• There is a sudden increase in murders lately.
    And especially in the capital of France, Paris.
    The victims are all strangely 18 And all have something in common,
    they all graduated from the same school.
    Is there a reason why these people are being killed? Why and an even more important question.
    Who is the sick psychopath?




    Iemand van de jongeren is dus de moordenaar,maar niemand weet wie het is en iedere week zou er iemand vermoord worden,het kan een echte speler zijn of een bedachte speler.
    Je mag ook iedere week proberen te achterhalen wie de moordenaar zou zijn ,je mag met andere personages afspreken enzovoord,je kan een normale rpg lijden. Als de moordenaar dan ontmaskerd word ,begin de rpg opnieuw ,maar dan met andere personages en nogsteeds in hetzelfde topic ^^ (Het is dus een soort mengeling van the hungergames en weerwolfen in wakkerdam ,snap je ? ;3)


    Wie de moordenaar wil zijn moet me eerst Gb'en en een creatieve moord opschrijven vanuit het Pov. Van je personage.
    Ik pik er maar 1 iemand uit ,dus er is maar 1 moordenaar.
    Iedere week trek ik een loodje met diegene die vermoord word ,dit kan zowel een echte speler zijn of iemand die door niemand bespeeld word.
    Diegene die moordenaar word ,mag zijn geheim niet verklappen en ook niet in zijn karakter vermelden dat hij of zij de moordenaar is,de anderen kunnen dan achterhalen ,wie er over zijn karakter liegt. Als een normale mens iemand verdenkt ,die de moordenaar niet is ,dan kunnen er ruzies ontstaan,maar de persoon blijft nogsteeds in de rpg tot die vermoord word.


    Regels
    De moordenaar mag niet verklappen wie hij is
    Mensen die vermoord zijn mogen ook niet doorvertellen wie de dader is. Dood=Dood

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering melden aub
    Afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij indeplaats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij ,tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    Iedere week word er een lootje getrokken ,ook mijn personage zit in de pot en ik zal niets doorvertellen over de moordenaar


    Mensen
    - Jill Anderson MYxLoubear
    -Alicia Ellen Newton Thorn Dead
    -Kaitlin Marlison Paddo
    - Emily Rhodes Dallam
    -Chimène Lily Doorson Magicals
    -Isabella Megan AdamsCelebration
    -Lill Rose Morgan Winterwolves

    -Elliot Michael Dumont Fleeko
    -Sam Christophe Wilson Unimaginable
    -Oliver James Langdon Jolene Dead
    -Augustin Guillaume DesmaraisUnimaginable
    - Benjamin Daniel Quinn Llamarmy
    - Nathan Sean DrewiJJHamblett


    Verdere vragen mogen gesteld worden.
    De poll

    Laatste slachtoffer
    De nieuwste dode
    Dit was Robert Firenze Gabriels ,hij was vroeger erg populair en bijna iedereen kende hem wel. Waarom werd hij vermoord en door wie?
    Bij de plaats waar ze het lijk vonden stond er met bloed op de muren geschreven 'I will not stop'.


    Dode
    Oliver James Langdon Oliver ,werd omver gereden ,voorde ogen van zijnn moeder.
    Een bestelbusje ,die uit het niets leek te komen ,reed hem in volle vaart onver-net zolals zijn kleine zusje dood gegaan is- Wie is deze harteloze moordenaar en wat is zijn/haar reden voor de moorden ?


    De nieuwste dode

    Alicia Ellen Newton ,ze werd op een brute wijze in elkaar geslagen en door een harde slag ,werd het haar fataal en is het afgelopen voor haar.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 13:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Sean Drewi

    Emily pakt haar gitaar en ik kijk nieuwschierig toe. 'Je mag niet lachen als ik iets verkeerd doe hoor. Ik heb het heel lang niet gespeeld, en bovendien kan ik beter omgaan met een piano.' Zegt ze en ik glimlach. 'Doe ik niet.' Zeg ik zacht. 'Ik vind het al enorm knap dat je het sowieso kan spelen.' De eerste noten galmen door de woonkamer en het klinkt erg mooi. Dan stopt ze en ik kijk haar aan. 'Eeh... kun jij misschien zingen?' Vraagt ze en ik voel mijn gezicht rood worden. 'Een beetje' mompel ik. 'Ik kan geen hoge noten halen ofzo.' Ik glimlach onzeker en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kaitlin Marlison

    Ik glimlach even wanneer ik merk dat Benjamin zijn hoofd helder maakt,
    Het was een trekje wat die wel vaker had,
    "Waar kan ik je dan misschien niet ophalen en naar welke film wil je dan misschien niet?"
    Ik grijns als ik merk dat die beter is geworden op dit gebied,
    Als die met de rug van zijn wijsvinger over mijn wang gaat lach ik eventjes,
    'Wat dacht je van... Hier, bij de ingang van het park'
    Ik glimlach eventjes,
    'En dan wil ik naar de film..... Iron Man 3!'
    Ik grijns eventjes, die film was net in de bios gekomen.
    In de tijd dat ik van mode naar rechten ging, was ik aardig veranderd,
    Van het keurige nette meisje, naar een gek meisje dat van de gekste dingen hield.

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Dat lijkt me prima." Ik woonde hier niet ver vandaan, dus het moest wel lukken. Ook was de bioscoop maar zo'n 300 meter verderop, dus erg ver hoefden we ook weeer niet te lopen. Ik trok mijn wenkbrauw op bij die film. Ik had hem natuurlijk graag willen zien, maar ik had niet verwacht dat zij hem ook zou willen zien. Zo was ze vroeger namelijk totaal niet geweest, maar goed, mensen veranderden. Ik haalde nog een hand door mijn warrige haar. Ik was ook veranderd. Van het kleine stille gamers nerdje, was ik nu echt wel volwassen geworden. Ik was nogsteeds niet lang, maar toch leek ik volwassener. Ook stond ik een heel stuk steviger in mijn schoenen. Toch was die gamer van toen nooit helemaal verdwenen. Ik keek haar aan. "En laat nu jij maar eens horen wat je kan, Katie." Ik wilde elke keer kleine Kate zeggen, maar ik wist dat ze me dan echt zou slaan. Daarom maar Katie, wat ze niet erg leek te vinden.


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik glimlach even,
    "Dat lijkt me prima."
    Ik lach eventjes als ik hem zijn wenkbrauw zie optrekken,
    Ik merkte wel deels dat Benjamin ook veranderd was,
    Maar dat was wel logisch, mensen veranderen, dat is een deel van het leven.
    "En laat nu jij maar eens horen wat je kan, Katie."
    Ik kijk hem even aan en grijns,
    Ik pak de gitaar waarna ik even mijn vingers over de snaren sla,
    'Is goed'
    Ik leg de gitaar goed waarna ik rustig het thema van Top Gun begin te spelen,
    Top Gun Berlin - Take My Breath Away,
    Ik vond het nummer geweldig, vandaar dat ik het meestal wel speelde,
    Na een paar seconden begin ik te zingen,
    Het was een nummer waar ik vaak mijn gevoel in kon gooien,
    Daardoor kwam de zang er nog beter uit.

    Emily Rhodes

    Ik zie aan het gezicht van Sean dat hij rood wordt als ik aan hem vraag of hij kan zingen. 'Een beetje' mompelt hij verlegen. 'Ik kan geen hoge noten halen ofzo.' Dat kunnen veel mensen niet dus dat is geen probleem. Ik zie hoe onzeker hij is. 'Zou je misschien willen zingen? Als je niet wilt moet je het ook niet doen hoor. Ik wil je niet onder druk zetten of zoiets.' Ik kijk hem met een lieve glimlach aan. Ik zou echt graag willen horen hoe zijn stem klinkt, maar ik wil hem ook niet onder druk zetten. Hij is al verlegen genoeg, en ik vind dat hij wel plezier moet hebben in zingen. Zonder plezier kom je ook niet ver.


    imperfection is beauty

    Benjamin Daniel Quinn
    Ik glimlachte en pakte mijn tablet toen ik zag dat ze wou beginnen. Snel en hopelijk onopvallend liet ik het ding haar nummer opnemen. Het klonk echt mooi en je kon duidelijk de emotie horen. Ik luisterde verder met gesloten ogen en een glimlach op mijn gezicht. het was vreemd stil in het park midden in de stad, maar het droeg allemaal bij aan de emotie in haar nummer. Toen ze klaar was zette ik de opname uit Nu wist ik wat mijn mix nog nodig had. Een gitaarpartij met zang. Misschien zou ze me daarmee willen helpen, want zelf durfte ik het eerlijk gezegt niet.


    Bowties were never Cooler

    Kaitlin Marlison

    Ik merkte op dat die iets pakte maar speelde rustig door,
    Als mijn ogen merken dat het een tablet was glimlach ik eventjes,
    Ik speel rustig door terwijl ik merk dat die het opneemt.
    Het park was rustig rond deze tijd en werd gevuld met zang,
    Als ik klaar ben glimlach ik even,
    'En wat vond je er van?'
    Ik grijns even waarna ik de gitaar naast mij neer leg.

    Magicals schreef:
    Chimène Lily Doorson.

    In een rustig tempo skate ik over de vrij drukke weg, mensen ontwijkend die boos met hun vuist naar me zwaaien. Ik glimlach in mezelf. Ooit hadden die boze mensen heus hetzelfde gedaan, hetzij niet per se per skateboard. Ik kijk om me heen of ik ook bekenden zie, aangezien ik daar wel behoefte aan heb. Een hele tijd zie ik niet, en ik bekijk mijn outfit nog eens in de passerende ramen. Een skater-look, dat zeker. Ik blaas een bel met mijn kauwgom, en zie dan Isa zitten. 'YO ISA!' schreeuw ik door de straat. Met een grijns op mijn gezicht skate ik naar haar toe, om daar mijn skateboard op te pakken. 'Hoe gaat het er mee?'


    Isabella Megan Adams
    Rustig loop ik door de stad. Thuis verveel ik me dood, dus ben ik de stad maar ingevlucht. Niet dat ik weet wat ik hier te doen heb, maar ik moet toch iets doen. Even kijk ik rusteloos om mij heen. Waar zal ik eens heenlopen? Naar het muurtje maar. Op de hoek van een drukke winkelstraat staat een muurtje en dat is de favoriete hangplek van mij en mijn vrienden. Voorzichtig plof ik neer op het muurtje en zing zachtjes mee met mjn mp3-speler. '
    YO ISA!' klinkt het opeens door de straat. Ik draai me lachend om. Chimène komt aanskaten. ik had wel kunnen verwachten dat zij ook hier wel ergens rond zou hangen, want Chimène is altijd wel buiten te vinden met haar skateboard. Ik heb ook wel eens geprobeerd te skaten, maar dat was niet zo'n groot succes. Ik houd het wel gewoon op fietsen.
    'Hi.' begroet ik Chimène lachend. 'Hoe gaat het er mee?' vraagt ze. 'Gaat wel.' antwoord ik. 'Ik verveelde me thuis dood, dus ben maar weer eens gevlucht.' Ik rol even met mijn ogen, want Chimène begrijpt waarschijnlijk al wat ik bedoel. 'Heb jij nog iets beleefd ofzo?' vraag ik dan.

    [had niet veel inspiratie, maar toch]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nathan Sean Drewi

    Ik kijk naar mijn schoenen. 'Zou je misschien willen zingen? Als je niet wilt moet je het ook niet doen hoor. Ik wil je niet onder druk zetten of zoiets.' Zegt ze en ik verzink even in gedachten. Als ik nu zing kan ik laten zien dat ik geen angsthaas ben, maar wat als zij mij uitlacht? Dat is vaak genoeg gebeurd. Ik begin te stotteren omdat ze mij aanstaren en iedereen lacht. Dit meisje voelde vertrouwd. Zal ik het er op wagen? Niet geschoten is altijd mis toch? 'Uhmm, ik wil het wel proberen, maar je mag niet lachen ofzo.' Zeg ik en ik kijk voorzichtig haar kant op. 'Beloof je dat?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emily Rhodes

    Ik kijk naar Sean, wachtend op een antwoord. 'Uhmm, ik wil het wel proberen, maar je mag niet lachen ofzo.' Zegt hij. Zijn gezicht gaat van zijn schoenen naar mij. Beloof je dat?' Ik glimlach naar hem. Ik kijk hem aan en antwoordt dan: 'Tuurlijk niet! Jij ging ook niet lachen met mijn gitaarspel, dus dan ik ook niet om jouw zangkunsten.' Ik neem nog een slokje van mijn water en ga dan verder. 'En trouwens, het zou wel heel bitchy zijn als ik het wel deed.' Dat is mij ook wel overkomen. Mijn nichtje lachte me altijd uit als ik iets verkeerd deed. Zij was ongeveer een jaar ouder en vond dat ze alles beter kon. Het ging maar door en door, tot ik erachter kwam dat ik muzikaal was. Mijn nichtje dus totaal niet en toen ze me hoorde spelen op de piano heeft ze nooit meer een vlieg kwaad gedaan. Ik schud snel mijn hoofd en kijk Sean weer aan. Ik kan soms te snel wegdromen.


    imperfection is beauty

    Nathan Sean Drewi

    Emily glimlacht en ik ik lach terug. 'Tuurlijk niet! Jij ging ook niet lachen met mijn gitaarspel, dus dan ik ook niet om jouw zangkunsten.' Ze neemt een slok water en ik schuif iets dichter naar haar toe. 'En trouwens, het zou wel heel bitchy zijn als ik het wel deed.' Ik grinnik. 'Er zijn genoeg mensen die wel zo bitchy zijn hoor. De klas waar in inzat bijvoorbeeld voordat ik van school ging.' Ik glimlach naar haar. Ze kijkt me weer aan en ik probeer me de tekst van A team te herinneren. Al snel weet ik hem. White lips, pale face. Oke, mooi zo, dan faal ik daar wat minder op. Ik kijk Emily aan, wachtend totdat ze begint met spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Isabella Megan Adams
    Rustig loop ik door de stad. Thuis verveel ik me dood, dus ben ik de stad maar ingevlucht. Niet dat ik weet wat ik hier te doen heb, maar ik moet toch iets doen. Even kijk ik rusteloos om mij heen. Waar zal ik eens heenlopen? Naar het muurtje maar. Op de hoek van een drukke winkelstraat staat een muurtje en dat is de favoriete hangplek van mij en mijn vrienden. Voorzichtig plof ik neer op het muurtje en zing zachtjes mee met mjn mp3-speler. '
    YO ISA!' klinkt het opeens door de straat. Ik draai me lachend om. Chimène komt aanskaten. ik had wel kunnen verwachten dat zij ook hier wel ergens rond zou hangen, want Chimène is altijd wel buiten te vinden met haar skateboard. Ik heb ook wel eens geprobeerd te skaten, maar dat was niet zo'n groot succes. Ik houd het wel gewoon op fietsen.
    'Hi.' begroet ik Chimène lachend. 'Hoe gaat het er mee?' vraagt ze. 'Gaat wel.' antwoord ik. 'Ik verveelde me thuis dood, dus ben maar weer eens gevlucht.' Ik rol even met mijn ogen, want Chimène begrijpt waarschijnlijk al wat ik bedoel. 'Heb jij nog iets beleefd ofzo?' vraag ik dan.

    [had niet veel inspiratie, maar toch]

    [Nee, pittig weinig ;a]

    Chimène Lily Doorson.

    'Gaat wel. Ik verveelde me thuis dood, dus ben maar weer eens gevlucht.' was haar antwoord. Ze rolde even met haar ogen, wat me deed lachen. 'Heb jij nog iets beleefd of zo?' Zoals vrij veel mensen wist Isabella dat ik meestal redelijk op de hoogte was van de roddels in Parijs. 'Nah, niet echt.' zei ik. Ik lachtte weer even, en keek Isa aan. 'Toch wel jammer dat je niet kan skaten.' zeg ik. 'Of freerunnen.' Ik geef haar een vriendschappelijke por. 'Had je het trouwens al gehoord?' mijn stemvolume gaat wat omlaag. 'Het gerucht gaat dat een jongen van onze school is vermist. Best veel mensen geloven dat hij is vermoord.' fluister ik. 'Waarom zou iemand dat doen?' mijn stem werd weer luider.

    [Ik dacht, iemand moet er mee komen ;p ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 12:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily Rhodes

    'Er zijn genoeg mensen die wel zo bitchy zijn hoor. De klas waar in inzat bijvoorbeeld voordat ik van school ging.' zegt hij dan. Dat is waar. Ik drink het laatste beetje water op en zet het glas rustig weer terug op de tafel. Ik kijk Sean aan en zie dat hij mij ook aankijkt. Dat is voor mij het teken dat ik kan beginnen met spelen. Voor de laatste keer adem ik diep in en begin dan met spelen. Ik ben helemaal geconcentreerd op de tonen die de gitaar maakt. Ik ga helemaal in het lied op. Als ik bij het couplet kom speel ik wel door, maar ik kijk tegelijkertijd naar Sean, als teken dat hij ook kan beginnen.


    imperfection is beauty

    { @Magicals Jill liep er al langs :P
    BTW/BTC iemand voor Jill? }

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 13:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nathan Sean Drewi

    Ik kijk Emily voorzichtig aan terwijl ze speelt. Ik bijt op mijn lip, was dit wel zo'n goed idee? Het begin van het eerste complet nadert en ik zet me schrap. 'White lips, pale face. Breathing in snowflakes. Burned lungs, sour taste. Lights's gone, day's end. Struggling to pay rent. Long nights, strange men' zing ik zacht, maar het is wel duidelijk hoorbaar. Ik glimlach even verlegen. 'And they say: She's in the class A team. Stuck in her daydream. Been this way since 18. But lately her face seems.Slowly sinking, wasting. Crumbling like pastries' zing ik verder, nu iets harder. De rest van het liedje zing ik ook. Er zaten af en toe nog bet een paar valse noten in, maar die probeerde ik te vergeten. Dan kijk ik nieuwschierig Emily aan. 'En? Hoe ging het?' Vraag ik voorzichtig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!