• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    lekkere mood setter ^^



    can't be broken. x

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:51 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Leuk hoor als ie meerdere baasjes heeft en niet naar mij luistert. Ik zit nu toch echt wel te denken aan de hondentraining.. xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hoofdpijn. Ugh.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Zeker fijn, hoewel er nog wel momenten zijn waarop ik het moeilijk heb, maar we praten nog, dus dat is tenminste iets :') En ja, het was zeker moeilijk en bij mij ging het gepaard met een heel hoop tranen (mijn volgers op tumblr werden er niet echt blij van hahaha) maar nu gaat het wel weer de goede kant op. (:


    Iets is beter dan niets. (: Gelukkig gaat het de goede kant op. Zelf heb ook een wat stroef contact met een goede vriendin. Is wel lastig soms, omdat ik haar al zo lang ken. Maarja, verandering hoort bij 't leven.

    Ot; Omdat m'n handen zo koud waren, een weetje herinnerd die ik helemaal was vergeten: Wanneer je je handen heel hard tegen elkaar wrijft, gaat het naar vuur ruiken (iemand een idee hoe dat ook alweer kon?)


    You are beautiful, you are love.

    Gelukkig voel ik me altijd iets beter na het hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Iedere fucking keer als ik de kans krijg om eerlijk te zeggen hoe ik me erover voel, houd ik gewoon mijn mond en doe ik alsof ik de stoere jongedame ben die heel goed haar eigen boontjes kan doppen.
    Wat. Is. Mijn. Probleem.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Cas schreef:
    Gelukkig voel ik me altijd iets beter na het hardlopen.
    Ik stortte net bijna in elkaar naar het hardlopen sjeeminee. How are you now <3?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik stortte net bijna in elkaar naar het hardlopen sjeeminee. How are you now <3?


    Wow, toch iets rustiger aandoen dan! Bij mij ging het eigenlijk echt vet goed.
    Meh, verder heel schommelend.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Wow, toch iets rustiger aandoen dan! Bij mij ging het eigenlijk echt vet goed.
    Meh, verder heel schommelend.
    Ah super dat het zo goed ging! Ik snap ook niet waarom het zo klootviooltjes ging eigenlijk :( had het vorige week ook al twee keer :( wel steeds weer doorzetten maar m'n benen zakken dan bijna in elkaar. Dus kan het dan steeds niet zo lang volhouden. Ademhaling gaat ook nog niet helemaal naar wens. Ik probeer zoveel mogelijk door mijn neus adem te halen, anders gaat het pijn doen.
    Wel een beetje bijgekomen van eerder vandaag?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ah super dat het zo goed ging! Ik snap ook niet waarom het zo klootviooltjes ging eigenlijk :( had het vorige week ook al twee keer :( wel steeds weer doorzetten maar m'n benen zakken dan bijna in elkaar. Dus kan het dan steeds niet zo lang volhouden. Ademhaling gaat ook nog niet helemaal naar wens. Ik probeer zoveel mogelijk door mijn neus adem te halen, anders gaat het pijn doen.
    Wel een beetje bijgekomen van eerder vandaag?


    Krijg je wel genoeg proteïne en eiwitten binnen dan? ;c Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Hmm, beetje. Af en toe heb ik er meer last van dan andere momenten. Het lukt beter als ik mezelf wat afleid.


    Your make-up is terrible

    Mweh, gewoon wat oppassen en ik heb binnen de kortste keren die dvd-box zelf aangekocht, ik heb €76,90, dus als ik tot €90-€100 zit, dan koop ik de box en ben ik niet gelijk blut. RAPPORTGELD, HERE I COME. En mijn verjaardagsgeld van de klas. :'D

    Oh, bah, gadver, wat ben ik hebberig, Jezus. O-0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zulke leuke collega's! :3 Kan zó goed met ze praten en ze zijn zo liefffff. Ah even een happy momentje hoor


    -

    Yesh, ik voel me echt weer goed (: eindelijk weer een avond waarop ik mezelf niet in slaap huil c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pabiloso schreef:
    Mweh, gewoon wat oppassen en ik heb binnen de kortste keren die dvd-box zelf aangekocht, ik heb €76,90, dus als ik tot €90-€100 zit, dan koop ik de box en ben ik niet gelijk blut. RAPPORTGELD, HERE I COME. En mijn verjaardagsgeld van de klas. :'D

    Oh, bah, gadver, wat ben ik hebberig, Jezus. O-0


    Dude, Waarom wil je dat ding zo graag ik heb alle afleveringen en alle extras hier op mijn computer staan..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.