• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahahhahaha stiekem is hijmzwangerXD
    niall Horan

    Hj begint wat te mompelen over de EHBO post. " gast toen ik iemand riep kwam er niemand, toen zij iemand nodig had,riep ik komt er niemand. Wat moet ik buiten doen, zitten en da ? Toekijken dat jullie leuke dingen gaan doen" ik schud mijn hoofd " dat denk ik dus niet" zeg ik hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahhahahahhahahaha ditmis nou leuuuuuuuk)etuuu

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik knik en kijk Niall aan, 'gAan we?' Fluister ik. 'We kunnen wel naar Liam?' Ik hoop dat Niall instemt.ik word namelijk een beetje gek van Erik. Hij is een beetje onduidelijk. Ik zucht en kus Niall's wang zachtjes. 'Gaat het?' Vraag ik hem.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Erik:

    Niall wil niet mee, maar ik merk dat Marlotte hem probeert over te halen. Dan wordt mijn lontje iets langer. 'Ik weet het, regels zijn soms zo stom, ik herken het. Maar houd je er gewoon even aan' zeg ik rustig.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Weer voel ik de scherpe pijn in mijn buik. IK leg mijn handen er op en bijt op mijn lip. Ik heb altijd wel tegen pijn gekunt. Een vriend van mij stond dus bijvoorbeeld eens op mijn gebroken teen en ik was zo van. :MGH! YEAH YEAH YEAH! Om het tegen te houden. Mij maak je niet zo snel boos. Ja, daat yeah slaat ook nergens op maar wil je soms dat ik ga slaan? Nee dus. De pijn word sterker terwijl ik juist dacht dat hij over zou gaan zoals zonet. 'AUUUUUUWW' roep ik ran uit. Dit is niet normaal meer! Ik krimp ineen en val van de stoel. Godver, wat is er?!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Drammaaaaa

    Niall Horan

    Ik zucht als Marlotte zihch overgeeft aan Erik en zuht zacht. 'we kunnen naar LIam 'Erik mompelt dat het somme rgels zijn en bozig knik ik. Ik rits mijn slaapzak open voor mijn been. Dit ging nog pijnlijker wotden nu hij weer voelde en kon bewegen. 'sorry. Sorry van toenet ik weet gewoon even niet wat ik heb. Owja Erik moet iemand nog naar de stad? Ik heb namelijk allee maar chinno's maar dat past nirt met nijn been. En ik heb alleeb een joggingbroek en pyjama broek"vraag ik xacht. 'willen jullie ne helpen?' vraag ik zacht en staar naar mijn been. 'als je Lisa nog voor mij zoe zeg haar dat het me spijt' smeek ik aan erik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oooooooh :) )
    Erik:

    'sorry. Sorry van toenet ik weet gewoon even niet wat ik heb. Owja Erik moet iemand nog naar de stad? Ik heb namelijk allee maar chinno's maar dat past nirt met nijn been. En ik heb alleeb een joggingbroek en pyjama broek" zegt Niall en ik glimlach. 'Een van de begeleiders kan morgen wel met je 'shoppen' en ik kijk naar Marlotte. 'Ik bedoel met jullie, terwijl de anderen activiteiten doen.' vertwel ik. 'willen jullie ne helpen?' vraagt hij dan. Ik loop naar hem toe en voorzichtig haal ik hem omhoog. 'als je Lisa nog voor mij zoe zeg haar dat het me spijt' zegt hij dan. 'Is goed' zeg ik vriendelijk. Eigenlijk hoort hij dat zelf te doen, maar ik begrijp het wel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Een van de begeleiders kan morgen wel met je 'shoppen' glimlacht hij en ik knik. 'Ik bedoel met jullie, terwijl de anderen activiteiten doen.' dankbaar kijk ik hem aan. Marlotte was nu niet het type dat gelijk op andere zou afstappen ofzo. Hij loopt naar me toe en helpt me omhoog terwijl ik met mijn eene been mee help. 'is goed' vriendelijk zegt hij het. Hij helpt me met hinkelen naar de uitgang en me neer zetten in de rolstoel. 'Ik weet niet of ze uit de caravan kom maar als ik haar zie zal ik het nog wel zeggen maar gewoon dat ze wel weet dat het me spijt want ze heft me juist goed geholpen' zeg ik zacht en glimlach even. 'Owja het kleedje' mompel ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nawh en nu is niall weer lief]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik kijk Niall geruststellend aan. Ik ben blij dat het weer goed gaat, dat hij mijn vriendje is. 'Zal ik je duwen?' Vraag ik giechelend. Ik ga achter het ding staan en duw Niall richting Liam die nogal krampachtig beweegt. 'Liam?' Zeg ik vragend. Ik kijk Niall aan die zijn schouders ophaalt zovan /geen idee/ ik knik en duw Niall iets verder. Ik kus Niall's hoofd en loop naar Liam. 'Gaat het?' Probeer ik voorzichtig.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    IrishNialler schreef:
    [nawh en nu is niall weer lief]

    (Chaginess is gone :) Niet chinees maar chagi-ness. LOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [olololol yes volgende week vrjdag bij mijn neefje en nichtje slapen na het oppassen.] ik wacht ff op Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik hoor een stem zeggen: 'Gaat het?'. Het klinkt ver weg met een echo. Ik probeer mijn ogen te openen maar ik zie alleen maar wit. Is dat door de post of door mij? Ik open mijn mond om iets te zeggen maar weer krimp ik ineen door de scherpe pijn.'H-hellp' probeer ik te zeggen. Mijn stem is slechts een fluistering door alle pijnkreten en lange wegen. Te zwak, waarom? Meteen na de pijn volgt er een grotere nog ergere. Mijn ogen knijpen nog meer zamen en kleinder kan ik volgens mij niet worden. Ik probeer me te verzetten tegen de pijn maar ik voel dat ik bijna overmeesterd word. Ik heb nooit iets gehad, waarom dan nu deze pijn? Is het karma ofzo? Ik voel mijn energie verdwijnen terwijl ik probeer om niet weg te zakken. Niet gaan slapen, doorgaan. Vechten. Het enig e wat ik voel zijn mijn eigen trillingen en de pijn. Ik pers mijn lippen op elkaar om kreten binnen te houden. Kom op Liam! Hoor ik in mijn hoofd. 'Maa-r ik. Ik kan nie-t me-her'
    (KARMA?! :O Nee, karma is niet zo gemeen, net zoals Liam niet gemeen is. Mueh, zo sneu dit ookal schrijf ik het zelf. FAAL. )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    [olololol yes volgende week vrjdag bij mijn neefje en nichtje slapen na het oppassen.] ik wacht ff op Liam

    (Here you go :) Moet zo wel weg. Kan evt. Net een stukje doen dat hij *schraapt keel, zegt dramatisch* Niet meer kan :( LOL)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik glimlach en knik op de vraag. Ze duwt me richting Liam die krampachtig op de grond ligt. Ze vraagt me of ik weet wat er is maar ik haal mijn schouders op, ik wist het niet. Liam probeert iets te zeggen maar ik versta hem niet. 'Ik ga Erik halen dit is niet goed' zeg ik gehaast. Ik rol me zo goed als het kan en moeilijk terug. Eerst hijg ik even 'Liam, hijg, hij ligt , hijg, op de grond, hijg met pijn' hijg ik vermoeiend. Het was geen lang stuk maar zoals Lisa al eerder zei, ik had toen veel bloed verloren dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan