• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Is het mogelijk om 7 minuten na een betalingsbevestiging al een verzendbevestiging te krijgen op ebay? Volgens de verkoper duurt het een dag, maar 7 minuten is wel heel rap....


    No growth of the heart is ever a waste

    Blijkbaar helpt in 't licht kijken niet bij mij, als ik wil niezen. Ik nies alleen als ik naar beneden hang :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Bleek uit de controle dan dat je sterkte achteruit is gegaan? Mm, oké dan. Succes met het 'aan kijken'. (nerd)

    Nee het is niks veranderd haha. Ik snap het ook niet :') Misschien ligt het wel aan de vloeistof ja. I dunno.

    OT: Ik vind het zó irritant als mensen zeggen dat roken slecht voor je is, en dat het duur is en dat je dan naar rook stinkt. Oh really? Dat wist ik heus nog niet :') Bedankt voor het melden en ik zal meteen stoppen met roken! ;D ... fuck off. Serieus. En ja dit doel ik op dat roken boem topic.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:11 ]


    -

    Lekker zonnetje. 8D


    Your make-up is terrible

    Kat op schoot, lekker warm, niet zo praktisch :3


    i put the fun in funeral

    Bieberen schreef:
    (...)
    Beugel? Aw, denk aan het resultaat! Ik ben zo'n 4,5/5 jaar bij de ortbo bezig geweest en het was echt fijn dat mijn beugel er eindelijk uit mocht afgelopen maart!

    Bokjes. Ik heb hem nu al een jaar, en ik daht dat ik klaar was. Ik wil wel mijn geld terug als ik niet tevreden ben.:Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Bokjes. Ik heb hem nu al een jaar, en ik daht dat ik klaar was. Ik wil wel mijn geld terug als ik niet tevreden ben.:Y)

    Na een blokbeugel en blokjes word je het ook wel zat haha :Y) thank god nu geen beugel meer voor mij!

    OT: Shit he, ik moet nog leren voor duits maar totáál geen zin.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:49 ]

    Stomme t-mobile. Zorg dat je fucking app ook voor Windows Phone beschikbaar wordt!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Laatste dagen dat ik met jullie in de klas zit. Ik ga het zo hard missen volgend jaar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hashirama schreef:
    Is het mogelijk om 7 minuten na een betalingsbevestiging al een verzendbevestiging te krijgen op ebay? Volgens de verkoper duurt het een dag, maar 7 minuten is wel heel rap....

    Ik heb het wel eens gehad.

    @Genius, I agree. Zo irritant.

    OT: Ik heb geen zin meer in school en mijn projecten T_T

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat heb jij nou weer?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb het wel eens gehad.

    @Genius, I agree. Zo irritant.


    OT: Ik heb geen zin meer in school en mijn projecten T_T


    This.
    De nieuwe godsdienstleraar vindt het leuk om ineens nog een opdracht op te geven die vrijdag af moet, terwijl zo wat iedereen donderdag M&O toets heeft en vrijdag een economie toets.
    Ik heb nog nooit in de 5 jaar dat ik op de middelbare zit een onverwachte opdracht/toets gekregen, en hij geeft nog niet eens twee week les en doet het gelijk al. Stomme newbees.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Watching some nice stuff. Yeahh. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb het wel eens gehad.

    @Genius, I agree. Zo irritant.

    OT: Ik heb geen zin meer in school en mijn projecten T_T

    Heb je datgene ook daadwerkelijk binnen gekregen? Bij de verkoper stond 10-15 dagen na zending, dus ik neem aan dat ik vanaf vandaag dat aan kan houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Heb je datgene ook daadwerkelijk binnen gekregen? Bij de verkoper stond 10-15 dagen na zending, dus ik neem aan dat ik vanaf vandaag dat aan kan houden.

    Het is inderdaad aangekomen. Het was een DVD Box voor mijn vaders verjaardag. :Y) Het kan zijn dat die persoon de bestelling al klaar had staan en daarop alleen nog je adres hoefde te zetten.
    Het hoeft niet te betekenen dat hij het nu al verstuurd heeft. Kan best zijn dat hij het straks allemaal in een keer doet.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 17:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.