• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 14:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Llamarmy schreef:
    Liam Payne
    Ik glimlachte naar hem. Mijn kaken werden toch weer knal rood van het kusje op mijn kaak. Hoe ging ik dit overleven? Volgens mij was al dit gebloos namelijk niet gezond. Ik liep met hem mee een stukje weg van de ijskraam, waar we natuurlijk erg in de weg hadden gestaan. Ik schudde mijn hoofd bij zijn woorden. "Het is onze dag." Ik vond het vreemd hoe makkelijk ik ons zei. Ik kende deze jongen misschien een uurtje en toch vond ik het absoluut niet vreemd om ons te zeggen. Het was op zich niet erg, zeker met het oog op de wedstrijd. Ik dacht even na over zijn vraag. "Een half uurtje misschien, meer zal het denk ik niet zijn. De meeste muziek heb ik al." Ik likte nog wat aan mijn ijsje. Ik glimlachte en keek even naar zijn ijsje wat nu voor mijn neus hing. Zou ik gewoon een lik kunnen nemen? Ik dacht van wel. Ik stak mijn tong uit om een likje te nemen. Toen duwde hij opeens het ijsje in mijn gezicht waardoor ik niet alleen ijs op mijn tong kreeg, maar ook op mijn neus. Ik grinnikte en haalde mijn tong weer binnen mijn mond. "Lekker ijsje. Wil je de mijne ook proeven?" Ik hield mijn ijsje voor zijn neus. Hij kreeg dit terug, dat wist hij vast ook. Zacht duwde ik het ijsje tegen zijn neus voor ik hem weer voor zijn mond hield.


    Zayn Malik
    De blos op Liam zijn wangen stonden hem lief en ik glimlachte onschuldig. Even keek ik vreemd, maar al snel herstelde ik en knikten. 'Onze dag.' Herhaalde ik. Al wist ik nu nog steeds niet wat we gingen doen. Behalve kloten met ijsjes dan. De roze met gele substantie bleef aan Liam zijn neus hangen en ik kirde vrolijk bij het aanzicht. 'Staat je prachtig.' Lachte ik onschuldig. Natuurlijk had ik kunnen weten dat ik dot terugkreeg. Maar het was het waard. Ik schudden mijn hoofd. 'Nee, ik hou het wel bij.' Verder kwam ik niet, want ook mijn neus kreeg een ijsbehandeling. Ik trok zielig een pruillip, maar nam toch een lik van Liam zijn ijsje, toen hij deze voor mijn mond hield. Ik keek schreef naar mijn neus en trok deze ietsje op, maar liet het ijs zitten. Lachend keek ik naar Liam en bevrijde mijn hand uit die van hem om voorzichtig het ijs van zijn neus af te halen. 'Zo, nu ben je weer mooi.' Ik likte het ijs van mijn vingers en veegde deze daarna af aan mijn broek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Edward Styles

    '' Ja kom op! Hier gaan de piraten Louis en Jim opzoek naar de schat waar de kleding licht'' Ik pakte Louis hand en nam hem mee naar boven .. We liepen naar Hazza's kast en we haalden er een paar shirt's uit en een paar broeken. '' Hier probeer deze maar eens'' Ik gaf hem een shirt en daar stond op: The Only thing I need is you. En ik gaf hem een rode broek uit mijn kast.. Terwijl ik hem de badkamer in duwde was ik mijn haar aan het bijwerken . Ik deed hem weer in een kuif.. '' Louis als je een riem nodig hebt dan heb ik die hier'' en ik schoof hem onder de badkamer deur. En ik begon opeens Lady Gaga te zingen. Niet dat ik fan van haar was.. Maar het liedje Born this way is wel een van mijn favorieten ''I am beautiful in my way,
    'cause God makes no mistakes
    I'm on the right track, baby
    I was born this way''
    Zong ik '' Louis ben je al klaar ?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik schudde lachend mijn hoofd bij de woorden van Jim en voor ik iets kon zeggen, nam hij me al mee naar boven toe. Vrolijk liep ik mee en keek de kamer rond waar we naar binnen liepen. Ik kwam tot de conclusie dat dit hoogstwaarschijnlijk de kast van onze Hazza was. 'Komt goed.' zei ik en pakte de kleding van Jim aan. De bekende rode broek kwam weer naar voren toe en een grijns verscheen op mijn gezicht. De tekst van het shirt hielp daar ook aan mee. Rustig liep ik me door Jim de badkamer in duwen en kleedde me daar om. Het shirt zat precies goed, maar de riem die onder de badkamerdeur werd geschoven deed ik toch om, omdat de broek net iets te groot was. Maar met de riem zat die ook precies goed. Ik keek in de spiegel en haalde mijn hand door mijn haar. Ik had altijd zo'n goedemorgen kapsel, want het piekte alle kanten op, maar dat was ik nu eenmaal. 'Klinkt niet verkeerd hoor.' riep ik naar Jim die Born This Way aan het zingen was. Daarna opende ik de badkamerdeur en haalde mijn schouders op. 'Zeg het maar.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Klinkt niet verkeerd hoor'riep hij toen ik aan het zingen was '' Dankje Lou'' zei ik. Ik hoorde de badkamer deur open gaan en zag Louis staan '' Zeg het maar '' zei hij '' Het is perfect! '' zei ik.'' Ik liep naar de badkamer en begon snel mijn tanden te poetsen '' Zoow kunnen we wel over straat '' lachte ik . Ik liep weer naar beneden en ik pakte de sleutel van de brievenbus . Ik liep naar buiten en ik haalde de post eruit. En ik liep weer naar binnen . '' Rekening Rekening en reclame .. En die rekeningen heb ik 2 weken terug al betaald'' ik gooide ze in de ton. Ik liep naar de TV en drukte hem aan ik durfde niet te kijken .. Eindelijk geen JB meer.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Geen dank' riep ik terug met een glimlach. Al zag Jim deze niet, al was het wel te horen. Dat was het vreemde, want zodra ik glimlachte, klonk ik ook gelijk een stuk vrolijker. Ik deed de badkamerdeur open en mijn glimlach werd breder door zijn woorden. Ik liep de badkamer uit, zodat hij nu zijn tanden kon poetsen. 'Met kleding ben ik niet heel moeilijk. Of eigenlijk wel, maar ben ook al een keer in een wortelkostuum gaan winkelen.' zei ik bedenkelijk en schoot in de lach. Jim volgde ik weer naar beneden en nam plaats op de bank terwijl ik de buitendeur open hoorde gaan. 'Het schiet echt niet op, zo te horen.' zei ik toen Jim weer binnenkwam met de post. 'Mag je me eigenlijk wel?' vroeg ik zacht voor ik er erg in had. Mijn wangen namen langzaam dezelfde kleur als mijn broek aan. 'Ik bedoel ik kom ineens binnenvallen met de mededeling dat ik het vriendje van je broer ben. En laten we eerlijk zijn dat de start ook niet echt goed begon. Niet tussen ons, maar zeker ook niet tussen Lizz en mij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Het schiet echt niet op, zo te horen.' zei hij 'Ja ja ik kom al '' lachte ik .
    'Mag je me eigenlijk wel?' vroeg hij '' Ja natuurlijk anders ging ik toch niet samen met jou kleren uitzoeken.'' zei ik . En hij begon te blozen '' Je hoeft niet te blozen hoor '' zei ik zacht.'' Ik bedoel ik kom ineens binnenvallen met de mededeling dat ik het vriendje van je broer ben. En laten we eerlijk zijn dat de start ook niet echt goed begon. Niet tussen ons, maar zeker ook niet tussen Lizz en mij.' zei hij ' Het probleem was dat ik toen nog niet uit de kast was en het was heel moeilijk voor mij om andere Homo's te zien. Nee de de start begon niet goed nee. Maar dat was mijn schuld . Ik had niet zo Hysterisch moeten doen. Kijk .. Ik vertel je nu iets waar Hazz niks van af weet. Ze is verliefd op Harry dat weet zij dondersgoed maar ze durft het niet te vertellen .. Mij heeft ze het ook niet verteld hoor maar telkens als ik over Harry begin dan begint ze helemaal te blozen en word ze hele maal vrolijk. Ik en Lizz mochten elkaar nooit. Maar nu wel het heeft meer dan 10 jaar geduurt voor dat ik Lizz pas echt mocht. Maar jou mag ik wel hoor. Dat is altijd bij mij zo ik mag Jongens eerder dan Meisjes. En ik mag vooral Knappe Jongens graag '' zei ik en ik begon te blozen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Ik bedoelde met de post en de rekeningen.' lachte ik. Ik had helemaal geen spijt mee dat ik mijn sleutels was gaan halen, want ik vond het nu wel gezellig. Ik haalde mijn schouders op. 'Je kan het ook alleen doen, omdat je bijvoorbeeld niet weer een uitval van me wilt of zo. Er zijn genoeg redenen te bedenken.' zei ik met een glimlach en zijn volgende woorden zorgde ervoor dat mijn wangen nog roder werden. Ik luisterde niet veel later naar zijn woorden en mijn ogen werden langzaam groot. Ik voelde me ten eerste schuldig, maar ergens voelde ik ook lichte angst. 'Ik snapte je reacties op zich wel, want heb zelf ook een tijd in die periode gezeten en kan er zeker over meepraten, Maar het was ook heel dubbelzijdig vanmiddag. Het is niet alleen jou schuld, want ik had ook niet zo mogen uitvallen, want dat maakte het er niet beter op. En daarbij is het nu goed en dat is het belangrijkste van allemaal. Nu snap ik Lizz haar reactie ook en krijg langzaam spijt dat ik het gezegd heb, Of me tenminste zo heb voorgesteld. Maar het wijst inderdaad op verliefdheid. Alleen vind of vond Hazz haar ook leuk of niet?' Het kwam twijfelend mijn mond uit. Iets wat niet zo moest zijn aangezien het voor de andere leek alsof wij iets hadden, maar het was natuurlijk niet zo. 'Maar dat is fijn om te horen dat je haar nu wel mag en mij ook. En dat laatste vat ik op als een compliment.' zei ik met een kleine glimlach. Toch begon ik me langzaam zo onzeker als ik weet niet wat te voelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Ow de rekeningen ach ik betaal die altijd en heel soms mn ma tja'' zei ik . 'Je kan het ook alleen doen, omdat je bijvoorbeeld niet weer een uitval van me wilt of zo. Er zijn genoeg redenen te bedenken.' zei hij 'Geloof me zo ben ik niet. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen altijd'' en ik begon ook te blozen.
    'Ik snapte je reacties op zich wel, want heb zelf ook een tijd in die periode gezeten en kan er zeker over meepraten, Maar het was ook heel dubbelzijdig vanmiddag. Het is niet alleen jou schuld, want ik had ook niet zo mogen uitvallen, want dat maakte het er niet beter op. En daarbij is het nu goed en dat is het belangrijkste van allemaal. Nu snap ik Lizz haar reactie ook en krijg langzaam spijt dat ik het gezegd heb, Of me tenminste zo heb voorgesteld. Maar het wijst inderdaad op verliefdheid. Alleen vind of vond Hazz haar ook leuk of niet?' zei hij 'Kijk jij bent eerlijk en ik denk dat jij gewoon dingen niet graag geheim houd . Ik heb dat ook wel eens maar je mag er toch wel voor uit komen dat Hazz je vriendje is ? Lizz is nu gewoon een beetje geschokt en moet alles nog even op een rijtje zetten. En ik denk niet dat Harry verliefd is op Lizz. Want Harry valt meer op stoere jongens/meisjes en Lizz is meer onschuldig dat heeft hij tegen me gezegt toen ik een jaar of 10 was. '' zei ik 'Maar dat is fijn om te horen dat je haar nu wel mag en mij ook. En dat laatste vat ik op als een compliment 'zei hij 'Haha dat laatste moet je ook als een compliment opvatten sukkel '' en ik begon te lachen. Ik zag aan zijn blik dat hij zich onzeker begon te voelen '' Louis je moet echt niet onzeker zijn Harry heeft nu iets met jou en geloof me zijn relaties blijven altijd staande dus ze verwelken niet zo 1,2,3 '' zei ik om hem gerust te stellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Ah oké, maar je zou toch zeggen dat het omgekeerd is?' vroeg ik. 'Geloof me zo ben ik niet. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen altijd'' en hij begon ook te blozen. 'Ik geloof je ook, maar het is soms zo moeilijk uit te vinden. En dat valt echt wel mee, toch?' zei ik met een grijns doordat hij begon te blozen. Ik luisterde naar zijn woorden en klopte ondertussen naast me op de bank als teken dat hij moest komen zitten. 'Negen van de tien keer inderdaad wel en is ook zo, maar soms is dat niet een al te beste eigenschap. Goed om te horen dat je het ook wel een hebt, alleen dat laatste daar kan ik je geen antwoord opgeven. De een vind van wel en de ander had liever dat ik mijn mond had gehouden. ik ga nu voor de tweede optie aangezien Hazz zijn beste vriendin boos/ verward is. Misschien, alleen zou ik het ook niet leuk vinden als ik verliefd was op iemand en er staat ineens een vriendje of vriendinnetje bij. Vooral als het iemand van een ander geslacht is, kan het zeker een klap zijn, als je het niet wist. Het is een opluchting ergens. Het vreemde vind ik wel dat Hazz dan voor mij is gevallen, want ben nu ook eerder het onschuldig en van het kleutergedrag.' zei ik. 'Haha dat laatste moet je ook als een compliment opvatten sukkel '' en hij begon te lachen. Zelf schoot ik ook al snel ik de lach. 'Dat doe ik toch ook.' Toch was het onzekere nog niet verdwenen. 'Ik vertrouw je ook, maar het is makkelijk gezegd dan gedaan. Vooral nu Hazz bij haar is en je niet weet hoe of wat.' zei ik met toch een kleine glimlach. 'En natuurlijk vertrouw ik Hazz ook, maar alsnog is het een dubbel gevoel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik ging naast hem zitten . 'Ik geloof je ook, maar het is soms zo moeilijk uit te vinden. En dat valt echt wel mee, toch?' zei hij 'Nou ik kan me echt aanstellen hoor. Maar dat zit in de familie 'zei ik 'Negen van de tien keer inderdaad wel en is ook zo, maar soms is dat niet een al te beste eigenschap. Goed om te horen dat je het ook wel een hebt, alleen dat laatste daar kan ik je geen antwoord opgeven. De een vind van wel en de ander had liever dat ik mijn mond had gehouden. ik ga nu voor de tweede optie aangezien Hazz zijn beste vriendin boos/ verward is. Misschien, alleen zou ik het ook niet leuk vinden als ik verliefd was op iemand en er staat ineens een vriendje of vriendinnetje bij. Vooral als het iemand van een ander geslacht is, kan het zeker een klap zijn, als je het niet wist. Het is een opluchting ergens. Het vreemde vind ik wel dat Hazz dan voor mij is gevallen, want ben nu ook eerder het onschuldig en van het kleutergedrag.' zei hij 'Harry valt altijd al voor jongens met een kleutergedrag. Ik ben wel blij dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik heb namelijk nog nooit een vriendinnetje gehad. En heb dus ook nog nooit gezoend'zei ik en ik begon te blozen. 'Ik vertrouw je ook, maar het is makkelijk gezegd dan gedaan. Vooral nu Hazz bij haar is en je niet weet hoe of wat.' zei hij met een kleine glimlach 'Ach ik weet zeker dat Hazz niet zomaar jou in de steek laat . En als hij dat doet dan sla ik hem nog een keer.'' zei ik 'En natuurlijk vertrouw ik Hazz ook, maar alsnog is het een dubbel gevoel.' zei hij . '' Ik snap je wel hoor '' En ik trok hem in een knuffel '' Het komt allemaal wel weer goed'' zei ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik ging iets verzitten zodat ik hem beter aan kon kijken. 'Dan ben ik tenminste in de goede familie terecht gekomen.' grijnsde ik. 'Harry valt altijd al voor jongens met een kleutergedrag. Ik ben wel blij dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik heb namelijk nog nooit een vriendinnetje gehad. En heb dus ook nog nooit gezoend' zei hij en begon te blozen. 'Dat verklaart dan wel iets en gelukkig maar, want ik blijf een kleuter. Eb geloof me dat het soms wel mooi kan zijn, maar ook een verschrikking. Daarbij; Being single doesn't mean your weak, it means that your strong enough to wait for the right person.' zei ik. 'Ach ik weet zeker dat Hazz niet zomaar jou in de steek laat . En als hij dat doet dan sla ik hem nog een keer.'' zei hij. 'Ik hou je daar aan dan. Al denk ik ook wel dat -dat niet nodig is. ' zei ik lachend. Ik sloeg mijn armen om hem heen toen ik in een knuffel werd getrokken. 'Tenminste nog iemand die dat doet. en daar gaan we inderdaad van uit.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    'Dus Louis wil je wat drinken ?' Vroeg ik toen ik naar de keuken liep. Ik pakte een fles cola en 2 glazen en zette het neer op tafel '' Zoow wij vermaken ons wel '' zei ik lachend 'Bleagh de hele tijd Mtv is er niks anders op vroeg ik aan de tv . Ik pakte de afstandsbediening en zette er iets anders op .. Zonder dat ik het door had was Disney Channel erop met een Must see Movie. '' Neej hé niet weer Toy Story 1 ik heb een trauma door die film ''en ik zette maar weer MTV erop.
    Opeens klonk er mij iets bekends in de oren. Ik hoorde opeens mijn liedje wat werd afgespeelt. '' Heey dat is mijn liedje ! Ik sleep jullie voor het gerecht! Plagiaat noemen ze dat!'' begon ik boos tegen de televisie terwijl het liedje nog steeds bezig was. *Baby you light up my world like nobody else
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed
    But when you smile at the ground it ain't hard to tell
    You don't know oh oh
    You don't know you're beautiful*


    Ik pakte de telefoon en ik begon met MTV te bellen .. * Hallo u spreekt met het Hoofdkantoor van Mtv * Zei de vrouw '' Hallo u spreekt hier met Jim Edward Styles en dat liedje What makes you beautiful is mijn lied! Ik heb dat lied bedacht en ik wil dat u mij onmiddelijk door verbind met de gene die dat lied zingt!'' schreeuwde ik en toen hoorde ik dat ze opgehangen had '' Godverdomme '' siste ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Doe maar iets.' antwoordde ik en volgde hem met mijn blik toen Jim naar de keuken liep. Niet veel kwam hij terug met een fles cola en twee glazen. 'Ja, dat komt zeker wel goed. Maar dat komt vanavond ook echt wel goed.' zei ik lachend. Daarna viste ik mijn telefoon uit mijn zak om te zien of ik nog iets van Harry of Stranger had. Maar er stond niets in het scherm. 'Waardoor? Levende poppen op je kamer? Dat had ik eens met een horrorfilm echt geweldig als ik eraan terug denk.' lachte ik. Terug bij MTV verdween deze al snel toen een een bekend liedje tot me doordring en Jim begon te schreeuwen. Ondertussen zong ik zacht mee en probeerde toch mijn opkomende lach te onderdrukken.
    You don't know you're beautiful eindigde ik zacht.

    Ik luisterde naar het gesprek tussen Jim en iemand van waarschijnlijk MTV. 'Sinds wanneer is het jou lied?' vroeg ik verbaasd, want wist toch echt honderd procent zeker dat het niet zo was. 'Trouwens degene die dat lied zingt, ben je allang mee in contact, want die zit hier op de bank.' zei ik schouderophalend. Ergens waren nog wel een paar liedjes, maar dat waren de onbekende. Het was een keer begonnen toen mijn vrienden het stiekem filmde en online hadden gezet. Daarna weet ik het niet precies meer, maar was echt boos geweest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    . 'Sinds wanneer is het jou lied?' Vroeg Louis 'Ik heb dit lied geschreven toen ik 10 jaar was . Wacht ik haal de tekst er wel bij '' zei ik , Ik liep naar boven haalde het blaadje op en liet het zien aan Louis. '' En kijk eens welke datum erbij staan ?'' zei ik. 'Trouwens degene die dat lied zingt, ben je allang mee in contact, want die zit hier op de bank.' zei hij . En toen viel mijn mond open '' Jou.. Joun lied ? Het is mijn lied'' zei ik verbaasd. '' Ik heb serieus dit lied geschreven '' zei ik . Hoe kan dit dat Louis en ik het zelfde liedje hebben geschreven ? Ik bedoel het is allebei de zelfde melodie en dezelfde tekst . Ho wacht .. '' Louis ? Ben jij Louis Tomlinson de beroemde popster ?'' vroeg ik hij leek er wel verdomd veel op. En hij had de zelfde stem ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn blik veranderd in verbaasd, maar de verwardheid was ook erin te vinden. 'Dit is heel erg eng dan. Ja, haal het blaadje er maar bij, want nu ben ik nieuwsgierig.' Ondertussen pakte ik mijn telefoon op en zocht de foto van het lied met datum. Ik pakte het blaadje aan en gaf Jim mijn telefoon. 'De datum zie ik inderdaad, maar zie je de datum daar?' Een zacht lach verliet mijn mond toen zijn mond openviel van verbazing na mijn woorden. 'Je ziet het. Desnoods wil ik het thuis ook ophalen, als je dit niet gelooft.' Ik haalde mijn schouders op. Dit was gewoon heel erg vreemd en iets klopte er niet. Je zou zeggen plagiaat, maar dat was ook weer onmogelijk als je de datums ziet. 'Louis Tomlinson is inderdaad mijn naam. Maar beroemde popster? Hmm, nee niet echt.' antwoordde ik terwijl mijn blik op hem gericht was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer