• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Sean Drewi

    Ik grijns als ze mijn hand vast pakt. Op een deftige en kakkerige manier zegt ze: 'Het is me een genoegen, meneer Drewi.' Ze begint te lachen en ik proest het uit. Ik grijp me vast aan het bed en kijk Emily aan. 'Kom, dan gaan we!' Zeg ik en ik pak haar hand. Ik loop nog nagrinnikend achter Jason aan en kijk haar aan. 'Wil je voorin of achterin?' Vraag ik. Ik kijk haar aan en smelt haast in haar ogen. Die kleur groen is zo mooi als fluweel. Is fluweel eigenlijk wel groen? Ik schud mijn hoofd en doe de deur voor haar open. 'Madam!' Zeg ik vrolijk en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    'Kom, dan gaan we!' Zegt Sean en al grinnikend lopen wij naar de auto toe die volgens mij van Jason is. 'Wil je voorin of achterin?' Vraagt Sean. Ik denk niet heel lang over die vraag na en zeg dus meteen: 'Het maakt niet uit, zolang ik maar bij jou ben.' En ik geef hem een glimlach. Er is een goede reden voor mijn gevoel over Sean. Met hem kan ik lachen, en bij hem voel ik me veilig. Sinds ik bij hem ben voel ik me gewoon heel anders, maar het voelt fijn. Ik geef Sean nog snel een zoen. Daarna trek ik hem mee de auto in op de achterbank. Het word tijd dat we wat gaan eten.


    imperfection is beauty

    Lill Rose Morgan

    "Wauw ,groot huis heb je." Glimlacht Elliot. Ik knik een beetje, heel veel zin om met mijn ouders in één huis te zijn heb ik niet. Mijn ouders zijn een ramp, en niet zoals elke tiener hun ouders een ramp vinden, maar ze zijn echt een ramp en dat lieg ik niet.
    Als we voor mijn deur staan draai ik me met een glimlach naar hem om.
    "Hoe laat spreken we af? En waar?" Vraag ik met een glimlach aan hem.
    Na een hele lange tijd voelt het net alsof ik weer een vriend heb, niet als 'vriendje' maar gewoon als vrienden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nathan Sean Drewi

    Lang hoeft ze blijkbaar niet na te denken, want ze zegt: 'Het maakt niet uit, zolang ik maar bij jou ben.' Ik glimlach gelukkig en ze drukt een kus op mijn mond. Warmte verspreidt zich door mijn lichaam, het is zo'n fijn gevoel als ze me kust. Heel anders als bij Yvonne, m'n ex. Ze trekt me mee op de achterbank en Jason start de auto. Ik pak haar hand en wrijf er zacht over. Jason rijdt ondertussen de macdrive in. 'Wat willen jullie?' Vraagt hij en hij kijkt via de spiegel nar ons. 'We kunnen het nameljjk bete thuis opeten.' Ik knik en glimlach. 'Ik wil een Chicken Sensation' zeg ik en ik grinnik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elliot Michael Dumont

    Ze knikte ,maar was verder stil. Als we voor haar deur staan ,glimlacht ze naar me. "Hoe laat spreken we af? En waar?" vroeg ze me en ik dacht even na.
    "Zal ik je anders hier komen ophalen om 19 uur? "vraag ik haar dan.
    Hopelijk mocht ik de auto van mijn pa lenen. Anders moest ik iets anders verzinnen.
    "M-Mag ik anders je gsm nummer,zodat als er wat gebeurt ,we elkaar kunnen bereiken?"vraag ik haar zacht. Ja ik was wel verlegen bij meisjes en zeker bij zulke situaties als ik meisjes leuk vind.

    (sorry voor mijn late reactie :x ik dacht dat ik hierop al gereageerd had. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dit topic begint dood te raken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (Dit topic begint dood te raken)


    (inderdaad ,maar ik denk dat ik dit topic beter tijdelijk stop zet in verband met de examens en drukke periodes ,die binnenkort gaan komen. Doegene die de moordenaar is had me ook verteld dat ze helaas niet zal kunnen schrijven aangezien ze het te druk had.)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { PAMPAMPAMMM. Het is een meisje... -.- Stomme opmerking Iknow sorreh. Moest ff. }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Maar krijgen we nog wel te weten wie het was?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (Maar krijgen we nog wel te weten wie het was?)



    (Als het topic ,na de examens dood blijft en we besluiten om er een slotje op te zetten ,dan wel ja ,maar nu is het een tijdelijke pauze )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH