• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Boem, waar beginnen we?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    { MT }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ben ik nou al dood of niet?]


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Met mijn gitaar in mijn handen loop ik rustig door het park heen,
    De wind waaide rustig door mijn haren waarna ik bij de vijver ging zitten,
    Het was een dagje waar ik niet veel in deed,
    School had ik vandaag niet.
    Ik zet de gitaar op mijn been waarna ik rustig wat begin te spelen.
    Het hielp mij altijd om tot rust te komen, het bespelen van instrumenten.
    Rustig op de toon van mijn gitaar neurie ik mee,
    Na een tijdje leg ik de gitaar naast mij neer waarna ik mijzelf naar achter laat vallen in het gras,
    Mijn ogen sloot ik en ik stak een sigaretje op.
    Het was een verslaving, maar het was wel op zijn tijd lekker.
    Terwijl ik zo rustig in het gras lig, geniet ik van het zonnetje.

    Elliot Michael Dumont
    Het geluis van auto's ,mensen en de wieltjes van mijn longbaorddie over het asvalt glijden ,vullen mijn ochtend.Parijs was altijd al vroeg wakker ,net zoals ik.
    Met tegenzin ging ik toch naar de bakker,ik hield niet echt van klusjes doen voor mijn ouders. Ah misschien had het ook zij voordelen en kwam ik wat vrienden van me tegen ,of misschien wel andere mensen.Als ik eidelijk bij de bakkerij ben ,stap ik van mijn board af en houd hem vast om zo naar binnen te gaan.
    De oude dame ,kende me wel,ik kwam hier tenslotte bijna iedere ochtend.
    Ze begroet me en had zelfs al mijn bestelling klaar.Een klein wit brood gesneden.
    Ik glimlach licht en heef dan het gepaste geld aan haar ,om daarna weer weg te gaan.Zo dat was ook weer geregeld.
    (Iemand die met Michael wil praten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik liep door het park. Ik had mijn koptelefoon op en zat met mijn vingers wat te knippen, plakken en schuiven op mijn iPad. Ik moest voor de opleiding nog wat mixen voor morgen, maar ik miste nog wat. Ik struikelde bijna over de benen van een meisje. Ik keek naar haar en zag ook haar gitaar. Ik zette mijn koptelefoon af en keek even naar haar. Ze had een sigaret tussen haar lippen. Door alle stres van de opleiding was ik ook weer meer gaan roken. "Pardon, maar mag ik misschien een stickie van je hebben. De mijnen zijn op en ik heb nog niet de tijd gehad om nieuwen te halen." Ik sloeg mijn ogen verlegen weg. Ik was niet goed met menselijk contact, ondanks dat ik haar me nog kon herrinderen van mijn oude school. Ik was nooit goed geweest met menselijk contact, daarom was ik de techniek in gegaan. Ik hoefde weinig contact met mensen te hebben, maar kon toch heerlijk met muziek werken.


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Ben ik nou al dood of niet?]

    (Oh haha ,sorry ,ik had niet gezien dat je personage ook zo noemde,wacht ik pas het even aan ^^')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (Oh haha ,sorry ,ik had niet gezien dat je personage ook zo noemde,wacht ik pas het even aan ^^')

    [T is okay, maakt niet uit]


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik kijk even op als ik merk dat iemand bijna over mij struikelt,
    Ik kijk even lachend naar de jongen, "Pardon, maar mag ik misschien een stickie van je hebben. De mijnen zijn op en ik heb nog niet de tijd gehad om nieuwen te halen."
    Ik glimlach even wanneer hij zijn ogen wegdraait.
    Ik pak het pakje sigaretten uit mijn broekzak waarna ik het naar hem gooi,
    'Je hoeft niet bang te zijn hoor, ik bijt niet'
    Ik lach eventjes naar hem waarna ik recht op ga zitten,
    'Of in ieder geval niet snel'
    Ik glimlach even waarna ik mijn sigaret zijn as naast mij op de grond tik.

    Jill Anderson:

    Ik sta hier gewoon in Parijs man! Hier kan ik lekker shoppen! Ik kijk om me heen en zie een parkje. Ik ga op een bankje zitten. Ik verveel me en ik pak mijn mobiel. Ik stop er oortjes in en luister liedjes. Geen van mijn vrienden is hier, jammer. Mijn moeder stelde voor om nieuwe vrienden te maken. Mueh, ik weet het niet.
    { Sorry, kort & Wie voor Jill? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik hoorde haar een pakje sigaretten pakken. Ik zag het naar me vliegen en ving het. Ik haalde er een uit en stak die in een vloeiende beweging op. Ik ademde heel diep in. Heerlijk. Direct werd mijn stres minder. Net als mijn verlegenheid. Ik ging tegenover haar zitten en gooide het pakje terug nadat ik er nog een uit had gehaald. Het was heel slecht voor me, maar het maakte me weinig uit. Ik keek even naar haar gitaar en ademde langzaam uit. Ik ademde weer in voor ik begon te spreken. "Volgens mij herken ik je nog. Kaitlin, was het toch?" Ik kende alle namen van iedereen op school, al kende niemand die van mij. Ik werd altijd over het hoofd gezien, al vond ik dat niet zo erg. Ik leefde liever in de schaduwen dan in het daglicht.


    Bowties were never Cooler

    [Het klopt toch dat ze op dezelfde school zaten?]


    Bowties were never Cooler

    ( Hahaha sure :) Vind het best hoor dat ze op zelfde school zaten ;) )
    Kaitlin Marlison

    Ik glimlach even waarna ik het pakje vang en naast mij neer leg,
    Blijkbaar had die de hele dag nog niet gerookt,
    Ik merk dat zijn ogen naar mijn gitaar vallen waarna die mij weer aankijkt,
    "Volgens mij herken ik je nog. Kaitlin, was het toch?"
    Ik lach even waarna ik knik,
    'Dat klopt Benji, dat je mij nog herkent'
    Ik glimlach even, het klopte dat we op de zelfde school hebben gezetten,
    Dat die mij na al die tijd nog herkent,
    Ik glimlach weer even,
    'En wat doe jij op het moment dan? Want heb je al een tijd niet gezien'