• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Destined schreef:
    (...)

    Goede mods die gebruiken meerdere bronnen, dus niet alleen een inzending. Ze kijken ook naar meerdere dingen om een compleet beeld van je te vormen, tenminste dat lijkt me.


    Ja, als ze iets verder terug kijken zullen ze misschien net iets beter, actiever materiaal vinden, maar qua persoonlijkheid ben ik nu denk net iets rijper... Maar zoals ik dus zei, nu relativeer ik meer en we zien dus wel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    (...)

    Ja, als ze iets verder terug kijken zullen ze misschien net iets beter, actiever materiaal vinden, maar qua persoonlijkheid ben ik nu denk net iets rijper... Maar zoals ik dus zei, nu relativeer ik meer en we zien dus wel...


    Ah, zo zie jij het misschien, maar mods kunnen dingen ook heel anders zien. Misschien denken zij wel van al jouw goede eigenschappen die hebben we nodig in het team en de wat minderen nemen we op de koop toe, dat komt van zelf goed en dat leer je van zelf wel. Je weet niet hoe mods er naar kijken en wat hun mening over bepaalde dingen zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Zoals een paar van de duizenden clichés voorschrijft:
    - Je moet scoren om te winnen.
    - Het kan vriezen, het kan dooien.
    - De bal is rond.
    - Het is elf-tegen-elf.
    - Het zou zomaar kunnen.

    Sorry, ik lees hier zoveel clichés over dit onderwerk, ik dacht, ik voeg er nog een aantal toe aan het lijstje.

    Het beste hierin is nog Steve Mcclaren, voormalig trainer van Twente.
    -Twee helfden zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
    -Je moet schieten om te scoren
    -Scoren is belangrijk
    En mijn favoriet;
    -De kracht van het team is... het team.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    Het beste hierin is nog Steve Mcclaren, voormalig trainer van Twente.
    -Twee helfden zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
    -Je moet schieten om te scoren
    -Scoren is belangrijk
    En mijn favoriet;
    -De kracht van het team is... het team.


    Jaaa :O
    Dies echt de koning hierin echt jammer dat die weg is xD
    Hahahah xD Misschien kunnen we hem vragen om de kandidaten te helpen bij deze modverkiezing, want hij heeft nu waarschijnlijk toch niks te doen. Zou het wel geweldig vinden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik zie al een paar mensen die ik niet echt als een mod zou kunnen zien :'D


    -

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaa :O
    Dies echt de koning hierin echt jammer dat die weg is xD
    Hahahah xD Misschien kunnen we hem vragen om de kandidaten te helpen bij deze modverkiezing, want hij heeft nu waarschijnlijk toch niks te doen. Zou het wel geweldig vinden.

    Hahahahhaa inderdaad, wat een held was dat.
    (Ik heb mijn engels-mondeling over hem gedaan x'd)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hier spammen verhoogt je kans op mod worden echt niet. Net zoals nu heel veel gaan melden. De mods weten echt wel hoe je "normaal" bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hier spammen verhoogt je kans op mod worden echt niet. Net zoals nu heel veel gaan melden. De mods weten echt wel hoe je "normaal" bent.
    Ik ben het met je eens.


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    Hier spammen verhoogt je kans op mod worden echt niet. Net zoals nu heel veel gaan melden. De mods weten echt wel hoe je "normaal" bent.

    En deze reactie slaat ook nergens op, want ik geloof niet dat iemand hier zijn kansen probeert op te hogen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    Hahahahhaa inderdaad, wat een held was dat.
    (Ik heb mijn engels-mondeling over hem gedaan x'd)


    Jaaa, hij is echt een geweldig voorbeeld op het gebied van clichés. Vind hem echt geweldig met zijn uitspraken.
    Ze hadden ook tegeltjes met zijn uitspraken erop gemaakt hè :P Die hangen nu bij VI aan de muur.
    Echt geweldig.

    Speciaal voor jou:


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Moretz schreef:
    (...)
    En deze reactie slaat ook nergens op, want ik geloof niet dat iemand hier zijn kansen probeert op te hogen.


    Zo komt het af en toe wel eens over :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moretz schreef:
    (...)
    En deze reactie slaat ook nergens op, want ik geloof niet dat iemand hier zijn kansen probeert op te hogen.
    Aangezien het ook van belang is dat je actief bent, zou het kunnen, toch? 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Nog snel even aangemeld (: x


    Pretty is just a pretty word.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaaa, hij is echt een geweldig voorbeeld op het gebied van clichés. Vind hem echt geweldig met zijn uitspraken.
    Ze hadden ook tegeltjes met zijn uitspraken erop gemaakt hè :P Die hangen nu bij VI aan de muur.
    Echt geweldig.

    Speciaal voor jou:


    Daar had ik het ook vandaan ja x'd

    @Lirio & Cathedra,
    Mijn bedoeling is het iig niet, ik reageer gewoon op de rest.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Cathedra schreef:
    (...) Aangezien het ook van belang is dat je actief bent, zou het kunnen, toch? 8D


    Ik snap je punt, maar ik denk niet dat mensen zo naïef zijn dat ze gaan denken dat ze de activiteit die ze hebben achtergelopen nog kunnen inhalen (wie achterlopen dan) en anders hebben de mods dat echt wel door als je het doet voor de verkiezing, want ze kunnen tijd en datum zien. Ik denk niet dat mensen zo dom zijn om daar in te trappen.

    Hoewel, Albert Einstein zei ooit eens:
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.