• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: vluchteling. Meisje.
    Naam: June Faith.
    Leeftijd: 10 jaar.
    Geslacht: meisje.
    Beroep: /
    Uiterlijk mét foto:



    June heeft donkerblonde haren die lichter kleuren als het in de zon is. Haar gezicht zit bomvol sproeten, doordat ze lang buiten is. Ze is 1,30 lang en weegt 26 kilo. Ze is zeer tenger.
    June heeft groenbruine ogen. Het bruin wordt vaak donkergoud in de zon. Ze draagt vaak bruine, grijze of groene kleding. Vaak een broek, tuniek, leren laarzen en soms een mantel.

    Innerlijk: June is een jong meisje, maar zeer rebels. Ze heeft een scherp randje aan haar gehele karakter. Ze staat haast nooit met haar mond vol tanden en wil altijd haar mening uitspreken. Door dat ze jong is, kan haar blik op de harde wereld soms anders zijn. Ze vind het na vele jaren nog steeds zielig als dieren worden gedood om te dienen als haar eten.
    Ondanks dit is en blijft June een kind. Ze houd van de mensen die om haar geven en komt altijd met opbeurings momenten. Ze is ook bang. Ze probeert het vaak te verbergen, maar soms heeft ze nachtmerries dat de ridders van de koning haar komen halen.
    Ze heeft op haar tiende verjaardag een eigen dolk gekregen. Hier is ze nog steeds lerende mee.

    Geschiedenis: Junes moeder stierf in het kraambed. Haar vader bleef sterk en zorgde goed voor zijn dochter. Hij leerde haar, toen ze de leeftijd van negen had, hoe ze met een dolk moest omgaan. Ze kreeg een eigen dolk voor haar tiende verjaardag. De dolk was twintig centimeter. Rond deze tijd begon June erg op haar moeder te lijken. Haar vader begon met drinken en was vaak in kroegen te vinden. Vaak nam hij June mee, omdat hij niet wist waar hij zijn dochter moest laten. Hier kregen ze vele verhalen over de koning te horen. Met ieder verhaal dat June te horen kreeg, groeide haar haat meer. Toen June en haar vader op de markt waren, had haar vader last van een kater. Hij begon negatieven dingen te roepen over de koning. Onmiddellijk werd hij opgepakt. June sliep twee nachten, toen pas zag ze haar vader weer. Hij werd ter dood verklaard wegens verraad op de koning. Hij werd onthoofd. Mensen herkende haar als zijn dochter en nu wouden ze haar ook oppakken. June is onmiddellijk weggerend, het bos in. Hier zit ze nu al voor pas een maand.

    Mening over de koning: sinds ze de verhalen heeft gehoord van de dingen die hij doet én het ook nog eens met eigen ogen heeft gezien, haat ze hem. Ze wil niks met hem te maken hebben. Het liefst wacht ze totdat hij dood is en ze weer in de stad kan gaan wonen.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:31 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Hopelijk is het goed :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vind het érg onrealistisch tbh :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyrion schreef:
    Ik wil eerst nog mannen voordat er weer vrouwen mogen worden aangemaakt.
    Zij die toch doodgraag een vrouw willen, zullen daarom eerst een man aan moeten maken.


    Ik wou eigenlijk vragen of ik een achternichtje van de koning mocht doen (als zus van de ridder) maar er moet eerst een jongen aangemaakt worden...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:30 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Maniae schreef:
    Ik vind het érg onrealistisch tbh :x


    Jua, zeker voor een 7 jarige, maar voor de rest sowieso erg Mary Sue. Kan geen slecht punt ontdekken.


    Your make-up is terrible

    VladiFerr schreef:
    Hopelijk is het goed :)

    Eigenlijk vind ik haar iets te Mary-Sue om eerlijk te zijn...vooral met die dolken en pijl en boog.
    Het is wel origineel dat je haar zo jong hebt gemaakt, maar ergens vind ik het een beetje ongeloofwaardig dat een meisje van 7 zo getalenteerd is.
    Misschien kan je wel doen dat ze het aan het leren is?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Een rollentopic is er voor de mensen die graag mee willen doen met de RPG.
    Je zet hier dus je rol neer die je in moet vullen aan de hand het gegeven lijstje.


    en wat gebeurt er dan bij een RPG?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Maniae schreef:
    Ik vind het érg onrealistisch tbh :x


    Mag ik vragen wat dan?
    Misschien kan ik het dan meenemen en veranderen.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat dan?
    Misschien kan ik het dan meenemen en veranderen.


    Nou, alles.
    Hoe kan een meisje van 7 in godsnaam weten dat haar familie vermoord zou worden? En hoe kan zo'n jong kind met wapens om gaan, en ze precies weten te vinden in het huis?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gwenx1D schreef:
    (...)

    Ik wou eigenlijk vragen of ik een achternichtje van de koning mocht doen (als zus van de ridder) maar er moet eerst een jongen aangemaakt worden...

    Ja, eerst een jongen want anders lopen de rollen niet meer gelijk.
    En ook omdat ik iedereen gelijke kansen wil geven op een meisje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ja, eerst een jongen want anders lopen de rollen niet meer gelijk.
    En ook omdat ik iedereen gelijke kansen wil geven op een meisje.

    Dan wil ik graag een mannelijke dorpeling. Mag het meisje (in de zin van de rol die ze heeft) wel?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    (...)
    Dan wil ik graag een mannelijke dorpeling. Mag het meisje (in de zin van de rol die ze heeft) wel?

    Van mij mag dat indien Kilgarrah het er mee eens is.
    Ik zet je er al vast bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké! Even plaatjes zoeken, beschrijving aanmaken...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Oke. Ik probeer dan nu zoveel mogelijk dingen mee te nemen.
    Kan het zijn dat haar ouder worden opgehangen en dat ze dat dan ziet?
    Of is dat dan ook al weer onrealistisch?


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Oke. Ik probeer dan nu zoveel mogelijk dingen mee te nemen.
    Kan het zijn dat haar ouder worden opgehangen en dat ze dat dan ziet?
    Of is dat dan ook al weer onrealistisch?

    Dat zou nog gaan indien haar ouders openbaar werden geëxecuteerd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.