• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Als ik en Louise allebei omgekleed zijn is het tijd om op zoek te gaan naar het zwembad, ik ben nieuwsgierig naar of het nog hetzelfde is al herinner ik er niet veel van. Ik pak Louise haar hand en trek ermee. Tijdens het lopen kijk ik goed om me heen naar wat er allemaal is, vanaf hier zie ik ook het strand en de zee, het zit gewoon aan het resort. Na even gelopen te hebben vinden we het zwembad en ik kijk om me heen of ik Louis, Austin of Lauren zie. Helaas zie ik ze niet, ach maar even wachten dan. Ik kijk Louise aan en glimlach even naar haar. Daarna kijk ik naar het water, ooh heerlijk om daar zo in te springen nu het zo heet hier is. Wel heel wat anders dan ik gewend ben.

    Louis Tomlinson

    Alles eenmaal in ons verblijf voor de komende tijd gedumpt en me eigen omkleed, liep ik weer naar de hal. Beter gezegd was ik gewoon klaar om naar het zwembad te gaan. Ik keek rond en zag Austin ook omgekleed aankomen lopen. 'Wij gaan gewoon alvast.' kwam ik vrolijk tot de conclusie. 'Byeee. We zien jullie straks wel.' Daarna pakte ik Austin zijn hand, om hem daarna mee te trekken naar buiten in de richting van het zwembad. Als dat tenminste makkelijk te vinden was. Aangezien mijn blik goed rondging, omdat het resort mooi was en misschien iets kon herinneren van vroeger, was het lopen echt een ramp. Na tig verkeerde wegen kwamen we uiteindelijk aan bij het zwembad en viel mijn blik op Harry en Louise. Rustig liepen we daar naartoe, zodat ik niet weer een goede binnenkomst kon maken. Tenminste dat had ik gedacht, want net voor hun neus, gleed ik uit over een plas water. Je raadde natuurlijk al dat ik Harry opnieuw meenam ik mijn val en we samen in het water vielen. Heel onschuldig keek ik hem aan. 'Hello Hazza. We hebben deze vakantie een nieuwe aankomst als we elkaar tegenkomen.' zei ik lachend, maar toch waren mijn wangen weer lichtelijk rood.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik kijk rustig een beetje om me heen terwijl ik wacht op Louis en de andere. Ze zullen nog wel hun kamer aan het bewonderen zijn of zo. Net als ik naar Louise kijk voel ik iemand tegen me aan vallen en niet veel later beland ik in het zwembad. Ik begin te lachen als ik bovenwater ben en ik zie dat het Louis is. ' Jij bent lekker bezig vandaag hé' zeg ik lachend, hij had gelijk hij was echt onhandig. Dit was nu de tweede keer dat die tegen me aan viel. 'Ik denk het ook ja, of jij moet wat minder onhandig worden' zeg ik plagerig en begin te lachen. Nu ik zo in het zwembad zit krijg ik wel weer wat herinneringen terug van toen ik hier was. Ik kijk Louis aan, hij kwam me eigenlijk best wel bekend voor zo, 'Ben je hier wel is eerder geweest?' vraag ik terwijl mijn blik daarna even naar Austin gaat die het water inspringt.

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte breed en knikte. ''Ik vind het wel grappig dat mensen ons altijd aanzagen als een stel en dat we nu dat ook werkelijk zijn.'' Ik drukte een korte kus op zijn lippen en glimlachte opnieuw. Dit maakte alles anders dan voorheen, maar we bleven gewoon beste vrienden. Ik wilde ook niks anders, maar hij maakte me al zo gelukkig. Of we nou een stel waren of gewoon beste vrienden ooit. ''En, hoe voel je je?'' vroeg ik met een lichte grijns. Zo nu en dan deden voor de grap heel klef met elkaar en verwarden we mensen dat we een stel waren. Mijn mondhoeken krulden voor de zoveelste keer omhoog. Deze dag was dan ook gewoon geweldig. ''Ben je trouwens blij dat je geen klap van me kreeg? Je moet blij zijn dat ik mijn goede bui ben, weet je.'' lachte ik en wreef lachend door zijn haren.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 15:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson

    Heel onschuldig keek ik de krullenbol, nou ja eigenlijk was dat nu geen goede bijnaam meer, aan toen we allebei bovenwater kwamen en hij begon te lachen. 'Ik ben altijd lekker bezig, Hazza, maar ben nog nooit zo vaak tegen een iemand op gebotst. Ergens moet je het dus ook als een eer zien.' zei ik lachend en haalde mijn schouders bijna onmerkbaar op. Ik was ergens wel benieuwd hoe vaak het nog ging gebeuren, al hoopte ik niet te vaak, want dan werd het ook niet leuk. 'Ik kan niet minder onhandig zijn, maar wel meer, dus pas maar op. Dan word het expres.' zei ik met een onschuldige grijns. Heel even keek ik om naar Louise die het voorbeeld van Austin volgde en ook in het water sprong. Daarna keek ik naar Harry en knikte langzaam bij het horen van zijn vraag. 'Een aantal jaar geleden. Ik moet toegeven dat het de beste vakantie ooit is geweest.' antwoordde ik. 'De beste vrienden en de perfecte Summer Love. Zijn groene ogen die ik sowieso nog weet en ook niet kan vergeten. De krul--' Ik viel stil toen ik Harry echt goed aankeek en zette een paar stappen achteruit. 'Nee....Dit is niet mogelijk. Gewoon niet''


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik begin te lachen, 'Nou echt een hele eer hoor, zo erg blij dat je elke keer tegen mij opbotst' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou zullen we dat toch maar niet doen, want ik wil deze vakantie graag zonder een ziekenhuis bezoek doorkomen'lach ik en kijk hem aan, het zal toch niet gebeuren en eigenlijk vond ik het tegen mij opbotsen niet zo erg, ik kon het wel van hem hebben en het was niet erg zolang het geen pijn deed. Als hij Ja zegt kijk ik hem aan, zou hij het dan echt zijn. Als hij erover verteld weet ik het bijna zeker, dit is mijn Louis van een aantal jaar geleden, nooit gedacht dat ik hem ooit nog zal spreken. ' Het was inderdaad de perfecte zomer' zeg ik zachtjes en knik even. ' Dat is het wel want het is echt zo' glimlach ik en kijk Louis aan. Ik trek hem in een knuffel, 'Wat heb ik jou lang niet meer gesproken' lach ik.

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde breed. 'Onthoud dat maar goed Hazz, want op een dag zal je zien dat iedereen dat wilt en deze eer krijg jij alleen.' zei ik doodserieus en keek hem aan. 'Het ziekenhuis? Wat is dat? Dat ken ik deze vakantie niet en jij ook niet. Ik pas echt wel op.' zei ik lachend. Ondanks ik het niet expres deed, keek ik toch altijd wel uit voor zover dat mogelijk was. Ik was nu eenmaal niet een van de handigste en dat zou ik ook nooit worden. Maar andere mensen naar het ziekenhuis? Nee, dat zat er echt niet in. Vrolijk beantwoordde ik zijn vraag tot ik stil viel en mijn wangen echt rood kleurde. 'Wat is dit beschamend zeg. Iets roepen over iemand terwijl die gewoon voor je staat.' zei ik zacht. Bij zijn woorden wist ik namelijk voor bijna de volle honderd procent dat het echt Harry was. 'Tot het einde.' zei ik zachtjes en schudde langzaam mijn hoofd. 'Het kan niet zo zijn. Jij kan het niet zijn.' zei ik nog altijd een beetje overdonderd, maar toch kon ik een kleine glimlach niet onderdrukken. Ik sloeg mijn armen om hen heen toen ik in een knuffel werd getrokken. Daarna kroop ik iets dichter tegen hem aan. 'Het is veel te lang geleden.' zei ik lachend. Ondanks ik het niet kon geloven, wist ik gewoon dat het wel zo kon zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Iemand voor Lilly?)

    Lilly Tiffany Malik:

    Boos gooi ik mijn stijltang aan de kant. Door dat kut ding heb ik nu een plek op mijn voorhoofd. Eerst gooi ik er wat water overheen, en dan probeer ik mijn haar er voor te schuiven. Fuck, dat doe pijn! Opeens schieten mij ogen open. Man! Wat zie ik er anders uit met stijl haar. Ik had er nooit zin in, maar nu wel dus. Wacht eens... Ik loop de kamer in en zoek Autumn haar make-up. (Sorry!) Jackpot! Ik loop ermee naar de spiegel en doe mascara op, een beetje oogschaduw, een beetje rouge en... met een grijns kijk ik naar de lippenstift. Dit heb ik altijd al eens willen doen. Ik doe de lippenstift op en geef de spiegel een kus. WAHAHAH, dat ziet er niet uit! Maar ik ben nog niet klaar. Ik doe weer een laag lippenstift op en stop het dan in mijn zak. Ik kijk even opzij naar mijn stijltang. Nou ik KAN mijn haar ook niet veranderen dus dit moet dan maar. Ik loop de kamer uit zonder op te ruimen. Zouden Zayn en Autumn me herkennen? Zayn vast wel, Autumn misschien ook wel. Als ik naar het zwembad loop kom ik weer een piccolo tegen. Hoe veel hebben ze hier. Als hij zich omdraait zie ik dat het J-j-j dingens was. Ik zie hem toch nooit meer hierna, en hij herkent me vast niet. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn wang. Ik bekijk de afdruk. Net als in een film! Zonder er verder aandacht aan te besteden loop ik naar het zwembad. Wacht, eerst die lippenstift naar Autumn brengen. Ik loop naar het strand niet veel verder op. Ik haal de lippenstift uit mijn zak en geef het aan Autumn. 'Bedankt dat ik het mocht lenen' zeg ik. Ik wil weer weglopen maar zeg dan toch even: 'Ik ben by the way Lilly' en dan loop ik weg. Ik plof op een stoel bij het zwembad en geniet van de zon.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Alvast een nieuw topic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    | wat was de laatste reactie van Zayn? |

    Luminoase schreef:
    Zayn Javadd Malik

    'Dat is Liam, met hem zouden jullie surfen. Ik weet niet wat er precies gebeurt is m-maar weetje, hij, en. Toen lag hij daar en ik wist het niet oke!' Lilly leek helemaal in paniek, waarbij ik haar probeerde rustig te houden. 'Ik probeerde maar wat, en toen zat ik weer in de weg...' Ik pakte haar armen, en hield haar goed vast zodat ze niet meer in het rond zwaaide. 'Rustig maar, Li. Sst' suste ik haar. 'Het is goed, je hebt het goed gedaan, anders zou Liam nu niet meer ademen' vertelde ik haar. Beschermend nam ik haar in mijn armen, en omhelsde haar voor even. 'Wat is er nou precies gebeurd? Liam was dus verdronken, maar weet je ook waardoor?' vroeg ik. Als ik zo doorging stonden we hier nog zo'n paar uur, dus ik hield maar op met vragen stellen.

    [Sorry dat ik zulke slechte stukjes heb, maar ik moet zo weg]


    [Dit, maar ik denk dat je er niet veel aan hebt want ik heb echt veel gemist. Hoe laat is het nu in de RPG?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Autumn Madison Brooke.

    Alles is zo snel gegaan. Ik stond er maar als verstijfd bij, gelukkig is Liam weer bij bewust zijn. Ik kijk achter me en zie dat alleen Zayn er staat. Lilly is vast al weg. Ik loop naar hem toe en ga naast hem op het zand zitten. Mijn handen trillen en schuldig buig ik me voorover. "Dat is Liam. Lilly had hem opgezocht en toen was ze naar zijn hotelkamer gegaan. Ik was achter haar aan gegaan, en wij hadden met z'n allen afgesproken op het strand maar zoals je net al zag verdronk Liam bjina. Ik heb geen idee wat Lilly nu aan het doen is." Leg ik uit. Plotseling komt Lilly aanlopen. 'Bedankt dat ik het mocht lenen' Ze geeft mijn lippenstift, die ik bijna nooit gebruik, terug. 'Wat?' Vraag ik verward. 'Ik ben by the way Lilly' Zegt ze. 'Nee, dat had ik nog niet door hoor.' Zeg ik sarcastisch. Ze loopt weg en laat me nog verwarder achter. Waarom heeft ze zoveel make-up op? Waarom leent ze mijn make-up? Zo te zien vindt ze het wel leuk, maar ik niet. Ik bedoel, het staat haar wel, maar ik heb geen zin om binnen een paar dagen al door mijn make-up heen te zijn. Ik gebruik meestal alleen wat mascara en soms foundation, that's it, maar Lilly heeft nogal veel op. Zuchtend draai ik me om naar Zayn. 'Zullen we terug naar onze kamers gaan en ons dan klaar maken voor vanavond? Misschien kunnen we uitgaan?' Opper ik.

    amy66 schreef:
    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Ze knikt en staat ook meteen op. 'Bikini's en zonnebrand?' vraagt ze me. Ik knik. 'Ja, lijkt me wel handig,' geef ik als antwoord.
    Ik ben nu wel opgelucht dat ze de weg nog weet. Stel je voor dat we de hele tijd zouden verdwalen! Maar Aideen weet de weg, dus dat moet wel goedkomen. Hoop ik.
    Maar bikini en zonnebrand dus. Die liggen boven in de tas. 'Laten we gaan,' zeg ik terwijl ik aanstalten maak om alvast weer naar de kamer te gaan.


    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte en stond op. Ik liep rustig met haar mee. De sleutel had ik in mijn achterzak gestoken. Dat Niall op de kamer lag kon me echt geen barst schelen. Hij had me zo vaak zien omkleden. Het deerde me gewoon niet meer. Als Lexi zou willen zou die wel in de badkamer kunnen omkleden. Ik liep naar de trap. Onze kamer lag maar op de 3e verdieping. Dat viel ook nog wel te lopen. Ik wachtte even op Lexi. Als ze graag met de lift wilden konden we dat ook doen, maar ik had al zo veel gezeten vandaag. Ik wilde wat gaan doen nu ik weer wat drank door mijn aderen had lopen.

    Infelia schreef:
    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte breed en knikte. ''Ik vind het wel grappig dat mensen ons altijd aanzagen als een stel en dat we nu dat ook werkelijk zijn.'' Ik drukte een korte kus op zijn lippen en glimlachte opnieuw. Dit maakte alles anders dan voorheen, maar we bleven gewoon beste vrienden. Ik wilde ook niks anders, maar hij maakte me al zo gelukkig. Of we nou een stel waren of gewoon beste vrienden ooit. ''En, hoe voel je je?'' vroeg ik met een lichte grijns. Zo nu en dan deden voor de grap heel klef met elkaar en verwarden we mensen dat we een stel waren. Mijn mondhoeken krulden voor de zoveelste keer omhoog. Deze dag was dan ook gewoon geweldig. ''Ben je trouwens blij dat je geen klap van me kreeg? Je moet blij zijn dat ik mijn goede bui ben, weet je.'' lachte ik en wreef lachend door zijn haren.


    Liam Payne
    Ik glimlachte breed en kuste haar zacht terug. "Dat is het zeker." De stralende glimlach was niet van mijn gezicht te slaan. Ik voelde me geweldig. Ze was mijn allerbeste vriendin, en dat was ze nogsteeds, maar nu deelden we nog meer, op een dieper niveau wat voorheen onderdrukt was gebleven. Dar die onderdrukte gevoelens er nu uit waren voelde ook heel goed. Ik keek naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. "Geweldig. Jij ook, of heb je spijt?" Ik aaide even door haar haren. We waren over de jaren steeds kleffer samen geworden, maar nooit dat we echt iets hadden gehad. Toch nu ik zo terug dacht had ik daarom misschien zo vaak een gebroken hart opgelopen. De meiden wilden dat ik tussen hen en Lie koos en mijn beste vriendin ging altijd voor. Dan maakten ze het uit en lag ik weer een week of drie te janken. Gelukkig was Lie er altijd voor me geweest. Ik glimlachte naar haar. "Zeker. Ik denk namelijk niet dat hier met een gebroken neus of kaak rondlopen een groot succes is." Ik lachte wat en boog mijn hoofd wat en kuste haar zacht op haar lippen.


    Bowties were never Cooler

    ['s middags volgens mij]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Ik begin te lachen, 'Ja tuurlijk want jij wordt zo populair of beroemd dat iedereen wilt dat je tegen hem aanloopt' zeg ik lachend maar zie wel dat hij het een beetje meent. Ach ik voel me nou niet bepaalt vereerd dat hij de hele tijd tegen mij aanbotst maar ja. ' Ik geloof je ook wel, is was niet helemaal serieus want het ziekenhuis is echt overdreven' zeg ik en grinnik even. Hij zal vast wel een beetje opletten met wat die doet en anders van een botsing ga je echt niet zo gewond raken dat je het ziekenhuis in moet. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op, 'Dat viel nog best mee hoor het was alleen maar lief wat je zei' zeg ik met een glimlach best raar dat ik nu tegenover mijn vakantie vriendje van een aantal jaar geleden stond, ik weet eigenlijk niet of ik nu anders moet doen, het is best een rare situatie eigenlijk. 'Ja tot het einde' zeg ik met een zucht, hem had ik daarna amper meer gesproken eerst wel af en toe maar daarna was het klaar. 'Toch ben ik het echt' lach ik en glimlach even. Hij knuffelt me terug en ik glimlach even. 'Mee eens' zeg ik en krijg dan een grijns op mijn gezicht. Ik duw hem lachend onderwater en als hij weer boven komt lach ik even, 'Volgens mij had je dat nodig om even water te worden' zeg ik onschuldig.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt