• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    An ik nog meedoen? Dan zou ik graag ern sluipmoordenares van de koning zijn. Maar valt dat san onder 'de mensen van het kasteel' of onder 'de dorpelingen?


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    PurplePink1D schreef:
    An ik nog meedoen? Dan zou ik graag ern sluipmoordenares van de koning zijn. Maar valt dat san onder 'de mensen van het kasteel' of onder 'de dorpelingen?

    Je kan nog mee doen.
    Persoonlijk zou ik haar dan onder de dorpelingen zetten aangezien daar bijna niemand staat.
    Ik zet je er dadelijk tussen, net als alle anderen.



    En vanaf nu gaat de vorige regel weer in.

    Wie een vrouwelijk personage wilt, zal eerst een man aan moeten maken.
    Anders loopt het aantal niet meer gelijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Nee niet echt (:
    Ik heb alleen de GIF er van gebruikt omdat ik die wel mooi vond staan.
    Deze RPG is veel realistischer dan GoT.


    Okay :) Ik zag het plaatje en dacht... GoT!! En toen las ik het stukje en toen was het van ... Hm is het wel GoT?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zou ik een maitresse kunnen reserveren?
    Of zou ik daarvoor een jongen moeten maken?
    Ik kan niet zo goed omgaan met mannelijke rollen.
    En sorry dat maitresse verkeerd staat. Ik typ op mijn PS Vita -.-'
    Laptop is ingenomen XD.

    Toen ik dit bericht zat te typen ging net de regel in. Stik -.-'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 21:41 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Er is volgens mij al een maîtresse.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kn wel pas woensdag mijn personage aanmaken.


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    Die is gevlucht. En kan de koning niet twee maitresses hebben?


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    I don't know, misschien moet je dat eerst even aan Rydel vragen, of zij dat goed vindt.

    Anyway, niet dat het veel uitmaakt, want er mogen toch geen vrouwelijke tenzij er nog een man komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: dorpelinge
    Naam: Alyss Maneveer
    Leeftijd:20
    Geslacht: vrouw
    Beroep: huurmoordenaresse van de koning
    Uiterlijk mét foto:




    Uiterlijk: Alyss is een prachtige jonge vrouw. Met haar 1.70m is ze vrij groot voor die tijd. Ze is slank en lang. Ze heeft mooi lang blond haar dat licht krullend langs haar gezicht valt. Alyss heeft grijsblauwe amandelvormige ogen, volle lippen en een mooie vorm van gezicht. Ze draagt soepele kleding om gemakkelijk mee door het bos te rennen. Ook heeft ze steeds een soort van camouflagecape aan. Ze kan als het ware onzichtbaar worden. Met haar wapens (pijl en boog, saksischmes en werpmes) kan ze zeer goed over weg. Over een afstand van 150m schiet ze raak met haar boog. Haar saksischmes kan je vergelijken men een dolk. Het lemmet is enkel van harder staal. Haar werpmes is een dun en licht mesje. De twee messen zitten in een dubbele schede aan haar riem. De boog is een mooie houten handboog. In haar koker zitten steeds 24 pijlen start klaar en in een van haar zadeltassen zit nog een koker met nog eens 24 pijlen. Alyss kan in minder dan 3 seconden laden, richten en schieten. Mensen kan ze ongemerkt besluipen ze loopt geruisloos door het bos. Haar gezicht straalt een en al onschuldigheid uit, tot je weet wat er achter dat masker schuilt. Als Alyss in gevecht of conversatie gewikkeld raakt is er van haar gezicht niets maar dan ook niets van emoties af te lezen. Vele mensen proberen via haar ogen dan te zien wat ze voelt maar Alyss kijkt dan ijzig terug en ziet zelf in de ogen van mensen wat ze voelen. Alyss is onafscheidelijk van haar trouwe viervoeter Naïla. Al meer dan eens heeft deze lieve D-pony haar leven gered. Naïla kent ook zeer handige trucjes.
    Innerlijk: Alyss heeft 6 lange jaren achter de rug. In die jaren is ze opgeleid tot een ware jager. Niet zomaar een jager. Een sluipjager. In die jaren heeft Alyss geen enkel contact meer gehad met haar familie. Ze mist hen maar wil daar niet over praten. Ze doet dit dan ook voor hen. Als ze door de koning weer maar eens op pad word gestuurd voor een moordje voelt ze daar dan ook niets meer bij. Het is haar werk. Ze heeft enkel een zwak voor: zwangere vrouwen, kinderen onder de tien en meisjes onder de 18. Voor de rest kent ze geen genade. Alyss zal haar mening uiten als het haar gevraagd wordt voor de rest zwijgt ze liever. Ze hoort veel liever alles dan dat ze zelf mee praat. Daarvoor wordt ze dan ook soms betaald. Informatie smokkelen. Ze heeft een goede logica en is ook zeer slim. Ze kan problemen van verschillende kanten bekijken. Vele mensen denken haar aan te kunnen maar zitten daar ver maar dan ook ver naast.
    Geschiedenis: Alyss komt van een verre uithoek van het land en is hier om voor haal familie te zorgen. Ze heeft hier een goede loon en stuurt daarvan vaak een groot deel naar haar familie. Ze heeft een niet al te rustige jeugd gehad. Haar vader heeft op haar vijde haar moeder verlaten. Sindsdien verafschuwd ze de man zwaar. Nog maar 1 keer in haar hele leven heeft ze spijt gehad van een moord. Dat was de keer dat ze het meisje van twaalf moest doodschieten om haar eigen leven te redden. Die moord heeft ze haar nog steeds niet vergeten.
    Mening over de koning: Ze heeft niet echt een mening over de koning. Ze vind het fout wat hij doet maar kan er niets tegen in brengen.
    Extra: Alyss houd niet zo van gezelschap. Ze is liever alleen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:22 ]


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    sry voor de fotos. steek ze bij 'mijn afbeeldingen' op je pc en je kan ze wel bekijken.


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    of bij je favorieten


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    Dat kan je ook in één post zeggen. Je gebruikt gewoon niet de goede link, kijk die eens na zou ik zeggen want anders heeft het ook geen zin.
    16 jaar is wel een beetje jong voor een huurmoordenares, of ligt dat aan mij?


    Your make-up is terrible

    ja dat is wel zeker als je denkt zes jaar in de leer. ik ga er gauw iets aan doen.


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    dat is beter


    Ik ben de leeuw met de gouden vacht

    Purplepink1D, zou je alsjeblieft je reacties zoveel mogelijk in 1 bericht willen stoppen? Het kan namelijk erg vervelend zijn voor de anderen en daarbij niet toegestaan volgens de huisregels:

    - Het is niet toegestaan om meer dan drie posts achter elkaar te plaatsen in een topic, je kan je eerdere post aanpassen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.