• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kijk maar of je hier iets mee kan.]

    Caritate Mansue May
    Ik liep het gebouw binnen en omdat ik in gedachten was lette ik niet op.
    Ik botste, alweer, tegen iemand aan. 'Sorry, ik lette niet op.' zei ik
    Ik keek op naar diegene.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Kom zo terug! Moet slapen -.-, maar ik ga toch stiekem weer op de laptop. heb geen zin in slapen.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:'
    [Kijk maar of je hier iets mee kan.]

    Caritate Mansue May
    Ik liep het gebouw binnen en omdat ik in gedachten was lette ik niet op.
    Ik botste, alweer, tegen iemand aan. 'Sorry, ik lette niet op.' zei ik
    Ik keek op naar diegene.


    Callum
    Opweg naar mijn kamer, of eigenlijk in de hopeloze poging om mijn kamer te vinden botste er iemand tegen me aan. Ze verontschuldigde zich en keek naar me op, 'maakt niet uit, ik duidelijk ook niet' antwoorde ik. Dat was logisch, anders had ik het wel opgemerkt, tegen mensen aan lopen was nou niet bepaalt een hobbie van me.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Callum
    Opweg naar mijn kamer, of eigenlijk in de hopeloze poging om mijn kamer te vinden botste er iemand tegen me aan. Ze verontschuldigde zich en keek naar me op, 'maakt niet uit, ik duidelijk ook niet' antwoorde ik. Dat was logisch, anders had ik het wel opgemerkt, tegen mensen aan lopen was nou niet bepaalt een hobbie van me.


    Caritate Mansue May

    'Maakt niet uit, ik duidelijk ook niet.' antwoordde de jongen
    'Ik ben Caritate, maar je kan me Cari noemen.' glimlachte ik en stak mijn hand uit
    Ik begon steeds socialer te worden.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Jake Sadler
    'Nee het is goed.' glimlach ik en bijt in de appel. Ik kauw er langzaam op en kijk haar nadenkend aan. 'We zullen maar niet te laat gaan slapen vandaag.' opper ik en kijk haar aan. Slaap zal iedereen wel goed doen.

    Drew (12+)
    Ik pruil en druk kusjes op de huid net boven haar bh. Hm, dan maar zorgen dat ze zelf wil dat hij uitgaat. Mijn ene hand gaat nu naar de knop van haar jeans en maakt die met gemak los.

    Alexi Parker
    'Goed hoor.' lieg ik luchtig en kijk dan naar mijn gsm. Angst giert terug door mijn aderen maar ik houd mijn gezicht in de plooi. 'Uit mijn handen geglipt. Ik laat wel een nieuwe verschijnen.' zeg ik als Tyler naar mijn kapotte gsm zit te kijken. Ik heb geen andere keuze dan mijn oude simkaart te gebruiken anders ben ik veeel te veel contacten kwijt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef
    Alexi Parker
    'Goed hoor.' lieg ik luchtig en kijk dan naar mijn gsm. Angst giert terug door mijn aderen maar ik houd mijn gezicht in de plooi. 'Uit mijn handen geglipt. Ik laat wel een nieuwe verschijnen.' zeg ik als Tyler naar mijn kapotte gsm zit te kijken. Ik heb geen andere keuze dan mijn oude simkaart te gebruiken anders ben ik veeel te veel contacten kwijt.


    Callum
    Het meisje stelt zich voor als Cariate of eigenlijk Cari en stekt haar hand uit, 'ik ben Callum' zeg ik dan vervolgens terwijl ik haar hand aanneem en schud en vervolgens weer loslaat. 'Waar was je baar opweg voor onze botsing?'

    Katherine
    Ze antwoord dat hrt goed gaat, een antwoord dat niet echt oast bij wat ik voelde wat betekende dat ze loog. Ook ik keek naar de telefoon, die er naar mijn mening eerder uitzag alsof iemand hem tegen de muur had gesmeten, plotseling werd ik overspoelt mrt de angst die Alexi voelde. Waaarschijnlijk was dezelfde angst even op mijn gezicht te zien tot ik mijn gave enigzinds uit had gezet.








    Don't be like the rest of them, darling

    • vandaag ben ik later weer thuis, omdat ik naar het ziekenhuis moet voor onderzoek om 3 uur, dus ik weet niet hoe laat ik er ben, meow •


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Het valt me plots in dat Katherine mijn emoties kan aanvoelen, te laat aangevoeld dus, denk ik als ik Katherine's met angst vertrokken gezicht zie. Dan is haar gezicht terug gewoon. 'Sorry.' fluister ik naar haar teo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Alexi Parker
    Het valt me plots in dat Katherine mijn emoties kan aanvoelen, te laat aangevoeld dus, denk ik als ik Katherine's met angst vertrokken gezicht zie. Dan is haar gezicht terug gewoon. 'Sorry.' fluister ik naar haar teo.


    Katherine
    Ze fluistert sorry en ik besluit gewoon te glimlachen, 'Ga je mee naar de kantine? Of blijf je hier?' Vroeg ik aan Tyler. Ik had het honger aangezien ik bij mijn vader vanmorge niet had ontbeten aangezien ik niet uit mijn bed had willen komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik ga wel mee.' glimlach ik naar Katherine. Ik druk een kus op mam's wang en glimlach. 'Tot straks.' zeg ik en ga dan de kamer uit.
    Ik heb eerlijk gezegd ook wel honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    • vandaag ben ik later weer thuis, omdat ik naar het ziekenhuis moet voor onderzoek om 3 uur, dus ik weet niet hoe laat ik er ben, meow •


    [waarvoor?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    (...)

    [waarvoor?]


    [Mn longen, ben nu net weer terug vanuit het ziekenhuis]

    Leslie Sadler
    Ik kijk niet terug naar Jake en begin gewoon met eten. Het lijkt dan wel alsof Jake me herhaalt van daarstraks. "Ik zei dat al daarstraks, maar toen gaf niemand er echt gehoor aan," zeg ik dan en kijk Jake aan terwijl ik verder eet.

    Michelle Fox
    Drew is hier best wel heel erg geoefend in. "Mm, Drew," zucht ik zachtjes, verlangend als ik zijn lip in de buurt van mijn borsten voel. "En onthoud hè, niet mijn slipje uit doen, maar de broek mag wel." Er staat een tevreden grijns op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach lichtjes en bijt nog een stuk van mijn appel. 'Ik ben gewoon moe, sorry.' glimlach ik. Ik pak haar hand vast over de tafel en geef er een liefdevol kneepje in. Dan eet ik terug van mijn appel.

    Drew
    Wacht nog maar, denk ik in mezelf en doe haar jeans uit. ik begin haar lichaam te strelen, haar intieme plekken, door de stof heen zodat ze er nog steeds van kan genieten en druk terug mijn lippen net boven haar tepels, die door de bh bedekt worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik ga wel mee.' glimlach ik naar Katherine. Ik druk een kus op mam's wang en glimlach. 'Tot straks.' zeg ik en ga dan de kamer uit.
    Ik heb eerlijk gezegd ook wel honger.


    Katherine Garcia
    Ik glimlach naar hem terug, blij dat hij meeging aangezien ik verder niet echt mensen kende (naast zijn familie, mijn moeder en bradon) 'ik kom je vast nog wel tegen' ze iik met een glimlach tegen Alexi en liep vervolgens met Tyler naar de kantine en trok hem mee naar het eten.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik pak een dienblad en begin vrolijk allerlei op te scheppen. Fruit, chocolade, broodjes, alles door elkaar. Gewoon alles waar ik zin in heb of wat er lekker uitziet. Ik kijk naar Katherine als ik klaar ben en wacht dan eventjes op haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'