• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [of na mijn eten even heeel snel....

    Niall

    ik belsuit maar gewoon te blijven zitten en niets te doen. Straks was het normaal en dan dacht ze dat ze niet lief was. 'zullen we zo maar eens gaan wandleen?" vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    'Niall?' Ik kijk hem even vluchtig aan. 'Dat kusje...' Ik bloos. 'Dat was omdat...' Ik bloos nog meer. Ik durf hem niet aan te kijken, maar doe het toch, 'omdat ik je een soort van best wel heel erg leuk vind.' Ik bloos en draai me zo om zodat ik van de tak af kan gaan, zodra hij vraagt of we maar eens zullen gaan. Ik stap voorzichtig 1 tak naar beneden en kijk Niall aan die daar nog steeds zit.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    "Niall? dat kusje dat was omdat omdat ik je een sorrt van best wel heel erg leuk vind' bloost ze en draait zich om. 'Nou ehm dankje ofzo' glimlach ik. Fijn bedoelde ze als vrienden of als in de liefde. Ik wist het niet. 'kom spring op mijn rug' glimlach ik. Ik zet haar op mijn rug en klauter gemakkelijk terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ samenvatting? ]

    [naja ik weet dat liam ging wandelen met niall en hij werd hyper en ze gingen eerst wat eten. nu zit hij in de boom met marlotte....]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik zit op Niall's rug. Het voelt vertrouwd. Volgens mij had hij het niet echt door, dat ik echt verliefd ben. Heel zachtjes mompel ik: ' ik ben verliefd op je'. Dat zegt mijn moeder altijd. Zeg dingen zachtjes hardop en god zal het verstaan. Hopen dat hij het gehoord heeft en zend naar Niall. Ik grinnik bij de gedachte dat Niall straks ineens een bericht in z'n hersens krijgt, een mailtje. Ik doe mijn armen stevig om Niall's nek heen. 'Laat je me niet vallen?' Lach ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik hoor haar wat mompel en voel haar armen stevig om mijn nek. 'Laat je me neit vallen?" ik schud mijn nek.
    'na is het trainen toch ergens goed voor geweest' grinnik ik. MIjn conditie was best goed. Grjinzend spring ik het laatste stukje omlaag en buig soepel door mijn benen. Daarna begin ik grijnzend door het kamp heen te rennen met haar op mijn rug

    [ik blijf met de cam tot vriendin er is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik grinnik als Niall begint te praten over z'n conditie. Ik kon er niet tegeningaan. De laatste takken slaan we over en springt Niall op de grond. Meteen hierna begint hij te rennen. Ik lach en giechel. 'Hahahahahahahah Niall! Hahahha Niall stop hahahha ' ik grinnik en blijf lachen, terwijl Niall rustig doorrent


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik hoor haar lachen en giechelen 'Hahahahahahahah Niall! Hahahha Niall stop hahahha ' Door haar aanstekende lach begin ik hard mee te lachen en uit eindelijk plof ik neer in het gras en zet haar neer. 'zo' grinnik ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sempra schreef:
    [ samenvatting? ]


    [Er is best veel gebeurt, haha]


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte


    Niall zet me neer, mijn armen nog steeds om zijn nek, de zijne om mijn middel. Ik kijk Niall lachend aan. 'Volgende keer dat je me ontvoerd, mag je het melden' grinnik ik. Ik kijk hem aan, een moment van stilte. Hij is zo knap en lief. Maar hij ziet het niet...


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    'volgende keer dat je me ontvoert mag je me melden" ik grijns 'kom dan gaan we Li zoeken ohh eerst nog eten'glimlach ik. en ren als een klein kind naar de tafel en begin weer te etrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    "Misschien kunnen we iets zingen?" hoor ik haar zekken. Ik kijk op, kan ze zingen dan? "Ik hou van zingen." voegt ze er nog aan toe. Ik begin te glimlachen. Ik maak een instemmend geluidje. 'Lijkt me leuk, maar beloof me dat je niet om mijn stem gaat lachen!' zeg ik tegen haar terwijl ik een hand door mijn haar haal. Ik kijk om me heen. Het is wel leuk, maar ik heb het idee dat ik altijd mega vals ben... 'Ik hoorde dat hier een klein strandje is, laten we die anders gaan zoeken.' zeg ik al wat opgewekter. Ik twijfel even maar steek dan een hand naar haar uit. 'Laten we gaan lopen' zeg ik glimlachend tegen haar.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:05 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sempra schreef:
    [ samenvatting? ]

    ( Poeh... Well... Liam is alleen. Niall en Marlotte zijn ergens in het bos maar gaan nu terug. En Louis gaat zo weg met Violet. Daarvoor.... is een laaang verhaal. Hopelijk helpt dit :$ )

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:10 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Iedereen het liefst rond de 3 regels of meer schrijven :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3