• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Casey Hazel
    Ik hoor Lucas ook even lachen en ik kijk hem grijnzend aan. 'Oke ik zal me proberen normaal te gedragen.' zegt hij dan. Als ik dan zie dat hij zich zo normaal mogelijk probeert te gedragen, ofja, meer formeel, moet ik echt moeite doen om mijn lach in te houden en ik bijt hard op mijn onderlip. Ik zie gewoon dat hij moeite heeft het vol te houden en te blijven stilzitten. Ik krijg dan een idee in mijn hoofd en lach even geheimzinnig naar Lucas. Ik ga dan rechtop zitten en uiteindelijk ga op mijn bed staan en begin er als een idioot op te pringen, wat er heel raar moet uitzien, en spring dan na een tijdje over naar Lucas' bed en begin daar op te springen en lach. 'Jammer dat jij zo serieus bent, je weet niet wat je mist!' zeg ik plagerig en steek voor de tweede keer speels mijn tong naar hem uit. Kijken hoe lang hij het nu nog volhoud, tsja, ik houd gewoon van plagen en ik mag Lucas wel, hij is grappig en aardig. Ik hoor dan plots de deur open gaan en stop met springen en draai mijn hoofd naar de deur en zie daar een meisjestaan in de deuropening, nog een kamergenoot denk ik, aan de spullen te zien die ze bij zich heeft. 'Hey.' mompel ik dan zacht, ongemakkelijk. Oke, dit moet er raar uitzien, ik als een gek op Lucas' bed aan het springen...

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jaimes schreef:
    - Judy is nu ook in de kamer Naoomboom (: -


    [Oeps, even mijn post veranderen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zielig voor Lucas, hoor :P]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Ja, ze is best gemeen eigenlijk.... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Wie wil er bij Callum op een kamer? -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zou zeggen dump iedereen die over is bij Lucas, Judy en Casey op de kamer! Gezellig! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [^ xD]
    [Zullen we volgende morgen doen?]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Ik heb Elizabeth nog als kamergenootje.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    Volgens mij schrok ze toen ik met mijn vingers knipte, aangezien ze ruw opkeek en keek alsof ze net was onderbroken bij iets wat ze dacht. 'Waar dacht je aan, dan?' Vroeg ze me nadat ik was gaan zitten en had gevraagd of we hier bleven, ze legde het lijstje weg en veegde de traan van haar wang op het moment dat ik het had willen doen. 'Nergens aan, ik vroeg me het gewoon af' antwoord ik en wreef even op mijn hooft, hopend dat de paracetamols snel gingen werken. Het voelde aan alsof ik net wakker was geworden na een hele avond drinken 'Wat wil jij?' Vraag ik haar dan.

    Lily
    ''Nergens aan, ik vroeg het me gewoon af,'' antwoordde Damon. Ik knikte zwakjes als teken dat ik het begreep.
    ''Wat wil jij?'' vroeg hij toen, nadat hij pijnlijk over zijn hoofd wreef.
    Ik negeerde zijn vraag en keek hem bezorgd aan. ''Waarom ga je niet even slapen?'' zei ik zachtjes. Ik pakte voorzichtig zijn hand vast.
    ''Ik weet zeker dat je er van op knapt.'' Ik glimlachte zwakjes en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexi Parker
    Ik glimlach even zwak en doe mijn mond open, maar mijn stem laat me weer in de steek. Een eenzame traan rolt over mijn wang. Ik veeg hem ruw weg en kijk hen aan. 'Ik heb jullie gemist.' zeg ik dan zachtjes en loop naar Leslie toe om haar te omhelzen.

    Lucas Booth
    Ik moet me inhouden om niet mee met haar te doen. Er komt dan een meisje binnen met koffers. Kamergenoot dus. 'Hi.' zeg ik met een glimlach en maak misbruik van het moment dat Casey afgeleid is door haar een duw te geven zodat ze valt. 'Sukkel.' lach ik vrolijk en begin op het bed te springen naast haar.

    [kreeg gn mails meer --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nee, want bij sommige is het nog niet eens avond @Traitor.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga slapen, maar over een uurtje kom ik terug (stiekem dat wel ;0) NightNight!]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:30 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Augustus Phoenix Simeon
    Het meisje glimlachte geforceerd en zei dat alles goed was, ook al zag ze er niet echt 'goed' uit. Augustus wist dat het zijn zaken niet waren en mocht het wél zijn zaken zijn dan zou hij zich nog niet moeien, dus knikte hij enkel. Hij opende zijn rugzak en stak het gerief die daarin zat al weg. Achter hem hoorde hij de deur van -waarschijnlijk- de badkamer dichts slaan, wat betekende dat er niemand anders meer in de kamer was. Even later kwamen zowel het meisje als een andere jongen te kamer in en de jongen die daarnet in het deurgat stond bleek hier ook te overnachten.
    Gezellig, dacht Augustus, drie freaks als kamergenoten. Beter kan het niet. De ene jongen en het meisje leken te willen slapen want ze wensten elkaar goedenacht en het ligt in de kamer ging uit. Even keek Augustus verbaast om zich heen. Hoe laat was het? Negen uur? Tien uur? Stelletje mietjes.
    Gus deed de moeite niet stil te zijn en liep terug de gang op om zijn andere spullen uit zijn locker te halen en wierp de kamerdeur extra hard dicht.

    |Iemand voor Gus? |


    kindness is never a burden.

    Casey Hazel
    Ik kijk nog steeds naar het meisje en glimlach vriendelijk naar haar en ik hoor Lucas ook 'Hi' tegen haar zeggen. Maar doordat ik nu niet oplet en mijn aandacht op het meisje hebheb ik niet door dat Lucas me plotseling een duw geeft en ik verlies uiteindelijk mijn evenwicht en ik val met een zachte gil achterover op het bed van Lucas en kijk dan op naar Lucas die nu vrolijk lachend op het bed begint te springen. 'Sukkel.' hoor ik hem nog lachen en ik schud even mijn hoofd en kijk hem dan zogenaamd 'boos' aan, maar een kleine glimlch speelt zich toch nog rond mijn lippen. 'Ow, you didn't!' roep ik dan en spring op en kijk Lucas uitdagend aan. En geef Lucas ook een duw.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    'Yeah I did.' lach ik en duw haar terug. Ik probeer haar terug onderuit te halen zodat ik iets kan testen. Kietels of niet. Ik grijns bij die gedachte. 'Kom er gezellig bij?' zeg ik tegen het meisje wiens naam we nu nog steeds niet weten. 'En o ja, ik ben Lucas en dit totaal gestoorde meisje die ik onderuit probeer te krijgen is Casey. Wij zijn vast je kamergenoten.' zeg ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'