• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Lizz Tomlinson

    Ik grijns even om Louis. Helaas zat mijn zonnebril in de tas die ik al in de achterbak had gedumpt, dus ik kon die niet opzetten. Wel was ik blij dat ik mijn haar in een hoge staart had gedaan, anders had ik de warmte echt niet uitgehouden. 'Ik geloof je voor de volle honder procent Lou,' grijns ik en kijk hem aan. Dan kijk ik naar Austin. 'Kom maar op mijn schoot, dan heeft Coco ook nog wat ruimte, anders zit ik met mijn dikke kont in het midden Coco te pletten,' grinnik ik en kijk even naar Coco. Ik trek Austin op mijn schoot, wat gewoon goed gaat. 'En zo kan ik ook nog naar buiten kijken.' Ik kietel hem even grijnzend in zijn zij. Als de airco aan zou gaan, dan was het uit te houden, anders had ik het hier nog warmer. Louis nam plaats voorin en ik leg mijn hoofd tegen Austin zijn ruggetje, terwijl ik naar buiten kijk. We stonden nog stil, maar het was vast geweldig.
    'Zullen we met dolfijnen gaan zwemmen,' stel ik voor. 'Dat vind ik eigenlijk wel een leuk idee,' grijns ik en kijk Lou aan. 'Ik ben nou eenmaal ongeduldig, dat weet je,' lach ik en wieg Austin even heen en weer. Ik stond gewoon te trappelen van enthousiasme en kon dan ook echt niet stilzetten. Misschien kon de radio ook gezellig aan? Dan kwamen we gelijk in de feeststemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne
    Ik zat met Craig en Emilie in de bus. De anderen hadden waarschijnlijk de taxi genomen, maar wij hadden het geluk gehad dat net de bus die kant op aan was komen rijden. Met mijn koffer tussen mijn benen en mijn gitaar op mijn schoot zat ik vrij ongemakkelijk in de bus, maar goed. Het was jammer genoeg nog wel even rijden, al was het landschap echt prachtig. De bus was dan wel oud en gammel, de raampjes stonden ten minste open en er schoven geen geiten door de bus heen... Hopelijk. Ik keek even naar Emilie en Craig. "Ik ben echt benieuwt hoe het is verandert in die 12 jaar." zei ik vrolijk. Ik had er echt veel zin in. Ik keek weer naar buiten en zag hoe stranden en groene bossen elkaar afwisselden. De bus maakte een scherpe bocht en ik hoorde tok onder onze bank, gevolgd door gemekker, dus wel los schuivende geiten in de bus. Een klein vrouwtje trok snel de geit aan z'n halsband weer naar zich toe en verontschuldigde zich." Geen probleem" zei ik heel krakkemikkig in de inheemse taal maar ze leek het te begrijpen. De bus was altijd wel weer een interessante culturele ervaring in een vreemd land.


    Aideen Nessa Horan
    Ik zat in de taxi met Niall en Lexi. Ik leunde licht tegen Niall aan. Mijn lange fel rode haar had ik vanochtend ingevlochten. Daar was ik heel blij om, want het was echt heel warm, al was dat wel heel lekker. Toch was het voor mijn bleke Ierse huid niet heel prettig. 12 jaar geleden was ik hier ook geweest. Ik was een jaar of 6, met hetzelfde felle lange rode haar en dezelfde sproetjes. Ik droeg een gebloemt jurkje met erop een zwart leren jasje, wat ik nu maar vast uittrok waardoor mijn smalle bleke schouders bloot kwam te liggen. "Niall, cé chomh fada is go bhfuil muid?" vroeg ik zacht aan hem. Het vertaalde in naar 'Niall, over hoe lang zijn we er?' maar tegen hem sprak ik eigenlijk nooit Engels, zelfs niet in gezelschap. Mijn stem was zacht en hoog, maar niet scherp. Toch hoorde je hem maar heel weinig. Dit was toch wel een vraag die ik graag beandwoord wilde hebben. Opgesloten zitten in een bloedhete taxi was namelijk niet een van mijn favoriete dingen om te doen. Ik was een meisje wat graag buiten was en al dan niet vies werd, maar in een kleine ruimte zitten was niks voor mij.

    [Kan iedereen hier iets mee?]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Louise Styles

    Ik wilde vragen of het echt zo was. Maar de manier van reageren liet me weten dat hij het meende, dus die vraag was overbodig. Ik kroop iets dichter tegen mijn broer aan toen hij me terug knuffelde en zijn arm om me heen liet liggen. 'Hazza, hoe kan ik hier geen zin in hebben? We zijn op Hawaï en ben hier met jullie.' zei ik tegen hem. In de weerspiegeling van het raam zag ik mijn broer enthousiast knikken. 'We delen dan dezelfde gedachten.' zei ik zacht terwijl ik met moeite naar buiten bleef kijken. Ik zag het met moeite aangezien mijn hoofd nog altijd op tegen zijn schouder lag. 'Je bent de liefste broer, maar ondanks dat hoop ik wel dat je gelijk heb. Ik wil niet alleen je vakantie in beslag nemen, maar natuurlijk wil ik wel tijd met jou doorbrengen.' zei ik met een lieve glimlach waarna mijn blik van hem weer naar het raam ging. 'Zijn we er eigenlijk bijna?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sempra schreef:
    Autumn Madison Brooke.

    De warme lucht komt me vrolijk tegemoet. Maar goed dat ik vanochtend een wit kort broekje aan heb gedaan. Daar bovenop een rood topje en als schoenen bordeauxrode allstars. Mijn huid is zo blank als wat en maakt een grappig contrast als ik naast Zayn sta. We hadden deze vakantie al lang uitgepland. Een gelukzalige zucht verlaat mijn lippen. Gelukkig zijn de mensen hier wat kleiner, zodat ik niet erg op val. Ik laat mijn ogen even over Zayn gaan.Gelukkig is het hier altijd goed weer, want als het regent is Zayn meestal chagrijnig. Ik heb enorm veel zin in de dingen die gepland staan. Het uitgaansleven in Hawaï ontdekken. Daar heb ik wel zin in. Ik heb ook wel zin in een ijsje. 'Zayn, zullen we zo een ijsje halen?' Vraag ik vrolijk. Ik hupper vrolijk verder en par mijn koffer van de bagageband af. Dit word een geweldige vakantie.


    Zayn Javadd Malik

    Een grijns kwam er op mijn mond. Hawaï, het bracht mooie herinneringen terug. Mijn Vans snapback deed ik even af, ik haalde een hand door mijn haar en zette hem daarna weer op. Mijn koffer, en die van Lilly pakte ik snel en ik keek even naar mijn kleine zusje van twee jaar jonger. Haar schonk ik een bemoedigende glimlach, en daarna ging mijn blik naar Autumn. Beiden had ik gevraagd om met me op vakantie te gaan, eerst was het enkel een uitstapje voor mij en Autumn maar plotseling liet Yasser weten dat hij naar het buitenland moest en Tricia ging naar haar zus die midden in een scheiding zat met haar man. Lilly moest dus ook mee, ik zelf vond het niet erg maar ik wist niet of Autumn er problemen mee had. Lilly kon ik niet wegsturen, ze was tenslotte wel mijn bloedeigen zusje. 'Zayn, zullen we zo een ijsje halen?' klonk de vrolijke stem van Autumn in mijn oren. Een grinnik verliet mijn mond toen ze overdreven blij haar koffer pakte. Zij had er zo te zien ook wel zin in. 'Natuurlijk, ik heb er ook wel zin in. Lilly, wil jij ook een ijsje?' vroeg ik maar. Vragend keek ik Lilly aan, wachtend op een antwoord. Waarschijnlijk stemde ze er wel mee in om het was hier best heet. Ik ergerde me dan ook aan mijn zwarte skinnyjeans, en aan mijn witte Vans. Het witte shirt met de zwarte tekst zat gelukkig perfect.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emilie Joanne Bond

    Vrolijk schoof ik heen en weer in de bus, Hawaï! Een grotere glimlach ontstond rond mijn lippen en grinnikte even. ''Twaalf jaar is niet niks. Dat is echt héél lang, weet je?'' zei ik, nogal hyperactief. Mijn Converse schoenen zaten lekker en gelukkig had ik shorts aangetrokken in plaats van mijn skinny jeans, anders zou ik gaan klagen en klagen totdat ik de kans kreeg dat ik wat korter aan kon doen. Mijn haar had ik in een simpele knot en ik had een normale top aan, die net boven mijn navel kwam. Ik had wel verwacht dat het zo warm ging worden, maar ook weer niet zó warm. ''Ik wil zo snel mogelijk uit dit dingen springen en naar het hotel gaan en als mensen mij mevrouw Bond gaan noemen, word ik nog gekker.'' zei ik en zuchtte even. Toch kwam er een glimlach rond mijn lippen en al snel begon ik te zingen. ''Het spijt me dat iemand hier, mij met jullie heeft opgescheept, al kon ik heus wel alleen met het vliegtuig naar Hawaï, ik ben al zeventien hoor.'' zei ik met een grote grijns. Ik keek Craig met een glimlachje aan en keek uit het raam. Mijn broer en zus gingen gelukkig niet mee, anders.. Anders tja, je weet wel wat er gebeurd denk ik. Mijn moeder kon ook niet mee, waar ik God - als die bestond - heel dankbaar voor was. Door mijn korte top, was mijn tattoo zichtbaar, die ik voor mijn vader had gezet. Automatisch begon ik 'I'll Always Love You.' te zingen van Whitney Houston. Geen tranen meer, dat was klaar. Dat hoofdstuk was afgesloten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Craig Payne

    Samen met Emilie en Liam zat ik in een oude bus. Met mijn hond Jacky op mijn schoot en mijn koffer tussen mijn benen was het heel krap en benauwd. Ik hoorde van Liam dat deze rit nog wel lang kon duren. Ik had écht geen zin in de vakatie. "Ik ben echt benieuwt hoe het is verandert in die 12 jaar." zei Liam vrolijk, hij vertelde altijd hoe mooi het hier was, maar persoonlijk zat ik toch liever in London met mijn vrienden. Ik hield Jacky goed vast toen de bus een scherpe bocht maakte. Een tijdje later hoorde ik door de hele bus gemekker, waarna er een vrouwtje met geiten dicht bij ons ging zitten. Ik zuchtte, waarna ik mijn mobieltje pakte “Fijn, ik heb écht geen zin in deze vakantie” zeg ik terwijl ik kijk op twitter.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 17:47 ]

    Austin Styles

    Ik kijk Louis met een grote grijns aan als die zegt dat die gaat zorgen dat ik dit niet meer ga vergeten, 'Ik denk dat het niet heel moeilijk is daar voor te zorgen' zeg ik lachend aangezien ik het nu al helemaal geweldig vond. Daarna kijk ik naar Lauren als ze zegt dat ik op der schoot moet zitten en ik haal mijn schouders op 'oké' zeg ik en bijna gelijk daarna zit ik op der schoot. Met een glimlach kijk ik naar buiten de omgeving een beetje rond. Als Lauren begint te kietel begin ik hard te lachen en kronkel een beetje over haar schoot. 'Stop'' zeg ik tussen het lachen door, als ik ergens niet tegen kon was dat wel kietelen. Gelukkig stopt ze en ik kijk weer naar buiten. 'Jaaaaaa! met dolfijntjes zwemmen!' zeg ik enthousiast en kijk vrolijk van Lauren naar Louis. 'Hoelang is het eigenlijk rijden?' vraag ik dan aan Louis en hoop dat het niet zo lang is want daar heb ik geen zin in.

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Een beetje verveeld staar ik uit het raampje van de auto, waardoor ik iets minder verveeld raak aangezien het landschap prachtig is. Van autoritjes wordt ik altijd ietwat duffig en dan weet ik even niets te zeggen. Hawaï is niet erg groot, maar de rit lijkt eeuwig te duren.
    'Niall, cé chomh fada is go bhfuil muid?' hoor ik Aideen naast me zeggen, oftewel: 'Niall, over hoe lang zijn we er?' Ik ben blij dat ik Iers spreek, Aideen praat constant Iers tegen Niall. Ze is erg gehecht aan hem en ze is ook verschrikkelijk lief. Ik geef haar geen antwoordt omdat ze het dus tegen Niall heeft.
    Oh god, ik wordt echt duffig, ook al is het echt een prachtig landschap. Ik laat mijn hoofd naar achter tegen de stoel vallen en sluit mijn ogen eventjes.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lilly Tiffany Malik:

    Zayn vroeg of ik ook een ijsje wou. Ik knikte voorzichtig. Ik ben zo blij dat Zayn weer terug is, ookal zal ik waarschijnlijk niet veel tijd met hem kunnen doorbrengen. Gelukkig mag Autumn mij. Ik zie dat mijn grote broer al mijn koffer heeft gepakt. Het is wel lief, maar nu lijkt het net alsof ik niks kan dragen. Ik pak mijn koffer uit Zayn's hand. Meteen valt hij op de grond. Met moeite haal ik hem omhoog en breng hem weer richting zijn hand. 'Zou je hem toch willen dragen?' okee, ik ben slap. Nou en? Wel wat. Ik praat te veel in mezelf en loop braaf achter Zayn aan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Autumn Madison Brooke.

    'Natuurlijk, ik heb er ook wel zin in. Lilly, wil jij ook een ijsje?' Hoor ik Zayn's stem zeggen. Ik slaak een kreetje van blijdschap en ren, zonder de overige twee naar buiten. Gelukkig zit er nog wat geld in mijn zak. Als ik het vliegveld uitren zie ik al snel een ijskraam. Ik ren ernaartoe, koop drie opschep ijsjes en ren dan weer terug. Nieuw record! Ik geef een ijsje aan Lilly en dan nog eentje aan Zayn. De laatste, vanille-smaak, lik ik tevreden op. Als ik hem op heb kijk ik bedenkelijk rond. Zayn was met het geweldige idee komem aanzetten om naar Hawaï te gaan. Ik was enorm enthousiast geweest. Na een paar dagen had hij gemeld dat zijn zusje, Lilly, door omstandigheden thuis ook mee moest. Dat maakte me niet zoveel uit, ik had het altijd al goed kunnen vinden met Lilly.
    'Zayn?' Vraag ik terwijl ik aan het handvat van mijn koffer frunnik. 'Moeten we nu met een taxi naar het hotel?' Tijdens het praten had ik een brok in me keel gekregen. Mijn ouders waren gestorven bij een auto-ongeluk. Ze hadden in een taxi gezeten, de remmen deden het niet meer en waren toen tegen de vangrails aangereden. Mijn vader was op slag dood en mijn moeder had nog drie dagen in het ziekenhuis gelegen, maar was uiteindelijk toch gestorven. Sindsdien heb ik in een weeshuis gewoond. Het is niet zo dat ik bij elk ritje op de weg in tranen uitbarst, maar ik heb wel een kleine angst voor taxi's ontwikkelt.

    xMerlex schreef:
    Lilly Tiffany Malik:

    Zayn vroeg of ik ook een ijsje wou. Ik knikte voorzichtig. Ik ben zo blij dat Zayn weer terug is, ookal zal ik waarschijnlijk niet veel tijd met hem kunnen doorbrengen. Autumn mag mij, om een of andere reden, niet. Ik zie dat mijn grote broer al mijn koffer heeft gepakt. Het is wel lief, maar nu lijkt het net alsof ik niks kan dragen. Ik pak mijn koffer uit Zayn's hand. Meteen valt hij op de grond. Met moeite haal ik hem omhoog en breng hem weer richting zijn hand. 'Zou je hem toch willen dragen?' okee, ik ben slap. Nou en? Wel wat. Ik praat te veel in mezelf en loop braaf achter Zayn aan.


    || Autumn mág Lilly wel. ||

    II Oke, ik zal hem ff aanpassen, nu of over iets meer dan een uur want ik heb trainen... II

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:28 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles

    ' Dat vindt ik nou leuk om te horen maar ik vroeg het gewoon even voor de zekerheid' zeg ik met een glimlach. 'Zoals we dat wel vaker doen' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Ik luister naar haar woorden en ik glimlach even, ' Awh dankje en jij het liefste zusje, en dan snap ik best wel hoor, want jij wilt natuurlijk ook met kinderen van jou leeftijd gaan spelen dus ik hoop echt voor je dat ze er zijn' zeg ik met een glimlach en kijk er aan. Na haar vraag of we er bijna zijn kijk ik naar buiten. Ik grinnik als ik net het vakantiepark in zicht zie komen met een groot bord met de naam er bij. ' Nou daar is het' zeg ik en wijs naar het vakantiepark. Niet heel veel later zijn we op de parkeerplaats en stap ik met een glimlach uit waarna ik met een grotere glimlach naar het resort kijk, geweldig dit. Ik vraag me af wat Louise ervan vindt.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:36 ]

    Louise Styles

    'Niet zo onzeker zijn, broertje lief, maar ik ben blij dat je het leuk vindt om te horen.' zei ik zachtjes. Ik knikte moeizaam aangezien ik altijd nog tegen hem aanleunde. 'Wij zijn gewoon goed.' lachte ik vrolijk. Een glimlach krulde rond mijn lippen door zijn woorden op de mijne en mijn grip verstrakte voor zover dat kon. 'Aww, Hazza is lief. Maar ik hoop het ook en anders heb ik jou altijd nog. Al moet Hazza zelf ook vakantie vieren en geen oppas spelen.' zei ik en drukte mijn lippen tegen zijn wang. Al snel daarna volgde ik zijn blik naar buiten waardoor er een nog breder glimlach op mijn gezicht verscheen. Het was wel weer het perfecte moment om te vragen. 'Is dat het echt?' vroeg ik met grote ogen en mijn blik ging naar mijn broer. Niet veel later stapte ik na Harry uit en sloeg opnieuw mijn armen om hem heen. 'Dit is geweldig.' Ik liet hem los om mijn armen naar hem uit te steken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Ik viste snel nog een zak snoep uit de koffer voor ik het echt liet voor hoe het was. Ik zag Lauren nog grijnzen waardoor ikzelf ook weer glimlachte. Met een vies gezicht keek ik naar de snoepjes die half geplet en gesmolten waren. 'Oké, dat is ook geen optie. Maar het is goed dat je me vertrouwd.' grinnikte ik en gooide met een boogje het snoep in de vuilnisbak. 'Jullie houden wel iets tegoed.' mompelde ik en keek even naar de andere drie. Ik was blij om met deze drie mensen op vakantie te zijn. En dan ook nog wel in het prachtige Hawaï. Ik keek nog even rond voor ikzelf ook voorin de taxi stapte. 'Dan is het goed, want vakantie is ook niet om te vergeten.' zei ik tegen Austin en draaide me een kwartslag. 'Jaaaaaa! met dolfijntjes zwemmen!' deelde ik Austin zijn enthousiasme. Ik keek naar mijn zusje. 'Dat ben ik ook, maar toch moet je dat wel zijn. In dat opzicht lijken we echt teveel op elkaar.' lachte ik waarna ik weer naar mijn broertje keek. 'Niet al te lang. Ik denk een kwartiertje/ twintig minuten.' antwoordde ik. 'Niet al te lang dus.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer