• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Appa
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Rollen-/praattopic!

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 9:42 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Drew Austin Whiteley

    "Ja, ik weet niet waarom ik het zo leuk vind, maar ik vermaak me wel met mijn baan," zegt Kayleigh glimlachend, haar glimlach is volgens mij echt niet van haar gezicht te slaan. Ik lach even om mijn gedachten en kijk dan Kayleigh weer aan. "Mooi dat je het zo leuk vindt dan!"
    Als ik klaar ben met praten over mijn studie, zegt Kayleigh een tijdje niets meer. Ik ben bang dat ik iets verkeerds heb gezegd, maar die gedachte probeer ik zo snel mogelijk weer van me af te zetten. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vraagt Kayleigh dan? "Ik ben twintig," antwoord ik met een glimlachje. "Jij dan?"

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik zag hem fronsen door mijn reactie. 'Kom maar' ging hij er op in en hij klopte op zijn schoot. Ik zag hem naar me knipogen toen hij zag dat Aiden bezorgd keek. 'Wil je wat drinken?' vroeg hij me dan. 'Nee hoor, ik heb net gehad' zei ik en ik keek naar Aiden. 'Het is niet dat ik bij een vreemde op schoot ga zitten' zei ik en ik ging op Cameron zijn schoot zitten. Ik rook zijn aftershave. Mmmm, die rook altijd zo lekker. Ik hield echt van de geuren van deo's en aftershaves van jongens die roeken altijd zo lekker. Zelf had ik altijd een zoet luchtje op, ik weet niet, dat hoorde gewoon bij mij. Ik keek even naar Aiden en zag dat zijn bezorgdheid was afgenomen nadat hij een slok koffie had genoem. Mooi zo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper

    Esmée doet haar pumps uit en gaat op het bed liggen "Het ligt inderdaad lekker" Ze staat weer op. "waar is de badkamer en het toilet" Ik grinnik even. "Follow me" Ik ga haar voor naar mijn mooie grote kamer met twee persoons bed, kast en weer veel licht. "hierzo" ik opende deur en er komt een ruime en schonen badkamer tevoorschijn. Ik druk dit keer wel op het lichtknopje en grijns


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Al gauw kwam ze er mee dat ze niet bij een vreemde op schoot zou zitten. Ik glimlachtte naar haar. Al snel zat ze op mijn schoot en genoot ik van Aiden die rustig zijn koffie dronk. Zijn bezorgdheid was duidelijk afgenomen. Ik wreef even over haar rug terwijl ik daarna mijn hoofd op haar schouders legde en een wreef door mijn haren deed. De Brew was nu bijna helemaal leeg en de andere mensen waren al van plan te vertrekken. Het laatste waar ik zin in had was om alleen naar huis te gaan. Maar als het zo door ging, ging dat niet gebeuren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aiden Sean West.

    Ik kreeg een sms-je van mijn moeder en las het. Ik zuchtte en dronk het laatste beetje koffie op. 'Ik moet gaan, een preek van mama ondergaan' zuchtte ik en ik drukte een kus op Zoella haar voorhoofd. 'Hou haar alsjeblieft uit de problemen' zei ik tegen Cameron en ik glimlachte even naar hem. Ik keek even naar Zoella. 'Ik zie je morgen, denk ik' zei ik en ik haalde mijn hand door mijn haar. 'Ga nou maar, voordat ze gaat zeiken dat het zolang heeft geduurd.' hoorde ik haar zeggen. 'Ja en jij gaat mee of je doet nou leuk vindt of niet.' zei ik tegen Amber en met gemak legde ik haar over mijn schouder. 'Nou, bye' zei ik en ik liep met Amber over mijn schouder het café uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kayleigh Isabelle Hunter

    'Mooi dat je het zo leuk vindt dan!' zegt hij en ik kijk hem weer even aan. Drew is echt heel aardig, vooral omdat ik hem nog maar net ken en hij nu al zo aardig is.
    Als ik vraag hoe oud hij is, antwoordt hij met: 'Ik ben twintig. Jij dan?' Ik glimlach weer even. 'Negentien.' Niet veel leeftijdsverschil dus. Daar ben ik eigenlijk wel blij mee. 'Niet veel verschil,' zeg ik daarna nog over de leeftijden. Het is eigenlijk best leuk om met Drew te praten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Cameron
    Aiden kreeg een smsje van zijn moeder waardoor zijn stemming omsloeg. Hij dronk zijn koffie op en vertelde mij om Zoë uit de problemen te halen.. Ik lachte maar zei niks. Ze waren zo bezorgd om elkaar, het was schattig. Hij nam Amber met hem mee, door een arm om haar heen te slaan. Daardoor bleven Zoë en ik over. 'Dus.. geen vriendje?' Vroeg ik en grijnsde naar haar. Haar blonde haar kriebelde in mijn gezicht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grinikt even en zegt dat ik hem moet volgen. Ik loop achter hem naar zijn slaapkamer die ik even kort bekijk. Misschien verban ik hem gewoon uit zijn kamer en neem ik die in. "Hierzo" zegt hij en hij doet het licht aan. Ik bekijk de badkamer die er, net als de rest van zijn appartement, netjes uit ziet. Ik knik even. "Die ziet er ook prima uit ney als de keuken." Zeg ik dan. "Ik denk dat ik gewoon jou kamer in beslag neem" zeg ik grinnikens terwijl ik me weer naar zijn kamer omdraai en die nog eens bekijk. Ik loop naar het bed en ga erop zitten. Vervolgens laat ik mezeld achterover vallen. "Ja.. ik duik elke avond wel stiekem hier in bed terwijl jij ligt te slapwn en dan zorg ik dat ik er weer uit ben voordat jij wakker wordt zodat je het niet door hebt" zeg ik grinnikend. "Al heb ik zo het idee dat je er niet zoveel problemen mee hebr als ik ernaast ga liggen..."

    Drew Austin Whiteley
    "Negentien," antwoord Kayleigh. Ik had dus toch goed gegokt, toen ik dacht dat ze ongeveer van mijn leeftijd was. "Niet veel verschil," zegt ze daarna, ik neem aan dat ze het over onze leeftijd heeft. "Nee inderdaad," zeg ik knikkend. "Weet jij al wat je later wilt doen?" vraag ik, "wil je blijven doen wat je nu doet of wil je iets anders gaan doen naarmate je ouder bent?" Ik kijk haar even aan en neem daarna een slok van mijn koffie.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Die ziet er ook prima uit net als de keuken." Ik knik instemmend. "Ik denk dat ik gewoon jouw kamer in beslag neem" Ze draait zich grinnikend om. Esmée gaat op mijn bed zitten en laat zich achterover vallen "Ja ik duik hier elke avond wel stiekem in als jij ligt te slapen en dan zorg ik dat ik er weer uit ben voor jij wakker bent" Ik grijns breed "Al heb ik het idee dat jij er niet zoveel problemen mee heb als ik er naast kom liggen." Weer kan ik mijn grijns niet onderdrukken. "Dat in beslag nemen kan ik niet mee instemmen inderdaad" Zeg ik terwijl ik naar het bed loop. "Maar delen...Ja ik kan wel een uitzondering maken" zeg ik met een speelse twinkeling in mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij kan zijn grijns niet onderdrukken. "Dat in beslag nemen kan ik niet mee instemmen inderdaad" zegt hij.. "Maar delen.. ja ik kan wel een uitzondering maken" zegt hij dan. Ik ga grinnikend overeind ga zitten. Ik had niet gemerkt dat ie naar het bed was toegelopen en hij staat nu zo ongeveer recht voor me. Ik kijk hem even aan met nog altijd een glimlach op mijn gezicht. In zijn ogen is een speelse twinkeling te zien, die ervoor zorgt dat de glimlach op mijn gezicht verdwijnt. Shit man.. die blik was eigenlijk best sexy. Mijn mond valt nog net niet open tot aan de grond en probeer een uitweg te bedenken. Shit, eigenlijk moet ik weg kijken, want ik ben volgens mij aan het staren.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dus, geen vriendje?' vroeg hij en hij keek me grijnzend aan. Ik grijnsde terug. 'Misschien, misschien niet, wie weet' zei ik grijnzend en ik haalde mij haar uit de staart. Ik keek op de klok en zag dat mijn werk tijd erop zat. Ik zal zo wel even mijn schort inleveren. 'Wat denk je zelf?' vroeg ik hem en ik keek hem aan. Ik hield wel van wat uitdagen, daar was ik ook erg goed in. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en snoof weer even zijn aftershave op. Mmmm.... Echt heel lekker. Ik keek even naar mijn polsen waar ik het elastiekje om had gedaan en keek hem daarna weer aan en een lichte grijns sierde mijn lippen. Ik wou wel weten of hij dacht dat ik een vriendje had of niet. Natuurlijk had ik geen vriendje, ik bedoel.. Tja.. Elk meisje heeft zo haar onzekere kanten. De mijne moest dan weer net mijn zelfbeeld zijn, soms haatte ik dat echt en dacht ik dat het wel over zou waaien, maar nee hoor. Ik heb wel vriendjes gehad, maar de laatste was al weer twee jaar geleden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jake Harper.

    Esmée gaat overeind zitten. We kijken elkaar op die manier even een heletijd aan. Dan kijk ik even snel naar de klok. Nog lang geen tijd. "Dus.. Wil je het, of er nog even over nadenken of toch iets anders?" Ik glimlach even. "Oh Mijn vaste lasten zullen misschien iets omhoog gaan. Daarom zat ik te denken aan een kleine vergoeding. Hoeft niet veel te zijn maar daar komen we wel uit neem ik aan? Dat deel bespreken we als het dadelijk echt zover is, Dat mijn vaste lasten omhoog gaan bedoel ik"

    (ik ga even douchen en alles wat erbij hoort. Daarna zal ik weer reageren :p)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Na een tijdje is hij degene die weg kijkt om op de klok te kijken. Ik frons even kort met mijn wenkbrauwwn als hij weg kijkt. Raar moment. Hij vraagt of ik het wil of er nog even over na wil denken. Hij zegt ook nog iets over zijn vaste lasten en die omhoog gaan en dat hij wel een kleine vergoeding wil hebben als het zover "hoeveel wil je hebben?" Vraag ik dan. Mijn stem is klinkt niet O zeker als daarstraks.. Ik zit nog altijd op zijn bed en hij staat nog altijd voor me. Ik kijk naar hem op en wacht op zijn antwoord. "En als ik ja zeg, hoe doen we dat dan met het eten?" Vraag ik. "Ik kan best koken op sommige dagen..." mijn stem klinkt alweer wat vaster.

    Jake Harper

    "Hoeveel wil je dan hebben?" Vraagt Esmée. Haar stem klinkt niet meer zo vast als dat t daarnet klonk. Heb ik haar misschien geintimideerd? "Dat zien we dan wel" Antwoord ik. "Maakt niet uit." "En hoe doen we dat dan met eten? Ik kan best koken op sommige vaste dagen" Ik knik. "Ik denk dat we wel een schemaatje kunnen maken. Of dat we kijken wie er zin heeft of iets bestellen. Wat het makkelijkste is" Ik glimlach mijn "sexy" glimlach. Nouja ik hoor dat meiden die sexy vinden, Ik vind t gewoon een glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]