naar haar toe maar blijf op een paar meter afstand. Maar wat moet ik nu zeggen? Slechte actie....


    Gotta get, gotta get out of my head <3


    Scarlett Dakota Gray


    'Dit was de enige kans voor mij om wraak te nemen, hun hadden niets door en ze weten vast niet eens waarvan die pijl vandaan kwam,' zegt hij echt heel rustig. Zelf voel ik me nogal bang. Meteen neemt hij me mee naar een hoger punt in de boom. Dit was best een onhandige actie. Nu gaan die beroeps er vast alles aan doen om Matthew dood te krijgen. En ik ben bij hem. Hij is nu nog mijn enigste bondgenoot, nu ik Summer weer kwijt ben. 'Misschien moeten we wat verder het bos in, om de beroeps te ontwijken. Ik denk dat ze de dader nu wel dood willen hebben,' stel ik voor. Ik voel me nu echt bang voor de beroeps. Bang dat ze op ons gaan jagen. Bang om voor het eerst in deze spelen echt te moeten vechten.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:11 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    'Misschien moeten we wat verder het bos in, om de beroeps te ontwijken. Ik denk dat ze de dader nu wel dood willen hebben,' stelde Scarlet voor en ik bijt op mijn lip. En kijk even naar beneden ,naar het water ,die gestopt was. Ik rilde even ,ik was nog bangen van water dan van beroeps.
    Maar ze heeft wel gelijk. Misschien weten ze wel ,wie hem vermoord heeft en komen ze op me af ,dan is Scarlet ook in de problemen en dat wil ik mijden.
    "Maar wat als Summer hierheen komt en wij weg zijn?"vraag ik haar dan. Ik wilde wachten tot de volgende dag,het water ging ik echt niet in,maar dit durfde ik niet te vertellen. Ik had waarschijnelijk al niet veel sponsors aangezien ik niet eens medicijnen had gekregen van hen en misschien verlies ik wel mijn enige sponsors.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett Dakota Gray

    'Maar wat als Summer hierheen komt en wij weg zijn?' zegt hij dan. Ik denk even na. 'Anders gaan we op zoek naar Summer, we weten niet waar ze is. Dan gaan we haar gewoon overal zoeken. Misschien is ze wel dieper in het bos. Of ergens anders,' zeg ik als oplossing. Maar hoe gaan we haar ooit vinden?
    Dan heb ik nog een idee. 'Anders vragen we het aan haar. Waar ze was voor ze werd geswitcht',' zeg ik, wijzend naar het meisje onder ons. Ik klim alvast een tak omlaag, het zou niet heel erg zijn als ik val. Ik val dan toch in het water.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    'Anders gaan we op zoek naar Summer, we weten niet waar ze is. Dan gaan we haar gewoon overal zoeken. Misschien is ze wel dieper in het bos. Of ergens anders,' zei ze als oplossing ,waardoor ik mezelf vervloek.
    'Anders vragen we het aan haar. Waar ze was voor ze werd geswitcht',' zei ze dan wijzend naar het meisje onder ons. Net als ik haar wil tegen houden ,sprong ze al een tak omlaag. Ik slikte even en zette me gewoon neer op de tak. "Als ik zwem in dat water dan heb ik kans dat mijn wondes open gaan en ze gaan ontsteken."zeg ik dan en kijk haar dan bang aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    ''Aaaah!' gil ik, als ik merk dat de jongen, de tribuut die ik daarnet zag, een paar meter voor mijn neus zit et watertrappelen. Fuck off. Hij heeft een mes. Ik niet. Ik schat hem een jaar of 15 à 16. Ik ben 12. Dat scheelt op z'n minst 3 jaar. Het enige wat ik nu nog kan doen is... niets. Of hij is aardig en vermoord me niet, of hij is moordlustig. Vurig hoop ik dat het het 1ste is.
    Ik herken hem vaag. Van de eerste dag. Scarlett en ik dwaalden door het bos, en hij was tezamen met een ander meisje. Louise, uit district 9, was het denk ik. Ze is ondertussen al dood. Ze stond gisterenavond aan de hemel.
    'Als je van plan bent me af te maken, doe het dan snel alsjeblieft.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens II D3 II Bos:

    Ze gilt meteen. Ik rol met mijn ogen, die denkt vast dat ik haar meteen wil vermoorden. 'Als je van plan bent me af te maken, doe het dan snel alsjeblieft.' vraagt ze aan me. Ik kom een metertje dichterbij.
    'He wacht, ik ken jou!' zeg ik dan. Haha, dat had ik nog niet eens gemerkt.
    'Ik doe je niks hoor, behalve als jij wat van blan bent, maar ik kan je wel aan dusja...' stel ik haar gerust. Ik zie dat ze moeite heeft met zwemmen, handig op zo'n dag. Niet dus. 'Moet ik je anders even helpen met zwemmen?' zeg ik. Oja, dat aanbod neemt ze meteen aan. Want we zijn hier in de hunger games en het is ontzetten veilig om mensen meteen te vertrouwen en dat ze je helpen met zwemmen. Yeah. NOT. Ach, tis of zij het wil, ik heb ergens wel medelijden met haar. En bovendien houd ik zeker niet van alleen zijn. Ik doe niks als zij niks doet. Simpele regels. Ik ben benieuwd...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'He wacht, ik ken jou!' zegt de jongen. Fijn, hij herkent mij dus ook. Misschien best. Die eerste dag heeft hij Scarlett en mij ook met rust gelaten, na een hoop moeilijkdoenerij weliswaar, maar toch. 'Ik doe je niks hoor, behalve als jij wat van blan bent, maar ik kan je wel aan dusja...' ja, nu ben ik dus echt gerustgesteld. Niet. Ik kan je wel aan. Holy crab cakes. Hij heeft weliswaar gelijk, hij kan me aan. Ik bedoel, ik heb niets bij me. Hij heeft een mes en is op z'n minst 3 jaar ouder dan mij. Als het geen 4 jaar is. Of meer. Hij zou best 17 kunnen zijn. 'Moet ik je anders even helpen met zwemmen?'
    'Als je wilt, mag je. Maar ik weet niet of ik daar zoveel aan zal hebben. Ik denk dat de dag toch bijna over is.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    \

    Scarlett Dakota Gray

    'Als ik zwem in dat water dan heb ik kans dat mijn wonden open gaan en ze gaan ontsteken,' zegt hij dan, waardoor ik weer een tak omhoog klim. 'Oh ja...' mompel ik. Ik kijk naar beneden, naar het vele water dat er is. Iets zegt me dat Matthew het probeert te ontwijken. Alsof hij gewoon écht niet wilt zwemmen. 'Kan je niet zwemmen?' vraag ik dan maar. Het maakt me niet veel uit of hij niet kan zwemmen, morgen is al het water waarschijnlijk toch weer weg en kunnen we weer gewoon over de grond reizen. Dan kunnen we ook Summer zoeken. En vluchten voor de beroeps. Ik mag dan wel aardig veel kunnen met mijn zweep, maar in een echt man tot mangevecht ben ik zeker weten aan de verliezende kant.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:59 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daniel James Ebens II D3 II Bos:

    'Als je wilt, mag je. Maar ik weet niet of ik daar zoveel aan zal hebben. Ik denk dat de dag toch bijna over is.' zegt ze.
    'Dat weet je niet' zeg ik geheimzinnig met een lichte grijns. Dan schiet me iets te binnen. Oke, wat ik nu ga doen kan superdom zijn, maar ik ga op mijn gevoel af.
    'Hier''zeg ik en ik geef haar mijn mes. 'Geef hem zo wel terug!' zeg ik. Ik pak haar pols en en begin naar de eerste boom te zwemmen. Hier kunnen we prima zitten. Ik steek mijn hand uit als teken dat ik mijn mes terug wil. Ohja, voorstellen. Ik draai hem een kwartslag en zeg:
    'Ik ben Daniel, en jou naam was...?' vraag ik aan haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ,boom

    Scarlett klom weer de tak op.'Oh ja...' mompelde ze en keek naar beneden.
    'Kan je niet zwemmen?' vroeg ze me dan en ik bijt op mijn lip. "Ja ,ik heb angst om te verdrinken." mompel ik zacht.
    Ik was net een bange kat. Wat konden me die stomme sponsors nou schelen. Ik ga zowieso toch dood.
    "Hopelijk kont de volgende dag gauw."mompel ik daarna dan. I hield niet van district 4 en al zeker niet van meren en zeeën.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Dat weet je niet.' de grijns op zijn gezicht staat me niet aan. Wat wil hij daarmee bereiken? Hij weet best dat ik het niet kan winnen als hij in de aanfal gaat.
    'Hier'', zegt hij, en ik schrik als hij het mes in mijn handen duwt. Wat wil hij? 'Geef hem zo wel terug!'
    'Ja hoor.' ik voel hoe ik word meegesleurd aan mijn arm. Hij is raar, maar op het moment de enigste persoon die ik heb die me niets gaat aandoen, en dat is op het moment mijn voornaamste zorg. Hij steekt zijn hand uit als teken voor zijn mes.
    'Hier', zeg ik, en ik geef het terug. 'Ik ben Daniel, en jou naam was...?'
    'Summer', zeg ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    'Dus Summer..... Ik weet ff niks te zeggen' zeg ik. Ik merk dat ik verassend opgewekt ben.
    'Heb of had je bondgenootschappen?' vraag ik haar. Het komt zomaar mijn mond uit maar dan is er ook een vraag. Fack, nee. Hopelijk vraagt ze het niet aan mij want dan moet ik weer vertellen over. Het L woord? Nee, gewoon Louise. Ik kan er gewoon niet niet aan denken.
    'Als je het niet erg vind zou ik graag even willen trommelen.' vraag ik wat verlegen. Het is gewoon wat tijdverdrijf. Net als mensen die zingen, sommigen zijn goed. Maar ik niet. Gewoon voor de lol wat doen. Ik breek twee takjes en bein te trommelen.

    (Ik moe ff gaan. Maak m zo af..)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 21:08 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Rossini
    ik zie dat Jonah nu echt dood is. ik zie hoe Jody afscheid van hem neemt. ik wil dat ook wel doen, maar ik ken hem nog maar net en .. zou het niet ontzettend raar zijn dat ik afscheid van hem neem. Jody gaat langzaam op het plateau zitten terwijl ze aan het huilen is. ik moet iets voor haar doen. ik weet alleen niet wat, het enige wat ik kan bedenken is dat ik haar ga troosten alleen daar ben ik niet zo goed in. ik ga naar haar toe en sla een arm om haar heen. "sorry, ik ben hier niet zo goed in" weet ik uit te brengen in de hoop dat ik haar echt help, waar waarschijnlijk niet het geval is.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet