• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Fack... :$ }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    De manier hoe hij me lieverd noemt, het maakt me gelukkig. Ik glimlach zwakjes, en knik. 'Het gaat.' zeg ik, nog steeds wat schor. Zodra Niall het flesje aanbied, drink ik er gulzig van en voel me al wat beter. 'Maar Niall?' mompel ik, verdoofd in gedachtes. 'Wat is er gebeurd?' Ik kijk hem aan, mijn ogen wijd. Ik ben het gewoon kwijt. Wat er gebeurd is. Dat is toch raar? Ik kijk hem aan en wacht op een antwoord terwijl ik nog een slokje water neem nadat ik hoestte.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lisa:

    Daar komt Marlotte haar redder al. 'Je bent alleen geopereerd. Het verliep goed, nu moet je alleen voldoende drinken en veel rusten. NIET ETEN!' waarschuw ik haar. Dat zou echt slecht kunnen aflopen. 'Oh, en het liefst alleen water. Allemaal voor de zekerheid hoor...' voeg ik er nog aan toe. Niall komt al snel binnen en ontfermd zich al over Marlotte. Lief joch dat, en ook een lief meisje. Ze zijn echt leuk samen. 'Maar, ik zal jullie even alleen laten' glimlach in naar Niall en Marlotte terwijl ik de caravan uitloop en de deur achter me sluit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [verander hem dan...]

    Niall horan

    'Het gaat maar Niall'ik knik maar zie dat ze er niet helemaal bij is. 'Wat is er gebeurd?' Ik zucht zacht 'Na we lagen hier en Erik kwam me wakker maken voor het kampvuur en ineens begon jij allemaal te schreeuwen dat je pijn had en dat je niet meer verder wou leven. Dus toen heb ik Lisa geroepen en zij heeft je geopereerd. Meer weet ik niet want ik mocht niet blijven. Maar liefie, ga maar lekker slapen. Het is bed tijd en ik moet ook naar bed teoe' ik strijk nog even door haar haren en druk een kus op haar voor hoofd 'Lekker slapen liefie als er wat is hoef je alleen je mobiel te ontgrendelen en op de groene knop te drukken dan bel je naar mij' snel zet ik mijn nummer kaar zodat ze dat hoeft te doen en leg hem naast het bed neer op eht kastje. 'Tot morgen' glimlach ik zwa k en verlaat de caravan om naar de tent te gaan. Ik plof neer op mijn bed en verwissel mijn shirt voor mijn slaap shirt en ik lig al snel in mijn slaapzak. 'Louis? gaan we het liedje nog een keertje zingen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik knik na de instrukcties van Lisa en luister aandachtig naar mijn allerliefste vriendje. Ik kus zijn wang als hij weggaat en ga goed liggen om in slaap proberen te vallen. Ik trek de deken iets verder omhoog en sluit mijn ogen. Ik droom over Niall. Over mijn lieve vriendje. Die alles voor me doet. Die ik nooit meer kwijt wil. In mijn droom is hij mijn verloofde. Ik grinnik in mijn slaap om de gedachte. Ik hoest een beetje. Hij komt naar me toe. Hij wrijft over mijn rug en sust me woordjes toe. 'Niall. Ik hou van je.' mompel ik in mijn slaap. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht als zijn gezicht dichter bij komt en hij zijn lippen op de mijne plaatst. Ik kus terug, al snel gaat het over in zoenen. Ik leg mijn hand op zijn borstkas en voel hoe hij ademt. Het voelt perfect. Als zijn ademhaling hoort bij de mijne. Alsof hij de ware is.
    Ik glimlach in mijn slaap en ik droom hierover verder..


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Louis Tomlinson:

    Uiteindelijk komt Niall in de tent. 'There you are!' zeg ik blij. 'Louis? gaan we het liedje nog een keertje zingen?' vraagt hij nadat hij een ander shirt had aangetrokken en in zijn slaapzak is gaan wezen liggen. Ik slik een keer en vraag dan aan hem: 'Wil je dat graag?'. Ik probeer het zo normaal mogelijk te brengen zodat hij het niet meeneemt in zijn beslissing. Dat ik het dan lieven niet wil dan he... Ook ik kruip in mijn slaapzak en leun op mijn ellebogen om overeind te blijven. Ik kijk naar Niall en wacht op zijn antwoord.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    'Dan zie ik je zo. Onee fuck ik mag niet naar Marlotte want Lisa is haar aan het operen' zucht hij zacht. 'Naja zullen wij maar naar de tent gaan dan sms ik haar wel' en ik knik. Dan schiet me iets te binnen. 'Wacht heel even hoor' en ik kijk om me heen en zie Violet staan. Ik loop even naart haar toe. 'Ja... Ik weet dus niet precies wat ik zou zeggen maaruh... Goodnight' zeg ik waarna ik glimlach. Ik bekijk haar nog eens van top tot teen. Damn, ze ziet er zo goed uit. Daar valt niet over te discuseren(sorry). Ik bijt even op mijn lip als ik bijna verdrink in haar ogen. Ze is ook zo aardig, en ze lacht zo schattig. Ze is zo lief, mooi, cool, sportief, gezellig, kortom: alles in 1. Ze wil me zelfs troosten, hoe perfect kan iemand zijn? God, wat moet ik nu doen? Ik strijk even door haar haren terwijl ik haar een glimlach geef. Ik buig naar voren om haar vervolgens een kusje op haar neus te geven en zeg dan zacht: 'Tot morgen'. Met moeite draai ik me weer om en loop ik terug. Niall is nergens te bekennen. Weet je wat... 'WIE HET LAATSTE IN DE TENT IS MOET MORGEN AFWASSEN!' roep ik. Ach, als ik dan wil slapen dan is iedereen ook al in de tent. Ik grinnik even, ja vast. Ik en slapen, succes. Ik sprint naar de tent en plof op mijn matje. 'Hoppa!' roep ik als ik op Niall wacht.

    -Aangepast-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'there yuo are' zegt Louis 'Wil je dat graag?'. IK glimlach zwak 'Nou ik heb het voor Erik gezongen en hij vond het goed klinken en het lijkt mij wel leuk om te doen' zeg ik zacht 'Jemig wat is het koud' mopper ik en kom weer overeind en gris een trui uit mijn koffer. Snel trek ik hem aan en klik mijn zaklamp aan zodat ik Louis beter kon zien. 'Ik poets morgen mijn tanden wel al dat gedoe met mijn been'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Nou ik heb het voor Erik gezongen en hij vond het goed klinken en het lijkt mij wel leuk om te doen' verteld hij. 'Jemig wat is het koud' zegt hij dan en hij grist een trui uit zijn spullen. Opeens schijnt hij met een zaklamp in mijn gezicht. Ik houd mijn hand voor mijn ogen en hij zegt: 'Ik poets morgen mijn tanden wel al dat gedoe met mijn been'. 'Is goed gast, wil je nu dat licht ergens anders heen schijnen?' vraag ik hem. 'Now go and get your guitar' glimlach ik naar hem.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Is goed gast, wil je nu dat licht ergens anders heen schijnen?' vraagt hij 'ow sorry' snel schijn ik de lamp omlaag 'Now go and get your guitar' Ik begin te glimlachen. 'EeEEEY dit is handig' ik zie een soort touwtje waar ik het lampje omlaag aan hang dus we hebben een lamp. Ik pak mijn gitaar en begin weer de noten te spelen en te4 zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'ow sorry' zegt hij en hij schijnt de zaklamp omlaag. 'EeEEEY dit is handig' en hij hangt de zaklamp op. 'haha, LOL' zeg ik. Hij pakt zijn gitaar en begint te spelen. Ik schraap mijn keel en zing zacht: 'About the people, around us now. They're very special, I don't know how. Who do you know? Not enough no. So we are going to talk about them all. Let's kick off with this amazing boy. He sits here, and plays the guitar. His name is Ni-all he's like a shooting star. Well not that, but you know he's a cool friend. And now about... Harry, Violet en Zaaayn. Emily en Liam Paaayne, Savannah en Marlotteeee, Skyler en wij 2-eh.' en kijk tussendoor steeds recht voor me uit. Ik concentreer me alleen op het zingen en sluit af en toe mijn ogen omdat ik ''er in zit'. Meteen na het lied kijk ik naar de grond.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    We beginnen samen te zingen en mijn hoofd gaat mee op de maat terwijl mijn ogen dicht zjin. Ik had mijn ogen niet nodig om gitaaar te spelen, ik kon het zolang nu dat het niet nodig meer is. Als we klaar zijn blijft het even stil. 'Dat ging wel goed' zeg ik zacht

    [laten slapen en nieuwe dag doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nee, nog even niet)
    Louis Tomlinson:

    'Dat ging wel goed' zegt hij waarna ik weer opkijk. 'Dus ik zing niet goed? Pfeh' en ik haal mijn neus omhoog. Ik doe mijn best om mijn lach onderdrukken, maar ik faal. Ik schiet in de lach en zeg daarna: 'Nee joh. Het mag hier alleen wel wat vrolijker.' en ik denk even na. 'Wat te doen wat te doen... wil je een mop horen? Ja we moeten toch iets doen dan maar iets afgezaagds' zeg ik. Ik ga wat rechter zitten en denk aan alle moppen die ik nog ken. Ik ben er al veel vergeten want meestal verzin ik zelf grappen. Zoals ik als zei, moppen zijn best wel afgezaagd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [oke oke] als ik sloom reageer ik ben in gesprek met iemand op een site

    Niall Horan.

    ;'Dus ik zing niet goed, pfeh' ik kijk hem geschokt aan 'Nee' ik zie dat hij in de lach schiet 'Nee joh het mag hier alleen wat vrolijker, wat te doen wat te doen wil je een mop horen. Ja we moeten toch iets doen dan maar iets afgezaagd' ik grinnik 'waarom ok niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (zeggen jullie mij waneer het ochtent is. en welke boys van 1d hebben hier ng geen meisj?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin