• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Weet ik Unvernunft, maar ik bedoel als je bij het Mod team komt kun je zeggen wat je vind en daarbij argumenten geven. En daardoor zou je de meningen en uitkomst kunnen veranderen.


    Daar heb je wel gelijk mee en je hebt een punt


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dat zei ik toch ook?


    I am an idiot, I move.

    Deceiver schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk mee en je hebt een punt


    Maar ik denk wel dat het ook belangrijk is dat degene die zoveel wil veranderen, ook naar anderen kan luisteren en niet de andere mods blijft doodgooien met argumenten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Unvernunft schreef:
    Dat zei ik toch ook?


    Eh, ja XD

    @Jaimes, daar heb je ook gelijk in. Ik zou dat zelf niet snel doen, niet naar iemand luisteren terwijl de rest wel naar jou luisterde

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 19:13 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Eh, ja XD

    @Jaimes, daar heb je ook gelijk in. Ik zou dat zelf niet snel doen, niet naar iemand luisteren terwijl de rest wel naar jou luisterde

    Dat is wel iets waar je als mod mee te maken krijgt. Je probeert iets zo goed mogelijk uit te leggen, bijvoorbeeld een maatregel, maar er blijven altijd mensen die alleen maar lalalalalalala alle mods zijn k*t lalalalala zeggen. Erg frustrerend.


    I am an idiot, I move.

    Mensen houden niet van autoriteiten. Ze weten het altijd zelf beter. Dat was vroeger zo, dat is nu zo en dat zal ook altijd zo blijven. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb me aangemeld (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Dat denkt -volgens mij- het merendeel van de users die zich inschrijven, dus gewoon je kans wagen. Je weet nooit^^

    Niemand kent mij hier hahaha, ik zit meestal inactief rond te neuzen. Soms ben ik niet eens ingelogd ;D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moretz schreef:
    (...)
    Niemand kent mij hier hahaha, ik zit meestal inactief rond te neuzen. Soms ben ik niet eens ingelogd ;D


    Maak je niet druk, ik ben een paar weken afwezig geweest en volgens mij kent niemand mij nog. :Y)
    Komt heus wel goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Maak je niet druk, ik ben een paar weken afwezig geweest en volgens mij kent niemand mij nog. :Y)
    Komt heus wel goed.

    I know you!


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Mensen houden niet van autoriteiten. Ze weten het altijd zelf beter. Dat was vroeger zo, dat is nu zo en dat zal ook altijd zo blijven. :Y)

    I know that feel bro. I'm allergic to authority *lolface*


    No growth of the heart is ever a waste

    Moretz schreef:
    (...)
    Niemand kent mij hier hahaha, ik zit meestal inactief rond te neuzen. Soms ben ik niet eens ingelogd ;D


    Ook ingelogd ziet niemand me :X


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hashirama schreef:
    (...)
    I know you!


    Hehe, that's one then. _O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Maak je niet druk, ik ben een paar weken afwezig geweest en volgens mij kent niemand mij nog. :Y)
    Komt heus wel goed.


    You can't hide from me!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Moretz schreef:
    (...)
    Niemand kent mij hier hahaha, ik zit meestal inactief rond te neuzen. Soms ben ik niet eens ingelogd ;D

    Je hoeft niet bekend te zijn om kans te maken. :')


    Take me to wonderland