• Ik wil graag mijn haar kort knippen. Ik heb echt heel erg *** haar. Ik wordt er echt helemaal ziek van. Het is stijl en werkt nooit mee, ik kan het dus niet krullen, etc.
    Maar het ergste is, dat het extreem knooperig is, er zitten echt gewone continu klitten in mijn haar. Ik kan het niet los dragen. Want dan hoopt alles zich op tot een dikke knoop. Daarom ben ik genoodzaakt altijd mij haar vast te dragen en daar ben ik gewoon klaar mee, want ik vind het gewoon saai worden. Als ik het uitborstel dan heb ik het er aan de ene kant uit, doe ik de andere kant en zit vervolgens in de al uitgeborstelde kant weer knopen. Dit is echt niet overdreven, en ik heb gewoon geen oplossing meer.
    Daarom wil ik het heel graag kort knippen en omdat ik het gewoon super tof vind. Ik heb het gevraagd aan de kapper en die zegt dat het wel kan bij mijn hoofd past. Ik wou het graag heel kort maar ze raadt me aan het niet op te scheren, omdat het dan weer heel moeilijk aangroeit indien het toch niet bevalt. Ik heb mijn vriendinnen en familie wat foto's laten zien. En ze reageerden echt heel verschillend. Ik ben echt heel bang op rare reacties van buiten als ik het wel doe en ik weet dat ik me daar niet zoveel van aan moet trekken, maar dat lukt me dus niet zo.
    Of jullie misschien jullie mening willen geven ^^



    (Maar dit dus te kort om weer (snel) aan te laten groeien (die mohawk))



    Als ik het afknipt gaat mijn vlecht naar Kika

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:18 ]


    ©1998

    Die derde is sexy, stoer en toch vrouwelijk. Die andere twee vind ik net wat te jongensachtig. Ik zou voor nummer drie gaan dus.


    ars moriendi

    KittyChan schreef:
    Vind die eerste mooi.
    *Beseft dat ze ook toe is aan een nieuw kapsel.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon doen, als het niets is groeit het vanzelf wel weer aan.


    Bad decisions make good stories.

    Die kapsels zien er tof uit, maar besef je wel dat het bij jou heel anders kan zitten dan op de foto's. Zelf heb ik best vol haar en dan staat kort haar toch anders dan als je dun haar hebt. Hangt ook heel erg af van hoe je het laat knippen. Ik zou wel gewoon voor een korte coupe kiezen als je daar zin in hebt, want je hoeft er niet zoveel aan te doen en dat is gewoon handig en fijn. Bij dat laatste kapsel moet je je wel beseffen dat er haar voor je ogen gaat zitten, en dat kan heel irritant zijn, omdat het dan de hele tijd weer naar voren valt.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 11:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind de tweede het mooiste. Maar het ligt eraan waar JIJ je prettig bij voelt. Vraag anders het aan je kapster... Of misschien kun je een foto van jezelf met dat haar laten bewerken of zelf bewerken dan weet je hoe het eruit ziet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met kort haar komt je gezicht extreem veel 'naar voren', als je onzeker bent over je gezicht en kaaklijn zou ik dit niet aanraden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Florentina schreef:
    Die kapsels zien er tof uit, maar besef je wel dat het bij jou heel anders kan zitten dan op de foto's. Zelf heb ik best vol haar en dan staat kort haar toch anders dan als je dun haar hebt. Hangt ook heel erg af van hoe je het laat knippen. Ik zou wel gewoon voor een korte coupe kiezen als je daar zin in hebt, want je hoeft er niet zoveel aan te doen en dat is gewoon handig en fijn. Bij dat laatste kapsel moet je je wel beseffen dat er haar voor je ogen gaat zitten, en dat kan heel irritant zijn, omdat het dan de hele tijd weer naar voren valt.


    Dit , niet bij iedereen staat iets leuk , maar als ik jou was zou ik het gewoon lekker doen , als jij je er goed bij voelt ! (:
    Anders kun je het eerst halflang knippen , als ik op de foto afga , heb je nu bestwel lang haar !
    Dat scheelt al heel veel , als je het halflang laat knippen !
    Succes ermee ! (A)
    of zoiets ? https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=XqV7jsKnIiLErM&tbnid=vCF9R5hNIHR4XM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.misslipgloss.nl%2Fnaar-de-kapper-geweest-2%2F&ei=qpGjUYzlBYLX0QXlpoHwBA&bvm=bv.47008514,d.d2k&psig=AFQjCNG4gPx0Uu8ZX3jQ0ReUVaV5hQj5MQ&ust=1369760526536349


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik vind de derde kapsel het mooiste! i like!


    Alleen maar tranen van geluk

    YourWolfLove schreef:
    (...)

    Dit , niet bij iedereen staat iets leuk , maar als ik jou was zou ik het gewoon lekker doen , als jij je er goed bij voelt ! (:
    Anders kun je het eerst halflang knippen , als ik op de foto afga , heb je nu bestwel lang haar !
    Dat scheelt al heel veel , als je het halflang laat knippen !
    Succes ermee ! (A)
    of zoiets ? https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=XqV7jsKnIiLErM&tbnid=vCF9R5hNIHR4XM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.misslipgloss.nl%2Fnaar-de-kapper-geweest-2%2F&ei=qpGjUYzlBYLX0QXlpoHwBA&bvm=bv.47008514,d.d2k&psig=AFQjCNG4gPx0Uu8ZX3jQ0ReUVaV5hQj5MQ&ust=1369760526536349


    Mhmm niet echt iets voor mij, heb er wel aan gedacht eerst.


    ©1998

    De derde is erg leuk, of een boblijn.


    26 - 02 - '16

    Zou gewoon naar de kapper gaan met je klacht & je idee qua kapsel, die vertellen je direct wat er wel of niet bij de vorm van je gezicht past (:


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Zou gewoon naar de kapper gaan met je klacht & je idee qua kapsel, die vertellen je direct wat er wel of niet bij de vorm van je gezicht past (:


    Dat heb ik al gedaan, met de knopen konden ze niks, een kort kapsel zou wel kunnen :)


    ©1998

    Cyborg schreef:
    De derde is erg leuk, of een boblijn.



    Niet iets te voor mij _O_

    Niet dat ik je reactie niet waardeer, ben blij dat je meedenkt!


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Dat heb ik al gedaan, met de knopen konden ze niks, een kort kapsel zou wel kunnen :)


    Dan zou ik het gewoon kort laten knippen.
    Het groet weer aan + je weet voor eens en altijd of werkt voor jouw haar!


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dan zou ik het gewoon kort laten knippen.
    Het groet weer aan + je weet voor eens en altijd of werkt voor jouw haar!


    Ja maar ik moet het echt wel zeker weten, want als het niet goed staat dan loop ik er wel een tijdje mee en het is niet dat ik erg sterk in mijn schoenen sta dus ik ben niet zo blij als niemand mijn kapsel mooi vind.


    ©1998