• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben heel blij met mijn lenzen maar het is nogal irritant dat ik wazig zie ermee ._. Het is gewoon de sterkte van mijn bril dus waarom zie ik dan met lezen wazig..


    -

    Genius schreef:
    Ik ben heel blij met mijn lenzen maar het is nogal irritant dat ik wazig zie ermee ._. Het is gewoon de sterkte van mijn bril dus waarom zie ik dan met lezen wazig..

    Brilsterkte is niet altijd lenssterkte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Brilsterkte is niet altijd lenssterkte.

    Bij mijn vorige lenzen wel dus vandaar ^^
    Maar ik bedoelde meer van dat mijn ogen opgemeten waren dus dat het de juiste sterkte is. Ik formuleerde het ook verkeerd.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 15:54 ]


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Brilsterkte is niet altijd lenssterkte.

    Dit dus, in mijn geval is mijn bril dus sterker ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Bij mijn vorige lenzen wel dus vandaar ^^

    Heb je niet gewoon droge ogen o.i.d.? Misschien zitten ze gewoon niet goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Bij mijn vorige lenzen wel dus vandaar ^^

    Daarom zei ik ook niet altijd. Mijn lenzen zijn volgens heel ietsjes minder sterk dan mijn bril. Vind het wel vaag dat je er wazig mee zit.
    -wilt een steentje gooien naar je lens, maar bedenkt zich dat dat niet slim zou zijn-

    EDIT:
    Maar ik bedoelde meer van dat mijn ogen opgemeten waren dus dat het de juiste sterkte is. Ik formuleerde het ook verkeerd.

    Whuts? Dan is het nog raarder.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 15:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Heb je niet gewoon droge ogen o.i.d.? Misschien zitten ze gewoon niet goed.

    Nou ik heb ze al een maand en ik word er nu wel zat van. Volgens mij zijn mijn ogen niet droog ._.


    -

    yes vandaag weer die 2km gelopen en deze keer een tijd van precies 13 minuten. Vorige week had ik 13.35 en nu hopen dat ik 'm over 2 weken wél haal! :'D

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik heb ze al een maand en ik word er nu wel zat van. Volgens mij zijn mijn ogen niet droog ._.

    Hm, lijkt me sterk dat je sterkte ineens achteruit is gegaan 'fzo, al ben ik geen opticien :'D Misschien reactie op je lensvloeistof? En je hebt last van hooikoorts, toch? Misschien dat dat het is... nja, weet je wat het beste is, even bij je opticien langs gaan :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Hm, lijkt me sterk dat je sterkte ineens achteruit is gegaan 'fzo, al ben ik geen opticien :'D Misschien reactie op je lensvloeistof? En je hebt last van hooikoorts, toch? Misschien dat dat het is... nja, weet je wat het beste is, even bij je opticien langs gaan :'D

    Ben ik allang geweest ;p Zo slim ben ik nog wel.


    -

    Pff, heb ik weer. Twee jaar met een stuk ijzer in mijn mond. Hoera


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Genius schreef:
    (...)
    Ben ik allang geweest ;p Zo slim ben ik nog wel.

    Wauw :Y) Wat zei die dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Karev schreef:
    Pff, heb ik weer. Twee jaar met een stuk ijzer in mijn mond. Hoera

    Beugel? Aw, denk aan het resultaat! Ik ben zo'n 4,5/5 jaar bij de ortbo bezig geweest en het was echt fijn dat mijn beugel er eindelijk uit mocht afgelopen maart!

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Wauw :Y) Wat zei die dan?

    Dat ik het aan moest kijken. En als ik het echt vervelend vind dat ze me dan lenzen geeft die een kwart sterker zijn. Maar dat wil ze eigenlijk niet omdat ze bang is dat ik dan steeds weer sterkere lenzen wil ofzo :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat ik het aan moest kijken. En als ik het echt vervelend vind dat ze me dan lenzen geeft die een kwart sterker zijn. Maar dat wil ze eigenlijk niet omdat ze bang is dat ik dan steeds weer sterkere lenzen wil ofzo :'D

    Bleek uit de controle dan dat je sterkte achteruit is gegaan? Mm, oké dan. Succes met het 'aan kijken'. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'