• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    ' Ik ben niet onzeker ik vroeg het gewoon' zeg ik lachend en kijk der aan. ' Heel goed' antwoord ik lachend en kijk er even met een glimlach aan. Ik grinnik naar haar woorden en glimlach daarna breed, 'Jij nog veel liever. Tuurlijk heb je mij nog want dan zorg ik gewoon dat het een geweldige vakantie wordt ookal zijn er geen leeftijdsgenootjes, maar met jou zijn is ook gewoon vakantie hoor' zeg ik met een glimlach en voel haar lippen even tegen mijn wang. ' Ja dat is het echt' zeg ik lachend en glimlach daarna even. ' Wacht maar nu zie je het alleen nog van hier' zeg ik lachend en kijk naar haar uit gestoken armen. Ik pak er vast en til er zo op om er vervolgens even dicht tegen mij aan te drukken. ' Deze vakantie wordt geweldig' zeg ik met een glimlach.

    Craig Payne

    "Misschien wil ik je er wel heel graag bij hebben. Anders zit ik hier alleen met meneer grumpy face." Zei Liam waarna hij naar mij keek. "Kom op, man. Brighten up! Je bent op Hawaï, de wereld licht voor je open. Zon, zee, meiden en zuipen. Dat wilde je toch in een vakantie?" zei hij alleen tegen mij. Ik zuchtte, het klopte wel, Hawaï zou geweldig kunnen zijn. Ik had gewoon geen zin om deze vakantie uit te gaan. “Misschien zou deze vakantie toch nog leuk worden, als jij er niet was” zeg ik, wat trouwens niet waar was. Liam was mijn lievelingsneef. Ik zag Liam zijn glimlach verminderen en hij keek de andere kant op “het is jouw keuze, ik heb geen zin om je de hele tijd chagrijnig te zien.”

    Liam James Payne
    Ik grinnikte bij Lie's opmerking. "Geen zorgen. Ik zou niet durven je te vermoorden." Toen keek ik naar Craig. Mijn gezicht betrok toen hij zei dat hij me er niet bij wilde hebben. Gelukkig kwam Lie toen tussendoor met een opmerking die me weer liet glimlachen. "Rustig maar, Lie. Ik weet zeker dat er genoeg jongens aan je voeten zullen liggen. Echt waar." Ik haalde een hand door mijn haar en dacht even na. "Goed, maar ik ga niet te veel drinken, want ik wil morgen ochtend geen kater hebben." De bus stopte vrij plots en weer hoorde ik een klap onder mijn stoel, nu gevolgt door getok. Er zat dus ook een kip in de bus. Ik keek uit het raam en zag het hotel. 'We zijn er" zei ik vrolijk. Het was veel groter en luxer dan ik me kon herrinderen. Ik pakte mijn koffer en gitaarkoffer en hing mijn rugzak op mijn rug voor ik de touristen de bus uit volgde. Ja, ik was hier een tourist en gelukkig lag de alcoholleeftijd hier maar op 17 in plaats van 21, anders had ik een nog chagereinigere Craig gehad.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    "Wel skaten en long boarden,' geeft Aideen als antwoord.
    Gelukkig, ik kan ook niet echt goed surfen. Ik heb het ooit wel eens gedaan. Toen kon ik nog een beetje surfen, maar het is een tijdje geleden. Maar misschien ken ik het nog wel.
    Plots stopt de taxi. Buiten zie ik een luxe hotel. 'Kijk we zijn er! Wat is het luxe!' zeg ik tegen Aideen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Aideen Nessa Horan
    Ik grijnsde toen de taxi stopte en ik het hotel zag. Ik glimlachte naar Lexi en betaalde de chauffeur. met wat moeite trok ik de slapende Niall de taxi uit. Daarna liep ik rustig naar de achterbak, Niall in het zand latend, om onze spullen te pakken. Heel erg veel was het niet, of eigenlijk wel. 3 rugzakken, 3 koffers, twee gitaren, mijn skateboard en nog wat Lexi dingen. Ik hees de dingen er rustig stuk voor stuk uit en hoopte maar dat Lexi zou helpen met sjouwen. Het zou vast wel. Niall was namelijk nogsteeds niet wakker geworden. Wat best vervelend was aangezien de kamers op zijn naam stonden. "Moeten we hem wakker maken, of gaat het zo?" vroeg ik aan lexi terwijl ik de laatste spullen uit de kofferbak tilde.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Met een grote glimlach stap ik uit. Ik zie dat Aideen Niall uit de auto sleept en in het zand neerlegt. Daarna loopt ze naar de kofferbak en begint spullen uit te laden. 'Hé, laat mij ook wat dragen,' zeg ik terwijl ik mijn eigen spullen en de koffer van Niall eruit haal.
    "Moeten we hem wakker maken, of gaat het zo?' vraagt Aideen aan me. Ik twijfel. 'Hij slaapt wel schattig, maar hoe gaan we hem naar onze kamer brengen?' geef ik a s antwoordt. Ik kijk weer even naar de slapende Niall, hoe kan hij niet wakker zijn geworden?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 9:53 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte naar haar en haalde de laatste spullen uit de kofferbak. Ik deed hem richt en de taxi reed weg. Ik keek even naar Niall. Ik haalde mijn schouders glimlachend op bij haar vraag. Niall was zo inderdaad heel schattig. Ik bies een krul uit mijn ogen. Zelf pakte ik mijn koffer en hees mijn rugzak op mijn rug. Mijn gitaarkoffer legde ik op mijn koffer en kon zo bijden handvatten vasthouden. Daarna boog ik voorover en hing Niall's arm over mijn schouder, waardoor ik hem met moeite met mijn arm kon ondersteunen. Ik keek even naar Lexi.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Zuchtend keek ik naar Craig. "Je moet niet zo chagrijnig doen, anders ga ik je van een klif afduwen en ik maak geen grapje." Bromde ik en sprong uit het busje. Ik pakte mijn koffer waar mijn gitaar inzat, mijn andere twee koffers en mijn rugzak. Met een grote glimlach keek ik naar het hotel en zuchtte gelukzalig. "Eindelijk. Op je eigen voeten staan is veel beter dan in die stomme bus met geiten en kippen." Glimlachte ik. Ik schoof een plukje haar achter mijn oor en liep alvast het hotel in. Vanavond hoogstwaarschijnlijk uit en vandaag sowieso gaan surfen. Misschien ging ik Craig ook nog van de klif afgooien, wie weet. Tenminste als hij zo chagrijnig blijft, hij wilde immers mee, niemand heeft hem gedwongen. Ik liep weer naar Liam toe en trok hem bij zijn arm. "Ey, misschien moeten we gewoon wat in zijn eten of drinken doen. Maakt niet uit wat het is, of hij nou blijer wordt of gewoon verdoofd neervalt, maakt mij ook niets uit." Fluisterde ik. Dit was opnieuw géén grap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Ik keek om en zag dat Aideen een beetje hulpeloos aankeek. 'Hulp nodig? Is hij zo zwaar?' vraag ik haar terwijl ik zijn andere arm vastpak. 'Hoe kan hij zo blijven slapen?' vraag ik Aideen.
    Wel onhandig, zo kan hij niks dragen en moeten we hem ook nog eens dragen. Een beetje moeizaam lopen we verder. Is er niet iemand die even kan helpen? Voor twee meisjes van rond de 18 is drie koffers, twee gitaars en een jongen die verschrikkelijk veel eet echt te zwaar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ---

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 10:26 ]

    Autumn Madison Brooke.


    Je zal wel blij zijn me-' 'Waarom moet je huilen?' Vraagt Lilly geschokt. Snel veeg ik een paar tranen weg. 'Flashback.' Mompel ik. Ik tuur weer uit het raam. Wanneer Zayn begint te praten tegen de taxichauffeur kruizen onze ogen elkaar even. 'Autumn, wat is er?' Vraagt Zayn nu ook. 'Is er wat mis? Voel je -je wel goed?' Ik knik enkel en kijk hem even aan. 'Ik moest denken aan mijn ouders.' Zeg ik eerlijk. Ik wil miet huilen, ik wil nu niet even aan mijn ouders denken. Ik wil op vakantie gaan met Zayn en Lilly. Als de taxi stopt snap ik snel uit. De chauffeur opent de kofferbak en ik pak alvast mijn koffer. Om mijn ogen daarna te laten dwalen over het enorme hotel.

    ||sorry echt een rot stukje maar me ipad doet raar ||

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte toen ze Niall's andere arm pakte. "Hij heeft de laatste tijd slecht geslapen" Ik begon samen met haar met wat moeite alles naar het hotel te slepen, inclusief Niall. Plots zag ik een bagagekar. Ik liep Niall los en haalde de kar. Daar legde ik alle spullen op, waarna ik Niall op de spullen legde. Zo ging het wel lukken. Ik duwde met veel moeite tegen de kar. Ik keek weer even veel betekend naar Lexi. De kar was heel zwaar. Niall was een vreetzak. Hij was niet te zwaar, maar ik was heel dun en niet super sterk.


    Bowties were never Cooler

    Craig Payne

    "We zijn er" zei Liam terwijl er een kudde kippen de bus binnen stroomde. Ik liet Jacky van mijn schoot afspringen en deed haar riem om, met mijn andere hand pakte ik mijn koffer en verliet de bus na Liam en Emilie. Toen we buiten stonden, kon ik goed het hotel zien. Lux was het hotel zeker. Ik liet de riem van Jacky los en voordat ik het wist rende ze met een snel tempo weg. Ik zette mijn koffer op de grond, “Jacky, kom terug!” riep ik terwijl ik achter haar aan rende. Na een tijdje gerend te hebben, zag ik Jacky geknuffeld worden door een jongen met bruine krullen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 12:37 ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 13:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lilly Tiffany Malik:

    'Ik moest denken aan mijn ouders.' zegt ze dan. Ik weet even niet of ik haar moet troosten. Laat ik me maar vrolijk instellen. 'Dus wat gaan we straks doen? Zullen we... shoppen?' en ik kijk naar Autumn 'Of zullen we...' en ik kijk naar Zayn. 'Wat doen jongens eigenlijk?' oke, ik klink nu heel dom. Het is wel zo. Ze zeggen dan 'ik ga even chillen' en dan soms 'met vrienden' maar dan weet ik het nog niet. Dit is een van de weinige gevallen dat jongens moelijk te begrijpen zijn, in plaats van meiden. 'Zijn we er bijna?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3