• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Toen ik zijn datum zag werd ik nog banger. Ze waren precies het zelfde. 'Je ziet het. Desnoods wil ik het thuis ook ophalen, als je dit niet gelooft.' zei hij 'Nee ik geloof je wel , maar ik word nu wel een beetje bang ze hebben allebei de zelfde datum allebei de zelfde melodie en allebei dezelfde tekst!'' Het spookt hier ik weet het zeker!. 'Louis Tomlinson is inderdaad mijn naam. Maar beroemde popster? Hmm, nee niet echt.' zei hij '' Omg... Ik heb allemaal posters van jou op mijn kamer hangen nou ja telkens als iemand anders mijn kamer betreed haal ik ze snel weg maar nu laat ik ze hangen want ik ben toch uit de kast maar. OMG de Louis Tomlinson is in mijn huis en heeft verkering met mijn broer '' En ik begon helemaal te glunderen '' Maar weet Harry wel dat jij bekend bent?'' vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik vond het allemaal maar heel erg vreemd, alleen zou er vast een goede reden voor zijn. 'Nee ik geloof je wel , maar ik word nu wel een beetje bang ze hebben allebei de zelfde datum allebei de zelfde melodie en allebei dezelfde tekst!' zei hij. 'Het heeft allemaal een goede reden, denk ik en daarbij zie je dat het sowieso een succes is geworden. Alleen ben ik het wel met je eens dat het eng is.' zei ik, maar kon er ook wel om lachen. '' Omg... Ik heb allemaal posters van jou op mijn kamer hangen nou ja telkens als iemand anders mijn kamer betreed haal ik ze snel weg maar nu laat ik ze hangen want ik ben toch uit de kast maar. OMG de Louis Tomlinson is in mijn huis en heeft verkering met mijn broer '' En hij begon helemaal te glunderen '' Maar weet Harry wel dat jij bekend bent?'' vroeg hij. Ik begon zacht te lachen, want kon ook niet veel anders. 'Een beetje rustig, Jim. Overdrijven is ook een vak, want ik ben echt niet beroemd.' zei ik en ging tegen de leuning van de bank zitten. 'Harry die weet niets, want er valt niets te zeggen.' antwoordde ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    '' Als jij niet beroemd bent he ? Waarom ben je dan op het MTV News nu ? '' vroeg ik .. Hhaha is kijken wat hij daarop zou zeggen .'Een beetje rustig, Jim. Overdrijven is ook een vak, want ik ben echt niet beroemd.' zei hij '' Ja overdrijven kan ik goed daarom krijg ik altijd de hoofdrol bij een school musical omdat ze vinden dat ik heel goed kan overdrijven '' zei ik en ik gaf hem een knip oog. '' Ik heb echt zin in vanavond ik hoop dat Harry snel terug komt. En ik ben de Bob vandaag ( eigenlijk altijd) Dus bied mij geen drankje aan a.u.b. '' zei ik. Ik schonk wat drinken in mijn glas en begon te drinken. En toen begon ik nog een liedje te neuriën : *Let's go
    Crazy crazy crazy till we see the sun
    I know we only met but let's pretend it's love
    And never never never stop for anyone
    Tonight let's get some
    And live while we're young
    Oh oh oh oh oh oh
    Oh oh oh oh oh oh
    And live while we're young
    Oh oh oh oh oh oh
    Tonight let's get some
    And live while we're young*


    Ik pakte mijn Tablet en begon op google te zoeken naar Louis Tomlinson Live While We're Young.. Verekt dit liedje heeft hij ook al. Hmm nu word ik echt bang .

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 14:16 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn blik ging naar de tv en mijn mond viel open van verbazing. 'Ik heb werkelijk waar geen idee. Dit slaat echt alles.' zei ik terwijl ik mijn telefoon erbij pakte. Hazz, ik moet je zo echt spreken. Kan je alsjeblieft even bellen? stuurde ik naar Harry. Mijn lach vulde de kamer bij zijn woorden over een schoolmusical. 'Dat geloof ik wel, want het helpt wel mee om in een musical te komen.' zei ik lachend en liet me tegen hem aanvallen. ''Ik haat wachten, Kan Hazz niet gewoon opschieten? Maar ik heb zeker ook zin in vanavond. En verder zal ik je worden onthouden.' zei ik lachend. Hele onschuldig keek ik op en luisterde naar het liedje dat Jim neuriede. Zacht zong ik mee en ging langzaam weer recht zitten. Ik keek tot hoe hij zijn tablet pakte en leunde weer tegen de rugleuning aan. 'Wat zoek je?' vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Ik heb werkelijk waar geen idee. Dit slaat echt alles.' zei hij toen hij zag dat hij op TV was.
    'Dat geloof ik wel, want het helpt wel mee om in een musical te komen.' zei hij lachend en liet zich tegen mij aanvallen. ''Ik haat wachten, Kan Hazz niet gewoon opschieten? Maar ik heb zeker ook zin in vanavond. En verder zal ik je worden onthouden.' zei hij lachend. '' Ik weet ook niet waar Hazz blijft. Ik haat ook wachten . Maar in huize Styles moet je bijna altijd wachten als je iets vraagt dan zeggen ze : Heel even wachten '' zei ik . Toen ik dat liedje Neuriede begon hij opeens er bij te zingen. 'Wat zoek je?' vroeg hij . '' Ow niks ik zoek alleen de liedjes die jij hebt geschreven is kijken als er een paar overeenkomen met die van mij. '' en ik begon te lachen . Ik pakte mijn mobiel want ik vond dat Hazz wel lang weg bleef Jim : Harry waar blijf je nou man we willen over 2 uur weg en je moet je nog klaarmaken en zo . En we hebben ontzettende honger XxXJimmBoy


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    'Ik weet ook niet waar Hazz blijft. Ik haat ook wachten . Maar in huize Styles moet je bijna altijd wachten als je iets vraagt dan zeggen ze : Heel even wachten '' zei hij. Bij mijn volgende vraag kreeg ik het volgende antwoord; '' Ow niks ik zoek alleen de liedjes die jij hebt geschreven is kijken als er een paar overeenkomen met die van mij. '' en hij begon te lachen. 'Dat is in huize Tomlinson ook zo, dus herken het maar al te goed. En Hazz moet gewoon opschieten of ik ga hem persoonlijk ophalen.' zei ik en knikte langzaam. 'Ik heb niet alles geschreven, want sommige zijn ook covers. Maar ik wil meekijken.' Ik schoof ook stukje op en keek mee op het tablet. Ik zag een liedje voorbij komen en zong deze zacht. Sowieso bleef ik het een mooi nummer vinden.
    I wanna be last, yeah
    Baby let me be your,
    Let me be your last first kiss
    I wanna be first, yeah
    Wanna be the first to take it all the way like this
    And if you,
    Only knew,
    I wanna be last yeah
    Baby let me be your last,
    Your last first kiss

    Baby tell,
    Me what to change,
    I'm afraid,
    You'll run away,
    If I tell you,
    What I've wanted to tell you,
    Yeah...

    Maybe I,
    Just gotta wait,
    Maybe this,
    Is a mistake,
    I'm a fool yeah
    Baby I'm just a fool yeah
    Oh, oh


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    . 'Dat is in huize Tomlinson ook zo, dus herken het maar al te goed. En Hazz moet gewoon opschieten of ik ga hem persoonlijk ophalen.' zei hij 'En dan ga ik met je mee! Ik weet zo waar die is met een druk op mijn mobiel. '' en ik begon te lachen.'Ik heb niet alles geschreven, want sommige zijn ook covers. Maar ik wil meekijken.' zei hij '' Oke kom maar '' en Ik schoof een stukje op zodat hij kon mee kijken . Toen hij een liedje begon te zingen begon ik spontaan te huilen . 'Wow Louis door jou ben ik nu aan het huilen en ik huil niet vaak ' zei ik en ik begon SummerLove te zingen . Ik weet niet meer van wie het liedje was maar dat Liedje raakt me elke keer :

    *Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye

    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all

    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love*


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'En dan ga ik met je mee! Ik weet zo waar die is met een druk op mijn mobiel. '' en hij begon te lachen. 'Laten we nog maar heel even afwachten. Al is het wel gelijk duidelijk hoe je mij hebt gevonden in de Starbucks, maar dat ik ook zonder, want hij is in het park.' zei ik onschuldig. '' Oke kom maar '' en hij schoof een stukje op zodat ik kon mee kijken. Zelf schoof ik ook een stuk op. Toen ik Last First Kiss begon te zingen begon hij spontaan te huilen . 'Wow Louis door jou ben ik nu aan het huilen en ik huil niet vaak ' zei hij en begon Summer Love te zingen. 'Er is toch echt niets bijzonders aan het liedje.' zei ik en veegde zijn tranen weg voor hij begon te zingen. 'Maar wel mooi dat het lukt om iemand te raken.' Na die woorden luisterde ik naar het lied. Het bleef een mooi liedje. 'Maar wat gaan we doen? Ik wil niet wachten, want heb lang genoeg stil gezeten.' zei ik toen de laatste noten gezongen waren. 'En als je blijft zingen, ga ik ook nog huilen.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 15:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    . 'Er is toch echt niets bijzonders aan het liedje.' zei hij '' Nee aan het liedje niet nee maar aan hoe jij het zingt wel' zei ik.
    En hij veegde mijn tranen weg. 'Maar wel mooi dat het lukt om iemand te raken.' zei hij 'Haha 'begon ik .
    'Maar wat gaan we doen? Ik wil niet wachten, want heb lang genoeg stil gezeten.' zei hij '' Uhmm . Kom we gaan Just Dance 3 doen . '' zei ik . Ik stond op en deed de X-Box aan. Ik stopte de disk erin en ik koos wat nummers uit '' Hup Hup Louis in de benen '' zei ik . 'En als je blijft zingen, ga ik ook nog huilen.' zei hij 'Yeah Sure. Ik kan voor geen meter zingen dude.'' zei ik en ik begon te lachen. Toen ik eenmaal aan het dansen was raakte ik over ver hit en dronk ik snel wat. '' Ik maak je in Louis!'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Daar is ook niets bijzonder aan. Dan vind ik het liedje wel bijzonder.' zei ik met een glimlach. Ik hoorde het wel eens, maar toch geloofde ik het nooit. Zelfs niet als ik het zoals net terug zag. '' Uhmm . Kom we gaan Just Dance 3 doen.' zei hij. Hij stond op en deed de X-Box aan waarna hij de disk erin stopte. De nummer werden gekozen terwijl mijn telefoon afging. ''Hup Hup Louis in de benen '' zei ik. 'Ons plan is gewijzigd, want we gaan naar het park.' mompelde ik en schudde mijn hoofd bij zijn woorden. 'Yeah Sure. Ik kan voor geen meter zingen dude.'' zei hij en begon te lachen. 'Daar kan je -je ook in vergissen.' zei ik lachend. '' Ik maak je in Louis!'' zei hij toen hij wat dronk. 'Die hou je nog tegoed van me.' zei ik en stond op. 'Ga je mee?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Ons plan is gewijzigd, want we gaan naar het park.' zei hij 'Park wat moeten we nou weer in het park Louis ?'vroeg ik .
    'Die hou je nog tegoed van me.' zei hij toen ik zei dat ik hem ging in maken en hij stond op. 'Ga je mee?' vroeg hij .. '' Uhm ja hoor gaan we met de auto ? Ik heb een rijbewijs dus ..'' zei ik . Ik had echt geen zin om te lopen daar was ik nu iets te moe voor.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik haalde mijn schouders op. 'Niets bijzonders. Eens kijken wat Harry aan het doen is?' probeerde ik en schudde toen mijn hoofd. 'Nee, ik wil een ijsje hebben en ben verslaafd aan het ijs daar.' antwoordde ik vrolijk, want wist dat ik dan weer door het huis zou vliegen door het suiker. ''Uhm ja hoor gaan we met de auto? Ik heb een rijbewijs dus..'' zei hij. 'Die heb ik ook, maar we gaan lopen, want het is niet zover.' zei ik en trok hem al mee naar buiten voor protesteren mogelijk was. Het weer was prima en het was niet zover weg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Niets bijzonders. Eens kijken wat Harry aan het doen is?' probeerde hij en schudde toen zijn hoofd. 'Nee, ik wil een ijsje hebben en ben verslaafd aan het ijs daar.' zei hij '' Mij kun je niet voor de gek houden. Je wilt gewoon Harry bespioneren '' zei ik . Haha ik kende hem ongeveer net 2 uurtjes en ik wist nu al dat hij loog. 'Die heb ik ook, maar we gaan lopen, want het is niet zover.' zei hij toen ik vroeg als we met de auto gingen . Voor dat ik maar ook iets kon zeggen of protesteren waren we al buiten en liepen we naar het park. Het was mooi weer. '' Ga je me nog vertellen waarom ik mee moet ?'' vroeg ik onderweg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    ' Mij kun je niet voor de gek houden. Je wilt gewoon Harry bespioneren '' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil echt ijs hebben. Maar breng me niet op ideeën.' zei ik lachend. ''Nee, er bestaat nog iets als privacy.' voegde ik er serieus aan toe. Het was niet gelogen, want ik was nog steeds geen stalker. Hoe graag ik ook weer naar Harry toe wilde. Daarbij zouden ze het beide niet op prijs stellen. Zijn vraag of we met de auto gingen, beantwoordde ik met nee en trok hem gelijk mee naar buiten. Rustig liepen we naar het park. ''Ga je me nog vertellen waarom ik mee moet ?'' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vond het niet nodig om je alleen daar te laten. Daarbij is het gezelliger en trakteer ik je gelijk op ijs.' Het duurde niet lang voor we ook echt in het park waren en ik keek rond. Mijn blik viel op een klein puppy met een veel te grote tak in zijn bek en een 'awh' geluidje verliet mijn hond. 'Ik wil ook nog steeds een puppy.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Ik vond het niet nodig om je alleen daar te laten. Daarbij is het gezelliger en trakteer ik je gelijk op ijs.' zei hij 'Ik betaal mijn eigen ijsje zelf wel '' zei ik . Toen we eenmaal in het park waren kwamen we een Puppy tegen met een grote tak in zijn bek . 'Ik wil ook nog steeds een puppy' zei Louis 'Nou waarom koop je er dan geen een ?'vroeg ik . Toen we bij de ijs kraam waren bestelde ik een Milkshake en betaalde hem zelf . En ik betaalde ook voor Louis want ik vind het nog steeds rot voor hem dat hij zich een beetje onzeker voelt .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik