• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The Brew • Central Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    Zoë komt dichterbij staan "Sla me alsjeblieft niet" Ze neemt mijn hoofd in haar handen en kust me. Ik ben even verbaast. Dit had ik dus totaal niet verwacht. Ik kan het niet laten en kus even terug. Als ik de kus stop staat Emily hij de bar. "Ben je echt zo Jake? De een is nog niet weg en je gaat al met de ander?" Vraagt ze. "Elk stadje een ander schatje" zegt mijn baas grijnzend "Hij is jong laat hem lekker" Gelukkig weet hij dat ze me hielp. "ik wil geen relatie met jou Emily, Sorry maar je past niet bij me"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Nadat hij me los laat, laat ik hem ook los. 'Ben je echt zo Jake? De één is nog niet weg en je gaat al met de ander?' vraagt Emily. 'Elk stadje een ander schatje.' zegt onze baas grijnzend. Ik kan het niet laten om even te grinniken. 'Ik wil geen relatie met jou Emily, sorry maar je past niet bij me.' zegt Jake dan. 'Oftwel, je begint hem de keel uit te hangen.' zeg ik en ik zet mijn handen op de bar en hang voorover. 'Je bent, vervelend, irritant en nog veel meer. Dus als je er nu niet zelf uit gaat zorg ik daar voor.' zeg ik dan. God wat was dat kind vervelend. Had ze niks beters te doen of zo? Misschien zat ze thuis wel de hele tijd achter haar computer om alles van Jake te checken om te kijken of hij een meisje had die ze dan het leven zuur kon gaan maken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    Als ik Emily heb laten weten dat ik niks in haar zie laat Zoë nog even weten hoe irritant ze wel niet is. "Hoe vervelend ze ook is, er is geen reden om onaardig te doen Ukkie, ze blijft een klant" zeg ik vriendelijk. "Buiten mag je gemeen doen goed?" ik grijns even. "Bedankt voor die kus trouwens. Je heb zachte lippen" Ik grijns nogmaals.

    (sorry gebrek aan intpiratie)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Iemand ,waar ik straks Blake op kan afsturen ,je mag kiezen of je hem al kent of niet ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    "Hoe vervelend ze ook is, er is geen reden om onaardig te doen Ukkie, ze blijft een klant" zegt hij vriendelijk. "Buiten mag je gemeen doen goed?" Zegt hij en hij grijnst even. Ik snuif even. 'Je hebt geluk.' zeg ik arrogant tegen haar ik en ik draai me om. "Bedankt voor die kus trouwens. Je heb zachte lippen" zegt hij en hij grijnst nogmaals. Ik voel dat ik moet gaan blozen en ik loop snel langs hem naar achter. Daar ga ik op de bank zitten. Dit is voor ons een soort woonkamer op het werk. Ik pak mijn mobiel en check de berichten. Je gaat toch niet blozen bij Jake, Zoë... Ik zie dat ik een super lang berichtje heb van Aiden en begin hem te lezen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 7:52 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    Zoë bloost en loopt snel naar achter. Ik grinnik en ik hoor mijn baas ook lachen. Zoë die bloost, dat heb ik nou nog nooit gezien. Ik help wat klanten en loop dan naar achter, Daar zit Zoë op de bank. "Zeg heb je geen werk te doen ofzo?" Ik grijns en leun tegen de deurpost. "De pauzes zijn nog niet begonnen hoor" Ik kijk op mijn horloge snel, Maar kijk dan snel weer terug naar Zoë. Ze is jonger dan ik, Een lief meisje maar ik ken haar niet echt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is MinnieMouseX er toevallig? Ik zat al een dag op een antwoord van Kayleigh te wachten namelijk, of ik heb er overheen gelezen.. :')]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zeg heb je geen werk te doen of zo?' zegt een bekende stem. Ik kijk op en zie Jake grijnzend tegen de deurpost leunen. Ik stop mijn mobiel in mijn zak. 'De pauzes zijn nog niet begonnen hoor.' zegt hij en hij kijkt even op zijn horloge. Ik sta op en kijk hem aan. 'Misschien wel.' zeg ik en ik loop naar hem toe. Ik ken he niet zo goed, ik zag hem niet zo vaak buiten werk. Maar hij is wel aardig voor zo ver ik hem ken. Ik zet mijn handen op zijn buik en voel een six-pack. Ik kan het niet laten om licht te grijnzen. Ik duw hem zacht waardoor hij recht komt te staan.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 11:33 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Someone wanna meet up? ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Misschien wel" Antwoord Zoë terwijl ze mijn kant op komt lopen. Ze duwt me zodat ik recht kom te staan. Als ze mijn sixpack voelt grijnst ze licht. Ik haal even mijn wenkbrouwen op. Ik vind vrouwen zo moeilijk te peilen. Het ene moment willen ze dit en het andere moment ben je een klootzak als je het doet. Ik weet niet precies wat Zoë nou wil, Aan de andere kant zoende ze me wel net. "Bevalt het?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    (...)

    Wil je meeten? =D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik kreeg een sms-je van mijn moeder en las het. Ik zuchtte en dronk het laatste beetje koffie op. 'Ik moet gaan, een preek van mama ondergaan' zuchtte ik en ik drukte een kus op Zoella haar voorhoofd. 'Hou haar alsjeblieft uit de problemen' zei ik tegen Cameron en ik glimlachte even naar hem. Ik keek even naar Zoella. 'Ik zie je morgen, denk ik' zei ik en ik haalde mijn hand door mijn haar. 'Ga nou maar, voordat ze gaat zeiken dat het zolang heeft geduurd.' hoorde ik haar zeggen. 'Ja en jij gaat mee of je doet nou leuk vindt of niet.' zei ik tegen Amber en met gemak legde ik haar over mijn schouder. 'Nou, bye' zei ik en ik liep met Amber over mijn schouder het café uit.


    Amber McJohnson.

    Een beetje moe volgde ik het gesprek. Plotseling kreeg Aiden een smsje en dronk zjin koffie op. ‘Ik moet gaan, een preek van mama ondergaan.’ Ik grinnikte. Hij zei nog wat tegen Cameron en Zoella. 'Ja en jij gaat mee of je dat nou leuk vindt of niet.’ Ik grijns. ‘Wat heb je nu weer gedaan, badboy?’ Ineens gooit hij me over zijn schouder. Een luide gil verlaat mijn mond en ik begin opnieuw te gillen van plezier. Het feit dat ik een kort shortje aanheb boeit me nu even niet. ‘En?’ Vraag ik. ‘Ga je nog antwoord geven of niet?’ Vraag ik wenkbrauwwiebelend. Ik zwaai nog snel naar de anderen en kijk dan het park rond. Awesome, iedereen kijkt naar ons.

    Junglefruit schreef:
    (...)
    Wil je meeten? =D


    (Ja :3 Waar zit hij dan steur ik Blake op hem af? (; Kennen ze elkaar trouwens of niet? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Ja :3 Waar zit hij dan steur ik Blake op hem af? (; Kennen ze elkaar trouwens of niet? )


    Hij zit in de Brew, en dat mag je zelf weten :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Nadat Puck inslaap was gevallen ,besloot ik wat koffie te gaan drinken,ik had wel wat nood aan een oppepper.
    Op mijn dooie gemak wandel ik door de straten . Ik was aan het denken , aan van alles wat er gebeurt was vandaag.
    Toen ik bij de Brew passeerde zag ik een oude bekende zitten ,waardoor ik even grijns en binnen ga.
    "Hey lang niet gezien ."zeg ik grijnzend tegen Cameron en ga bij hem aan het tafeltje zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH