• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte een beetje ongemakkelijk en haalde een hand door mijn warrige bruine haar. "Hoe kan ik jou nou vergeten?" Zij was het enige meisje dat me ooit had herrinderd. Geen ander meisje kende ook maar mijn naam. Zij bleef dus wel hangen in mijn geheugen. Ik keek naar haar. "Ik studeer nu audio en licht techniek. En wat is kleine Kate nu aan het doen?" Ik noemde haar altijd kleine Kate, maar eigenlijk scheelden we in lengte maar weinig. Ik was nou eenmaal erg kort. Lang leven mijn achtergrond. Ik keek even rond en inhaleerde nog eens een keertje diep. Door mijn neus liet ik best een tijd later langzaam de rook ontsnappen. Mijn Frans was nogsteeds een ramp, maar gelukkig kon zij ook prima Engels. Ik wist nogsteeds niet hoe ik hier met mijn Frans kon overleven, maar goed. Misschien lag het er ook aan dat men in Parijs nog wel eens redelijk Engels kon en mijn school ook altijd in het Engels was geweest.


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik kijk rustig om mij heen,
    Wanneer Benji weer begint te praten kijk ik m aan,
    "Hoe kan ik jou nou vergeten?"
    Ik glimlach even, het was waar dat ik meer en deels t enige meisje was op onze school die tegen hem sprak,
    "Ik studeer nu audio en licht techniek. En wat is kleine Kate nu aan het doen?"
    Ik kijk m even boos aan wanneer die ~Kleine Kate~ zegt,
    'Je weet dat ik het haat als je me zo noemt!!'
    Ik zucht even waarna ik begin te lachen,
    'Ik doe op het moment rechten, en ja ik weet het... van mode naar rechten is een hele twist'
    Ik grijns eventjes,
    Ik ben altijd een mode freak geweest, nog steeds...
    En toen vrienden te horen kregen dat ik rechten ging studeren waren ze nogal... geschokt...

    [ma topics, heb net mijn rol ingevuld. Iemand voor Isabella?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Chimène Lily Doorson.

    In een rustig tempo skate ik over de vrij drukke weg, mensen ontwijkend die boos met hun vuist naar me zwaaien. Ik glimlach in mezelf. Ooit hadden die boze mensen heus hetzelfde gedaan, hetzij niet per se per skateboard. Ik kijk om me heen of ik ook bekenden zie, aangezien ik daar wel behoefte aan heb. Een hele tijd zie ik niet, en ik bekijk mijn outfit nog eens in de passerende ramen. Een skater-look, dat zeker. Ik blaas een bel met mijn kauwgom, en zie dan Isa zitten. 'YO ISA!' schreeuw ik door de straat. Met een grijns op mijn gezicht skate ik naar haar toe, om daar mijn skateboard op te pakken. 'Hoe gaat het er mee?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Iemand voor Jill? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (ma topics. Ik post zo een stukje. Kan iemand misschien bij Emily?)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 10:49 ]


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Half struikelend loop ik mijn huis uit. Ik heb mijn brood nog in mijn rechterhand en krassen op mijn linkerhand. Dat kwam door Meneer Luilak, die het tegenovergestelde van lui was. Het is een enorm lief beest, behalve als ik brood eet. Dan krabt en bijt hij mijn hele handen open. Dat beest is echt raar. Waarschijnlijk komt het doordat ik, toen ik klein was, hem tussen twee broodjes had gestopt en hem had geprobeerd op te eten. Ik was vier of vijf denk ik en hij was een kitten. Meneer Luilak was nu veertien, redelijk oud.
    Ik stop het laatste stukje in mijn mond en kauw erop. Dan loop ik naar het centrum toe en ga zitten op een bankje. Ik kijk naar de krassen op mijn hand, het valt nog mee.

    (Iemand voor Sean?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Emily wil wel)


    imperfection is beauty

    ( Haha, ik mag hem. Sorry moest ik ff zeggen.)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 11:10 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emily Rhodes

    Met mijn gitaar op mijn rug loop ik door het centrum van de stad. Ik was vandaag niet echt iets van plan. Ik zou wel zien wat me aan zou komen waaien. Mijn oog valt op een kleine croissanterie op de hoek van de straat. Ik snuif de lucht van vers brood op. Ik had vandaag nog niet gegeten, dus ik loop naar binnen en koop een croissantje.
    Met mijn croissantje in mijn hand loop ik nog verder. Het croissantje is nog warm, en ik kan het ook niet laten om de eerste hap al te nemen. Ik kijk even om me heen om te kijken of er ook een bankje is waar ik op kan zitten. Niet veel later vind ik er een. Ik ben alleen niet de enige want er zit ook nog een jongen. Ik schuif bij hem aan en zeg vrolijk: 'haai, ik ben Emily. Wie ben jij?' Ik was alleen vergeten dat mijn mond nog vol zat. Hij zal vast nu denken dat ik een drukke, ongemanierde griet ben die gewoon zonder vragen naast hem komt zitten. Als ik mijn mond leeg heb en wat rustiger ben zeg ik: 'Sorry van daarnet'.


    imperfection is beauty

    Jill Anderson:

    Er zijn te veel mensen hier. Het hele park is vol. Hmm, ik heb wel zin in wat eten. Ik kijk om me heen en zie een Subway. Mijn tong gaat over mijn lippen en ik loop er heen. Ik haal een broodje en loop er mee door de stad. Hoe verwacht mijn moeder van me dat ik zomaar nieuw vrienden maak. Het gaat niet zo dat je naast iemand komt zitten en je bent meteen beste vrienden. Of wel? Ik besluit om maar naar de Bios te gaan. Oeh! Een nieuwe Winx film. Ik vond dat vroeger geweldig! Maar daar ga je niet heen met je vrienden. Ik kijk om me heen. Ik heb toch niks beters te doen. Ik bestel kaartjes en haal zoute popcorn met een cola light. Met die spullen loop ik naar de zaal.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nathan Sean Drewi

    Terwijl ik naar een zwerven kijk die onder een krant probeert te slapen, maar de duiven hem steeds wakker maken, komt er een meisje naast mij zitten. Ik kijk haar aan, ze heeft goudbruin haar en een gitaar en een croissantje met een hap eruit in haar hand. 'Haai, ik ben Emily, wie ben jij?' Vraagt ze met volle mond. 'Ik ben Sean.' Antwoord ik verlegen. Ik was meestal niet verlegen, maar ik vond het moeilijk om contact te maken met meisjes. Ik haal mijn hand door mijn rode haar en kijk haar aan. De kruimels zitten op haar lip wat me doet grijnzen. 'Sorry van daarnet.' Zegt ze en ik glimlach. 'Maakt niet uit.' Zeg ik en ik steek mijn niet-bebloede hand naar haar uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MYxLoubear schreef:
    ( Haha, ik mag hem. Sorry moest ik ff zeggen.)


    (Hahah ik mag Jill ook;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    (Hahah ik mag Jill ook;p)

    (Door de Winx of...? LOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Door de Winx of...? LOL)


    (Jaa, dat is gewoon awesome)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!