• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi breekt nu al en ze komt dan naar me toe. Dit gaat nog een lange tijd woorden, denk ik in mijn gedachten. Ik sla mijn armen om Alexi heen en wieg haar dan zachtjes heen en weer. "Stil maar, Alexi, het komt wel goed," zeg ik, terwijl ik hulpzoekend naar Jake kijk. Ik ben niet goed met dit soort situaties.

    Judy Faith
    Oh geweldig. Ik zit met een overactief kind op de kamer. Het meisje stopt met springen, waardoor het er heel erg ongemakkelijk uit ziet en de jongen zegt gewoon gedag. Tenminste niet van dat drukke gedrag. "Great," zucht ik dan en loop naar het overige bed. Ik leg mijn koffer er op neer en kijk heel even van het jongen naar het meisje. "Ik ben Judy," stel ik me dan gewoon kort voor. Dan begint ook de andere jongen te springen op bed en ik erger me nu al aan ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    (...)
    Lily
    ''Nergens aan, ik vroeg het me gewoon af,'' antwoordde Damon. Ik knikte zwakjes als teken dat ik het begreep.
    ''Wat wil jij?'' vroeg hij toen, nadat hij pijnlijk over zijn hoofd wreef.
    Ik negeerde zijn vraag en keek hem bezorgd aan. ''Waarom ga je niet even slapen?'' zei ik zachtjes. Ik pakte voorzichtig zijn hand vast.
    ''Ik weet zeker dat je er van op knapt.'' Ik glimlachte zwakjes en keek hem aan.


    Damon
    Ik zag haar bezorgde gezicht en in plaats van op mijn vraag te antwoorden stelde ze zachtjes voor dat ik beter even kon gaan slapen en pakte voorzichtig mijn hand vast. 'Ik weet zeker dat je er van op knapt' voegde ze er zwakjes glimlachend aan toe, ik twijfelde, er waren genoeg mensen die ik moest bellen, waar ik naar toe moest gaan om te laten zien of te zeggen dat ik er weer was, dat ik nog leefde. Maar ik knikte toch, ik moest nou eenmaal eerst slapen, aangezien ik er ook zeker van was dat slapen beter zou zijn. Ik kuste haar nog een keer zachtjes om vervolgens gewoon een trainingsbroek te laten verschijnen -in plaats van de andere kleren die ik aanhad- en liep naar mijn bed toe om vervolgens al bijna op het moment dat mijn hooft het kussen raakte in slaap te vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik herpak me en sluit alles terug op. Alle emoties. 'Sorry. Ik had me niet in de hand.' zeg ik dan gewoon en pers er een glimlachje uit. Ik maak me los van Leslie en loop naar mijn bed toe. Ik kijk naar het bed waar Axton zou geslapen hebben. Alsof hij elk moment de kamer in kan lopen, hij zijn tas op het bed dropt en me een kus komt geven.

    Lucas Booth
    Ik zie dat het meisje geïrriteerd is en denk, oh ow. Niet zo'n goede start dus. Ik stop met springen en ga terug zitten.
    'Sorry als je je ergert aan ons dan moet je het maar zeggen, ik wil geen vreselijke kamergenoot zijn.' zeg ik vriendelijk tegen het meisje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oké, ben net terug thuis van de bios. Maar iemand meeten ? ]

    [heb Tyler en Mayra voor je?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ]Oké kies maar wie je speelt]
    --
    Elisabeth Lucinda Jones
    Met een geïrriteerde zucht sloeg ik de kofferbak van mijn auto dicht nadat ik al mijn spullen naast me op de verharde grond had gezet, hij klikte met een luide bonk in het slot. Mijn tas zwier ik over mijn schouder terwijl ik mijn zwart met witte bolle bedrukte reiskoffer achter me aan rol, het is zo'n verharde koffer met vier wieltjes die je wel vaak op luchthavens tegenkomt. Met slome passen liep ik in de richting van de ingang van de school die in het midden vaan een groot domein stond, de zomer was voorbij en het school jaar ging weer beginnen. Ik plakte een glimlach op mijn gezicht terwijl ik de grote deuren binnen liep en liep meteen door naar de balie. 'Elisabeth Lucinda Jones,' zei ik automatisch terwijl de vrouw achter de balie mijn naam vroeg.

    Casey Hazel
    Lucas lacht en duwt me terug, maar deze keer lukt het e wel mijn evenwicht te houden en ik grijns. IK moet ven lachen om lucas en net als ik me wil voorstellen aan het meisje doet Lucas het al, soort van. 'Hey ik ben niet totaal gestoord.' zeg ik dan tegen Lucas zogenaamd beledigd. Ik hoor an het nieuwe meisje geïrriteerd zuchten en Lucas stopt ook meteen met springen en gaat op zijn bed zitten dus ik doe maar hetzelfde en spring van het bed af en loop naar mijn bed waar ik op ga zitten en zucht zelf ook even. Dan stelt het meisje zich voor als Judy en ik knik even. 'Aangenaam, ik ben dus Casey zoals hij al zij.' zeg ik dan en knik even naar Lucas. Ik kijk Lucas dan even aan als hij van alles zegt over dat hij geen slechte kamergenoot wil zijn en meteen zijn excuses aan biedt. Ik bijt even op mijn lip en kijk naar het Judy en dan terug naar Lucas. Ja, we waren misschien een beetje druk, maar we hadden teminste plezier, daar is toch geen probleem mee...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Judy Faith
    De twee zijn zo druk, dat ik ze amper kan volgen. Hun gelach klinkt pijnlijk in mijn oren en ik kijk weg van ze, in de richting van mijn koffer. Vandaag is niet een goede dag om mij te treffen. In eerste instantie weigerde ik vandaag naar school te komen, 5 september... Mijn tante zei dat ik niet zomaar een dagje uit mijn leven kan stappen en morgen weer verder gaan, vandaar dat ik nu hier ben. De jongen zegt dat ik het maar moet zeggen als ze me ergeren. "Jullie ergeren me," zeg ik, waarna ik de koffer laat voor wat hij is en richting de deur loop. Zonder nog iets te zeggen loop ik naar buiten en kijk ook niet om. De deur laat ik achter me open staan en ik ga opweg naar buiten. Ik heb gehoord dat hier een meer is en het schijnt mooi te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caritate Mansue May
    Ik stond weer op. Ik zou toch niet kunnen slapen. Zeker niet na die afschuwelijke nachtmerrie.
    Ik kleedde me snel terug om in mijn kleding. Ik zwaaide naar de jongen, Viderian sliep, en liep de kamer uit. Ik liep wat rond en ik botste tegen iemand op. Ze had een geërgerde uitdrukking.
    'Sorry, ik lette niet op.' verontschuldigde ik me zacht
    Ik liep weer verder. Ik heb gelezen in het reglement dat de zolder, de kerker en de achterste sectie van de bibliotheek verboden terrein voor leerlingen is.
    Ik was erg nieuwsgierig waarom. Ik moest erg me best doen om er niet naartoe te gaan. Ik had namelijk talent om in de problemen te komen.
    Dus sneaky ergens naar toe gaan en mijn talent zijn, niet echt een wat je noemt een goede match. Ik grijnsde licht. Dit schooljaar zou weleens interessant kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:39 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Lily
    Damon knikte en gaf me nog een zacht kusje, voordat hij plotseling in zijn trainingsbroek stond. Hij stond op, sjokte naar zijn bed en viel haast slapend neer.
    Op mijn gemakje trok ik mijn pyjama aan. Vandaag was vermoeiend geweest, dus ik was ook behoorlijk moe. Ik liep naar zijn bed en voorzichtig, zodat ik hem niet wakker maakte, kroop ik tegen hem aan. Ik had hem ontzettend veel gemist en de opluchting dat hij terug was, bleek maar weer toen ik in een rustige, diepe, maar bovenal tevreden en gelukkige slaap zakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lily
    Damon knikte en gaf me nog een zacht kusje, voordat hij plotseling in zijn trainingsbroek stond. Hij stond op, sjokte naar zijn bed en viel haast slapend neer.
    Op mijn gemakje trok ik mijn pyjama aan. Vandaag was vermoeiend geweest, dus ik was ook behoorlijk moe. Ik liep naar zijn bed en voorzichtig, zodat ik hem niet wakker maakte, kroop ik tegen hem aan. Ik had hem ontzettend veel gemist en de opluchting dat hij terug was, bleek maar weer toen ik in een rustige, diepe, maar bovenal tevreden en gelukkige slaap zakte.


    Damon
    Misschien twee uur later schoot ik wakker uit een nachtmerrie, al betwijfelde ik of het echt een nachtmerrie was geweest of een herinnering. Aangezien Lily nog steeds lag te slapen stapte ik voorzichtig uit het bed zonder haar wakker te maken en liep naar de badkamer, die twee uren waren misschien een beetje goed geweest voor me maar mijn hooft bonkte nog steeds als een gek. Ik had geen idee hoeveel paracetemolls een demon mogt hebben op een dag, maar waarschijnlijk heel veel meer dan een mens. Ik pakte nog twee paracetemolls en slikte deze door om vervolgens mijn gezicht nat te maken en liep weer terug naar de kamer om vervolgens weer op het bed tegen Lily aan te gaan liggen. Ik streek de haren bij haar ogen weg terwijl ik keek hoe ze met een gelukkige glimlach op haar gezicht aan het slapen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik loop op mijn gemak terug naar de balie. Hopelijk is er nu minder volk en kan ik nu om mijn kamersleutel en rooster.
    Ik zie dat ze nog maar 1 meisje staat en ga achter haar staan. 'Elisabeth Lucinda Jones' hoor ik haar zeggen. Mooi, ken ik weer een naam meer op deze school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [iemand voor Scarletta?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Oh, btw @Lizl, de reden waarom Judy zo doet, staat in het rollentopic (: ik heb haar personage afgemaakt en gequote]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [owkee]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'