• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Romarin
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 18:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten


    Er komt een blonde jongen naast me zitten. Ik doe mijn oortjes uit. Justin Bieber zijn liedje U smile, zet ik even uit. De jongen heeft het ook zwaar, zie ik. Ik veeg snel mijn tranen weg als hij een arm om me heen slaat en vraagt: 'heey wat is er?' Ik kijk hem aan. 'Niks?' Lieg ik. Hij lijkt me aardig, en ik wil hem ook wel vertellen.. En ... 'Okee.. ' zucht ik. 'Ik was te laat aangekomen, en ik denk dat me mensen me niet mogen...ik ben gewoon een beetje bang dat ik niet goed in de groep val..' Ik zucht en stotterde een beetje, maar voel me nu wel opgelucht.
    Een meisje met prachtig haar leunt tegen de boom aan vlak bij. Ik kijk haar aan en probeer te lachen, ze heeft me vast verstaan. Ik weet een glimlach te laten zien, maar een traan valt ook over mijn wang. Ik zucht zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:04 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik slik even, ik kon nooit goed tegen huilende mensen. Ik voelde mijn ogen waterig worden. Ze doet haar oortjes uit en hoor een toon van U Smile. 'Niks' liegt ze en ik kijk haar doordrinkengd aan. 'Okee' zucht ze 'Ik was te laat aangekomen, en ik denk dat me mensen me niet mogen...ik ben gewoon een beetje bang dat ik niet goed in de groep val..' daarna kijkt ze naar een ander meisje die ook angelopen komt. 'heey waarom dat dan. Dat je te laat bent maakt toch niets uit? Je luisterde Justin Bieber hè, ben je ook fan?" vraag ik glimlachend aan haar. Ik leg mijn gitaar voorzichtig op het droge gras en geef haar een knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:

    Ik ben onder de indruk van de stem van Niall. Net een engeltje denk ik bij mezelf. Als het nummer is afgelopen zie ik hem op zijn lip bijten. Hij is zo verlegen, ik heb bijna medelijden met hem.
    'ssorry ik moet ik moet even ' zegt hij dan en ik kijk hem verbaasd aan. Hij loopt met zijn gitaar langs me de tent uit. Wat zou er met hem zijn? Ik hoop niet dat het om mij gaat. Maar...dat moet wel. Ik weet niks anders te verzinnen. Misschien had ik hem beter met rust moeten laten. Ik loop uit de tent om mijn koffer te pakken. Ik kijk nog even naar de mensen en neem mijn koffer mee de tent in. Ik pak mijn spullen uit. Als ik klaarben denk ik er nog aan om Niall zijn spullen ook uit te pakken, maar ik doe het maar niet. Dan bemoei ik me er weer mee en is het straks niet goed. Ik ga even liggen op het matje en denk over vanalles en nogwat.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:
    'Nou, uh. Dan is de kennismaking nu voorbij.' Zeg ik. Ze leren elkaar anders toch wel kennen. 'Iedereen mag zijn of haar spullen pakken en uit gaan pakken. Daarna hebben jullie vrije tijd. Zorg dat jullie er om 6 uur zijn, en als jullie ergens heen willen, meld het dan even bij een van ons'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Aanpassen]
    Violet Ambre Sparks

    "Hey waarom dat dan. Dat je te laat bent maakt toch niets uit? Je luisterde Justin Bieber hè, ben je ook fan?" Vraagt Niall waarna hij haar een knuffel geeft, eventjes giechel ik en met een glimlach kom ik een beetje korter bij. "Kom op, het is niet zo erg om te laat te zijn, ik was ook te laat, we waren gewoon bezig met ons voor te stellen dus zo erg is het ook nog niet." Ik geef haar een enorme glimlach en draai me terug naar de groep om te kijken of ze er nog steeds staan, mijn oog valt meteen op de krullenbol die zeker opvalt in de groep vol met mensen, daarna zie ik Louis staan, een jongen met een enorme glimlach. "Oh en ik ben Violet, zoals de bloem." Ik draai me terug naar het meisje en giechel zachtjes waardoor ik mijn hand voor mijn mond sla. Ik haat mijn giechel zo hard maar toch doe ik het. "Wat is jou naam?" Vraag ik dan terwijl ik mijn hand aanbied.

    [Oeps ik ga eventjes eten]

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:20 ]


    The artist is the kid that survived.

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Zodra de jongen me knuffelt, knuffel ik hem stevig terug. Ik droog mijn tranen met zijn t-shirt waardoor ik een beetje moet lachen. Ik kijk hem aan. 'Ja ik luisterde Justin Bieber. En ja, ik ben fan.' Zeg ik vastbesloten. 'Wil je meeluisteren?' Vraag ik hem en geef hem een van mijn oortjes. Ik blijf U smile luisteren. Ik lig nog steeds met mijn hoofd op zijn borst. En op het moment, vind ik dat niet erg! Ik glimlach naar hem en giechel zachtjes als ik de vlinders in mijn buik hun werk voel doen.
    Ik kijk naar het meisje, ze giechelt. Ik glimlach. Ze stelt zich voor als Violet. Ik knik. 'Marlotte' zeg ik, 'maar je mag me ook wel Mar of Lot noemen.' Ik glimlach.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:18 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ze knuffelt me stevig terug Kom op, het is niet zo erg om te laat te zijn, ik was ook te laat, we waren gewoon bezig met ons voor te stellen dus zo erg is het ook nog niet." zegt het meisje en steld zich weer voor. 'Ik ben Niall'zeg ik zachtjes. Het meisje laat haar hoofd op mijn borst liggen 'Ja ik luisterde Justin Bieber. En ja, ik ben fan.' wil je mee lusiteren?" ik glimlach en knik.Ze steld zich voor als Marlotte. Ik stop het oortje in mijn oor en neurie een beetje mee terwijl ik mijn gitaar op mijn schoot leg en mee pingel. 'zijn liedjes zijn goed, hopelijk komt hij ooit een keer naar Ierland' zucht ik zachtjes. 'Ik ga zo wel terug, Liam zit daar nu in zijn eentje en ik wil graag een goed plekje en mijn spullen uit pakken. Wacht ik ben op zich wel snel. Dan kom ik zo terug dan kun jij ook je spullen uit pakken. Owja en Liam had het idee omdat iedereen blijkbaar zingt om met mijn gitaar rond een kampvuur te gaan zitten' zeg ik glimlachend en wacht tot ze opstaat.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten

    Ik kijk Niall knikkend aan. 'Goed ideeee!' Roep ik blij. Een kampvuur met iedereen! Dan kan ik zingen en bij Niall zijn en bij Violet en bij allemaal nieuwe mensen! Ik glimlach. Daarna knuffel ik Niall stevig en sta dan van zijn schoot op. Ik bloos een beetje, omdat ik het eigenlijk jammer vind dat ik ervan af ben. Ik hoop dat hij het niet ziet..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Skyler Isadora Thompson

    Inmiddels hebben de meesten zich al voorgesteld en ik begin me een beetje te vervelen. Stiekem zet ik een paar stappen naar achter en ga me iets buiten de groep weer vervelen. Ik begin tegen een steentje te trappen. Na genoeg steentjes te hebben weggetrapt, laat ik mezelf op de grond vallen. Iets verderop zie ik ook wat mensen zitten, maar ik blijf waar ik ben. Wie weet hebben ze het wel over iets stoms of verpest ik het als ik erbij kom. En ik wil niemand in de weg zitten.

    {iemand voor Skyler?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Louis Tomlinson:

    Violet tikt op mijn schouder en ik draai me om. Ze knikt naar een meisje dat los van de groep staat. Opeens stond het meisje op en liep ze weg. Wat raar."Ik ben zo terug." zegt Violet en ik kijk haar verbaasd aan. Dan zie ik dat ze naar de richting liep waar het meisje heenging. Ik zou er bijna achteraan gaan, maar ik denk niet dat het handig is. Anders heb je straks een hele groep om je heen staan. Dat is meestal niet wat je wilt als je wegloopt. Ik denk dat het beter is als ze met meiden onder elkaar praten.
    Dan zegt de begeleidster dat de kennismaking voorbij is. Jammer, ik ken nog lang niet iedereen. Ik grinnik even als een absurd idee in mijn hoofd komt. Bij het kampvuur een liedje maken over iedereen en hun voordelen. Dan kent iedereen elkaar en worden ze ook blij. Dat idee is veel te afgezaagd, toch? En BTC (By The Carrots) ik kan toch niet goed genoeg zingen voor de groep. Ik doe het wel eens met een paar vrienden, maar echt goed ben ik niet. Mijn stem is zo anders dan die van anderen. Straks lachen ze me uit, en niet toe. Daar kan ik mijn vrije tijd wel aan besteden, iets verzinnen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    AppleBottom schreef:
    [Aanpassen]
    Violet Ambre Sparks

    "Hey waarom dat dan. Dat je te laat bent maakt toch niets uit? Je luisterde Justin Bieber hè, ben je ook fan?" Vraagt Niall waarna hij haar een knuffel geeft, eventjes giechel ik en met een glimlach kom ik een beetje korter bij. "Kom op, het is niet zo erg om te laat te zijn, ik was ook te laat, we waren gewoon bezig met ons voor te stellen dus zo erg is het ook nog niet." Ik geef haar een enorme glimlach en draai me terug naar de groep om te kijken of ze er nog steeds staan, mijn oog valt meteen op de krullenbol die zeker opvalt in de groep vol met mensen, daarna zie ik Louis staan, een jongen met een enorme glimlach. "Oh en ik ben Violet, zoals de bloem." Ik draai me terug naar het meisje en giechel zachtjes waardoor ik mijn hand voor mijn mond sla. Ik haat mijn giechel zo hard maar toch doe ik het. "Wat is jou naam?" Vraag ik dan terwijl ik mijn hand aanbied.

    [Oeps ik ga eventjes eten]

    [ Ik snap dat stukje met Louis niet helemaal... :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Goed ideeee!' ik glimlach opgelucht omdat ze weer vrolijk is en met een ietswat rood hoofd staat ze op. 'Tot straks, misschien kunnen we het plan voorleggen aan een begeleider.' zeg ik nog voor ik opsta en met mijn gitaar terug loop naar de tent. Ik loop naar binnen en zie Liam zijn spullen al uitgerold en al. 'Sorry van net uhm, ik had even wat tijd in me eentje nodig' dat ik me schaamde voor mijn stem zeg ik er niet bij. 'iedereen vind het een leuk idee om bij het kampvuur te zingen.' Liefdevol steek ik mijn gitaar weer in haar hoes en begin mijn spullen uit te pakken in zover mogelijk en nodig was. Mijn matje rol ik uit en leg mijn donker blauwe slaapzak erop. Mijn kussen leg ik er ook bij en kijk ik mijn koffer naar mijn kleding. Witte polo's, rode polo's, rode vesten, verschillende chino's en sneakers.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:

    Hmm, nou ik heb hier al lang genoeg gelegen. Ik spring op en kijk om me heen. Ik zie Niall weer de tent inlopen.
    'Sorry van net uhm, ik had even wat tijd in me eentje nodig' zegt hij. Hm, zo'n antwoord heb ik nog niet vaker gehoord, wel dus. Ach, ik vraag er niet verder naar.
    'Begrijp ik' zeg ik tegen Niall. Tja, wat moet ik anders zeggen? Dat hij een lul is dat hij is weggelopen? Nee, zo ben ik niet.
    'iedereen vind het een leuk idee om bij het kampvuur te zingen.' zegt hij dan.
    'Echt? Gelukkig! Dat word echt gezellig.' antwoord ik. Ik zie hem zijn spullen inpakken. Ik sta op en veeg wat rommel van mijn broek.
    'Wil je ook mee een eindje wandelen? We kunnen ook anderen vragen of ze meewillen.' zeg ik. Wandelen, dat heb ik altijd fijn gevonden. Of het nou alleen of samen was, het was altijd lekker rustig. Nouja, niet altijd als je samen loopt. En al ik ga wandelen verken ik het hier ook nog even. Oja! Ik moet het wel even melden. Damn those rules! Nee, ze brengen wel orde, maar ze nemen een slecht stukje van je vrijheid af. Dat is wel goed hoor...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:42 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Aangepast }

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 15:45 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'begrijp ik' zegt hij maar hij lijkt het niet helemaal te begrijpen. 'Goed ideeee!' ik grinnik even zachtjes. Hij staat even op 'Wil je ook mee een eindje wandelen? We kunnen ook anderen vragen of ze meewillen.' Ik knik 'waarom ook niet.' Ik besloot gewoon hem de waarheid te zeggen, hij leek me wel iemand die niet alles door lulde en daarbij hij was gewoon aardig. ' Ik liep niet zomaar weg Li, het is gewoon ik ben nogal onzeker en mijn stem is niet bepaald de mooiste' zeg ik zacht maar eerlijk. 'dan kunne we het plan ook gelijk zeggen

    [wie komt er met mij chatten. Tinychat, kamer naam boe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan