• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMerlex schreef:
    II Oke, ik zal hem ff aanpassen, nu of over iets meer dan een uur want ik heb trainen... II


    [Trouwens, Zayn is niet beroemd, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lauren Lizz Tomlinson

    Ik kijk Louis en Austin lachend aan. 'Dus dat hebben we dan ook besloten. We gaan met dolfijnen zwemmen deze vakantie,' grijns ik. Ik kijk Louis lachend aan. 'We lijken ook best veel op elkaar. In de meeste dingen.' Ik zwijg en kijk nadenkend uit het raam. Behalve dat hij zelfverzekerd was en ik niet, dat hij geen domme dingen deed en ik wel. Oké, hij deed ook domme dingen, maar op een andere manier. Ik leg mijn hoofd tegen het koele raam en kijk zwijgend naar de landschappen. 'Nou, dan mogen we wel gaan rijden! Ik wil het resort zien!' Ik kijk naar de taxi chauffeur en dan naar Louis. Ik grijns even en kijk dan naar Austin. Het was ongelofelijk dat onze ouders Austin aan ons meegegeven hadden, maar ontzettend leuk. Austin was het liefste jongetje die ik kende, best logisch, want het was mijn broerjte, maar ik vond hem niet irritant en veel kleine kinderen kunnen best irritant zijn. Toch hield ik van kleine kinderen, misschien dankzij Austin. Ik weet het niet, maar hij was een schatje en als hij ging smeken dan kan je gewoon geen nee zeggen....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Javadd Malik

    'Zou je hem toch willen dragen?' vroeg Lilly, waarbij ik gelijk de koffer overnam. Autumn was ineens weg, waarbij ik even raar opkeek. 'Waar is-' Maar mijn zin maakte ik echter niet af om ik kreeg een ijsje in mijn handen geduwd. Hm, chocolade. Tevreden at Autumn haar vanille ijsje op. Die van mij had ik ook al bijna op. 'Zayn?' vroeg Autumn. 'Ja?' Ik keek haar glimlachend aan. 'Moeten we nu met een taxi naar het hotel?' vroeg ze. Ik knikte op haar vraag en keek even naar de grond. 'We kunnen niet gaan lopen, namelijk' prevelde ik, terwijl ik uit mijn ooghoeken haar aankeek. Nu voelde ik me schuldig, want ik wist dat Autumn het niet zo met taxi's had. 'Het spijt me, het duurt maar vijf minuten' mompelde ik. 'Kom, we gaan' Mijn ijsje had ik ook al op, en de hand die vrij was legde ik op Lilly's rug. Ik had een erg goede band met haar, een sterke. In de andere hand hield ik de koffers van mij en Lilly vast. 'Op naar 't hotel' glimlachte ik. Met z'n drieën liepen we naar buiten, en daar haalde ik mijn hand van Lilly's rug om een taxi aan te houden. Al snel stopte er één, wat was ik blij dat we hier geen uur hoefden te wachten. De koffers legde ik in de achterbak, en die van Autumn pakte ik ook aan om hij erbij te leggen. Daarna klapte ik de achterklep dicht en hield het portier open voor de twee meisjes zodat ze in konden stappen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar het geratel van Emilie. Ik werd er altijd vrolijk van als ze dat deed, al zat Craig met een zuur gezicht met zijn hondje op schoot naast me. Ik grijnsde. "Dat weet ik toch." Ik veegde wat haar uit haar ogen en keek weer uit het raam. Zelf had ik mijn boardshorts en een t-shirt aan met teenslippers eronder. Ik wilde hier zo graag gaan surfen. Ik keek even naar Emilie en grinnikte bij haar verhaal. "Rustig Lie. Alles komt goed. We zijn straks bij het hotel, dan checken we in en ga ik een plank huren. Dan zie ik wel wat er met jullie gebeurt." Ik hoorde haar zingen en zong zelf zacht mee. Mijn gitaar zat nog ingesealed in d'r koffer onder mijn koffer. Ow, wat had ik zin om te spelen. Zelfs al was het zout van de zee en het zand niet goed voor d'r. Ik glimlachte naar haar. "Misschien wil ik je er wel heel graag bij hebben. Anders zit ik hier alleen met meneer grumpy face." Daarbij keek ik naar Craig. "Kom op, man. Brighten up! Je bent op Hawaï, de wereld licht voor je open. Zon, zee, meiden en zuipen. Dat wilde je toch in een vakantie?" Ik wilde eigenlijk niet dat ik hem elke nacht ladderzat uit een bar kon vissen, maar als hij daardoor vrolijker zou zijn kon ik ermee omgaan. Daarbij zou ik zelf ook echt niet iedere avond nuchter van het strand komen.


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, was even met al mijn broertjes en zusjes een ijsje halen. Dan begrijp je wel dat -dat even duurt, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Autumn Madison Brooke.

    'We kunnen niet gaan lopen, namelijk' ik draai mijn hoofd naar Zayn toe en kijk hem even met een pruillip aan. 'Het spijt me, het duurt maar vijf minuten' zegt Zayn waarna hij weer Lilly's koffer beetpakt. Ik pak ook mijn eigen koffer en loop achter het tweetal aan. 'Op naar 't hotel' Glimlacht Zayn. Even krijg ik de drang om een bloempot tegen zijn hoofd aan te gooien, maar hij bedoelt het goed. Hij neemt mijn koffer over legt die in de kofferbak en houd dan het portier voor ons open als een echte heer. Ik kijk hem glimlachend aan. Twijfelend kijk ik naar het gele rijtuig. Omdat het bij mijn ouders slecht is afgelopen betekent toch niet dat het ook bij mij slecht gaat aflopen? Snel glip ik de taxi in en ga bij het raam zitten zodat ik van het uitzicht kan genieten. Ik kan er niks aan doen en al snel begint mijn linkerbeen te trillen. Ik leg snel mijn hand erop en kijk naar buiten. Voordat ik het weet komen de flashbacks alweer naar boven. Pijnlijk staar ik naar buiten en wacht tot de chauffeur begint te rijden. Een traan rolt over mijn wang en al gauw draai ik mijn hoofd van Zayn en Lilly weg zodat ze het niet zien. Great, was ik eerst supervrolijk, zit ik nu huilend in een taxi.

    [Voor Lexi met Nessa wacht ik op nessje]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Voor Lexi met Nessa wacht ik op nessje]


    {Doe ik ook (: }


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Llamarmy schreef:
    [Voor Lexi met Nessa wacht ik op nessje]


    ( nessje is afwezig tot 20 mei. Heel soms zal ze er zijn, maar heel weinig (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    amy66 schreef:
    (...)

    {Doe ik ook (: }


    [Dan kunnen we denk ik nog tot de 20ste wachten, haar profiel gezien. (huil)]


    Bowties were never Cooler

    [Anders laten we de twee meiden ronddollen in het hotel en op het strand...]


    Bowties were never Cooler

    {ja, kunnen we doen, wat doen we met Niall?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Gewoon negeren voor nu. Als je anders Lexi op Aideen laat reageren gaat het denk ik makkelijk]


    Bowties were never Cooler

    {okee, ik ga nu kort stukje schrijven}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [kay thanks (K)]


    Bowties were never Cooler