• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Tyrion maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Speeltopic.
    Praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:39 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is mijn personage wel goedgekeurd, Raziel?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Is het dan wel goed als ik je nicht ben en ook die van Samlaslas. Inplaats van zus.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    @Candira.
    1. Doe alsjeblieft niet zo ongeduldig en geef iemand eens tijd om te antwoorden.
    2. Lees het bericht van Tyrion: Er moeten eerst nog mannen bijkomen voordat er vrouwen bij mogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga mijn mannelijke dorpeling zo invullen, maar ik weet nog niks over het zusje van Cenred, of deze rol wordt goedgekeurd...


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Maniae schreef:
    @Candira.
    1. Doe alsjeblieft niet zo ongeduldig en geef iemand eens tijd om te antwoorden.
    2. Lees het bericht van Tyrion: Er moeten eerst nog mannen bijkomen voordat er vrouwen bij mogen.


    1. Sorry, meestal ben ik heel geduldig met wachten, alleen nu niet..
    2. Btw heb het gezien en was al van plan om ook een man te spelen, moet alleen even denken waar! Bij de vluchtelingen of dorpelingen ben daar nog niet uit.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Nou goed dan, dan neem ik wel een man. Een barman.


    26 - 02 - '16

    Rol:
    Naam: Evian Lizord Fands
    Leeftijd: 20
    Geslacht: mannelijk
    Beroep: bakker (lekker origineel =D)
    Uiterlijk mét foto:


    Edian heeft blond haar, blauwgrijze ogen. Meestal draagt hij simpele kleren, het leeuwtje heeft hij gekregen voor zijn 17de verjaardag
    Innerlijk: Edian is erg op zichzelf, maar wil wel graag mensen helpen als ze bij hem voor een opdracht komen. Hij is erg terughoudend, gaat niet graag met mensen om. Verder doet hij met liefde zijn werk, en kan gerust alles om zich heen vergeten als hij bezig is in de bakkerij, en probeert, zo nu en dan, nieuwe recepten uit, maar vrij weinig.
    Geschiedenis: Edian heeft het vaak moelijk gehad in zijn gezin, vooral de band met zijn moeder liep niet goed. Toen hij oud genoeg was heeft hij zelf een bakkerij opgezet. Hij gaat soms nog naar zijn ouders toe, vaak alleen om zijn vader te zien.
    Edian zou eigenlijk nog een jonger zusje hebben gehad, maar die is een week na haar geboorte overleden.
    Mening over de koning: Hij is terughoudend als het gaat om met mensen om te gaan, maar ook over zijn mening van de koning. Niemand weet dat hij een bloedhekel heeft aan deze man, omdat hij onschuldige mensen vermoord. Verder heeft hij gehoord dat er een onschuldig jong meisje wordt vervolgd, en dat vindt hij echt niet kunnen. Aan iedereen die naar zijn mening vraagt antwoord hij dat hij tussenin zit. Hij wil niet toegeven dat hij een bloedhekel aan hem heeft, maar hij is ook geen trouwe volger van de koning. Iedereen die hem kent zou zeggen dat zijn stem neutraal is.
    Extra: Door het verlies van zijn zusje, heeft hij een kleine liefde opgewekt voor jonge kinderen, en kan het moeilijk over zijn hart krijgen om een onschuldig kind iets aan te doen.





    Mijn meisje komt als Kilgarrah hier toestemming voor geeft.
    Verder heb ik ff een vraagje: wat is in hemelsnaam een maïtresse? Ik heb geen zin om het op te zoeken ;)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 17:10 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    samlaslas schreef:
    Is mijn personage wel goedgekeurd, Raziel?


    Door mij wel. :]


    help

    Gwenx1D schreef:
    Rol:
    Naam: Evian Lizord Fands
    Leeftijd: 20
    Geslacht: mannelijk
    Beroep: smid
    Uiterlijk mét foto:


    Edian heeft blond haar, blauwgrijze ogen. Meestal draagt hij simpele kleren, maar ergens draagt hij iets door hem zelf gemaakt (in de foto is dat het leeuwtje)
    Innerlijk: Edian is erg op zichzelf, maar wil wel graag mensen helpen als ze bij hem voor een opdracht komen. Hij heeft al vaker zwaarden en messen voor de koning moeten maken, maar die opdrachten heeft hij zonder plezier gedaan. Hij is erg terughoudend, gaat niet graag met mensen om. Verder doet hij met liefde zijn werk, en kan gerust alles om zich heen vergeten als hij bezig is met ijzer en metaal smeden.
    Geschiedenis: Edian heeft het vaak moelijk gehad in zijn gezin, vooral de band met zijn moeder liep niet goed. Het smeden heeft hij van zijn vader geleerd, en sinds hij oud genoeg was heeft hij zelf een winkel opgezet. Hij gaat soms nog naar zijn ouders toe, vaak alleen om zijn vader te zien.
    Edian zou eigenlijk nog een jonger zusje hebben gehad, maar die is een week na haar geboorte overleden.
    Mening over de koning: Hij is terughoudend als het gaat om met mensen om te gaan, maar ook over zijn mening van de koning. Niemand weet dat hij een bloedhekel heeft aan deze man, omdat hij onschuldige mensen vermoord. Verder heeft hij gehoord dat er een onschuldig jong meisje wordt vervolgd, en dat vindt hij echt niet kunnen. Aan iedereen die naar zijn mening vraagt antwoord hij dat hij tussenin zit. Hij wil niet toegeven dat hij een bloedhekel aan hem heeft, maar hij is ook geen trouwe volger van de koning. Iedereen die hem kent zou zeggen dat zijn stem neutraal is.
    Extra: Door het verlies van zijn zusje, heeft hij een kleine liefde opgewekt voor jonge kinderen, en kan het moeilijk over zijn hart krijgen om een onschuldig kind iets aan te doen.





    Mijn meisje komt als Kilgarrah hier toestemming voor geeft.
    Verder heb ik ff een vraagje: wat is in hemelsnaam een maïtresse? Ik heb geen zin om het op te zoeken ;)


    1: nu hebben we beide jongens van Narnia!! Ik ben fan van Narnia, dus mij hoor je niet klagen haha.

    2: een maïtresse is een vrouw die voor de koningin werkt, als ik het even uit mijn hoofd zeg. Ze zorgt voor haar ontbijt, kleren echt zowat voor alles. Ik weet niet zeker of ik het goed heb. Waarschijnlijk wel :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Je hebt het niet goed, een maîtresse is een buitenechtelijke minnares.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Je hebt het niet goed, een maîtresse is een buitenechtelijke minnares.


    Oh.. Echt..?
    Nou ook weer wat geleerd. Bedankt voor het verbeteren.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    1: nu hebben we beide jongens van Narnia!! Ik ben fan van Narnia, dus mij hoor je niet klagen haha.

    2: een maïtresse is een vrouw die voor de koningin werkt, als ik het even uit mijn hoofd zeg. Ze zorgt voor haar ontbijt, kleren echt zowat voor alles. Ik weet niet zeker of ik het goed heb. Waarschijnlijk wel :)


    Smexy Peter en Edmund ;)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Er is toch al iemand die Skandar Keynes gebruikt voor het uiterlijk?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Er is toch al iemand die Skandar Keynes gebruikt voor het uiterlijk?


    Da's William Moseley, Cheryl. :'D


    help

    Ja Slander Keynes (Edmund) werd gebruikt door kilgarrah.
    Achterneefje van de koning.

    William Mosley (Peter uit Narnia) word gebruikt als smid.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 12:36 ]


    "Rebellion's are build on hope"