• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Rhodes

    Sean leek wel verbaasd toen ik vroeg of we iets samen konden doen. Maar dat verdwijnt al snel van zijn gezicht en het maakt plaats voor een glimlach. 'Lijkt me leuk.' Ook op mijn gezicht kwam er een lach. 'Maar ik moet eerst even mijn jas ophalen. Je mag wel mee als je dat wilt.' Ik zie hoe hij zijn hand naar me uitsteekt om me overeind te helpen. Vrolijk pak ik zijn hand beet en trek mezelf omhoog. 'Tuurlijk ga ik mee!' Zeg ik en ik pak mijn gitaar op. Mijn croissant is inmiddels op en ik gooi het servetje in de prullenbak die naast me staat en kijk Sean aan. Ik bestudeer hem even snel. Als ik het goed zie heeft hij blauwe ogen en rood haar. Dat mag ik wel. 'Kom, we gaan' zeg ik daarna snel.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Ze pakt mijn hand en trekt zich op. 'Tuurlijk ga ik mee.' Zegt ze en ze gooit haar servetje weg. Ik glimlach en kijk haar aan. 'Kom we gaan.' Zegt ze daarna snel en ik glimlach. Ik loop rustig richting mijn huis. 'Het is dicht bij hoor.' Zeg ik tegen Emily. 'Mijn broer woont er ook, maar die is aan het werk.' Mompel ik en ik stop bij het huis. Het was echt heel dicht bij. Ik haal de sleutel uit mijn zak en doe de deur open. 'Ik hoop dat je niet allergisch bent voor katten.' Zeg ik en ik laat haar binnen 'Of voor schildpadden, als je daar tenminste allergisch voor kan zijn.' Ik grinnik zacht en loop naar de woonkamer. 'Wil je wat drinken?' Vraag ik verlegen, niet wetend wat ik moet doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    Terwijl Sean naar zijn huis loopt, loop ik gehoorzaam achter hem aan. 'Het is dicht bij hoor.' Zegt hij dan. Mijn broer woont er ook, maar die is aan het werk.' Dan stopt hij plots. Ik had nog niet door dat we er al waren. Het is echt dichtbij. Ik hoor wat gerinkel wat waarschijnlijk de sleutels moeten zijn. Het klopt want even later hoor ik een klik van het slot. 'Ik hoop dat je niet allergisch bent voor katten.' Zegt Sean terwijl ik naar binnen loop. 'Of voor schildpadden, als je daar tenminste allergisch voor kan zijn.' Ik lach even en zeg dan: 'Nee hoor'. We liepen naar de woonkamer. 'Wil je wat drinken?' 'Ja graag! Doe maar water.' Ik lust geen prik of dergelijke. Ik heb het nooit gemogen en het gaat ook niet gebeuren. Ondertussen kijk ik naar het interieur van de kamer. Het ziet er gezellig uit. Ik houd altijd wel van wat nieuws. Nieuwe kleren, nieuwe mensen, nieuwe omgeving en dus ook een nieuw huis. Niet dat ik er ga wonen, maar het is altijd leuk te zien hoe andere mensen wonen. Ik weet niet wat Sean in de keuken aan het doen is, maar ik pak mijn gitaar. Ik weet alleen niet welk liedje ik moet spelen. 'Sean, weet jij nog een leuk liedje voor op de gitaar?'


    imperfection is beauty

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik grijnsde bij haar reactie. "Sorry Katie." Ik ging met een hand door mijn haren en genoot van de sigaret. Ik luisterde vol verbazing naar wat ze deed. "Maar waarom, Katie? Je kon zo geweldig kleren ontwerpen." Ik ademde nog eens diep in. "Maar rechten is ook erg handig. Bevalt het wel? Of heb je spijt?" Ik hoopte niet dat ze spijt had, want die spijt zou haar dan de rest van haar leven achtervolgen. Daarom was ik ook tegen mijn ouders hun wil in dit gaan studeren. Ik wilde leven zonder grote spijt en Geneeskunde studeren, zoals zij hadden gewilt, had zeker voor veel spijt gezorgd.


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik glimlach even als Benjamin met verbazing naar mij kijkt,
    "Maar waarom, Katie? Je kon zo geweldig kleren ontwerpen."
    Ik merkte dat die even diep ademde voordat die verder ging,
    "Maar rechten is ook erg handig. Bevalt het wel? Of heb je spijt?"
    Ik lach even waarna ik hem even aankijk,
    'Spijt heb ik nooit zo snel, en het is waar ja ik was goed in het ontwerpen, maar ben het als hobby gaan zien'
    Ik glimlach even,
    'Rechten daar in tegen, daar voel ik mijzelf wat meer in thuis. Het gevoel dat ik iemand kan helpen die onschuldig is, dat geeft mij gewoon een kick'
    Ik glimlach weer even waarna ik mijn haren naar achter doe,
    Ik ga even met mijn hand over mijn gitaar waarna ik Benjamin weer aankijk,
    'En als ik eenmaal eventjes spijt heb, dan speel ik gewoon wat muziek en ben ik er zo weer vanaf'
    Ik lach even naar hem,
    We zijn beide erg veranderd sinds de andere school,
    Beide zijn we blijkbaar gegroeid.

    Nathan Sean Drewi

    'Ja graag, doe maar water!' Zegt ze, ik glimlach en loop naar de keuken. Meneer Luilak is daar ook. 'Kijk dan wat je me hebt aangedaan!' Sis ik naar hem en ik houd mijn hand voor zijn neus. Hij begint te knorren en ik zucht. 'Ik heb geen idee wat ik met jou moet.' Zeg ik en ik pak een glas. Ik zet de kraan aan, voel of het water koud is en houd het glas onder de kraan. 'Sean, weet jij nog een leuk liedje voor op de gitaar?' Roept Emily en ik kijk op. Hoe grappig zou het zijn als ik een liedje van een andere roodharige doe? 'A team van Ed Sheeran.' Zeg ik en ik doe de kraan dicht. Ik pak zelf wat multivitamine en loop terug. 'Je mag wel gaan zitten hoor.' Zeg ik zacht en ik glimlach. Ik zet het drinken op tafel. 'Ken je elk liedje uit je hoofd dan?' Vraag ik nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik luisterde naar haar verhaal terwijl mijn ogen steeds van haar naar de gitaar gleden. Ik zag hoe ze bijna liefkozend met haar hand over de gitaar gleed. Ik keek haar in haar ogen aan. Ik glimlachte bij haar woorden. "Kan je me wat laten horen? Of moet ik dan eerst wat voor jou spelen?" Ik wilde haar wel horen spelen. Zelf kon ik ook prima spelen, al zei ik het zelf, een muzikant zou ik nooit worden, podiumvrees had ik namelijk heel erg sterk. We waren bijden erg verandert sinds de laatste keer dat wel elkaar hadden gezien, maar de klik was er nogsteeds, al zaten we nogsteeds in andere milieus en sociale klassen. "Zin om binnenkort bij me langs te komen voor een kop koffie? Of spreek je liever in de Starbucks af?" Het was mij om het even, maar ik had echt wel zin om meer bij te praten en haar ook weer wat beter te leren kennen na al die tijd. Net voor ons eindexamengala had ik haar namelijk uit willen vragen, maar toen was ze al bezet. Ik was benieuwt of die vonk er nog was.


    Bowties were never Cooler

    (wow echt creepy. Ik luisterde net naar the a team van Ed Sheeran en tegelijkertijd las ik het stukje. Eng.....)

    Emily Rhodes

    'A team van Ed Sheeran.' Antwoord Sean. Dat vind ik zelf een heel mooi liedje. Ik hoor voetstappen en kijk op. Daar loopt Sean de kamer uit met twee glazen in zijn hand. Een gevuld met water en de andere met een of ander sapje. 'Je mag wel gaan zitten hoor.' zegt hij. 'O ja, natuurlijk!' Terwijl Sean het drinken op de tafel zet ga ik zitten. 'Ken je elk liedje uit je hoofd dan?'zegt Sean. 'Nee nee, ik probeer gewoon wat akkoorden te vinden en dan zie ik wel. En als het dan niet lukt zoek ik het meestal op internet op. Gelukkig ken ik dit liedje en heb ik het al vaker gespeeld dus dat zal wel lukken.' Ik neem een slok van mijn water. Ik wil net mijn gitaar pakken om te gaan spelen maar dan valt mijn blik op de hand van Sean. 'Wat is daar nou weer mee gebeurt?' vraag ik hem.


    imperfection is beauty

    Kaitlin Marlison

    Ik lach even naar hem,
    "Kan je me wat laten horen? Of moet ik dan eerst wat voor jou spelen?"
    Ik kijk hem even aan en knik dan,
    'Wil je best wel wat laten horen hoor'
    Ik glimlach eventjes,
    Net wanneer ik mijn gitaar wil pakken vraagt die weer iets,
    "Zin om binnenkort bij me langs te komen voor een kop koffie? Of spreek je liever in de Starbucks af?"
    Ik kijk hem even aan en lach dan,
    'Benjamin Daniel Quinn, probeer je nauw een date met mij te regelen?'
    Ik lach eventjes waarna ik hem weer aankijk,
    Ik had via via gehoord dat die vroeger een oogje op mij had,
    Jammer genoeg voor hem zat ik in een relatie op dat moment.
    Maar voor nu, voor nu focuste ik mijzelf meer op mijn opleiding dan op jongens.

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte toen ze lachte, maar schrok toen toch een beetje van mijn volledige naam. Mijn wangen begonnen licht te gloeien door haar vraag en ik beet op mijn onderlip. Het kostte me even om op die vraag een goed antwoord te kunnen geven. Ik keek op naar haar en glimlachte verlegen. "Ik denk eht wel, ja. Dus, wat zeg je ervan? Gewoon als vrienden en we zien wel hoe het verder gaat..." Ik haalde een hand door mijn haar en pakte voorzichtig haar gitaar op om die op mijn schoot te leggen. Ik keek even naar de hals en liet mijn hand erover glijden. Dat deed ik altijd om gevoel te krijgen voor de fretten. Ik zette mijn vingers neer en begon rustig Remembering Sunday van All Time Low te spelen. Ik speelde het vaak, al meestal niet in vrolijke situaties als deze. Toen ik moest gaan zingen klonk mijn stem hees en zacht, maar helder. Zingen vond ik maar eng.


    Bowties were never Cooler

    (Hahaha, stiekem sta ik achter je^^)

    Nathan Sean Drewi

    Emily gaat zitten en ik plof naast haar neer. 'Nee nee,' antwoordt ze 'ik probeer gewoon wat akkoorden te vinden en dan zie ik wel. En als het dan niet lukt zoek ik het meestal op internet op. Gelukkig ken ik dit liedje en heb ik het al vaker gespeeld dus dat zal wel lukken.' Ik glimlach. Ik kon absoluut geen instrument bespelen, ach, misschien de triangel. Ik kijk haar aan en pak dan mijn drinken. Ik neem een slok en zet het weer neer. 'Wat is daar nou weer mee gebeurd?' Vraagt ze en ik volg haar blik, die leidt tot mijn hand. 'De kat, die wordt panisch als ik een boterham eet. Vandaar dat ik nooit thuis eet.' Zeg ik en ik grinnik. 'Ik zei toch dat het een raar verhaal was.' Ik kijk weer naar haar. 'Het is niks ernstigs, maar wel irritant.'


    (Welke kleur ogen heeft Emily?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kaitlin Marlison

    Ik haal mijn wenkbrauw omhoog als Benjamin er aardig lang over doet om te antwoorden,
    Ik lach even na een tijdje omdat het net lijkt alsof die in tijden niet zo erg moest denken,
    "Ik denk eht wel, ja. Dus, wat zeg je ervan? Gewoon als vrienden en we zien wel hoe het verder gaat..."
    Ik glimlach even,
    Als ik merk dat Benjamin mijn gitaar pakt kijk ik m even aan,
    Ik lach even als ik het nummer herken,
    Bij het refrein grijns ik eventjes,
    Een duivels grijnsje vult mijn gezicht waarna ik zijn hand vast pak,
    'Misschien dat ik met je mee ga, misschien ook niet'
    Ik lach even waarna ik weer naar achter ga,
    'Misschien dat je me om 8 uur op mag halen vanavond, misschien ook niet'
    Ik lach weer even naar hem,
    'En misschien dat je mij dan mag trakteren op de bios, misschien ook niet'
    Ik glimlach zoetelijk lief waarna ik mijn gitaar terug pak.

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik zing en speel rustig door terwijl ik wachtte op een antwoord. Toen ik de duivelse grijns op haar gezicht zie verschijnen weet ik dat ik me iets op de hals had gehaald wat ik beter misschien niet had kunnen doen. Nog voor ik het weet heeft ze mijn hand vastgepakt waardoor ik niet verder kan spelen. Mijn mond viel dus ook direct stil. Ik staarde haar wat verbouwereerd aan terwijl ze sprak. Als een klein suiker duiveltje. Ik voel hoe ze de gitaar terug pakte. Ik liep mijn handen in mijn schoot vallen en schudde even mijn hoofd om mijn hoofd helder te maken. "Waar kan ik je dan misschien niet ophalen en naar welke film wil je dan misschien niet?" Hier was ik wel een stuk beter in geworden in die tijd. Ik ging met de rug van mijn wijsvinger over haar wang en kaak. Ik haalde daarna diezelfde hand door mijn haren en legde hem weer bij mijn andere hand op mijn schoot.


    Bowties were never Cooler

    (groen ^^)

    Emily Rhodes
    'De kat, die wordt panisch als ik een boterham eet. Vandaar dat ik nooit thuis eet.' Zegt Sean. Ik moet even lachen. Dat had ik dus nooit kunnen raden. 'Ik zei toch dat het een raar verhaal was.' Dat is het zeker. 'Het is niks ernstigs, maar wel irritant.' Dat snap ik, ik zou ook niet zo graag zo'n kat hebben. Ik pak mijn gitaar er weer bij. 'Je mag niet lachen als ik iets verkeerd doe hoor. Ik heb het heel lang niet gespeeld, en bovendien kan ik beter omgaan met een piano.' Nu ik mezelf het hoor zeggen lijkt het wel alsof ik alles kan. Dat is dus totaal niet waar. Op muzikaal gebied ben ik misschien iets beter, maar ik kan bijvoorbeeld totaal niet goed sporten en ben nogal een kluns. Maar dat doet er allemaal niet toe. Ik pak mijn gitaar en begin te spelen. De eerste noten klinken mooi zuiver. Als ik bij het eerste couplet kom bedenk ik iets. 'eeh... kun jij misschien zingen?' Ik denk van niet, maar je weet maar nooit. Misschien zit er wel een verborgen nachtegaal in hem.


    imperfection is beauty

    Jill Anderson:

    Ik loop uit de bios. Geweldige film denk ik bij mezelf. Stiekem had ik meer actie gewilt, maar dat mag je niet verwachten van een kinderfilm. Mijn cola en popcorn heb ik zomaar op. Dat zou ik dus echt nooit doen in de buurt van mijn vrienden. Tevreden loop ik verder als ik opeens politie zie. Wat is er gebeurt? schiet als eerste door mijn hoofd. Terwij ik erheen ren denk ik dat dit juist wel cool is. Leuk, een beetje actie. Ik blijf op een afstandje staan. Ik huiver naar de politie die een lijk onderzoekt. 'Cool' fluiter ik in mezelf. Ik schud mijn hoofd. Zo doen meisjes niet. Ik bekijk het lijk wat beter, blijkbaar kan ik goed tegen bloed. Nou, hij is niet lelijk. Jammergenoeg is hij dood, too bad. Mijn ogen schuiven langzaam naar de muur. 'I will not stop' zie ik geschreven. Omg, dit is zo vet! Niemand kent me hier toch dus ik tik op de schouder van een politieman. Hij draait zich om en ik vraag hem waarom dat op de muur staat. 'Lang verhaal' zegt hij(in het Frans). Het duurt even voor ik het heb vertaald en mijn Franse zin klaarheb maar ik zeg dan tegen hem: 'Vertel maar! Ik heb de tijd, en ik ben superbenieuwd'. Nadat hij het me heeft uitgelegf verteld hij dat hij verder moet met werken. Ik zeg even gedag en loop dan verder. Ik doe een klein hupsje. Nooit gedacht dat ik dit cool zou vinden! Ik vermijdde het altijd, net zoals mijn vriendinnen. Ik ben er in ieder geval wel blij om.


    Gotta get, gotta get out of my head <3