• Ik wil graag mijn haar kort knippen. Ik heb echt heel erg *** haar. Ik wordt er echt helemaal ziek van. Het is stijl en werkt nooit mee, ik kan het dus niet krullen, etc.
    Maar het ergste is, dat het extreem knooperig is, er zitten echt gewone continu klitten in mijn haar. Ik kan het niet los dragen. Want dan hoopt alles zich op tot een dikke knoop. Daarom ben ik genoodzaakt altijd mij haar vast te dragen en daar ben ik gewoon klaar mee, want ik vind het gewoon saai worden. Als ik het uitborstel dan heb ik het er aan de ene kant uit, doe ik de andere kant en zit vervolgens in de al uitgeborstelde kant weer knopen. Dit is echt niet overdreven, en ik heb gewoon geen oplossing meer.
    Daarom wil ik het heel graag kort knippen en omdat ik het gewoon super tof vind. Ik heb het gevraagd aan de kapper en die zegt dat het wel kan bij mijn hoofd past. Ik wou het graag heel kort maar ze raadt me aan het niet op te scheren, omdat het dan weer heel moeilijk aangroeit indien het toch niet bevalt. Ik heb mijn vriendinnen en familie wat foto's laten zien. En ze reageerden echt heel verschillend. Ik ben echt heel bang op rare reacties van buiten als ik het wel doe en ik weet dat ik me daar niet zoveel van aan moet trekken, maar dat lukt me dus niet zo.
    Of jullie misschien jullie mening willen geven ^^



    (Maar dit dus te kort om weer (snel) aan te laten groeien (die mohawk))



    Als ik het afknipt gaat mijn vlecht naar Kika

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:18 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ja maar ik moet het echt wel zeker weten, want als het niet goed staat dan loop ik er wel een tijdje mee en het is niet dat ik erg sterk in mijn schoenen sta dus ik ben niet zo blij als niemand mijn kapsel mooi vind.


    Je hebt van die online programma's waar je je foto upload en dan een kapsel kiest - van een celeb of whatever. Zo kwam ik erachter dat het kapsel van Frankie Sandford (wat ik geweldig vind) niet m'n ding is!


    To infinity and beyond •

    Zo als ik op de foto zie heb je nog een 'jong' gezichtje. [Ik kan het mis hebben, maar de foto is niet zo duidelijk ;x]
    Als ik jou was zou ik geen extreem kapsel nemen. Eerder zou ik het beetje bij beetje korter laten knippen. Niet gelijk kort knippen, misschien bevalt het korte haar je niet en krijg je spijt dat je je haar hebt laten knippen, :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Zo als ik op de foto zie heb je nog een 'jong' gezichtje. [Ik kan het mis hebben, maar de foto is niet zo duidelijk ;x]
    Als ik jou was zou ik geen extreem kapsel nemen. Eerder zou ik het beetje bij beetje korter laten knippen. Niet gelijk kort knippen, misschien bevalt het korte haar je niet en krijg je spijt dat je je haar hebt laten knippen, :)


    Ik ben nog maar 15, en ik ben ook van mening dat ik nog een beetje kinderlijk uitzie, daarom denk ik ook dat ik met een nieuw kapsel iets ouder zal lijken. Ik wil denk ik ook niet het in een kapsel als de 2e foto. Maar die eerste is zoooo tof!!


    ©1998

    1e en de 3e zijn echt mooi


    Live is what you make, so make it beautiful

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ik ben nog maar 15, en ik ben ook van mening dat ik nog een beetje kinderlijk uitzie, daarom denk ik ook dat ik met een nieuw kapsel iets ouder zal lijken. Ik wil denk ik ook niet het in een kapsel als de 2e foto. Maar die eerste is zoooo tof!!


    Als je er minder kinderlijk uit wil zien zou ik een kort kapsel niet zo snel aanraden. Probeer eens wat meer volume in je haar te brengen, misschien iets korter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Als je er minder kinderlijk uit wil zien zou ik een kort kapsel niet zo snel aanraden. Probeer eens wat meer volume in je haar te brengen, misschien iets korter.


    Zoals ik bovenal had gezegt, ik kan echt niks met mijn haar, ook geen volume. Mijn haar iets minder kort knippen heb ik in groep 8 gedaan. -niet voor herhaling- :( bij iemand i0ergens achter in de familie die ik laatst zag, zag het er , wel volwasseren uit.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ja maar ik moet het echt wel zeker weten, want als het niet goed staat dan loop ik er wel een tijdje mee en het is niet dat ik erg sterk in mijn schoenen sta dus ik ben niet zo blij als niemand mijn kapsel mooi vind.

    Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet. En voor je het weet is je haar weer terug aangegroeid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.