• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ waar kan ik heen met Coco en mag ik een korte samenvatting?]

    Ho lol ik dacht darminfectie op magicals zat, ik bennnamelijk bij Merle

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Ik besluit toch maar op Aideen te antwoorden. Gewoon in het Iers, zoals ze het vroeg. 'I mo thuairimse, díreach os cionn an ceathrú cuid,' antwoord ik, wat gewoon exact hetzelfde betekent als: Volgens mij iets meer dan een kwartier. Mijn moeder vindt het raar als ik Iers praat, zij is Zweeds en woont ook in Zweden en spreekt dus geen Iers. Maar zij is er niet. Nu zit ik met 2 Ieren in de auto en niet met 2... Hoe zeg je dat eigenlijk? Zwedens, Zweedsers, Zwedenen? Ach ja, in ieder geval niet met 2 mensen uit Zweden.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    xMerlex schreef:
    [ waar kan ik heen met Coco en mag ik een korte samenvatting?]

    Ho lol ik dacht darminfectie op magicals zat, ik bennnamelijk bij Merle


    [Huh? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    [Huh? ]


    [autocorrect *facepalm*]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zweden, dat zijn de mensen uit Zweden. 1 Zweed, twee Zweden :p

    Alles wat ik scheef typ is Iers, goed?]

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte naar Lexi toen ze in het Iers antwoordde. Ik voelde me een stuk beter zo. Mijn Engels was namelijk niet zo goed als dat van Niall en zeker niet foutloos. Vaak gooide ik er Ierse woorden door of stotterde ik heel erg, als ik wat zei. Ik keek naar haar. Niall was volgens mij in slaap gevallen. Ik keek even naar haar en toen naar buiten. De stilte vond ik aangenaam. Zeker omdat ik hier niet alleen was. "Wil je zo gaan surfen, of iets anders?" vroeg ik aan haar. Het was toch wel aardig om dat te vragen. Daarbij zouden we maar weinig te doen hebben zodra we waren ingecheckt en onze spullen hadden gedumpt, en die van Niall, inclusief Niall zelf. Die lieten we dan maar slapen. Ik wilde gewoon wat gaan doen. Ik wilde eigenlijk heel erg veel doen: Surfen, zwemmen, bergbeklimmen, kampvuren bouwen. Van Alles!


    Bowties were never Cooler

    Lilly Tiffany Malik:

    Zayn houd het portier voor ons open. Autumn zal wel blij zijn met mijn broer als vriendje. Eerst stapt ze in en ik kom achter haar aan. Voor ik instap zeg ik nog tegen Zayn: 'Dank u meneer´ en ik geef hem 1 pond die nog in mijn broekzak zat. Glimlachend stap ik ze auto in. Ik tik Autumn aan en zeg: 'Je zal wel blij zijn me-' dan zie ik een traan over haar wang rollen. 'Waarom moet je huilen?' vraag ik. Eigenlijk moet mijn broer dit vragen, maar ik begrijp dat het lastig is als hij aan de andere kant zit. O shit, ik zit natuurlijk tussen ze in. Ik hoop dat Zayn me zo aan de anderen voorsteld, dan kan ik eventueel met iemand iets doen en dan kan hij gezellig met Autumn 'samen zijn'. Ik kijk even om naar Zayn en kijk weer naar Autumn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    {ja, is goed.Ik zal ook de scheve dingen Iers doen.}

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Aideen glimlachte naar me toen ik antwoordde. Daarna keek ze naar buiten en ik volgde haar voordbeeld. Er volgde een stilte. Maar het was geen pijnlijke stilte. Even later vroeg ze me in het Iers of ik straks mee zou gaan surfen. 'Ja, is goed,' antwoordde ik. Ik keek even naar Niall, die inmiddels in slaap is gevallen. Slaapkop, ook al ben ik zelf net aan niet in slaap gevallen. Ik kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht door hem zo te zien liggen. Eigenlijk ha ik wel verwacht dat hij zou snurken. Niet dus. 'Kan je surfen dan?' vroeg ik aan Aideen. Ik heb echt zin in avontuurlijke dingen. Maar ook natuurlijk rustige uitstapjes of gewoon een middagje winkelen. Eigenlijk heb ik overal wel zin in! Hawaï heeft denk ik wel veel dingen te bieden, misschien zelfs vulkanen beklimmen, wel slapende vulkanen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Gaan er nog meer surfen, of alleen Liam, Aideen en Lexi?]

    Aideen Nessa Horan
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze mee wilde gaan. Mooi, dan was ten minste niet alleen. En ook niet het enige meisje. Ik aaide even door Niall's haar. Als hij zo sliep was hij echt net een puppy. Heel schattig met zijn mond een stukje open. gelukkig snurkte hij nu niet. Ik was ook heel blij dat ze gewoon in het Iers verder ging. Ik wist ook dat haar Engels een stuk beter was dan het mijne, dus als ik in de problemen raakte met mijn Engels kon zij het altijd nog vertalen. Ik schudde mijn hoofd op haar vraag. "Wel skaten en long boarden." Het zou vast anders zijn, maar wat ervaring met een plank besturen zou wel handig zijn. Ik blies een rode krullende pluk uit mijn ogen en keek weer naar buiten. In de verte zag ik het hotel al liggen. Het was echt heel mooi en veel luxer dan ik me kon herrinderen.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Met een glimlachje keek ik Liam aan en verlangde naar mijn gitaar, waarom had ik 'm niet gewoon in een gitaarkoffer gestopt en meegenomen als handbagage. Dan kon ik er tenminste nu op spelen. "Ik mis mijn gitaar." Klaagde ik. Liam noemde me Lie, maar ik had verschillende bijnamen, maar de meeste noemden me Lie of Emi. "Ik ga sowieso meesurfen, als je me niet laat, ga ik je vermoorden of ik ga gewoon stiekem mee." Zei ik triomfantelijk. Ik keek even naar Craig en kneep in zijn wangen. "Don't be so grumpy, Mr. Grumpy." Zei ik lachend. Ook als iedereen in mijn omgeving chagrijnig was, was ik dat nooit. Alleen als ik gewoon echt chagrijnig was, wilde je het liefst gewoon niet bij me zijn. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen Liam het had over zuipen en feesten. "Ach, ben ik niet aantrekkelijk genoeg dan? Oké, ik weet dat sommige meisjes er beter uitzien, maar dat was een belediging." Zei ik quasi-verontwaardigd. Je kon mij meestal niet begrijpen, maar ach. "Liam, je belooft me dat we vanavond uitgaan, ja?" Zei ik en keek hem uiterst serieus aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 5:26 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 5:25 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sempra schreef:
    Autumn Madison Brooke.

    'We kunnen niet gaan lopen, namelijk' ik draai mijn hoofd naar Zayn toe en kijk hem even met een pruillip aan. 'Het spijt me, het duurt maar vijf minuten' zegt Zayn waarna hij weer Lilly's koffer beetpakt. Ik pak ook mijn eigen koffer en loop achter het tweetal aan. 'Op naar 't hotel' Glimlacht Zayn. Even krijg ik de drang om een bloempot tegen zijn hoofd aan te gooien, maar hij bedoelt het goed. Hij neemt mijn koffer over legt die in de kofferbak en houd dan het portier voor ons open als een echte heer. Ik kijk hem glimlachend aan. Twijfelend kijk ik naar het gele rijtuig. Omdat het bij mijn ouders slecht is afgelopen betekent toch niet dat het ook bij mij slecht gaat aflopen? Snel glip ik de taxi in en ga bij het raam zitten zodat ik van het uitzicht kan genieten. Ik kan er niks aan doen en al snel begint mijn linkerbeen te trillen. Ik leg snel mijn hand erop en kijk naar buiten. Voordat ik het weet komen de flashbacks alweer naar boven. Pijnlijk staar ik naar buiten en wacht tot de chauffeur begint te rijden. Een traan rolt over mijn wang en al gauw draai ik mijn hoofd van Zayn en Lilly weg zodat ze het niet zien. Great, was ik eerst supervrolijk, zit ik nu huilend in een taxi.


    xMerlex schreef:
    Lilly Tiffany Malik:

    Zayn houd het portier voor ons open. Autumn zal wel blij zijn met mijn broer als vriendje. Eerst stapt ze in en ik kom achter haar aan. Voor ik instap zeg ik nog tegen Zayn: 'Dank u meneer´ en ik geef hem 1 pond die nog in mijn broekzak zat. Glimlachend stap ik ze auto in. Ik tik Autumn aan en zeg: 'Je zal wel blij zijn me-' dan zie ik een traan over haar wang rollen. 'Waarom moet je huilen?' vraag ik. Eigenlijk moet mijn broer dit vragen, maar ik begrijp dat het lastig is als hij aan de andere kant zit. O shit, ik zit natuurlijk tussen ze in. Ik hoop dat Zayn me zo aan de anderen voorsteld, dan kan ik eventueel met iemand iets doen en dan kan hij gezellig met Autumn 'samen zijn'. Ik kijk even om naar Zayn en kijk weer naar Autumn.


    Zayn Javadd Malik

    Ik zag de twijfeling in Autumn's ogen en kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Waarom nou perse een taxi? Waarom niet met de bus, of wat dan ook? Het schuldgevoel verspreidde zich nu, waardoor ik echt de grond in wilde zakken. Toch stapte Autumn erin, en schoof door. 'Dank u meneer' zei Lilly en ze gaf me één pond. Grinnikend keek ik haar aan. 'Wat ben je toch gul. Maar helaas, ik moet wachten tot in Engeland. Hier betalen ze niet met pond' lachte ik. Met een glimlach stapte ook Lilly de taxi in, en kwam ik als laatste. Het portier klapte ik snel dicht. Ik gaf het adres door aan de chauffeur van ons hotel, en gaf hem alvast vooraf geld zodat ik dadelijk niet meer hoefde te betalen. Gelukkig had ik lang gespaard, niet alleen voor de vliegtickets, dus konden we lang genoeg vooruit. Ik keek vrolijk opzij naar de twee meisjes, maar mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon. 'Autumn, wat is er?' vroeg ik bezorgd. 'Is er wat mis? Voel je -je wel goed?' vroeg ik bezorgd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lootus schreef:
    Lauren Lizz Tomlinson

    Ik kijk Louis en Austin lachend aan. 'Dus dat hebben we dan ook besloten. We gaan met dolfijnen zwemmen deze vakantie,' grijns ik. Ik kijk Louis lachend aan. 'We lijken ook best veel op elkaar. In de meeste dingen.' Ik zwijg en kijk nadenkend uit het raam. Behalve dat hij zelfverzekerd was en ik niet, dat hij geen domme dingen deed en ik wel. Oké, hij deed ook domme dingen, maar op een andere manier. Ik leg mijn hoofd tegen het koele raam en kijk zwijgend naar de landschappen. 'Nou, dan mogen we wel gaan rijden! Ik wil het resort zien!' Ik kijk naar de taxi chauffeur en dan naar Louis. Ik grijns even en kijk dan naar Austin. Het was ongelofelijk dat onze ouders Austin aan ons meegegeven hadden, maar ontzettend leuk. Austin was het liefste jongetje die ik kende, best logisch, want het was mijn broerjte, maar ik vond hem niet irritant en veel kleine kinderen kunnen best irritant zijn. Toch hield ik van kleine kinderen, misschien dankzij Austin. Ik weet het niet, maar hij was een schatje en als hij ging smeken dan kan je gewoon geen nee zeggen....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xMerlex schreef:
    [ waar kan ik heen met Coco en mag ik een korte samenvatting?]

    Ho lol ik dacht darminfectie op magicals zat, ik bennnamelijk bij Merle


    [Samenvatting:

    Harry en Louise hebben een heel gesprek gehad en zaten in de taxi. Volgens mij zijn zij net aangekomen.
    Louis, Lauren en Austin (Coco dus ook denk ik ) zitten net in de taxi en zijn op weg naar het resort. Ze hebben het over van alles en nog wat. Bijvoorbeeld dat Lauren en Louis beiden ongedulsig zijn en daardoor op elkaar lijken, dat ze met dolfijnen gaan zwemmen en dat ze er voor gaan zorgen dat Austin de vakantienooit meer gaat vergeten. En Louis heeft snoepjes weggegooid, want die waren niet meer goed.

    Verder weet jk eigenlijk niet ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Tomlinson

    Ik kijk naar Louis die de snoepjes weggooit en ik trek een pruillipje, ik had net zo zin in snoepjes al zagen deze er niet echt lekker meer uit. Ik kijk Louis aan en schud mijn hoofdje, ' Dat is het inderdaad niet dus zal ik het niet vergeten' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik als hij vrolijk hetzelfde antwoord als mij geeft en daarna naar Lauren die uiteindelijk de beslissing maakt dat we het ook echt gaan doen. Ik kijk Louis aan die zegt hoelang het nog duurt, ' Dat is wel lang want ik wil er zijn' zeg ik en luister naar wat Lauren zegt, 'Ja! ik ook' zeg ik enthousiast, ik ben nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet, al zou dat vast echt heel leuk zijn. Ik wil ook zwemmen want het is echt heel erg heet hier en zo komen er nog wel duizenden dingen in mij op de ik allemaal wil doen maar daar hebben we nog heel de vakantie voor.