• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (Jaa, dat is gewoon awesome)

    (ZEKER!!! xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (ZEKER!!! xD)


    Hahaha, is het iemand anders trouwens ook opgevallen dat dit blijkbaar een Peeltopic is? Hahaga,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Maakt niet uit.' Antwoord de jongen die zich zonet heeft voorgesteld als Sean. Hij steekt vriendelijk zijn hand uit en ik schud hem dan ook met plezier. Ik haal mijn hand even snel door mijn haar en leg mijn croissantje even op mijn schoot. Daarna haal ik mijn gitaar van mijn rug en zet hem tegen de muur. Da's beter. mijn rug begon al zeer te doen Ik pak mijn croissantje weer op en veeg de overige snippers van mijn broek. 'Dus, wat doe je hier? Woon je hier vlakbij of kom je hier niet vandaan?' Zeg ik, terwijl ik nog eventjes snel en hap van mijn croissantje die inmiddels al minder warm is en luister aandachtig naar de jongen tegenover mij.


    imperfection is beauty

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Hahaha, is het iemand anders trouwens ook opgevallen dat dit blijkbaar een Peeltopic is? Hahaga,

    Ja, idd. In ieder geval iets nieuws toch? Nieuw trend zeker...xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nathan Sean Drewi

    Emily schudt mijn hand en ik glimlach vriendelijk. Ze legt haar broodje op haar schoot en zet haar gitaar tegen de muur aan. 'Dus, wat doe je hier? Woon je hier vlakbij of kom je hier niet vandaan?' Vraagt ze en ik voel dat ik rood word en wend mijn hoofd af. Ik kon echt slecht met meisjes praten. 'Uhmm... T-Tja, ik ben hier aan het ontbijten. Ik woon net buiten het centrum, maar thuis kan ik niet ontbijten, nogal een raar en lang verhaal en jij?' Zeg ik en ik kijk haar weer voorzichtig aan. Dan denk ik aan een tip die mijn broer mij ooit gaf: doe alsof ze een jongen is. Ik probeer het, maar het lukt niet echt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    Ja, idd. In ieder geval iets nieuws toch? Nieuw trend zeker...xD


    (Hahaha, inderdaad)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sam Christophe Wilson
    Met een croissant in mijn ene hand en mijn mobiel in mijn andere liep ik door de straat, soms opkijkend om te voorkomen dat ik tegen iemand aan zou lopen. Met een beetje moeite kwam ik door de drukke straat zonder ook maar een keer iemand aan te stoten. Met een kleine glimlach op mijn gezicht liep ik het park in en ging ik op een bankje zitten. Ik moest voor mijn cursus nog een paar schetsen maken. Omdat ik psychologie studeerde, maar wel van tekenen hield had ik er maar iets extra's bijgenomen. Het ging prima en ik had zelfs nog tijd voor een baandje en mijn vrienden, wat wel fijn was. Ik nam een hap van mijn croissant en daarna pakte ik mijn spullen. Ik zat wel goed hier, ik hield normaal niet zo van drukte. Ik wist niet waarom, maar ik werd er altijd vrij benauwd van. Ik keek even naar het papier voordat ik begon met tekenen. Ik had vier weken de tijd gehad om dit te doen, maar ik was ik niet geweest als ik niet tot het laatste moment gewacht had. Ik hield van dingen uitstellen, al werkte dat lang niet altijd. Mijn muziek stond nogal hard en was waarschijnlijk te horen door de mensen die over het pad liepen, wat geen goed teken was. Dit werd een lange dag...

    (Ik schrijf latr iets voor Augustin, iemand die met één van de twee wil praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics. Who wants to meet Lill?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Praattopic


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Rhodes

    'Uhmm... T-Tja, ik ben hier aan het ontbijten. Ik woon net buiten het centrum, maar thuis kan ik niet ontbijten, nogal een raar en lang verhaal en jij?' Antwoord de jongen. Hij is niet echt op zijn gemak zie ik. Dan zal ik wel wat vertellen. Ik heb altijd wel iets te zeggen. ' Nou, ik woon dus alleen in een appartement ook net buiten het centrum. Wat ik hier doe? Ook een ontbijtje halen. Altijd lekker, zo'n croissantje in de vroege ochtend.' Ik glimlach lief en vervolg mijn verhaal. 'Ik was de hele dag verder eigenlijk van plan om wat rond te hangen en wat te spelen op mijn gitaar maar -als je natuurlijk zin hebt- zullen we dan iets leuks gaan doen?'Wat we dan precies zouden doen, ik heb werkelijk geen idee. Het zal vast wel beter zijn dan wat niks zitten doen....


    imperfection is beauty

    ... [Ma tops? Ben een beetje laat vrees ik :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lill Rose Morgan

    Snel pak ik mijn tekenspullen bij elkaar en pak dan ook mijn camera. Dan doe ik mijn slippers aan. Het is een warme dag dus ik heb een topje aan met een lange broek. Mensen vinden me een beetje raar dat ik zelfs in de zomer lange broeken draag. Het komt maar zelden voor dat ik een korte broek draag. Ik hou gewoon niet zo van korte broeken. Ook niet van rokken, en al helemaal niet van jurken. Ik heb het ook niet zo op make-up. Het meeste is op dieren getest, en dat vind ik echt gemeen. Ik bedoel mensen doen het op hun gezicht, dan moeten ze het maar ook op mensen testen. Het is niet zo dat de mensheid beter is dan dieren.
    Ik zucht en loop naar buiten toe. Een warme gloed komt me tegemoet. Ik sluit even genietend mijn ogen en loop dan weer door. Automatisch loop ik naar het bos toe die dicht bij mijn huis ligt. Ik hou van het bos, ik voel me er vrijer in.
    Als ik in het bos kom kijk ik glimlachend om me heen. Alles is vol in bloei, wat het bos er mooi uit laat zien.
    Ik loop naar het plekje toe waar ik gewoonlijk zit. Tot mijn verassing zit er naast de boomstam een klein konijntje.
    Glimlachend loop ik heel rustig naar de boomstam toe en ga zitten. Stilletjes neem ik mijn camera en neem een foto.
    Ik leg mijn spullen aan de kant en kijk hoe het konijntje verder springt. Glimlachend kijk ik het konijn na. Dan pak ik mijn tekenspullen en begin te tekenen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nathan Sean Drewi

    Emily begint te praten en ergens ben ik daar wel blij mee. Ik kijk haar aan, ze is best mooi. ' Nou, ik woon dus alleen in een appartement ook net buiten het centrum. Wat ik hier doe? Ook een ontbijtje halen. Altijd lekker, zo'n croissantje in de vroege ochtend.' Ze glimlacht en ik lach terug. 'Ik was de hele dag verder eigenlijk van plan om wat rond te hangen en wat te spelen op mijn gitaar maar -als je natuurlijk zin hebt- zullen we dan iets leuks gaan doen?' Wou ze iets leuks doen met mij? Een knap meisje dat iets leuks wou doen met mij, de vuurtoren, zoals ik genoemd werd? 'Lijkt me leuk.' Mompel ik en ik glimlach. 'Maar ik moet eerst even mijn jas ophalen. Je mag wel mee als je dat wilt.' Ik glimlach en sta op. Ik steek mijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elliot Michael Dumont
    Ik skate wat verder ,maar eigenlijk had ik geen zin om direct naar huis te gaan.
    Rondgangen hier in de drukte zag ik ook niet echt zitten. Ik kijk even rond of ik wat interesants zie en uiteindelijk valt mijn blik dan op de paar bomen ,buiten het centrum ,die zich verder vormen in een bos.
    Meteen tovert -het feit ,dat het daar rustig is en ik eindelijk mezelf kan zijn - een glimlach op mijn gezicht.
    Het duurt wel een tijdje tegen dat ik aan het begin van het bos ben,ik heb ook geluk dat er een aangemaakt pad is ,in een deel van het bos ,anders zou ik niet ver geraken met dit longboard ,maar verkeerd gedacht van me. Een dikke tak verspert de weg en ik kan nog net met een lompe beweging mezelf overeind houden om niet te vallen.
    Ik heb er wel mijn enkel mee overgeslagen.
    Een zucht verlaat mijn lippen en ik neem mijn board om dan te verdwalen.
    Net als ik ging panikeren ,zag ik iemand in de verte,waardoor ik er naartoe strompel. Hopelijk weet zij de weg nog.
    ik merk dat ik iets verjaag en dat ze een camera vast had.
    "Hoi,euhm ik ben een soort van verd-..."begon ik ,maar stilaan herken ik het meisje."Lill?"vraag ik verbaasd. Ik had haar echt niet herkent op het eerste zicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alicia Ellen Newton:

    Zuchtend loop ik door de straat. Dit was een oersaaie dag. Opstaan, kleren aan, eten, naar buiten gaan winkelen, gerief naar mijn kot voeren, naar buiten gaan en niet weten wat te doen. Moe van het niets doen ga ik zitten op een bank om wat te drinken en een pistolétje op te eten.
    'Lalalalalalalalala', zing ik in mezelf. Ik moet toch iets heb om de tijd te verdrijven zodat ik me niet steendood ga vervelen. 'Lalalalalalalalalalala.'niet dat dit echt interessant tijdverdrijf is, maar het is in ieder geval beter dan niets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried