• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ga nu, ik spreek jullie morgen :d


    Everything is illuminated by the light of our past.

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:32 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Robyn Ferguson

    "Aha ,dus daarom was je daarnet zo van streek?"
    Antwoordde Blake. Ik knikte ter bevestiging. "Morgen, één uur? Dat moet wel lukken." Zei ik, terwijl ik het briefje aannam. Ik bekeek het vluchtig terwijl hij vertelde wat erop stond, en stopte het vervolgens zorgvuldig in mijn broekzak. Terwijl ik dat deed, viel mijn blik om mijn horloge. Shit! Ik moest maken dat ik thuis kwam. Als ik niet eerder dan mijn zusje thuis zou zijn, zou ze nog achterdochtig worden. Ik wierp een verontschuldigende blik op Blake. "Ik ben bang dat ik je nu moet verlaten, ik moet naar huis." Zei ik, terwijl ik weer hurkte en Puck over zijn kop aaide. "Tot morgen, hè." Zei ik, meer tegen de hond dan tegen Blake. Daarna stond ik weer op, draaide me om en begon te lopen. Ik keek nog even achterom, zwaaiend. "Morgen om één uur zie je me weer!" Riep ik, waarna ik een hoek omsloeg.


    First things first, but not necessarily in that order

    Zoella "Zoë" Niamh West\

    Ik neem de man zijn bestelling op en loop naar de bar waar ik Jake zie. Ik frons even en begin de koffie voor de man te maken. 'Moet jij niet later pas werken?' vroeg ik en ik keek hem onder het maken van de koffie aan. Ik zag een collega van me aankomen lopen en meteen betrok mijn gezicht. Ik haat mensen niet, maar haar. Zij is een uitzondering, ik heb echt een pest hekel aan haar. 'Hier Zoë, een paar bestellingen." zei ze poes lief. Ugh. 'Het is Zoella voor jou.' zei ik bits en ik kreeg het briefje in mijn handen geduwd. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ik zag hoeveel bestelling dat waren. Ik keek haar kwaad aan en legde het briefje op de bar. Ik begon aan de eerst bestelling op het briefje een frappuchino caramel. Ik werkte altijd hard en dan kreeg ik haar portie er altijd nog boven op. Ik was samen met Jake degene die hier het hardste werkte samen met de baas natuurlijk, maar zij.. Ze voerde geen ene reed uit!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    "Moet jij niet later beginnen?" Ik kijk op. "Hey jake, hoe is het? Ja goed schat met jou??" Een van onze andere collega's duwt poeslief wat bestellingen in haar handen. "Ga jij de plee maar even schoonmaken ofzo" Zeg ik geïrriteerd. Ik kijk op het bonnetje en maak wat van de bestellingen en roep het om als het klaar is. Als alles klaar is sla ik mijn arm om haar schouders "En hoe is het met jou kleintje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Jake helpt me met een paar bestellingen en ik zet de laatste bestellingen op de bar en zucht even. 'Ik haat haar' mompel ik. Ik voel hoe Jake zijn arm om mijn schouders slaat en ik glimlach even. 'En hoe is het met jou kleintje' vraagt hij en ik wil er iets op tegen zeggen, maar ik houd me in. Ik weet dat hij gelijk heeft want iedereen is groter dan mij. Ik kijk hem aan. 'Ja, prima' zeg ik. 'Wat was dat met dat meisje daar aan de bar?' zeg ik grijnzend terwijl ik in zijn zij prik. 'Ik dacht dat jou liefdesleven in de ijstijd was' vervolg ik en ik kijk hem grijnzend met een twinkeling in mijn ogen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    "ja prima. Wat was dat met dat meisje aan de bar?" Zoë grijnst en priktme in mijn zij "Ik dacht dat jou liefdesleven in de ijstijd was" Zoë zegt het met een speelse glimlach. "Is het ook. Ze is een nieuwe huisgenoot. Ik ben vriendelijk genoeg mijn zoldertje te verhuren" Mijn ogen twinkelen. "Dat mijn liefdesleven in de ijstijd is uk" Ik druk een kus op haar hoofd en laat haar los. "Betekend niet dat mijn seksleven dat is...dus wanneer ga je mee?" vraag ik speels


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [iemand voor Esmée???]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Is het ook. Ze is een nieuwe huisgenoot. ik ben vriendelijk genoeg om mijn zoldertje te verhuren.' zegt hij en zijn ogen twinkelen. 'Dat mijn liefdesleven in de ijstijd is uk' zegt hij en hij drukt een kus op mijn hoofd en laar me los. 'Betekend niet dat mijn seksleven dat is... Dus wanneer ga je mee?' vraagt hij speels. Ik geef hem zacht een stomp in zijn maag. 'Vanavond in ieder geval niet.' zeg ik. 'Maar mijn liefdes leven is ook in de ijstijd hoor.' zeg ik dan. Dat betekend natuurlijk niet dat ik een paar one-night stands heb gehad.. Ja, je moest toch aan je trekken komen toch.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    Ze geeft me een zachte stomp in mijn maag "Vanavond niet. En mijn.liefdesleven is ook in de ijstijd hoor" Ik grinnik even. "wie heeft het over de avond gehad? Er is hier ook een achterkamertje hoor" Zeg ik grinnikend en begin de melk opschuimer en de koffie machine schoon te maken. "Seks is anders dan liefde ukkie. Wist je dat nog niet dan??"

    (Off to bed, zal in de ochtend reageren :))

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Wie heeft het over de avond gehad? Er is hier ook een achter kamertje hoor.' zegt hij grinnikend. Ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Seks is anders dan liefde ukkie. Wist je dat niet dan?' vroeg hij me. Ik keek hem droog aan. 'Noh joh, natuurlijk weet ik dat, denk je dat ik in de afgelopen twee jaar dat ik geen vriendje heb gehad als non door het leven ben gegaan? Kom op je kent me beter dan dat.' zeg ik. Ik wacht tot hij de koffie machine heeft schoongemaakt en duw hem dan met mijn heup aan de kant en maak een koffie to go voor een vrouw de aan de bar staat te wachten. Als ik klaar ben doe ik het in een tasje samen met een pistolet die ze had besteld. Ik noem haar het bedrag en ik stop het in de kassa als ze me het gegeven heeft. Ik doe de bon in het tasje en geeft het tasje aan haar. 'Alstublieft, een fijne dag nog' glimlach ik naar haar en vervolgens draai ik me weer om naar Jake.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    "Nee joh, natuurlijk weet ik dat, denk je dat ik in de afgelopen twee jaar dat ik geen vriendje heb gehad als non door het leven ben gegaan? Kom op je kent me beter dan dat" Als ik klaar ben duwt ze me aan de kant met haar heup en helpt een mevrouw door een broodje en een koffie to go voor haar te maken. "heyhey dat heb ik nooit beweerd" zeg ik. "Maar ik verdiep me niet in iemands seksleven, Ik heb daar tenminste nog wel een klein beetje respect voor, Tenzij ik er mee te maken heb natuurlijk. Oh nee he heb je der weer" kreun ik zacht als ik Emily weer the brew in zie komen. "Dacht dat ik van der af was"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Heyhey, dat heb ik nooit beweerd' zegt hij. 'Maar ik verdiep me niet in iemands seksleven, Ik heb daar tenminste nog wel een beetje respect voor, Tenzij ik er zelf mee te maken heb natuurlijk.' zegt hij. 'Oh nee he daar heb je dr weer.' kreunt hij zacht en ik draai me op. Emily, ze heeft al jaren een crush op hem. Echt hinderlijk zo slijmerig is ze. 'Ik dacht dat ik van der af was.' zegt hij en ik grinnik. Ik ga dichter bij hem staan en kijk hem aan.'Sla me alsjeblieft niet..' mompel ik en ik neem zijn hoofd in mijn handen en zoen hem dan. Misschien werkte het wel, liet ze hem eindelijk met rust. Dat scheelt voor mij ook weer, want soms kan hij er super chagerijnig van worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Ze knikte ter bevestiging. "Morgen, één uur? Dat moet wel lukken." zei ze ,terwijl ze het briefje aan nam en het even vluchtig bekeek.
    Ze keek me even verontschuldigend aan ,waardoor ik haar vragend aankeek.
    "Ik ben bang dat ik je nu moet verlaten, ik moet naar huis." "zei ze terwijl ze hurkte om Puck even over zijn kop te aaien.
    "Ah is niet erg,ik zie je morgens dan wel."glimlach ik. "Tot morgen, hè." zei ze nog ,voordat ze opstond en weg ging. Ze draaide zich nog vlug om ,om te zwaaien en ik zwaai terug. "Morgen om één uur zie je me weer!" riep ze nog en ik glimlach. Ik kijk dan naar Puck ,die weer actief was.
    "Kom Puck ,wij gaan ook maar eens naar huis."zeg ik met een glimlachje tegen hem en loop met hem ,terug richting huis.

    (Iemand ,waar ik straks Blake op kan afsturen ,je mag kiezen of je hem al kent of niet ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Cameron? ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.