• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik hou van mijn lieve vader. <3 Hij is echt de enige waar ik zo goed mee kan opschieten en andersom ben ik ook zijn oogappeltje. Yay voor papakindjes!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb geen zin meer.

    En als ik de rest van de week ook slecht slaap, dan overleef ik de toetsweek niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    Ik hou van mijn lieve vader. <3 Hij is echt de enige waar ik zo goed mee kan opschieten en andersom ben ik ook zijn oogappeltje. Yay voor papakindjes!

    Yay voor mamakindjes!


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Yay voor mamakindjes!

    Dat ook, maar ik kan niet bepaald goed opschieten met mijn moeder. Het is een lieve moeder, maar ze haalt me het bloed onder de nagels vandaan dankzij haar smetvrees.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat ook, maar ik kan niet bepaald goed opschieten met mijn moeder. Het is een lieve moeder, maar ze haalt me het bloed onder de nagels vandaan dankzij haar smetvrees.

    Ja dat snap ik ook wel, ik wou gewoon even laten weten dat ik een mamakindje ben :'D Met mijn vader kan ik juist niet goed opschieten en daarom zie ik hem ook bijna nooit. Maar gelukkig hebben we 2 ouders om uit te kiezen haha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik ook wel, ik wou gewoon even laten weten dat ik een mamakindje ben :'D Met mijn vader kan ik juist niet goed opschieten en daarom zie ik hem ook bijna nooit. Maar gelukkig hebben we 2 ouders om uit te kiezen haha

    Ik ben nog niet helemaal wakker, oeps. :Y)
    Maar inderdaad, gelukkig hebben we de keus om uit twee mensen te kiezen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet je nou echt met iedereen ruzie maken, ik ben blij dat ik om half 1 naar huis kan.
    Pech voor jou bitch


    'Darling, just hold on'

    Blergh. D:


    Your make-up is terrible

    Mijn her voor boekhouden ging echt goed, ik wist gewoon wat ik aan het doen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Idioten.


    'Darling, just hold on'

    Ik ga zooo dit jaar niet halen.
    Erg handig hoor! School zorgt er gewoon voor dat je niet eens genoeg tijd krijgt om te slagen.
    Dag geld!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb zin om hard te lopen, maar ik weet niet wanneer mijn moeder thuis komt om te eten, ugh. Het is zulk lekker weer en het helpt vast om me wat beter te voelen. Kom nou eens op tijd, mens.


    Your make-up is terrible

    Ik ben mijn rug zó ontzettend zat ._. Heb er nu al maanden last van en ik weet niet eens meer hoe het voelt zonder pijn. En dan zegt de dokter dat ik moet blijven bewegen en dat doe ik genoeg..


    -



    Sometimes I really feel like this. -_______-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HELLL YEAH BITCHES!

    Ik heb gewoon de coopertest overleefd én voldoende gemaakt :') ik snap het echt niet. Ik heb geen conditie en zwaar astma en dan haal ik hoger dan van die populaire strakke lijven krengen die sporten elke dag ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.