• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    'Niall! Voorzichtig!' Roep ik en grijp een flesje water en paracetamol. 'Hier,,' zeg ik zacht. Ik leef dus nog. Ik leef. Niall leeft. Dat kind is er niet. Nog niet. Ik grinnik. Zou Niall de vader worden van mijn kinderen? Ik giechel zachtjes. 'Gaat het weer?' Ik kijk Niall aan en kus zijn lippen zachtjes en met passie. Hij kust terug. We gaan over in een zoen. Ik probeer hem te laten ontspannen, hopelijk lukt het. Ik laat mijn tong zijn vrije gang gaan en al snel vind hij die van nialler.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    " Niall voorzichtig" roept Marlotte bezorgd en geeft me weer een paracetamol, geen idee oeveel ik er eigen,ijk zou mogen maarja. " gaat het weer een beetje?" Ikknik flauw en voel haar lippen op de mijne. Ik glimlachzwak en kus haar terug. Ik voel haar lip tegen de mijne aan en open mijn ond een beetje en al snel vinden onze tongen elkaar. Ik slammij. Armen om haar heen en geniet even. Ik trek me even terug en kijk haar aan " ga je me ooit laten vallen?" Fluister ik angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    'Nee, ik zal altijd bij je blijven. Jij wordt de vader van mijn kinderen, de opa van de Zijne. En ik zal je vrouw zijn. Je oma en je naaste ouder. Ik kan je niet verlaten want ik kan niet zonder je.' Ik bloos en verberg mijn gezicht even, daarna kijk ik hem weer aan. 'Ik heb het zelfs gedroomd, al 3x op dezelfde dag.' Zeg ik zachtjes. Ik bloos nog een keer. 'En jij?' Vraag ik ook een beetje angstig. Ik leg mijn hand op zijn buik en voel zijn gespierde lichaam. Ik bloos. Oj, ik bloos wel veel..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    " nee ik zal altijd bij je blijven. Jij wordt de vader van mijn kinderen, de opa van dezijne . En ik zal altijd jou vrouw zijn, je oma en je naaste ouder. Ik kan je niet verkaten want ik hou van je" bloost ze en ik glimlach zwak. " ik heb het zelfs gedroomd, drie keer op een dag en jij?" Glimlacht ze. Ik zucht even als. Ik eraan terug denk. " jij had weer een hoestaanval en niemand ging je helpen en Lisa dwong me te blijven zitten en toe te kijken" fluister ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    'Aw...' Zeg ik zachtjes. 'Niall? Jij verlaat me ook niet hea?' Zeg ik zachtjes, denkend over wat als hij dat wel zou doen. Dan kan ik nog zoveel zeggen maar dan loopt het mis. Ik kijk hem aan. Mijn ogen kijken recht in de zijne. Vlinders doen hun werk. Gevoelens vullen mijn lichaam. Ik giechel eventjes en kijk hem dan weer aan, wachtend op antwoord.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.
    " awh" zegt ze zachtjes. " Niall je verlaat me niet toch" ik glimlach zwak. " ooit wel, maar dat is als we pas heel oud zijn en dan met alle kinderen en klein kinderen op de wereld zijn, maar daarna zie ik je terug als engel" beloof ik haar. " ow heb je trouwens moeite met het Christelijk geloof? Want ik ben Christelijk opgevoed en als je bij ons komt wonen vinden mijn ouders dat goed maar ze verwachten wel dat je mee bid en naar de kerk gaat" zeg ik kleintjes bang dat ik haar nu afschrik. " het is niet dat ze streng gelovig zijn ofzo. Mar voor het eten en slapen gaan bidden we en op zondag gaan we altijd naar de kerk, enook niet spotten met God dus ik hoop dat je dat dan wel begrijpt" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ik ben klaar met eten en zie nog steeds een aantal kinteren niet. Ik loop even langs de tenten en zie Marlotte bij Niall met haar spullen. Ik schud mijn hoofd, ze weten toch wel dat dat tegen de regels is. Langzaam stap ik de tent binnen. Ik kuch even om de aandacht en kijk ze dan alleen aan met een dat-is-tegen-de-regels-he? blik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    Ik voel dat ze zich op mijn schoot plaatst. Ik hoor haar zeggen:"Nu al moe?". Ik open mijn ogen en zie dat ze een hand door haar natte haren haalt. Dat ziet er prachtig uit moet ik zeggen. Of betergezegt denken. Ik leg de rug van mijn hand op mijn voohoofd als een echte dramaqueen en zeg: 'Ik kan het niet meer aan. Laat me hier maar zitten op de koude harteloze vloer. Dit is de plek waar ik moet sterven.'. Even later zegt ze: "Hoe laat is het eigenlijk?". Ik kijk op mijn horloge. Ik geef mezelf denkbeeldig een klap op mijn voorhoofd. 'Laat ik maar zeggen dat we terug kunnen lopen.'. Ik pak Violet op en laat haar rechtop staan. Dan draai ik me om en gebaar haar dat ze op mijn rug moet springen.

    (Geen spullen pakken oke? Ik heb een idee >:-) )

    (:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    'Ik heb er geen moeite mee hoor! Ben ook zo opgevoed, even. Dat Schelden, zou ik even veranderen.. Dat komt door mijn vader,, snap je?' Ik kijk achter me. Erik staat er met zon dit mag niet blik. Ik haal mijn schouders op en kijk weer naar Niall, 'nee, dat is niet erg, ik vind het wel fijn. God helpt toch?' Vraag ik. Hopelijk wel, dan blijf ik leven met Niall, voor een hele lange tijd. Ik glimlach zwakjes.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    " ik heb er geen moeite mee hoor. Ik ben ook zo opgevoed.dat schelden zou ik wel even veranderen. Dat komt door mijn vader snap je?" Ik knik en glimlach. Ik zie Erik en kijk hem smekend aan. " ze is mijn verpleegster dusja" grijns ik even kort naar hem. " nee datis niet erg ik vind het wel fijn. En God helpt ons" ik glimlach " God helpt en steunt ons, en vanaf nu ga ik bidden dat alles met jou ziekte goed komt en als God ziet sat jij mijn ware bent dan helpt hij jou" ik glimlach lief naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Marlotte haalt haar schouders op. 'Ik wil niet vervelend worden maar geen meisjes in de jongenstent en andersom' en ik gooi mijn handen over elkaar. 'Jullie kunnen ook gewoon buiten zitten, hup'
    (sry, moezoweg)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    'Hoezo Erik? Laat ons. Ik moet bij Niall zijn.' Ik kijk hem verbaasd en een beetje geïrriteerd aan. Ik wil niet weg. Niall is mijn alles. Mijn wereld. Mijn toekomst. Dat ga ik niet opgeven. Ik kijk Erik aan terwijl mijn hand die van Niall opzoekt.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horam

    Erik mompelt van alles en chagerijnig kijk ik hem aan. " ik moest rustig aan doen van Lisa, dan ga ik in de tent liggen en heb geslapen en dan dit, serieus zeg nou eens wat jullie willen" chagerijnig werp ik hem een blik toe. Oke Niall het sloeg nergens op maar mijn stemming was ineens zo invloedbaar. Of het van de pijn of van de paracetamol ik wist het niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ma, wat kan Marlotte overdrijven. Go gewoon buiten zitten joh! Zo krijgen jullie geen vrienden, op elkaar na voor de rest van jullie leven, bla bla xD)

    Erik:

    'Hoezo Erik? Laat ons. Ik moet bij Niall zijn.' zegt Marlotte. Oke, nu moet ik vervelend zijn. 'Niall mocht al niet van de EHBO post weg, ik heb Lisa net overgehaald maar dan moeten jullie wel meewerken! Jullie kennen de regels!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Paracetamolletjes.... DES DOODS! Je word er chagi vann! }

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:38 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3