• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Snap ik respect, ik ben even snel de honden uit laten, dan ben ik r weer ja. Vind dit echt zo fackingleuk! X)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ok )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Beetje een kort stukje, sigh]
    Violet Ambre Sparks

    Was dat een, heeft hij net, ik voel hoe mijn wangen rood worden, hij heeft me gekust. Wanneer zijn lippen zich weer verwijderen en hij zich omdraait raak ik zachtjes mijn lippen aan. Oh my God. Ik leg mijn hand op zijn schouder en draai hem terug naar me toe om mijn lippen weer tegen de zijne te drukken. Damn, ik voel zeker en vast allemaal vlindertjes nu in mijn onderbuik aangezien alles kriebelt. Met een zucht trek ik terug en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. "Jij maakt me ook gek."


    The artist is the kid that survived.

    MYxLoubear schreef:
    ( Ok )
    . ( Is er iets meid?x) x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    AppleBottom schreef:
    [Beetje een kort stukje, sigh]
    Violet Ambre Sparks

    Was dat een, heeft hij net, ik voel hoe mijn wangen rood worden, hij heeft me gekust. Wanneer zijn lippen zich weer verwijderen en hij zich omdraait raak ik zachtjes mijn lippen aan. Oh my God. Ik leg mijn hand op zijn schouder en draai hem terug naar me toe om mijn lippen weer tegen de zijne te drukken. Damn, ik voel zeker en vast allemaal vlindertjes nu in mijn onderbuik aangezien alles kriebelt. Met een zucht trek ik terug en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. "Jij maakt me ook gek."
    . ( YEAHS EINDELIJK!! Het eerste stelletjeee ! :D )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :

    Nadat ik met Niall toch wel heerlijk heb genoten van me ontbijtje moet ik dalijk toch ook maar weer wat actie ondernemen.. Al is het een beetje tokkelen, opdat bankje. Of Marlotte ontmoeten.. Ik glimlach een beetje om me gedachte, hoe zal ze eruit zien? Zoals Niall.. Of, ik kan me er niet zo veel bij voor stellen. Maar ik ga er gewoon van uit dat het een schatje is. Net als Niall.. Enn derest denk ik... Doen ze hier eigenlijk aan actievieteiten? 'WOW!! NIALL! Niet gezond man!! ' Schreeuw ik bijna. Vol verwodering van het snelle eten... ;o hij lacht verlegen maar ook zeer trots. Ik kijk naar me bord.. Net op de helft van de eerste boterham... Ik lach even.. ' En jij eet sloom, lust je het niet ofzo? Zegt Niall Sarcasties.
    'Haha, leuk Niall.. Heb niet altijdd honger.. '


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (zou jw aub Niall niet willen besturen dankje

    Nialler

    Ik grinnik even om Ema 'wen er maar aan ik deel geen eten behalve met Marlotte en ik eetvheel de dag'zeg ik vrolijk. 'eeeeeeriiik'roep ik hatd pp een gemaaktevzeurtoon. 'ik ga strakjes even bij Marlotte kijken hopelojk ligt ze nog te slapen. 'omg kijk daar'ik wijs naar een boom en snel gris ik haar andere boterham weg die ik lachend met een grojns naar binnen werkte en pakte de appel die ook zo op was.

    (mar en nialler zojn okk een st


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma ;

    ( Is goed sorrie, )

    Ik kijk ergens naar een boom?
    -Ni-allh, ik - zie .. Helumaaalh geen boom!? 'Zeg ik wat verward.
    Ik kijk naar zijn blik en zie dat hij gemeen aan het lache is. Je ziet in zijn ogen dat hij iets heeft gedaan.. ' Niall!! ' Roep ik nu. Als ik me bord zie...

    ' Nialltje dat word nieuwe maken! ' Zeg ik op een lacherige stem.
    Ik zie hem even onderuit zakken maar dan opstaan.
    'Tot zo Ni.' Hahaha. Zeg ik nohg even.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis Tomlinson:

    Ik maak me klaar om weg te lopen als ik opeens een hand op mijn schouder voel die me terugtrekt. Ik draai me om en al snel vallen mijn lippen op die van Violet. Ik voel me van binnen helemaal tintelen. Ik kan nu niet uitvogelen of het iets goeds of slechts is want ze heeft haar lippen al van die van mij verwijderd, maar het voelt goed genoeg. Het gevoel blijft nog even hangen en geschrokken staar ik voor me uit. Ik voel Violet haar hoofd op mijn borstkas en hoor haar zeggen: "Jij maakt me ook gek.". Mijn ogen worden groot en mijn glimlach breder dan ooit. Ik weet zeker dat ik me dit niet verbeelde, gelukkig maar. Ik vouw mijn ene arm om haar onderrug en met mijn andere hand aai ik over haar haar. Ik trek haar steviger tegen me aan en sluit mijn ogen voor een momentje. Dit is zo fijn. Ik laat haar weer los en kijk haar blij aan. 'Dus zijn we nu...? Nee ik moet het vragen. WIl je mijn... nouja.. als in, samen...' probeer ik te vertellen maar het gaat wat moeizaam. Er gaat een steek van ellende door me heen als ik Eleanor voor mijn netvlies krijg. Kort voor ik naar het kamp ging verliep het wat stroef tussen ons. We hebben gewoon gezegd dat we beide lol zouden maken, en dan zouden we wel zien wat er na het kamp gebeurde. Maar ik wil haar niet kwetsen, ik weet dat zij dat ook niet bij mij zou doen. Ik voel hoe de paniek toeslaat, wat moet ik nu doen? 'V-vergeet wat ik zei' zeg ik snel en ik draai me om om dit keer weer weg te lopen en dan aan een tafel te gaan zitten. Mijn ellebogen steun ik op de tafel en mijn handen in mijn haar. Nee, nee. Waarom , en nu. Ik voel mezelf van binnen borrelen maar doe mijn best om het onder controle te krijgen. Waarom is het altijd zo moeilijk?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 7:31 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Omg, ben op school met 4kant rooster maar die man is er nog niet van 8u melden ofzo.. Hoelaat zijn jullie uit vandaag? ) ( Ik half 5.. Eigenlijk kwart voor 12.. Dus genoeg tijd voor me 'quizlethuiswerk' hahaha.

    X


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik ga shoppen in utreht schoolfreee heb vakantie
    Niall Horan

    Ik lah nog harder door haar reactie. 'Niall dat word nieuwe maken"zegt ze. Ik zucht maar sta op. 'lust je pindakaas?' ze kinikt en ik sta op. Met mijn kukken loop ik naar de tafel. Ik maak een boterham met pindakaas rn zout in plaats van pindakaas met suiker en voor mezelf. Daarna lop ik terug en eef hrt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super leuk!! Ik wil ook vakantieeee !

    Emma :

    Ik geef hem het terug met mijn groene appel en flesje water.. 'Niall geef maar aan Marlotte , als het van Lisa mag.. ' Zeg ik lachend.
    Ik kijk even blij, en knik naar hem. ' Ga maar Niall. ;D ' zeg ik.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Sorrie slecht stukje... )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( omg hij is echt een look a like Zaynn, en hij speelt echt zo mooi ehh gewoon ff kijke! ;p http://www.youtube.com/watch?v=ud2AaLCcGo0 ) ;p xo


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Marlotte

    Ik word langzaam wakker. Mijn haren plakken aan mijn gezicht. Ik zucht en hoest zachtjes. Ik heb het zo warm. Ik ga rechter op zitten en kijk om me heen. Geen Liam, geen Lisa, geen Niall. Geen iemand. Ik zucht. 'Iemand?' Vraag ik nogal random. Ik zucht en haal een pluk haar voor mijn ogen weg. Waar zou Niall zijn? Zou hij eten hebben? Ik grijp naar mijn buik die zachtjes geluiden begint te maken. Ik wil ook eten... En drinken. Maar dat mag niet. Dat zei Lisa duidelijk. Ik kreun. Waarom moest di mij overkomen? Waarom heb ik zo'n vader die meer dan een klootzak is. Die om niemand geeft, alleen om zichzelf. Ik voel een zoute traan naar mijn lippen vallen. Ik lik hem weg en kijk een beetje duf en verveeld om me heen. Nou kamp, je bent nu al m'n beste vriend. Niet dus. Dit zou leuk moeten zijn. En is het dat?
    Nee... Alleen Niall.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .