• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de rol van de koning gelezen en weet een goede beschrijving voor mijn personage ;), alleen moet het wel goedgekeurd worden dat ik de zus speel van Arthur..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol: Man in het kasteel, broer van de koning
    Naam: Synon Lancaster
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Beroep: /
    Uiterlijk mét foto:


    Synon is een vrij magere jongen (1.77 en 51 kg). Zijn haar is donkerbruin en krullend en zijn gezichtsuitdrukking heeft vaak geen emotie in zich. hij is gladgeschoren en heeft een bleke huid zonder enig litteken of schaafwond. hij is totaal niet gespierd en wekt een nogal zwakke indruk.
    Innerlijk: Synon verkeert in de waan dat hij onsterfelijk is, doordat zijn broer de koning is. Verder denkt hij ook slim te zijn en strategisch begaafd, maar de harde waarheid vertelt ons het tegenovergestelde. Hij ziet zichzelf ook als geliefd en machtig, maar zijn emoties komen soms verkeerd over en hij antwoord vaak kortaf. Verder heeft hij eigenlijk nauwelijks enige vorm van macht. Toch hunkert hij naar een zo hoog mogelijke plek in status en het liefst zou hij zelf koning zijn. Hij is echter kansloos en er zal zich hoogstwaarschijnlijk geen enkele gelegenheid voordoen waarin hij de koning een stap voor kan zijn.
    Geschiedenis: Synon heeft niet dezelfde moeder als zijn broer, maar weet dat niet. Dit wordt ook zodanig voor Synon verborgen gehouden, omdat anders uit zou komen dat niet Arthur, maar Synon de echte, wettige koning zou zijn. Hij wordt nogal in het oog gehouden door zijn broer en kan eigenlijk niks doen zonder dat die ervan weet. In feite is hij meer een gevangene.
    Mening over de koning: Beschouwt hem als een soort gelijke; "Wat mijn broer mag, mag ik ook." Ook voert hij de bevelen van de koning vaak laat en maar half uit – en soms zelfs helemaal niet – om diezelfde reden. Zelf houdt hij er wel van om bevelen uit te delen aan andere mensen in het kasteel, die hij dus als zijn bedienden beschouwt. “Wat van mijn broer is, is van mij”.
    Extra: Synons rechterhand heeft een afwijking, waardoor die soms ineens verkrampt en dan weer verstijfd of juist helemaal slap wordt. Dit maakt het voor hem onmogelijk om enig wapen echt goed te kunnen hanteren.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    als er iets nietklopt of mist, graag ff zegge, dan pas ik het aan.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    samlaslas schreef:
    als er iets nietklopt of mist, graag ff zegge, dan pas ik het aan.


    Jou rol is echt vet! Ik ga nu maar ook de mijne maken, dan zijn we de wettige erfgenamen, maar omdat jij dezoon bent heb jij meer recht op de troon dan mijn rol,omdat die een vrouw is :)..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Ik heb de rol van de koning gelezen en weet een goede beschrijving voor mijn personage ;), alleen moet het wel goedgekeurd worden dat ik de zus speel van Arthur..

    Als Raziel het goed vindt, vind ik het ook goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Als Raziel het goed vindt, vind ik het ook goed.


    Oke, dan wacht ik even op zijn bevestiging :)... Arthur heeft nu een broertje en misschien ook een zus, want mijn rol is ouder dan Arthur.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Jou rol is echt vet! Ik ga nu maar ook de mijne maken, dan zijn we de wettige erfgenamen, maar omdat jij dezoon bent heb jij meer recht op de troon dan mijn rol,omdat die een vrouw is :)..


    Als hetrijk geluk heeft wordt Synon NOOIT koning. xD Hij is zo'n beetje mentaal beperkt xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik wil wel meedoen. Ik heb redelijk wat RPG ervaring. Ik zou wel graag een vrouwelijk personage willen en dan maak ik daar denk ik een hofdame van, aangezien ik die nog niet voorbij heb zien komen.


    26 - 02 - '16

    samlaslas schreef:
    (...)

    Als hetrijk geluk heeft wordt Synon NOOIT koning. xD Hij is zo'n beetje mentaal beperkt xD

    Wahahah... lol,en alsof het rijk graag wilt dat een vrouw op de troon komt? Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren:P


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Oke, dan wacht ik even op zijn bevestiging :)... Arthur heeft nu een broertje en misschien ook een zus, want mijn rol is ouder dan Arthur.


    I'm a she.

    En het wordt trouwens heel erg onrealistisch als er ook nog eens een zus bij komt die ouder is dan hem, aangezien Arthur een bastaardzoon is. :x Sorry. :/


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    I'm a she.

    En het wordt trouwens heel erg onrealistisch als er ook nog eens een zus bij komt die ouder is dan hem, aangezien Arthur een bastaardzoon is. :x Sorry. :/


    Ahhh, das heel jmmr :(... wou graag je zus spelen!! Is het gewoon niet mogelijk toch te kunnen? Please!!:$ Want ik wachtte totdat jij een goedkeuring zou geven en toen kwam Samlaslas met de rol als broertje.. Kijk maar vorige pagina, daar vroeg ik het al.. :$


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Ahhh, das heel jmmr :(... wou graag je zus spelen!! Is het gewoon niet mogelijk toch te kunnen? Please!!:$ Want ik wachtte totdat jij een goedkeuring zou geven en toen kwam Samlaslas met de rol als broertje.. Kijk maar vorige pagina, daar vroeg ik het al.. :$


    Nee, sorry, ik vind het echt veel te onrealistisch moest Arthur een oudere zus hebben, aangezien het dan al lang zou uitgekomen zijn dat hij een bastaardzoon is, iets wat niet klopt met het feit dat hij dan een broer heeft die hem 'volgt'.


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    Nee, sorry, ik vind het echt veel te onrealistisch moest Arthur een oudere zus hebben, aangezien het dan al lang zou uitgekomen zijn dat hij een bastaardzoon is, iets wat niet klopt met het feit dat hij dan een broer heeft die hem 'volgt'.


    Oke, pitty... hmm dan moet ik maar iets anders verzinnen? Hmmm, eens denken! Wat nou als ik je oudere nicht ben? Kan dat wel?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Could you stop with all those exclamation marks? It's kinda annoying :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyrion schreef:
    Ik wil eerst nog mannen voordat er weer vrouwen mogen worden aangemaakt.
    Zij die toch doodgraag een vrouw willen, zullen daarom eerst een man aan moeten maken.

    Laat ik jullie er wel even op wijzen dat dit nog steeds van toepassing is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.