• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]

    (Mijn topics
    Hoe beginnen we)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 15:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    || Mon Topics. ||

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {mijn topics}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Tomlinson
    Met een brede glimlach keek ik de omgeving rond. We mochten dan net voor het vliegveld staan, maar we waren er wel. En ook hier zag het er nog niet verkeerd uit. Eindelijk kon ik weer een keer terugkeren naar deze geweldige plaats. Tenminste ik wilde hier altijd al naartoe en mijn ouders riepen altijd dat ik hier al een keer was geweest en dat helemaal geweldig vond. Dat ik aan het einde van die vakantie weg wilde lopen, om hier te blijven en niet terug te keren naar huis. Dat ik deze keer hier samen met mijn broertje, zusje en beste vriendin was maakte het toch wel een stuk gezelliger. 'Welkom in Hawaï. Onze vakantiebestemming voor dit jaar.' zei ik vrolijk. Dat mijn ouders het aandurfde om ze met mij mee te laten gaan, vond ik echt een wonder. Op sommige momenten leek ik nu juist de jongste van het gezien en echt volwassen voor mijn leeftijd was ik ook niet. Ja, als het moest alleen. Maar ja, het kwam allemaal wel weer goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    Samen met Louise en Marilane zit ik in de taxi opweg naar het vakantiepark waar we deze zomer door zouden brengen. Het was een vakantie zonder mijn ouders wat ik heerlijk vond, Louise was wel meegekomen maar dit vindt ik eigenlijk alleen maar leuk. Marilane was mijn beste vriendin dus dat kon alleen maar heel erg gezellig worden en dat zonder zeurende ouders, heerlijk. Ik kijk de omgeving een beetje rond door het raampje van de taxi. We waren gewoon in Hawaï, echt geweldig. Met een grote glimlach kijk ik naar de twee meiden in de taxi. ' Ik kan echt niet wachten tot we er zijn' zeg ik enthousiast. Het vakantiepark waar we zouden verblijven zou vast ook geweldig zijn, dus het kan bijna niet anders dat deze vakantie helemaal geweldig wordt.

    Autumn Madison Brooke.

    De warme lucht komt me vrolijk tegemoet. Maar goed dat ik vanochtend een wit kort broekje aan heb gedaan. Daar bovenop een rood topje en als schoenen bordeauxrode allstars. Mijn huid is zo blank als wat en maakt een grappig contrast als ik naast Zayn sta. We hadden deze vakantie al lang uitgepland. Een gelukzalige zucht verlaat mijn lippen. Gelukkig zijn de mensen hier wat kleiner, zodat ik niet erg op val. Ik laat mijn ogen even over Zayn gaan.Gelukkig is het hier altijd goed weer, want als het regent is Zayn meestal chagrijnig. Ik heb enorm veel zin in de dingen die gepland staan. Het uitgaansleven in Hawaï ontdekken. Daar heb ik wel zin in. Ik heb ook wel zin in een ijsje. 'Zayn, zullen we zo een ijsje halen?' Vraag ik vrolijk. Ik hupper vrolijk verder en par mijn koffer van de bagageband af. Dit word een geweldige vakantie.

    Lauren Lizz Tomlinson

    We stonden op het vliegveld en gelijk had ik het bloedheet. Vergeleken London was het hier een sauna, misschien wel vergeleken elk land. Behalve Afrika dan en nog een paar uitzonderingen.
    'Zon! Thank you!' Ik maak een dankbaar gebaar en trek mijn vest uit. Gelijk sta ik in mijn hemdje. 'Eindelijk bruin worden.' Ik pak Austin zijn handje vast en glimlach naar hem. 'Heb je er zin in?' Hij was nog nooit in Hawaï geweest, ik alleen toen ik een baby was, dus eigenlijk ik ook niet. Louis was de enige die een beetje bekend was met Hawaï, maar ja, wat onthoud een kind nou van een vakantieplek? Alleen de leuke dingen die ze hebben gedaan, maar meer? Nee. Dus eigenlijk was dit de echte ervaring die we hebben en bovendien de eerste keer dat ik zonder mijn ouders zover weg ga. Met een glimlach kijk ik opzij naar de beste vriendin van Louis, Coco. Gelukkig was zij mee, want hoe moest ik het volhouden met twee jongens die beiden even oud leken? Ik lach eventjes. 'Let's go,' schreeuw ik vrolijk. Ik heb in mijn ene hand al mijn koffers en mijn tassen over mijn schouder hangen. Met mijn andere hand heb ik Austin zijn hand vast. Ik houd een taxi aan en stap lachend achterin.
    ''Kom jongens, ik kan niet wachten op het resort!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Tomlinson

    Met grote ogen kijk ik om me heen, wauw wat was het hier mooi en ook zo lekker warm, als was het misschien net wel iets te warm. Ik kijk naar Louis die enthousiast ons welkom heet in Hawaï. Daarna kijk ik nar Lauren die mijn hand vast pakt en ik ga wat dichter tegen haar aanstaan. 'Ja heel erg' zeg ik enthousiast als ze vraagt of ik er zin in heb en ik ik glimlach. Als ze een taxi heeft aangehouden pak ik mijn zware koffer vast die ook nog is heel zwaar is en trek hem met moeite richting de taxi. Ik stap naast Lauren in de taxi en kijk haar aan. 'Mag ik bij het raam?' vraag ik lief aan haar. Ik wil echt graag naar buiten kijken, het is zo mooi hier.

    Louise Madelaine Styles

    Ik keek uit het raam naar het landschap dat langzaam voorbij ging. Daarna keek ik met een brede glimlach naar Marilane en Harry. 'Dankjewel dat ik mee mocht.' zei ik vrolijk waarna ik ze beide een knuffel gaf. Als laatste was het mijn broer, want tegen hem bleef ik ook gelijk aanleunen met mijn armen half rond zijn middel. Meestal kreeg ik te horen dat je me kon vergelijken met een knuffelbeer. Er ging geen uur voorbij dat ik iemand geen knuffel gaf of de aandacht van iemand opeiste, omdat ik zin had in gezelschap. Niet gemeen of zo, want als iemand niet wilde, ging ik opzoek naar iemand anders. Met een onschuldige glimlach keek ik op naar de krullenbol. 'Hazza is ook al zo vrolijk.' grinnikte ik. 'Denkt mijn grote broer dat er ook nog iemand van mijn leeftijd loopt?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Geen dank, dat vinden we alleen maar leuk' zeg ik met een glimlach en knuffel er even terug. Mijn arm blijft gewoon om der heen liggen en ik aai even zachtjes over der hoofd heen en glimlach daarna. 'Dus je hebt er wel zin in' vraag ik met een glimlach en ik knik enthousiast als ze zegt dat ik ook al zo vrolijk ben. 'Ja tuurlijk, het is vakantie en we zijn op hawaï!' zeg ik met een glimlach, ik was er wel is eerder geweest toen ik wat jonger was toen was het ook echt geweldig. 'Vast wel, en anders vermaak ik je wel, maar ik denk wel dat er wat kinderen van je leeftijd zijn hoor want er zijn ook allemaal dingen te doen voor jou leeftijd' zeg ik met een glimlach en druk der even kort wat dichter tegen me aan. Het kon bijna niet anders dan dat er gewoon kinderen van der leeftijd waren, daar waar het park ook voor.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 16:55 ]

    Louis Tomlinson
    Een vrolijk lach verliet mijn mond door de reactie van Lauren. Zelf vond ik het nog wel even wennen, maar dat zou niet lang duren. Daarbij had ik me gelukkig wel gekleed op dit weer en niet meer dat van Londen. 'Ik weet echt wel waar ik jullie naartoe stuur.' Mijn zonnebril zette ik weer op en keek naar de andere drie. Mijn blik bleef even hangen bij Austin en glimlachte. Gelukkig was hij ook enthousiast. Van mijn zusje wist ik dat al lang, maar bij hem twijfelde ik heel soms wel eens. Al zou ik zeggen dat Austin toch wel eens makkelijker was dan Lauren. Maar om weer terug te komen op Hawaï. Ik vond het nu al geweldig en hoopte dat ik toch nog wel iets zo terugzien van vroeger. Niet dat ik me veel herinnerde, maar sommige dingen waren wel blijven hangen. Al kwamen dingen ook weer boven door foto's en verhalen. 'Geloof me, als ik zeg dat jullie het geweldig gaan vinden.' zei ik vrolijk. 'En voor jou.' begon ik en keek naar Austin. 'Wij gaan zorgen dat je dit niet meer gaat vergeten.' Ik pakte mijn koffers weer vast bij de woorden van Lauren en liep achter haar aan. De koffers dumpte ik in de achterbak van de taxi voor ik voorin stap. De andere drie konden dan bij elkaar zitten.
    'Een beetje rustig alsjeblieft. We komen er wel.' Zelf dacht ik hetzelfde, maar dat was sowieso wel duidelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer